Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ρε συ, ολα τα yaris ετσι ειναι? Με το πουντακι και με γελοιωδως βαρυ ποδι, εχω 8-8,4. Και κατι εχει γινει τελευταιως και εχει ανεβει η καταναλωση κανα λιτρο και βλεπω τετοια νουμερα, πρεπει να το κοιταξω.

το ιδιο εχω παρατηρησει κι εγω

και μαλλον υποπτευομαι θεμα βενζινης παρα προβλημα του colt...

παιζει κανενα plug n play μαραφετι ελεγχου ποιοτητας καυσιμου

να βγω τσαρκα στα βενζιναδικα να υο ψαξουμε το θεμα?

Link to comment
Share on other sites

@nickstamat ...εχεις αλλαξει (ζαντο)λαστιχα απο τα μαμα??

Όχι μαν... Σιδερόζαντες 15άρες και εργοστασιακή διάσταση (185/60)...

Μάλιστα στο εικονίδιο της υπογραφής δείχνει και αναλυτικά τις καταναλώσεις μου από τότε που άρχισα το monitoring στο Spritmonitor.de.

Δεν έχω κατέβει κάτω από 7.7 με χαλαρότατη οδήγηση εντός πόλης...

Θα το επιχειρήσω ξανά από το επόμενο γέμισμα...

Link to comment
Share on other sites

το δικό μου yaris σε συνθήκες χαλαρής επαρχιακής οδήγησης (ακα Άργος - Ναύπλιο με 6η και 70) και ελάχιστη κίνηση εντός πόλης (σιγά την πόλη) έχει άνετα το 5.5 lt/100km. Εθνική εάν δεν το πιέσω με πάει Αθήνα με 6.0. Τέλος μία φορά που το ζόρισα εθνική οδό μέτρησε μέση κατανάλωση 7.2... είναι Dynamic 1.33 με 10.000 κμ (πιστεύω έχει ακόμα λίγο περιθώρεια ανοίγματος το μοτέρ). Το trip computer μου βγάζει με ακρίβεια δεκαδικού αυτό που μετράω και εγώ από τα γεμίσματα.

Έγινε επεξεργασία από GriGas
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

το ιδιο εχω παρατηρησει κι εγω

και μαλλον υποπτευομαι θεμα βενζινης παρα προβλημα του colt...

παιζει κανενα plug n play μαραφετι ελεγχου ποιοτητας καυσιμου

να βγω τσαρκα στα βενζιναδικα να υο ψαξουμε το θεμα?

Δεν ξερω να υπαρχει ρε συ. Παντως 3-4 μερες τωρα κινουμουν με την γρια (πολυ ξυλο λεμε :p), απο βδομαδα που θα ξαναπαρω το πουντακι θα κοιταξω πιεσεις ελαστικων και λοιπα. Οταν τελειωσω και την εξεταστικη θα βγαλω να καθαρισω πεταλουδα, θα κανω και μια μπουζοσκοπηση κλπ. 2 χρονια το χω, δεν του χω κανει απολυτως τιποτα, ηρθε η ωρα του νομιζω :shout:

Επισης, δεν ξερω αν ειναι ιδεα μου ή οχι, αλλα εχω μια υποψια οτι απο τοτε που η βενζινη πηρε πολυ την ανιουσα (πανω απο το 1.2) η ποιοτητα εχει πεσει αισθητα, και το ιδιο και η ποσοτητα που τελικα βγαινει απο την αντλια, σε σχεση με αυτο που γραφει.

Έγινε επεξεργασία από spresv
Link to comment
Share on other sites

ναι αυτο εννοω (υπο μορφη ερωτησης ομως).

κανονικά οδηγάει, δεν κάνει κάτι ιδιαίτερο-και τα γκαζάκια του τα ρίχνει

1.2 ή 1.4 είναι?

το καινούργιο 1.2 tfsi, έχει και ένα σύστημα start/stop όπου στα φανάρια το μοτέρ σβήνει..

θέλει νεκρά και να αφήσεις συμπλέκτη-μόλις ανάψει πράσινο με το που πατήσεις συμπλέκτη ανάβει αστραπιαία

Έγινε επεξεργασία από performer
Link to comment
Share on other sites

το καινούργιο 1.2 tfsi, έχει και ένα σύστημα start/stop όπου στα φανάρια το μοτέρ σβήνει..

θέλει νεκρά και να αφήσεις συμπλέκτη-μόλις ανάψει πράσινο με το που πατήσεις συμπλέκτη ανάβει αστραπιαία

I know, έχει κι εμένα! Δεν κερδίζεις και πάρα πολλά από αυτό, μη νομίζεις ;)

Περισσότερο το ότι είναι μόνο 1.2 το κάνει οικονομικό ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

τσακωνα σε συμβουλευω πριν διαλεξεις ζαντα να δεις τις τιμες που παιζουν για τις εκαστοτε ζαντες..

εχω δει σε διαφορα μιας ιντσας να ειναι τρελα περισσοτερα τα λεφτα για λαστιχα..

Link to comment
Share on other sites

τσακωνα σε συμβουλευω πριν διαλεξεις ζαντα να δεις τις τιμες που παιζουν για τις εκαστοτε ζαντες..

εχω δει σε διαφορα μιας ιντσας να ειναι τρελα περισσοτερα τα λεφτα για λαστιχα..

εργοστασιακη 19αρα λεμε,ειναι +700 απο τις στανταρ 18αρες...

απο εκει και περα σε λαστιχα δεν ειναι τοσο φρικτες οι διαφορες οσο νομιζα κι εγω.

πχ 19αρι καλο λαστιχο 156 ευρα (αρα 624+μεταφορικα)

TOYO TYRES / CAR / TOYO T1R PROXES TOYO T1 R - 235/35R19 91Y XL TL :: £132.26 :: Car Tyres - MPV Tyres - People Carrier Tyres - 19" :: R19" - 235/35/19, 235/35 R 19 ::

το ιδιο σε 18αρι TOYO TYRES / CAR / TOYO T1R PROXES TOYO T1 R - 235/40R18 95Y XL TL :: £110.25 :: Car Tyres - MPV Tyres - People Carrier Tyres - 18" :: R18" - 235/40/18, 235/40 R 18 :: 130 ευρα (αρα 520 ευρα)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

μη το λες... σε ένα focus που το trip computer όταν ήσουν σταματημένος έδειχνε κατανάλωση σε lt/h είχα παρατηρήσει μία κατανάλωση της τάξης του 1.0 έως 1.5 lt/h. Έτσι εάν υποθέσουμε ότι σε συνθήκες κίνησης στην Αθήνα σε κάθε γέμισμα το start/stop ενεργοποιείται συνολικά 1 ώρα (που θεωρώ ότι είναι λογικό - ας κάνει μία μετρηση κάποιος Αθηναίος) κερδίζεις 1 lt ή αλλιώς 100/7 = 14 χιλιόμετρα... δεν είναι και άσχημο...

-

Link to comment
Share on other sites

1,2 δεν ειναι λίγο "ψόφιο"?

εξαρτάται τι θεωρείς ψόφιο..

17,8 κιλα ροπης απο το ρελαντι

105 ιππους τροχο

200 τελικη

10s τα 0-100

το αμάξι αυτό αγοράστηκε για μικτή χρήση περισσότερο πόλη, αλλά και ταξιδάκι κάνει άνετα-άλλωστε ποτέ δεν πηγαίνουμε τάπα

για ταξίδια υπάρχει το range/supercharge που έχεις δει σε φοτος στο φοτοθρεντ

και ενα saab 9-3 2.0T cabrio..

Έγινε επεξεργασία από performer
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς.

Σίγουρα πρέπει να του πέφτει κάπως βαρύ το σασί του Α3 (σε σχέση με το Polo).

Αλλά αν είσαι προσγειωμένος και δε ζητάς πολλά από έναν 1.2, βλέπεις ότι το κινεί ικανοποιητικά λόγω της ροπής χαμηλά (175 Nm δεν είναι καθόλου μα καθόλου λίγα).

Ούτε καίει... Πρέπει να είναι πολύ αξιόλογο μοτεράκι αυτό τελικά για τέτοια χρήση.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Σορρυ κιολας που επεμβαινω, μιας και δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα προαναφερθεντα αυτοκινητα, αλλα το θεμα του ελαστικου δεν ειναι 18αρα καλη, 19αρα κοπαναει... ελεος δηλαδη.

Υπαρχουν 1002 παραγοντες για το πως θα αντεπεξελθει ενα λαστιχο πανω στη ζαντα.

Απο το ποσο μαλακο-σκληρο ειναι το ιδιο το λαστιχο, ποσο σκληρα ή μαλακα πλαϊνα εχει, τη χαραξη εχει, το βαρος του αυτοκινητου, η πιεση αερα που εχει, ο τροπος που κινειται ο οδηγος κτλ. Αρα μην τα ισοπεδωνουμε ΟΛΑ. Δεν ειναι ολα ασπρο-μαυρο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

για τα λάστιχα που λέτε μην ξεχνάτε οτι από 17ρα και άνω το λάστιχο δεν ζεσταίνεται καθόλου εύκολα

με οτι καλό και κακό συνεπάγεται

Για τα ιταλικα το λενε αυτο , οχι για τα γαλλικα.

που να ήξερες τι με έχει βγάλει το Α3 μου και από φίλους μου (κυρίως ηλεκτρονικά)

Link to comment
Share on other sites

καντο λιγο πιο λιανα γιατι εχω την εντυπωση πως ειπες κατι που με ενδιαφερει αλλα δεν το καταλαβα γιατι το ειπες πολυ λακωνικα.

Πράγματι.

Σε γενικές γραμμές, μιλάω για το ίδιο πλάτος ελαστικού με αντίστοιχες πιέσεις και ίδια σκληρότητα γόμας-πλαϊνών.

Η ελαστικότητα του πέλματος του τροχού είναι αυτό που σου δίνει την πρόσφυση στο δρόμο. Όσο μεγαλύτερο το προφίλ (μέχρι κάποια λογικά όρια που θέτει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου σου έτσι κι αλλιώς) τόσο περισσότερο "βυζαίνει" το ελαστικό στον δρόμο και σου προσφέρει μεγαλύτερη ελκτική πρόσφυση.

Γενικά για εκκίνηση-σταμάτημα γουστάρεις έναν τροχό με πολύ-αφράτο λάστιχο και αναλογικά μικρή διάμετρο ζάντας.

Εκεί που αλλάζουν τα πράγματα είναι στο στρίψιμο. Ενα ελαστικό με μεγάλο προφίλ παραμορφώνεται περισσότερο (σχετικά με ένα ελαστικό χαμηλότερου προφίλ) δίνοντάς σου ασάφεια στο τιμόνι.

Επίσης σου παρέχει μειωμένη πρόσφυση αν πατάει με το μάγουλο στον δρόμο την ώρα που είσαι στο όριο της πλευρικής δύναμης.

Συγκεκριμένα για τη περίπτωση σου όμως, ακόμα και με τις 18αρες το προφίλ είναι αρκετά χαμηλό και δε πρόκειται να αντιμετωπίσεις προβλήτα μουλιάσματος...

Γενικότερα το λίγο μεγαλύτερο προφίλ σου δίνει πιο προοδευτικές αντιδράσεις ως προς τον τρόπο που χάνει ή ανακτά τη πρόσφυση ο κάθε τροχός.

Θα σου επιτρέψουν δηλαδή να βρεις ευκολότερα το όποιο όριο ακόμα και όταν το βάλεις στη πίστα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Σορρυ κιολας που επεμβαινω, μιας και δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα προαναφερθεντα αυτοκινητα, αλλα το θεμα του ελαστικου δεν ειναι 18αρα καλη, 19αρα κοπαναει... ελεος δηλαδη.

Υπαρχουν 1002 παραγοντες για το πως θα αντεπεξελθει ενα λαστιχο πανω στη ζαντα.

Απο το ποσο μαλακο-σκληρο ειναι το ιδιο το λαστιχο, ποσο σκληρα ή μαλακα πλαϊνα εχει, τη χαραξη εχει, το βαρος του αυτοκινητου, η πιεση αερα που εχει, ο τροπος που κινειται ο οδηγος κτλ. Αρα μην τα ισοπεδωνουμε ΟΛΑ. Δεν ειναι ολα ασπρο-μαυρο.

δεκτα ολα αυτα ...αλλα οταν τα δυο λαστιχα ειναι ολοιδιο (οκ το ενα 91 και το αλλο 95αρη) στο ιδιο αμαξι με τον ιδιο οδηγο ποιο εχει τις μεγαλυτερες πιθανοτητες να προστατεψει την ζαντα?

Εκ του αποτελεσματος παντως..235/40/18 και 265/35/18 θελαν αλλαγη σε αρκετα βαρυτερο αμαξι βεβαια.

(στις ζαντες αναφερομαι...απλα αναφερω τα λαστιχα.)

Aπο την αλλη ..φιλοι αθηναιοι ισως προτιμησουν να βαλεις 19αρα μπας και κυνηγησεις τον εκαστοτε δημο/"ανευθυνο" να και φτιαξει τις λακουβες του.

Live your myth in greece...αργα η γρηγορα οτι και να βαλεις σε σπορ αμαξι θα παει για αλλαγη η ζαντα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.