Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Φίλε μου μακάρι να μπορούσα να σου πω κόστος κλπ έστω στο περίπου.Τα πάντα είναι ανάλογα τη μάρκα/μοντέλο καινούριο η μτχ και τη σχέση σου με τον μηχανικό-συνεργειο...Κακά τα ψέματα μπορεί να συμβαίνει αυτό στο αμάξι σου για πολλούς λόγους.Σε αυτές τις περιπτώσεις ξεκινάς και αλλάζεις σιγα σιγά από τα πιο πιθανά.:slap:

Link to comment
Share on other sites

"....σε αυτές τις περιπτώσεις ξεκινάς και αλλάζεις σιγα σιγά από τα πιο πιθανά."

Διαφωνώ με τον φίλο από πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, πρέπει πριν αρχίσεις να αντικαθιστάς πράγματα με ανταλλακτικά να έχεις διαγνώσει ακριβώς τι φταίει...ο στόχος δεν είναι να πετάς ανταλλακτικά πάνω μέχρι να λυθεί το πρόβλημα.

Αν ο σένσορας του στροφάλου έχει προβλημα, τότε ο εγκέφαλος δεν διαβάζει την σωστή θέση του στροφάλου, οπότε ψεκάζει κάυσιμο στην τύχη και δεν μπορεί να πάρει μπροστά ο κινητήρας αλλά παίρνει τυχαία όταν τύχει η θέση του στροφάλου να είναι σωστή. (ως εδώ ξέρω να αναλύσω:p)

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον ακούστηκε λάθος όπως το είπα.Κανείς όμως δεν μπορεί να σου υπογράψει σε κάποια προβλήματα ότι είναι 100% αυτό που φταίει.Για αυτό στις συγκεκριμένες περιπτώσεις παίζει αυτή η τακτική η οποία είναι μονόδρομος.Μακάρι να μην ίσχυε αυτό αλλά:sick:...Πόσεσ φορές αντιπροσωπίες έχουν αλλάξει ενα κάρο πράγματα σε καινούρια αυτοκίνητα και δεν έχουν βρει ακόμα τι φταίει...:confused:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό λέω, ότι οι αντιπροσωπίες κάνουν άρπα κόλα δουλειές, έχουν ξεχάσει πως η δουλειά του μηχανικού είναι η διάγνωση και έπειτα η επισκευή της συγκεκριμένης βλάβης...(και το ξέχασαν οι μισοί, οι άλλοι μισοί το παραβλέπουν για τα λεφτουδάκια από την εργασία και τα ανταλλάκτικα)

Ας πώ ένα προσωπικό παράδειγμα, πριν 2 χρόνια ανάβει το λαμπάκι "check engine" στο μχ5, καμία αλλαγή στο αμάξι δεν ένιωθα, αλλα πήγα σε ένα συνεργειά μάζντα κοντά στο σπίτι μου. Το βάζει πάνω στο λάπτοπ, και λέει. Ένα error στον 4ο κύλινδρο (δυστυχώς δεν θυμάμαι ποιό) και ένα error σχετικό με τον αισθητήρα λ. Μετά μου λέει μάλλον έχουν πρόβλημα οι πολλαπλασιαστές, αισθητήρας λ, οπότε πας για αλλαγή μαζί με μπουζοκαλώδια και μπουζί...κουστουμάκι 1200 ανβρώ..ευρώ θέλω να πώ:p

Την επόμενη μέρα πάω σε ένα συνεργείο που είχα ακούσει καλά λόγια (επίσης μάζντα), το βάζει στο διαγνωστικό πάνω, σε 2 λεπτά μου λέει, έχει καεί ο αισθητήρας λ και μετά ελέγχει την τάση στους πολλάπλασιαστές στο διαγνωστικό και μου λέει όλα οκ. Σύνολο 300κάτι €...

Με λίγα λόγια θέλω να πώ, βρείτε, με όποιον τρόπο μπορείτε, μηχανικούς που μπορείτε να εμπιστευτείτε και ξέρουν να κάνουν διαγνώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Όταν οι ζάντα δεν είναι αντιπροσωπίας(πχ σε μενα οπελ) μπαίνει δαχτυλίδι για να εφαρμόζεται καλύτερα ;)

Πρώτη φορά το ακούω αυτό...

Εγώ ξέρω πως δαχτυλίδι μπαίνει ή όταν θέλεις να βγάλεις τη ζάντα πιο έξω (γούστο σου, καπέλο σου) ή όταν αυτός που σου δίνει τις ζάντες, δεν έχει αυτές που χρειάζεται το αυτοκίνητό σου (σωστό offset, σωστό καρέ) και βάζει δαχτυλίδι για να τα φέρει στα ίδια.

Link to comment
Share on other sites

Τελευταια φορα που κοιταξα camshaft ειναι ο εκκεντροφορος. Το πρωτο πραγμα που πρεπει να κανεις ειναι να τσεκαρεις αν δουλευει ο αισθητηρας και μετα πλεξουδα.

Για τα δαχτυλιδια ζαχο, ο ανθρωπος δεν λεει για αποστατες η μετατροπεις καρε αλλα για δαχτυλιδι αφαλου.

Link to comment
Share on other sites

Παιδες, μηπως ξερει κανεις γιατι ολοι αλλαζουν κινητηρα στα RX8 καθε 50.000km?

Εχουν πολυ καλη τιμη σαν μεταχειρισμενα και σκεφτομαι να πουλησω το focusακι και να παρω ενα...αλλα με προβληματιζει οτι 3 στις 4 αγγελιες αναφερουν οτι εχουν αλλαξει κινητηρα/σασμαν.

Link to comment
Share on other sites

Η μηχανη του focus(μοντελο 2001) καθε 200χλμ θελει 2λιτρα λαδι...Εχει φαει ηδη 1.500ε για την επισκευη της μηχανης(στην αντιπροσωπεια) και ακομα καιει λαδια...Απο το να τα φαω στα λαδια καλυτερα στην βενζινη(αμα το υπολογισεις ειναι 25-30ε βενζινη τα 200χμλ και 20ε τα 2λιτρα λαδι)...Κατα τα αλλα συμφωνω οτι καιει πολλα το rx8, αλλα αν παρω τελικα αμαξι θελω να εχει και λιγο γκαζι, γιατι 3 χρονια με το focusακι πανω απο 130 μονο σε κατηφορα...

Link to comment
Share on other sites

Και επειδη εχεις ενα διχρονο πρεπει να πας στο αλλο ? :hehe: και το rx8 τσιμπαει λαδακι . Και θα του βαζεις συνθετικο . Παρε παιδιμ ενα vw γκρουπ αν θες γκαζι ( γκολφακι a3 leon κλπ ) και εισαι κυριος . Μην κανεις τετοια τραγικα σε τετοιες εποχες .

Link to comment
Share on other sites

Παιδες, μηπως ξερει κανεις γιατι ολοι αλλαζουν κινητηρα στα RX8 καθε 50.000km?

Εχουν πολυ καλη τιμη σαν μεταχειρισμενα και σκεφτομαι να πουλησω το focusακι και να παρω ενα...αλλα με προβληματιζει οτι 3 στις 4 αγγελιες αναφερουν οτι εχουν αλλαξει κινητηρα/σασμαν.

Ξεχασε το.Φιλος εχει το μικρο (αυτο με τα 192 αλογα) και για να κανει αθηνα χαλκιδα και πισω(200χλμ περιπου) θελει 150 ευρα++...Εγω με vagoδιλιτρο για να καψω 150 ευρα σε βενζινη πρεπει να κανω πανω απο 700χλμ.Οτι πλερωνω εγω σε σημα αυτος τοχει πλερωσει σε 3 βολτες βενζινη...

Link to comment
Share on other sites

Τα παραλέτε ρε παιδιά. Και εγώ αυτό έχω, το μικρό με τα 192άλογα και δεν καίει τόσα για χαλκίδα. Στα ταξίδια πέφτει η κατανάλωση στα 10lt/100km. Εκτός αν το τελικιάζει συνέχεια και είναι πάνω από 200km/h.

Στην πόλη μου βγάζει μέσο όρο 15lt/100km και έχω και excellλάκι στο κινητό μου που σημειώνω σε κάθε γέμισμα πόσα βάζω και πόσα χμ. έχω κάνει. Όποιος θέλει του το στέλνω. Έχω κάνει 88000 χμ περίπου και ούτε σασμάν έχω αλλάξει ούτε κινητήρα! Αυτά που μπαίνουν αγγελίες είναι από άτομα που τα σκίζουν και δεν κοιτάνε ούτε λάδια ούτε service...

:)

Link to comment
Share on other sites

Παρε παιδιμ ενα vw γκρουπ αν θες γκαζι ( γκολφακι a3 leon κλπ ) και εισαι κυριος . Μην κανεις τετοια τραγικα σε τετοιες εποχες .
:toomuchne:toomuchne:toomuchnexaxa,πλάκα κανεις έτσι? Γκάζι τα vw?και δεν καίνε λάδι?χαχαχ.καλό
Link to comment
Share on other sites

:toomuchne:toomuchne:toomuchnexaxa,πλάκα κανεις έτσι? Γκάζι τα vw?και δεν καίνε λάδι?χαχαχ.καλό

εχει ξανασυζητηθει αυτο το θεμα εδω περα και το ψαξα ολιγον,και κατεληξα στο συμπερασμα πως αληθευει μεν,αλλα εχει παρει τερατωδεις hoax-oδιαστασεις ,και μαζι διαδιδονται που και που κοτσανες(μεχρι τοτε κοιταγα την βεργα πιο πολυ κι απο ο,τι κοιταγα το οργανο μου στην εφηβεια)

Οι τσι χρειαζονται (λογω μικροτερων ανοχων) λεπτο λαδι (30αρι).Οχι "χρειαζονται" με την εννοια κερδιζεις 3 αλογα αν το βαλεις,αλλα χρειαζονται με την εννοια αν βαλεις 40αρι λαδι εχεις προβλημα ελλιπους λιπανσης στο cam follower (φθειρεται σιγα σιγα και μια μερα ΚΡΑΤΣ).

Οι τσι οπως ξερουμε εχουν τουρμπινες

Οι τουρμπινες οπως ξερουμε ρουφανε καυσαερια

Τα καυσαερια οπως ξερουμε παιζουν 850-900 βαθμους Κελσιου ,1000 σε τρελλο σκισιμο...

Το λαδι οπως ξερουμε λιπαινει την τουρμπινα.

Το λαδι ομως εχει flash point (λεμε για στεητ οφ δε αρτ λαδι τωρα) 230-250 βαθμους κελσιου

Αν το λαδι λοιπον,λιπαινοντας την τουρμπινα ,τρωει στην μαπα την θερμοτητα της τουρμπινας πως να μην καει?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.