Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Σε πίστα εννοείς;

Χλωμό εώς ΠΟΛΥ ΚΙΤΡΙΝΟ. Το GTR όταν αφορά πίστες, απλά είναι πολύ μπροστά.

Σκεψου οτι για ενα τετοιο Nissan θα δινες ~100k ,ενω για μια Ferrari ισως και κοντα ~300k.

Δεν νομιζω να ειναι τυχαιες οι τιμες.Οτι πληρωνεις παιρνεις...

Link to comment
Share on other sites

Honda, Toyota και Nissan έχουν δώσει εξαιρετικά δείγματα γραφής με Skyline-NSX-Supra, σε τιμές ''προσιτές'' για κατηγορία supercars.

Έχετε μήπως σκεφτεί τι θα μπορούσαν να φτιάξουν, αν αποφάσιζαν να παίξουν στη κατηγορία 300.000+?

Link to comment
Share on other sites

Honda, Toyota και Nissan έχουν δώσει εξαιρετικά δείγματα γραφής με Skyline-NSX-Supra, σε τιμές ''προσιτές'' για κατηγορία supercars.

Έχετε μήπως σκεφτεί τι θα μπορούσαν να φτιάξουν, αν αποφάσιζαν να παίξουν στη κατηγορία 300.000+?

LFA?

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει ειναι και λιγο ατοπο να το συζηταμε στον αερα.

Στην πιστα ειναι το θεμα....μπορει και να ηταν καλυτερο το nissan απ'όσο φανταζομαι.

Εχοντας μπει ομως σε skyline και σε ferrari (550 Maranello)

και γενικα κατεβαινοντας σε πιο low budget αμαξια ,

εχω να πω οτι ειναι αλλη αισθηση ο κινητηρας των Ευρωπαιων με των Ιαπωνων.

Ακομα και στα βιντεο ακουγεται η διαφορα. ;)

Τεσπα,την κοπαναω τωρα,οταν παρουμε απο ενα τετοιο ο καθενας ,τα δοκιμαζουμε χαχα :tomato:

Link to comment
Share on other sites

Χμμμ για να βάλω το μυαλό των 90's μου...

Το NSX

έμοιαζε με supercar...............................check

ηταν γρήγορο σαν supercar....................check

οδηγική συμπεριφορά supercar...............check (βασικά, καλύτερη απο ολα της εποχής)

διαστάσεις και αναλογίες supercar............check

τοποθεσία κινητήρα................................check

συγκριση με αντιστοιχα εποχης supercars..check

Ναι, το NSX είναι (ήταν για την εποχή) supercar.

Link to comment
Share on other sites

πηγα σερρες να βρουμε σπιτι για τον αδερφο μου, στον γυρισμο πηγαινα γρηγορα, με της θειας μου το αμαξι.

ενα ford fiesta 04. λοιπον μετα τα 130 το τιμονι κοσκινιζει, δηλαδη γινεται αισθητο....

μεχρι τα 160 ειναι σταθερο ολο αυτο.

λαστιχα εχει αλλαξει πριν 2 χρονια δηλαδη πριν 20.000 χλμ.

τι να φταει...? ο δρομος ηταν οκ, δεν εχει λακουβες. στα 120 σταθερα δεν το εκανε.

Link to comment
Share on other sites

πηγα σερρες να βρουμε σπιτι για τον αδερφο μου, στον γυρισμο πηγαινα γρηγορα, με της θειας μου το αμαξι.

ενα ford fiesta 04. λοιπον μετα τα 130 το τιμονι κοσκινιζει, δηλαδη γινεται αισθητο....

μεχρι τα 160 ειναι σταθερο ολο αυτο.

λαστιχα εχει αλλαξει πριν 2 χρονια δηλαδη πριν 20.000 χλμ.

τι να φταει...? ο δρομος ηταν οκ, δεν εχει λακουβες. στα 120 σταθερα δεν το εκανε.

Ζυγοστάθμιση? :wassat:

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
Link to comment
Share on other sites

Kοίτα να δείς αν έχει φαγωθεί κάποιο λάστιχο μονόπατα...αν έχει φαγωθεί και δεν το έχει λίωσει κάποιος σε χειρόφρενα ή άλλες ταρζανιές:p, τότε θα ήταν καλή ιδέα και μια ευθυγραμμισούλα...αλλιώς πιθανώς θέλει ζυγοστάθμιση.

Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=7aGqqMtPJRU&feature=channel_video_title]200km/h - YouTube[/ame]

Κάντε παύση στο 0.10... Θα δείτε την πινακίδα που γράφει 90Km/h Limit.. :p

Δρόμος χαλκιδικής..

Για αυτό υπάρχουν τα όρια ταχύτητας στην Ελλάδα, για να τα σπάς με νέα ρεκόρ... :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.