Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Καλά εσένα δεν σε φοβάμαι, απο το να πάρει μπροστά στο να κυλήσει θα έχω 4C! :p:D

Εδω πηρε του Μητσου ρε :p Για λιγο βεβαια, γιατι τωρα κανονικα πρεπει να στρωσει. Αντε τωρα να τον πεισεις οτι αναμεσα στο οχι γκαζι και στο τερμα γκαζι υπαρχει και μια ενδιαμεση κατασταση ονοματι "λιγο γκαζι"...

Link to comment
Share on other sites

το θέμα είναι ότι ως τώρα η άλλη η φιλοσοφία των 4g63(και του 4b11t του evo x)

και άλλη η ως τώρα λογική του kompressor στην απόδοση.....

επίσης άσχετα με τα χωράφια του tuning που χάνεις και εγγύηση

σκέψου πως αυτά τα 350 θα πρέπει να αντέξουν στην καθημερινή χρήση της mercedes αξιόπιστα και να μπορούν να αυξηθούν αν θέλει ο χρήστης(tuning)

τέλος δεν θεωρώ τα 350 εύκολο νούμερο για εργοστασιακό δίλιτρο μοτέρ....

τα 350 σε πειραγμένο μοτέρ(όχι απαραίτητα internals αλλά πλέον το πρόγραμμα έχει τρελή σημασία) είναι ίσως λίγο τσιμπιμένα για πρώτο στάδιο....

μην ξεχνάμε πως τα 20vt max απο εργοστάσιο έπαιξαν στα 225ps

ο z20leh® των opc στα 240 ,ο καινούργιος υπόσχεται 280 με άμεσο ψεκασμό

και τα πρώτα tfsi 200-230 ,τα καινούργια στα 265

βέβαια υπάρχει και ο κινητήρας του s2000 και τα evo αλλά οι Ιάπωνες μια ζωή ήταν σε διαφορετική λογική(μεγαλύτερα όρια στροφών)

Link to comment
Share on other sites

Ύστερα απο σχεδόν ένα χρόνο αγορών, αναμονής, άγχους και πολλής αγάπης... πήρε μπροστά για πρώτη φορά.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=40KcEuvlKu4]CA18DET first start after rebuild with forged internals - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=8RN0dl5piyE&feature=g-upl]CA18DET first start with forged internals - Part 2 - YouTube[/ame]

Η λίστα με τα parts που φοράει το αυτοκίνητο εν συντομία:

Supertech 84mm pistons

ZRP Forged Connecting Rods

ACL RACE Main & Rod Calico coated bearings

ARP Head & Rod bolts

Cometic Full Engine Gasket Kit

560cc injectors

Z32 Air Flow Meter

Autobahn88 Silicon Hose Kit

Link to comment
Share on other sites

Αντε εφταιγε ο (προφανης)παγος, αντε πας σε τετοιο δρομο με τον τορνο

αλλα και να μην ξερεις πως τον σηκωνεις? :X:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=mD3MuL99r9U]My Crash on Mt Lemmon or be alert on ice.wmv - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=-8Er4FFEQ8I]How to pick up a Goldwing up off the ground - YouTube[/ame]

[ame]

[/ame]

retro lovers

[ame=http://vimeo.com/29415949]THREE | FIVE | SIX on Vimeo[/ame]

Έγινε επεξεργασία από 2cpu
Link to comment
Share on other sites

Μπηκε σημερις και το χειροποιητο τελικο. Πιο μπασο εγινε, πιο γλυκο και το βασικο ολων.....ΠΕΡΑΣΕ ΤΟ WAF !!!!

Σε κανα μηνα αλλαζω καταλυτη με εναν μεταλικο (AGκατι ειπε για μαρκα, θεωρειτε καλος) και Σεπτ προγραμματακι...

Η μονη μ@λακια ειναι οτι κάπου χανει φρεον το a/c και παω να το κοιταξω αυριο...

Link to comment
Share on other sites

Πάει το camskill δυστυχώς.

Σε ενημέρωση προ μηνός ανέφεραν πως ψάχνουν να βρουν μεταφορική σε χαμηλές τιμές προς την Ελλάδα διότι π.χ. για 4άδα ελαστικών από 50λίρες ήθελαν 110!

Το αστείο είναι πως για να τα στείλει από Αγγλία στη Βουλγαρία θέλει μόνο 38λίρες...

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωσα μολις μια εξαιρετικα αξιοπρεπη μεταφορικη την οποια εχω χρησιμοποιησει πολλες φορες για μεταφορες απο Αγγλια, μηπως και τα βρουν μεταξυ τους. Αν και πλεον εχουν σφιξει πολυ οι κωλοι και αν ψαχτεις λιγο, οι τιμες ειναι (σχετικα) συγκρισιμες και στην Ελλαδα, υπαρχουν ακομη και μαγαζια τα οποια ζουν στο 2005...

Link to comment
Share on other sites

Οι προηγουμενες ασφαλιστικες στο παπακι για ενα ανεξηγητο λογο μου ειχαν bonus malus 3 χωρις να εχω κανενα ατυχημα.και στο anytime και σε αλλες που πηρα τηλ φαινεται το ειχαν και μου εβγαζαν σχεδον ιδιες τιμες.

ετυχε και μπηκε ο αδελφος μου στο asfalistra που σε ρωταει το bonus malus Και φυσικα εβαλα 1 αφου δεν εχω κανενα ατυχημα και τσουπ να και 30% εκπτωση λογω μη ζημιων.

ειναι λαμογια διχως τελος...

Link to comment
Share on other sites

το θέμα είναι ότι ως τώρα η άλλη η φιλοσοφία των 4g63(και του 4b11t του evo x)

και άλλη η ως τώρα λογική του kompressor στην απόδοση.....

επίσης άσχετα με τα χωράφια του tuning που χάνεις και εγγύηση

σκέψου πως αυτά τα 350 θα πρέπει να αντέξουν στην καθημερινή χρήση της mercedes αξιόπιστα και να μπορούν να αυξηθούν αν θέλει ο χρήστης(tuning)

τέλος δεν θεωρώ τα 350 εύκολο νούμερο για εργοστασιακό δίλιτρο μοτέρ....

τα 350 σε πειραγμένο μοτέρ(όχι απαραίτητα internals αλλά πλέον το πρόγραμμα έχει τρελή σημασία) είναι ίσως λίγο τσιμπιμένα για πρώτο στάδιο....

μην ξεχνάμε πως τα 20vt max απο εργοστάσιο έπαιξαν στα 225ps

ο z20leh® των opc στα 240 ,ο καινούργιος υπόσχεται 280 με άμεσο ψεκασμό

και τα πρώτα tfsi 200-230 ,τα καινούργια στα 265

βέβαια υπάρχει και ο κινητήρας του s2000 και τα evo αλλά οι Ιάπωνες μια ζωή ήταν σε διαφορετική λογική(μεγαλύτερα όρια στροφών)

Άλλο ΦΠΕ και 350 και άλλο ΜΑΜΑ 350....

Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι αυτό το αυτοκίνητο δεν είναι τίποτε περισσότερο από ένα ΦΠΕ???? τα "μαμά" που αναφέρεται και οι δύο να είσαστε σίγουροι ότι είναι μετά από tuning... Το AMG στο τίτλο δεν το έχουν βάλει τυχαία...

Μιλάτε για αξιοπιστία, μπορώ να σας βρω πάρα πολλά EVO με ΦΠΕ και με πάνω από 100.000 χιλιόμετρα χωρίς να έχουν πάθει τίποτε... και με τόσα χιλιόμετρα μιλάμε για καθημερινό αυτοκίνητο...

Αν θέλετε εγγύηση υπάρχουν και τα FQ τα οποία δυστυχώς δεν τα φέρνει ο Σαρακάκης όπου στα EVO X υπάρχει το FQ-400 είναι δηλαδή με 400 άλογα "μαμά"...

Οτιδήποτε "σπάει" δεν είναι απαραίτητο να είναι βελτιωμένο, υπάρχουν πάρα πολύ παράμετροι... είναι ο οδηγός, είναι αστοχία υλικού είναι πολλά...

Δεν θέλω να συγκρίνω τα δύο αυτοκίνητα ούτε να εκθειάσω τα EVO απλά πιστεύω ότι το 350 αυτήν την εποχή ΔΕΝ είναι κάτι τόσο δύσκολο... δεν είναι εύκολο αλλά δεν είναι και δύσκολο...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.