Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

ρε μην τα γμτ ολα..

ελεος

τι σχεση εχει το ενα με το αλλο...

αφου αυτο που λεω μπορεις να το βρεις σε τελεια κατασταση και σε καλη τιμη, γιατι μου απαντας ετσι;

Audi S3 QUATTRO TURBO 265 HP '07 -  25.000 EUR - Car.gr

εγω δεν μπορω να το συγκρινω με φερραρι του '70 ουτε μου φαινεται τσιπικο..

43000 χιλιόμετρα όμως ο άλλος θα κάνει 2 χρόνια να τα γράψει, και πάλι, μόνο αν το δουλεύει πολύ.

Αν πάρει αυτό που του λες, σε 1-2 χρόνια θα θέλει ιμάντες και σε 2-3 τουρμπίνα.

Ιμάντες μου έχουν πει στον 20vt ότι πάνε ένα χιλιάρικο (στον 2.0tfsi δεν ξέρω, αλλά αν στον 20vt κάναν 1000 δεν θέλω να ξέρω).

Και όλα αυτά αν δεν είναι φορεμένο.

Τσάκω, να σου βάλω μια άλλη παράμετρο -> δες ποιο σου αρέσει πιο πολύ μέσα. Ούτως ή άλλως μέσα θα κάθεσαι και θα οδηγείς. Δέστα και τα 2-3 που λες και αποφάσισε με βάση το εσωτερικό του. Από το group vag εμένα τα εσωτερικά τους μου αρέσουν με τη σειρά:

1. audi 2. vw (πλην πόλο που μου αρέσει πιο πολύ η fabia) 3. skoda 4. seat

Τα seat όσα έχω δει δεν μου αρέσει καθόλου το εσωτερικό τους, είναι πιστεύω πολύ λιτό.

Το scirocco ειδικά πιστεύω είναι πολύ ωραίο και μέσα.

Megane -> μακριά κι αγαπημένοι. Αν και επειδή είσαι δικηγόρος, μπορεί να είναι το πιο ενδιαφέρον αμάξι :p

EDIT: σε μεταχειρισμένο (performer rulez) προτείνω κάτι τέτοιο:

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1042056/

http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1187332/

Τσακωνο-factor = 100x

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ενδιαφέρον, τουτούνι για να βγάλεις απωθημένα και προσθιοκίνητο είναι περίεργη επιλογή την στιγμή που κάποιος έχει εμπειρία με πισωκούνες...

Εγώ πάντως ξεκίνησα με προσθιοκίνητα, λέω λες να μην φτάνουν τα άλογα? πήρα ένα golf gt, του έβαλα πρόγραμμα στα 200 άλογα, πήρα πρέφα οτι δεν ήταν τα άλογα το πρόβλημα:triniti: το έδωσα πίσω..αγόρασα ενα μετάχειρο mx5 2ης γενιάς το τούρμπισα πριν κανα μήνα (~220 άλογα) και βγάζω απωθημένα προκαταβολικά και για όταν θα παίρνω σύνταξη:p

Once πισωκούνα always πισωκούνα

Υ.Γ το mx5 το χω καθαρά για "racing" φάση, για όλα τα άλλα στρατιές από προσθιοκίνητα:p

Υ.Γ2 κοίταγα τώρα το διάγραμμα ροπής-ισχύος του Scirocco R και είπα να γράψω ένα ωραίο site με ωραίες δυναμομετρήσεις -> http://www.rototest.com/rototest-dynamometer.php

Έγινε επεξεργασία από Shadow Keeper
Link to comment
Share on other sites

Συντομο διλημμα :

Leon Cupra R η Scirocco R ? Χωροι δεν με πολυκαινε,καιγομαι ομως για ντραιβινγκ εξπιριανς.Και για σοβαρη αντιπροσωπεια,γιατι με την χρηση που σκοπευω να κανω θα την γνωρισω καλα.

Τσακω αναμεσα στα 2 αυτοκινητα θα προτιμουσα το scirocco!!!Καλο ειναι κ το Leon αλλα τα Vw ειναι πιο αξιοπιστα κ μιλαω εκ πειρας εχω ενα Αnniversary mk4 k to exv skisei 180.000xlm και δεν εχει ζητησει τπτ!!!επισης το scirocco λογω του οτι ειναι πιο χαμηλο κ πιο πλατυ εχει κ καλυτερο driving experience........its yours choice!!!!

Έγινε επεξεργασία από spyvelm
Link to comment
Share on other sites

ρε μην τα γμτ ολα..

ελεος

τι σχεση εχει το ενα με το αλλο...

αφου αυτο που λεω μπορεις να το βρεις σε τελεια κατασταση και σε καλη τιμη, γιατι μου απαντας ετσι;

γιατι περιφρονεις εντελως την ερωτηση που κανω.Λεω "διλημμα",δεν λεω "ποστ γιορ φεηβοριτ ραιντ".2ον μεταχειρισμενο ΔΕΝ παιρνω.

Τσακωνο-factor = 100x

μπααα,εχει ο γειτονας μου ενα Χ5 8ο χερι και μια boxster 6ο χερι (φαντασου εχουν πινακιδες χωρις το "GR"") και εχω μια αισθηση πως το μεταχειρισμενο πριμιουμ κανει ΜΠΑΜ απο χιλιομετρα.

Link to comment
Share on other sites

Larv, στα λεφτά που ζητάς δεν υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός. Ειναι οπως πολυ σωστά ειπες, το Scirocco R και το Leon.

Ανάμεσά τους θα διάλεγα το Leon, όσο κράκουλο και να σου ακούγεται. Ο λόγος ειναι απλός. Μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη, εχει περισσότερους χώρους και ειναι και πιο φτηνο. Λεφτά τα οποίο την ίδια στιγμή τα δίνεις σε μια Revo για πρόγραμμα και είσαι όπως πρέπει.

Θεωρώ πως το Scirocco ειναι πολύ υπερτιμημένο αυτοκίνητο. Όπως και το S3. Αν ανέβαινες σε χρήματα όμως, δεν υπήρχε ανταγωνισμός απο το Evo, το οποίο με το καθεστώς εγγύησης της Mitsubas, εχει 10 χρόνια για όλα. Που για ενα αυτοκίνητο performance οπως το evo, μετράει πολύ.

Για σκέψου να σου δώσει το Scirocco σε 3-4 χρόνια το DSG στο χέρι ποσοι θα κλαίνε και ποσοι αλλοι θα αναστενάζουνε... Ενω με την Mitsuba, σε 9 χρόνια να σπάσει, εγγύηση.

Think about it.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

ρε ντιμουτρι,εχω ακουσει το σιροκκο εχει πολυ διαφοροποιημενη αναρτηση σε σχεση με το λεον (φαρδυτερο πισω μετατροχιο ) και εντελως "αλλου" φιντμπακ τιμονιου..

απο κει και περα,χωρις εξτρα βγαινει φτηνοτερο απτο λεον (λεον 29.990 +1100 για ξενα -σιροκκο 30.770 με ξενα μαμισια +ο,τι αλλο εξτρα παρεις -λεμε λεμε για τον ΓΑΠ,στο ελλαντα το σιροκο κανει 30.770 την στιγμη που στην γερμανια κανει 34.625 :hehe: )

dsg τοχω αποκλεισει γιατι θελω να παιρνω δυσκοιλιο υφος οταν αμολαω τον συμπλεκτη στα φαναρια.

Έγινε επεξεργασία από Tsakonas
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχω μπει σε 4-5 dsg και τις αλλαγές που κάνουν τις έχω ακούσει μόνο σε f1 με πουρναράκη :p

Άλλη αίσθηση όμως το μηχανικό, συμφωνώ.

Αυτά που λες είναι premium για περιπτώσεις σαν εμένα (τη γλυκοκοίταζα τη boxter του 98), αν είναι το τελευταίο facelift δύσκολα θα σε πάρουν πρέφα :hehe:

Link to comment
Share on other sites

ρε ντιμουτρι,εχω ακουσει το σιροκκο εχει πολυ διαφοροποιημενη αναρτηση σε σχεση με το λεον (φαρδυτερο πισω μετατροχιο ) και εντελως "αλλου" φιντμπακ τιμονιού

Τί πάει να πει "έχω ακούσει"; Δεν τα έχεις κάνει test drive; Νομίζω από τις ΠΡΩΤΕΣ σου προτεραιότητες, αφού έχεις καταλήξει σε ένα από τα 2, αλλά απορείς για την οδηγική συμπεριφορά/απόλαυση.

Link to comment
Share on other sites

ρε ντιμουτρι,εχω ακουσει το σιροκκο εχει πολυ διαφοροποιημενη αναρτηση σε σχεση με το λεον (φαρδυτερο πισω μετατροχιο ) και εντελως "αλλου" φιντμπακ τιμονιου..

απο κει και περα,χωρις εξτρα βγαινει φτηνοτερο απτο λεον (λεον 29.990 +1100 για ξενα -σιροκκο 30.770 με ξενα μαμισια +ο,τι αλλο εξτρα παρεις -λεμε λεμε για τον ΓΑΠ,στο ελλαντα το σιροκο κανει 30.770 την στιγμη που στην γερμανια κανει 34.625 :hehe: )

dsg τοχω αποκλεισει γιατι θελω να παιρνω δυσκοιλιο υφος οταν αμολαω τον συμπλεκτη στα φαναρια.

My 2 cents.

Αν θές να σκάς με τη μπιτς ιερα και να σε βαζουν μουρη, παρε το scirocco.Έπισης αν θες να βάζει στο αμάξι μόνο κλειδιά, γυαλιά κλπ. Γιατί για βαλίτσες... μόνο στρινγκ.

Αν θες 5πορτο οικογενειακό που δαγκώνει άσχημα, πάρε το λεον.

Οδηγικά και τα δύο είναι πολύ καλά ίσως το scirocco ένα κλικ παραπάνω. ΕΠίσης το scirocco έχει σίγουρα καλύτερη ποιότητα κύλισης/ηχομονωση.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ρε γμτ, γιατί το Golf R έχει 12.000 παραπάνω? Για την τετρακίνηση μόνο?

Αν ήταν φθηνότερο, θα σου έλεγα να πας καρφωτός σε αυτό... Αλλά... :TD:

μπααα,εχει ο γειτονας μου ενα Χ5 8ο χερι και μια boxster 6ο χερι (φαντασου εχουν πινακιδες χωρις το "GR"") και εχω μια αισθηση πως το μεταχειρισμενο πριμιουμ κανει ΜΠΑΜ απο χιλιομετρα.

Εντάξει ρε, 6ο και 8ο χέρι, τι λες τώρα...

Άμα είναι προσεγμένο και από πρώτο χέρι, είναι θούπερ. 2 αμάξια έχουμε πάρει έτσι εμείς. Από φίλο όμως, όχι από car.gr.

Αλλά σε καταλαβαίνω. Είναι μεγαλείο να μυρίσεις καινούριο ;)

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
Link to comment
Share on other sites

Rx8 εγω επιμενω.φθηνοτερο και απειρως καλυτερη οδηγικη εμπειρια...

Το RX-8 ίσως να μην το θέλει λόγω Renesis που είναι σε έναν άλλο κόσμο τελείως.

Επίσης, έχει πολύ χαμηλότερη ροπή από τα τουρμπάτα που συζητάγαμε παραπάνω.

Ας το κοιτάξει όμως, είναι αξιόλογο αυτοκίνητο.

Παίζει και το δίλιτρο MX-5 κοντά στα λεφτά που δίνει ο τσάκω.

Αλλά πάλι το MX-5 δε συγκρίνεται ως προς το μέγεθος και την ισχύ...

Συν ότι άμα είναι να δώσεις 30k και βλέπεις σε αυτά τα λεφτά το Scirocco R και το Cupra, με τον TFSI που κλ@νς και βγάζει άλογα... εεε... δελεάζεσαι να πας για τα πολλά...

Link to comment
Share on other sites

Τί πάει να πει "έχω ακούσει"; Δεν τα έχεις κάνει test drive; Νομίζω από τις ΠΡΩΤΕΣ σου προτεραιότητες, αφού έχεις καταλήξει σε ένα από τα 2, αλλά απορείς για την οδηγική συμπεριφορά/απόλαυση.

το cupra R δεν το εχει καμμια αντιπροσωπεια για τεστ ντραηβε (αρκει το κουπρα που ειναι αρκετα διφορετικο απτο Ρ και το σιροκκο τωρα τελευταια μουρθε σαν ιδεα)

Συν ότι άμα είναι να δώσεις 30k και βλέπεις σε αυτά τα λεφτά το Scirocco R και το Cupra, με τον TFSI που κλ@νς και βγάζει άλογα

εεε μα..με 3-4 Κ σε πρωτο σταδιο εισαι στην ζωνη 300<χ<400 αλογα και ηδη μιλαμε τα 2 Ρ παιζουν στην περιοχη του 0-100 σε 6 (εργοστασιακα λεμε,αν ριξει κανεις και τα 3-4 πεφτουν κι αλλο)

Link to comment
Share on other sites

εεε μα..με 3-4 Κ σε πρωτο σταδιο εισαι στην ζωνη 300<χ<400 αλογα και ηδη μιλαμε τα 2 Ρ παιζουν στην περιοχη του 0-100 σε 6 (εργοστασιακα λεμε,αν ριξει κανεις και τα 3-4 πεφτουν κι αλλο)

Όποιο από τα δύο και αν πάρεις, για max ασφάλεια και απόλαυση να επενδύσεις και σε στήσιμο.

Αναρτήσεις, φρένα, δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, και πάντα κορυφαία λάστιχα.

Είναι που είναι προσθιοκίνητα... άμα περάσεις και πάνω από 300 ίππους στους κακόμοιρους τους εμπρός τροχούς, δυσκολεύει το πράγμα.....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για μενα αυτοκινητο με κινηση εμπρος και πανω απο 200 αλογα δεν εχει νοημα.δεν βγαζει σωστα την δυναμη μετα και εχει και πολλα αλλα προβληματα...τι να τα κανω τα 300<χ<400 αλογα μπροστα οταν θα με κοβει ενα πισωκινητο με 250 ;)

Έγινε επεξεργασία από Dant3
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.