Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Τελευταια φορα που κοιταξα camshaft ειναι ο εκκεντροφορος. Το πρωτο πραγμα που πρεπει να κανεις ειναι να τσεκαρεις αν δουλευει ο αισθητηρας και μετα πλεξουδα.

Για τα δαχτυλιδια ζαχο, ο ανθρωπος δεν λεει για αποστατες η μετατροπεις καρε αλλα για δαχτυλιδι αφαλου.

"The crank sensor can be used in combination with a similar camshaft position sensor to monitor the relationship between the pistons and valves in the engine..."

Στα περισσότερα κάρα έχουν στον στρόφαλο τον αισθητήρα, άλλωστε ο στρόφαλος οδηγεί με ιμάντα τους (ή τον) εκκεντροφόρους.

Τώρα για το λαδάκι εμμένω στα του κατασκευαστή, εκτός εάν έκανε μελέτη η NASA στο μοτέρ μου και είδε οτί ένα άλλο λαδάκι είναι καλύτερο. Στο μχ5 το ίδιο λάδι βάζω, από τότε που κότσαρα την τουρμπίνα πάνω (και τον πίνει το λαδάκι στα καυσαέρια), στα 15000κμ που έχω κάνει σε 1 χρόνο...(3 αλλαγές λαδιών) πρακτικά δεν καίω λάδι παρά ελάχιστο..όσο βάζω βγάζω. Απλά κάνω αλλαγή καθε 5κ...διάφοροι λένε οτι δεν κάνει καλό στην τουρμπίνα και θέλει άλλο πιο λεπτόρευστο...ότι γουστάρει ο καθένας...too much drama for me. Το μόνο που θα κάνω είναι να βάλω και έναν oil cooler για να μειώσω λίγο θερμοκρασίες και τέλος.

Link to comment
Share on other sites

"The crank sensor can be used in combination with a similar camshaft position sensor to monitor the relationship between the pistons and valves in the engine..."

Στα περισσότερα κάρα έχουν στον στρόφαλο τον αισθητήρα, άλλωστε ο στρόφαλος οδηγεί με ιμάντα τους (ή τον) εκκεντροφόρους.

Αν δεν έχει ντιστριμπιτέρ το αμάξι σταντέ έχει και σοτν στρόφαλο και στον εκκεντροφόρο.

Το να σου πετάξει αυτό το λάθος ο εγκέφαλος όμως "camshaft position sensor" σημαίνει ότι δεν παίρνει απάντηση από τον αισθητήρα. Όχι ότι βρήκε λάθος θέση.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις πάρα πολυ μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου

και βεβαια εχω ,οταν εχω συγκεκριμενα επιχειρηματα και βλεπω την αλλη πλευρα να τα αποφευγει και να μου λεει για το ατομο μου

Τα έχουμε πει και πιο πριν αυτά.

Το θεωρείς λογικό να έχεις δώσει 40κ για κάτι που θα θέλει κάθε λίγο και λιγάκι καθάρισμα τις βαλβίδες?

Άλλαγμα σε ποτηράκια?

Άλλαγμα εκκεντροφόρων?

wtf is wrong with you?

Πως αισθάνεσαι τώρα που ο 1.8 δεν έχει προβλήματα αλλά το τερατάκι σου κάθε 50-70.000xlm θα θέλει καθάρισμα στις βαλβίδες, κάθε λίγο και λιγάκι να αλλάζεις ποτηράκια της αντλία και σου εύχομαι να μην έχεις θέμα με εκκεντροφόρο?

Δεν βλεπεις,σκιζομαι να το πουλησω.

αρχηγε μου ,ολα αυτα περι ποτηρακιου,επικαθησεων κλπ τα ηξερα απο τοτε που νομιζα οτι θαπαιρνα το κουπρα ρ πουχει την ιδια μηχανη.Τωρα ,αν μπορεις να μου βρεις καποιο επιχειρημα πανω στο τεχνικο θεμα,αντι να μου κανεις κομπλεξικα σχολια για το τι κανω τα λεφτα μου ,μπι μαη γκεστ.

Για την πληροφορηση σου παντως -επειδη γενικα σε βλεπω ναχεις λιγο μαυρα μεσανυχτα στο θεμα-,δεν εχει μονο αυτα τα προβληματα.Εχει και αδυναμες μπιελες.Ειναι και πολυ ευαισθητο στις προαναφλεξεις.Εχει πολυ ευπαθη μπεκ.Εχει χαλια κιβωτιο.Οπου ναναι θα αρχιζει να τριζει λογω λακουβας και 19αρας.Δεν εχει χωρο για τους πισω επιβατες.Πριν 3 χρονια,βγηκε ολοκληρη φουρνια 2.0 τσι με προβληματικα ελατηρια βαλβιδων.Αν βαλεις προγραμμα,η αντλια αρχιζει και την ακουει μετα τα 340-350 αλογα...Με λιγα λογια ειναι σαν γυναικα.Μια τρυπα που καταπινει λεφτα και βγαζει ολο προβληματα.

Ε λοιπον στα @ρχιδι@ μου.Οσο είμαι κ@βλωμενος με την δουλεια μου και με ανταμοιβει το αποτελεσμα,θα του σκασω οσα θελει και αλλα τοσα.Γιατι οταν δουλευω με τροπο που να δικαιολογει την μεγαλη ιδεα πουχω για τον εαυτο μου,πρεπει να με ανταμοιβω και αναλογα.

Έγινε επεξεργασία από Tsakonas
Link to comment
Share on other sites

Τα επιχειρήματά σου, είναι ότι το λέει το manual και το τι γράφεται στα φορα και όχι το ποια είναι η αρχή λειτουργίας ενός μοτερ.

Προφανώς και δεν θα ξέρω την κάθε μλκια που βγάζει για προβλήματα. Είσαι σοβαρός?

Αδυναμία στις μπιέλες? οκ, αυτό πρώτη φορά το ακούω. Πάντως, φίλος Με 2871 με 2+ over δεν έχει πάθει τπτ ακόμα.

Δεν σου είπα πουθενά τι θα κάνεις τα λεφτά σου.

Άσε τα δικηγορίστικα γιατί σου έχω ξανα γράψει για το λάδι, και πάντα στο τέλος που δεν είχες να πεις κάτι έλεγες δεν έχω επιχειρήματα. Δεν είναι δικαστήριο εδώ. Το επιχείρημά μου είναι να μάθεις γιατί ένα μοτέρ έχει ελατήρια στα πιστόνια και τσιμουχάκια στις βαλβίδες και γιατί η πολλαπλή των αυτοκινήτων γεμίζει με λάδια από την pcv Και πια η λειτουργία της.

Link to comment
Share on other sites

Τα 2 σέντσια μου, τα οποία btw είναι συνδυαστικό προϊον των όσων έχω δεί/διαβάσει/ακούσει/διασταυρώσει και αποτελούν αναπόσπαστα τμήματα της λογικής.

That said, θεωρώ απαράδεκτη την VW που εβγαλε σε μαζική παραγωγή εναν κινητήρα με σοβαρότατες παιδικές ασθένειες. Υπάρχουν κινητήρες έξω που δικαιολογούν να τσιμπάνε λάδι, οπως οι F20C λόγω υψηλού στροφαρίσματος (9.000rpm+) και λόγω ιδιαιτερότητας όπως ο 13Β. Υπάρχουν όμως και κινητήρες οπως των Μ3 οι οποίοι παρά το οτι ειναι επιτεύγματα της μηχανικής και πιεσμένα οσο δεν πάει, δεν καινε λάδι. Δεν θεωρώ οτι ενας κινητήρας καίει λάδι αν καταναλώνει 100γρ. στα 10.000 χιλιόμετρα Αυτο ναι, το θεωρώ εντός σχεδιαστικών ανοχών και προς χάριν λίπανσης των περαιτέρω ιδιαίτερων εξαρτημάτων που μπορεί ο κινητήρας να έχει.

Θεωρώ επίσης, οτι το ζήτημα της κατανάλωσης του λαδιου στους TSi εχει να κάνει περισσότερο με αστοχία υλικών και μάρκετινγκ; Τι κάνεις αφου ανακαλύψεις οτι δεκάδες χιλιάδες κινητήρες εχουν κατασκευαστικό ελάττωμα μετά την παραγωγή;

Συγκαλείς ενα συμβούλιο με το νομικό τμήμα, βάζεις κάτω με το λογιστήριο τι ειναι πιο κερδοφόρο:

α. Το να πετάξεις ολα αυτα τα μοτέρ και να ξανασχεδιάσεις άλλο απο την αρχή, ή

β. Να κάνεις ενα estimate απο τα νομικά έξοδα που θα προκύψουν απο μεμονωμένους οδηγούς που θα ζητήσουν να επισκευαστεί το πρόβλημα τους και να τους πείσεις οτι ο TFSi ειναι "επιτομή της μηχανικής και ακρίβειας και ώς έτσι πρέπει να τον αντιμετωπίζετε κοιτόντας τα λάδια κάθε φορά που πρέπει".

Προφανώς και συμφέρει το 2ο, οπότε the rest is history.

Ενα επιχειρημα που μπορω να σκεφτώ τωρα, ειναι, αν ηταν αναγνωρισμένο θέμα απο το εργοστάσιο και "εντός προδιαγραφών", τότε ΟΦΕΙΛΕ η VW μαζί με το τι σκατόκαιρο θα κάνει σε 3 χρόνια απο σήμερα και αν το πισω μαλακιστήρι φόρεσε την #$!ζώνη του σε συνδυασμό με το trip computer να εχει ενα εξάρτημα το οποίο να σε προειδοποιεί για την στάθμη του λιπαντικού αφου το θεωρούν τόσο σημαντικό για την λειτουργία του κινητήρα

Ολοκληρώνω. Θεωρώ πως ενας κινητήρας καίει λάδι κατα το στρώσιμο του, και μεχρι να κατσουν τα ελατήρια του λαδιού στα πιστόνια. Θεωρώ πως ενας κινητήρας καίει λάδι γιατι οντως έτσι πρέπει (διχρονοι, περιστροφικοί κλπ.). Δεν θεωρώ λογικό για εναν συμβατικό κατα τα άλλα κινητήρα (η μόνη του ιδιαιτερότητα ειναι σε άσχετο σημείο - στον άμεσο ψεκασμό) να καίει τόσο πολύ λάδι.

Εγώ θυμάμαι την VW να γίνεται διάσημη σαν την εταιρεία που λάνσαρε "Το αυτοκίνητο του λαού". Τον σκαραβαίο που αν και αερόψυκτος, έφαγε στα μούτρα τις ερήμους και δεν μάσησε, το GTi που έδωσε άλογα στον λαό και πάνω απο όλα: με ελάχιστη συντήρηση. Αν ήθελα κάτι ιδιαίτερο που θα είχε δικό του χαρακτήρα και βούληση, θα έπαιρνα Alfa Romeo.

Link to comment
Share on other sites

Και ετσι για να αλλαξω θεμα...

οπως ειχα πει ειχα φαει κληση.μου ειχαν γραψει στη κληση λαθος χρωμα αυτοκινητου και βρηκα αυτο

http://www.flashnews.gr/Uploads/8868_2010_kai_65171_2009_akyrotita_paravaseon_kok.pdf

ξερει κανεις τιποτα?ακυρωνεται?και εαν ναι πως?

Link to comment
Share on other sites

Όχι ρε, μασάνε τα japonia? :p

Επιρεασμένος από την πολλαπλή του mondeo έβγαλα και την δικιά μου να δω τι παίζει στα 70κ χλμ.

Δεν είχε και τπτ μέσα. Μλκία που το έκανα τώρα γιατί τόσο καιρό λέω να βάλω catch can και απλά θα χρειαστεί να την ξανα βγάλω μαζί και με καινούργια pcv μιας και έχει ένα μικρό παίξιμο αλλά σφραγίζει. Ευτυχώς δεν είναι τπτ τραγικό να βγει σε σχέση με του Mondeo.

Link to comment
Share on other sites

Αν ήθελα κάτι ιδιαίτερο που θα είχε δικό του χαρακτήρα και βούληση, θα έπαιρνα Alfa Romeo.

Well said brah :hehe: Αν και συμφωνω με ολα, εχει μαλλιασει πια :p

Στα περισσότερα κάρα έχουν στον στρόφαλο τον αισθητήρα, άλλωστε ο στρόφαλος οδηγεί με ιμάντα τους (ή τον) εκκεντροφόρους.

Ρε συ, εχοντας παιξει και με αγραφο, δεν περιμενα τετοιο πραγμα απο σενα :p. Στις περισσοτερες των περιπτωσεων στα παλιοτερα αυτοκινητα, ο αισθητηρας που μετρουσε την ταχυτητα του μοτερ ηταν πανω στο στροφαλο (crankshaft sensor/engine speed sensor/whatever), και σε πολυ λιγα japoνια με κατι μυστηριους εγκεφαλους ηταν πανω στον εκκεντροφορο. Η συντριπτικη πλειοψηφια των αυτοκινητων απο το 95 (χοντρικα) και μετα που εχει αισθητηρα στον εκκεντροφορο (camshaft angle sensor) ειναι για να προσδιοριζει το ανω νεκρο σημειο του 1ου κυλινδρου, και ταυτοχρονα με την θεση του στροφαλου να κανονιζει τον ψεκασμο (απο batch fire σε προηγουμενα σε semi ή fully sequential στα τωρινα) και την αναφλεξη (απο distributor στα παλια, σε wasted spark στα επομενα, και σε coil on plug, μαζι με fully sequential στα τωρινα)

Έγινε επεξεργασία από spresv
Link to comment
Share on other sites

Και ετσι για να αλλαξω θεμα...

οπως ειχα πει ειχα φαει κληση.μου ειχαν γραψει στη κληση λαθος χρωμα αυτοκινητου και βρηκα αυτο

http://www.flashnews.gr/Uploads/8868_2010_kai_65171_2009_akyrotita_paravaseon_kok.pdf

ξερει κανεις τιποτα?ακυρωνεται?και εαν ναι πως?

Κανονικα διαγραφεται, ετσι μου ειπε προ μηνος διοικητης τροχαιας σε τμημα της περιφερειας. Ειχαμε μια διαμαχη για μια κληση, και μου ειπε οτι ο μονος τροπος για να διαγραφει (και καλα.....) ειναι να εχουν αναγραφει λαθος στοιχεια, οπως πινακιδα, χρωμα κλπ :daisy:

Link to comment
Share on other sites

Κανονικα διαγραφεται, ετσι μου ειπε προ μηνος διοικητης τροχαιας σε τμημα της περιφερειας. Ειχαμε μια διαμαχη για μια κληση, και μου ειπε οτι ο μονος τροπος για να διαγραφει (και καλα.....) ειναι να εχουν αναγραφει λαθος στοιχεια, οπως πινακιδα, χρωμα κλπ :daisy:

στο κατσικοχωρι που ηταν ο καραβλαχος μαλλον ο μονος τροπος να διαγραφει ηταν αυτος.Και στο δικαστηριο μπορει να παει κανεις και χιλιοι δυο νομιμοι τροποι υπαρχουν να "ακυρωθει" μια κληση.Απλα ο δικαστικος δρομος ειναι πολυεξοδος και χρονοβορος.

...

η Μ3 δεν καιει το 10w60 που παιρνει.. ....Τι να πω μηχανολογος δεν ειμαι,αλλα χοντρα χοντρα φανταζομαι πως αν ενας κινητηρας παψει να καταναλωνει λαδι οταν του βαζεις 40αρι αντι για 30αρι ,ο κατασκευαστης καποιον λογο εχει να επιμενει για "30αρι και θα σου καιει"...Θα αρχισω να ξανακοιταω την βεργα οπως το οργανο μου στην εφηβεια

μου ειχαν γραψει στη κληση λαθος χρωμα αυτοκινητου και βρηκα αυτο

αν εχει παρελθει το 10ημερο προσβολης η αν την πλερωσες μονο με δικαστηριο.Και τα παραβολα μονο ειναι καπως ασυμφορα..

εδιτ υγ:ο f20c του s2000 δεν ειναι???σε αυτον ειναι που ο ιδιος ο κατασκευαστης προτεινει τα eneos 0w50 .....

Έγινε επεξεργασία από Tsakonas
Link to comment
Share on other sites

Για αυτο...παρτε bmw να τελειωνουμε :p

Έλα ρε δικέ μου!!

(απο batch fire σε προηγουμενα σε semi ή fully sequential στα τωρινα) και την αναφλεξη (απο distributor στα παλια, σε wasted spark στα επομενα, και σε coil on plug, μαζι με fully sequential στα τωρινα)

Μιλάς με γρίφους, Γέροντα!:baby:

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω και μια ερώτηση? Προδιαγραφή για το λάδι δεν δίνει η VW? Για παράδειγμα η Mercedes-Benz έχει την προδιαγραφή MB229.51 (που είναι και η τελευταία). Αν και μόνο αν το λάδι φέρει αυτή την προδιαγραφή είναι κατάλληλο για το αμάξι ανεξάρτητα απο 10-40 10-30 0-40 κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με τις εταιρικές προδιαγραφές είναι λίγο μύθος.

Π.χ. αυτά που δίνει η δική μου εταιρία (Fiat -> Selena), καλά λάδια μεν, αλλά μου τα καίει σαν TSi. Με άλλα ίδιου ιξώδους (π.χ. Elf) έχω από πολύ λιγότερη μέχρι μηδαμινή κατανάλωση.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.