Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Χαχαχαχα μακάρι να έδινα 830€ για όσα περιγράφω...προσθέστε άλλο ένα μηδενικό στα 830€ και είστε μέσα :wall: (830€ μονο τα coilover)

Αλλά τι να κάνω έμμονες ιδέες είναι αυτές, μαζέυω λεφτά minimum ένα χρόνο..

Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητήρια, πιστεύω θα φτιάξεις ένα πάρα πολύ καλό παιχνιδιάρικο αυτοκίνητο. Ελπίζω επίσης να περιοριστείς στα 380 άλογα, μετά δεν κρατιέται ίσιο ούτε με πολλά χιλιόμετρα...

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Διόρθωση "υα" σε "θα"
Link to comment
Share on other sites

Thanks! Πραγματικά ανυπομονώ να τα βάλω πάνω και βέβαια να τα δοκιμάσω..Δεν θα παίξω ποτέ πάνω από 10 psi (τόσο είναι το όριο να σπάσεις τον κινητήρα με stock σωθικά) οπότε το max σε άλογα παει 230-240..τα οποία είναι υπερβολικά αρκετά αν σκεφτείς οτι το μαζντάκι συγίζει ~1075kg. Με 230 άλογα είσαι στα 4,67kg/hp. Για σύγκριση και μόνο στα κιλά ανά ίππο, ένα mitsubishi evo 10 είναι περίπου στα 5,25kg/hp.:happy:

Link to comment
Share on other sites

Όπα ρε, πρίν 2 βδομάδες έβαλα BF Glistrich 195/65/15 με 270 €. Μήπως σε γδέρνουν;

:p

Πλαστικο.Με ενα τετοιο πεθανε ο Ηenri.

Καλη φαση καθοτι ηταν ενα απο τα δειγματα μιξης supercharging και turbocharging .

Αν δεν κανω λαθος ηταν το πρωτο εφαρμοσμενο σε αυτοκινητο δρομου παραγωγης, εστω και homologated special, ή οτι διαολο ηταν.

Link to comment
Share on other sites

Άλλος είναι καλός στο κλο κλο και άλλος στο αυγό Μήτσο. Υπάρχει ο αθλητής της ενόργανης, υπάρχει και ο ακροβάτης του τσίρκου. Δεν μπορείς να θεωρήσεις κάποιον υποδεέστερο.

Έχεις δίκιο, αλλά δεν έχω δεί ποτέ αθλητή της ενόργανης να ασχολείται με το τσίρκο... Σίγουρα δεν είναι τυχαίος, αλλα δεν είναι και ο οδηγός samurai-gymkhana που παρουσιάζεται....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

:p

Αν δεν κανω λαθος ηταν το πρωτο εφαρμοσμενο σε αυτοκινητο δρομου παραγωγης, εστω και homologated special, ή οτι διαολο ηταν.

αν δε κανω λαθος το πρωτο παραγωγης ηταν το Micra k10

αλλα βγηκε σε πολυ περιορισμενο αριθμο.

Link to comment
Share on other sites

Παίδες γρήγορη ερώτηση:

Χρειάζομαι αλλαγή στα ελαστικά και μου προτείνουν Continental Premium Contact 2 H περασμένα (195/55/R15), στα 350Ε.

Γνώμες;

Το αυτοκινητο τι ειναι? κυβικα? ιπποδυναμη?

Απο Conti δεν εμεινα ποτε ευχαριστημενος, σε αντιθεση με τα Toyo T1-R που νομιζω οτι για αυτοκινητο μικρου κυβισμου και ιπποδυναμης (συμφωνα παντα με το μεγεθος των ελαστικων) ηταν πολυ πολυ καλυτερα all around (βρεγμενο,στεγνο, προσφυση σε ασφαλτο σαπουνι σαν την ελληνικη).

Έγινε επεξεργασία από jax7480
Link to comment
Share on other sites

αν δε κανω λαθος το πρωτο παραγωγης ηταν το Micra k10

αλλα βγηκε σε πολυ περιορισμενο αριθμο.

Λες για τα March R/Superturbo (EK10FR-EK10GFR/GAR), παραγωγης 1988-1989. Η Lancia Delta S4 παρουσιαστηκε και πηρε την πρωτη της νικη στα χερια του Henri Toivonen το 1985. 200 S4 Stradale κατασκευαστηκαν για λογους homologation (το μινιμουμ).

Το αυτοκινητο τι ειναι? κυβικα? ιπποδυναμη?

Απο Conti δεν εμεινα ποτε ευχαριστημενος, σε αντιθεση με τα Toyo T1-R που νομιζω οτι για αυτοκινητο μικρου κυβισμου και ιπποδυναμης (συμφωνα παντα με το μεγεθος των ελαστικων) ηταν πολυ πολυ καλυτερα all around (βρεγμενο,στεγνο, προσφυση σε ασφαλτο σαπουνι σαν την ελληνικη).

Εγω παλι εχω τα SC2 στο punto απο την ημερα που το πηρα. Εξαιρετικο λαστιχο σε στεγνο, νορμαλ ζεσταμα, αρκετη προσφυση ακομη και σε ξεπατωμα (για τα δεδομενα του αυτοκινητου). Σε βρεγμενο με εχει πουλησει πολυ ασχημα 2 φορες, αλλα εδω βαζω και ενα ερωτηματικο γιατι και η κατασταση του οδοστρωματος ηταν η χειριστη. Το T1-R παλι το φοραω στην αλφα. Τα πηρα μεταχειρισμενα μαζι με ζαντες, ειναι 3ετιας με 7mm πελμα (καινουρια). Συμπαθητικο φαινεται μεχρι στιγμης, αλλα δεν το χω ζορισει καθολου. Ισως το βαλω στα κοντινα Μεγαρα να ξυσω λιγο την ξεραμενη γομα.

Έγινε επεξεργασία από spresv
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λες για τα March R/Superturbo (EK10FR-EK10GFR/GAR), παραγωγης 1988-1989. Η Lancia Delta S4 παρουσιαστηκε και πηρε την πρωτη της νικη στα χερια του Henri Toivonen το 1985. 200 S4 Stradale κατασκευαστηκαν για λογους homologation (το μινιμουμ).

ναι αλλα η delta δε νομιζω οτι ηταν παραγωγης...

κυκλοφορησε στην αγορα?

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα KIA Rio 2004 μαύρο.

Το πήρα στα χέρια μου ψιλοταλαιπωρημένο εξωτερικά με μικρές γρατσουνιές όπου φαίνεται το ύποστρωμα της βαφής (γκρι-λευκό) χθες το έπλυνα εξονυχιστικά και φάνηκαν τα πάντα.

Έχετε να προτείνετε καμιά καλούτσικη αλοιφή για το πρόβλημα; Απλά να μη φαίνεται το χάλι από τα 5 μέτρα, όχι τίποτα φοβερό extreme detailing.

ΕDIT: Οι γρατσουνιές είναι και σε πλάστικο και σε μέταλλο

Link to comment
Share on other sites

Πολύ μ'αρέσει το Rio για την κατηγορία του :)

Αν έχει φανεί το υπόστρωμα, δεν υπάρχει μαγική αλοιφή, πάρε κανά μαρκαδόρο στο χρώμα σου από κανά αξεσουαράδικο/πράκτικερ και ξέχνα σιγά σιγά ότι υπάρχουν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκινητο τι ειναι? κυβικα? ιπποδυναμη?

Απο Conti δεν εμεινα ποτε ευχαριστημενος, σε αντιθεση με τα Toyo T1-R που νομιζω οτι για αυτοκινητο μικρου κυβισμου και ιπποδυναμης (συμφωνα παντα με το μεγεθος των ελαστικων) ηταν πολυ πολυ καλυτερα all around (βρεγμενο,στεγνο, προσφυση σε ασφαλτο σαπουνι σαν την ελληνικη).

Continental Premium Contact 2 είχα για μπόλικα χιλιόμετρα σε BMW 525.

Μου φάνηκαν πολύ καλά, με καλό κράτημα, αξιοπρεπές φρενάρισμα και καλά στην εθνική.

Μειονέκτημα το οτι "φαγώθηκαν" σχετικά γρήγορα.

Επίσης, γενικά για Continental έχω ακούσει οτι έχουν πολύ μαλακό πλαινό και κάποιο παρκάρισμα

σε πεζοδρόμιο απαιτεί μέγιστη προσοχή.

ΥΓ Η σύγκριση των Continental έγινε με Dunlop SP Sport 01. Το οποίο ήταν πολύ καλό λάστιχο για W203.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά περάστηκαν τα ContiPremium Contact 2 H.

Η αλλαγή της αίσθησης στο δρόμο ήταν δραματική. Πολύ πιο καλό γραπωμα, μείωση στο θόρυβο και επίσης πολύ καλή ανταπόκριση και άμεσο σταμάτημα στο φρενάρισμα. Διαβάζω μόνο και γω ότι τρώγονται γρήγορα... Ειδωμεν.

Το αμάξι είναι Toyota Celica '92 1.6.

Νέα ερώτηση τώρα: Θέλω να του περάσω αισθητήρες παρκαρίσματος. Υπάρχει κανείς με εμπειρία στο θέμα; Πόσο θα μου κοστίσει περίπου;

Θα παει για βάψιμο μεθαύριο, οπότε χρειάζομαι απαντήσεις μάλλον λίγο γρήγορα. :p

Θενκς

Link to comment
Share on other sites

Stradale = εκδοση δρομου

1985_Lancia_DeltaS4Stradale1.jpg

1985_Lancia_DeltaS4Stradale2.jpg

Απο τα αγαπημένα μου ever!

Ωραίο και χλιδάτο εσωτερικό παρότι ομολογκασιόν, θυμίζει Ferrari της εποχής. http://autokadabra.ru/post/17449/

Δείτε λίγο την τιμή πώλησης... http://www.gestionaleauto.com/gonline_site/annunci/scheda.php?muserid=e9298b6a9dc613dde9f8b932482f6b1b&progressivo=1145909

Link to comment
Share on other sites

Τελικά περάστηκαν τα ContiPremium Contact 2 H.

Η αλλαγή της αίσθησης στο δρόμο ήταν δραματική. Πολύ πιο καλό γραπωμα, μείωση στο θόρυβο και επίσης πολύ καλή ανταπόκριση και άμεσο σταμάτημα στο φρενάρισμα. Διαβάζω μόνο και γω ότι τρώγονται γρήγορα... Ειδωμεν.

Στο Yaris έχω τα PremiumContact 2 με δείκτη Η.

Έχω κάνει περίπου 21.000 km και τα μπροστινά έχουν γύρω στα 3 mm ακόμα μέχρι το δείκτη φθοράς, παρόλο που έχουν δεχτεί και κάποια "κακοποίηση".

Στην επόμενη αλλαγή σκέφτομαι να βάλω με δείκτη Τ (max. 190 km/h) μιας και ποτέ δεν ξεπερνώ τα 140, οπότε ίσως να έχουν ακόμα λίγο μαλακότερη γόμα. Στη διάστασή μου βγαίνουν γύρω στα 310 ευρώ από Camskill. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.