spresv Ιούνιος 13, 2012 #8961 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2012 Καλά εσένα δεν σε φοβάμαι, απο το να πάρει μπροστά στο να κυλήσει θα έχω 4C! Εδω πηρε του Μητσου ρε Για λιγο βεβαια, γιατι τωρα κανονικα πρεπει να στρωσει. Αντε τωρα να τον πεισεις οτι αναμεσα στο οχι γκαζι και στο τερμα γκαζι υπαρχει και μια ενδιαμεση κατασταση ονοματι "λιγο γκαζι"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ckbond Ιούνιος 13, 2012 #8962 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2012 Όλα τα EVO είναι 350+ με ΦΠΕ... οπότε δεν νομίζω τα 350 από δίλιτρο μοτέρ ότι είναι πολλά... Link to comment Share on other sites More sharing options...
shattered Ιούνιος 13, 2012 #8963 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2012 το θέμα είναι ότι ως τώρα η άλλη η φιλοσοφία των 4g63(και του 4b11t του evo x)και άλλη η ως τώρα λογική του kompressor στην απόδοση.....επίσης άσχετα με τα χωράφια του tuning που χάνεις και εγγύηση σκέψου πως αυτά τα 350 θα πρέπει να αντέξουν στην καθημερινή χρήση της mercedes αξιόπιστα και να μπορούν να αυξηθούν αν θέλει ο χρήστης(tuning)τέλος δεν θεωρώ τα 350 εύκολο νούμερο για εργοστασιακό δίλιτρο μοτέρ....τα 350 σε πειραγμένο μοτέρ(όχι απαραίτητα internals αλλά πλέον το πρόγραμμα έχει τρελή σημασία) είναι ίσως λίγο τσιμπιμένα για πρώτο στάδιο....μην ξεχνάμε πως τα 20vt max απο εργοστάσιο έπαιξαν στα 225psο z20leh® των opc στα 240 ,ο καινούργιος υπόσχεται 280 με άμεσο ψεκασμόκαι τα πρώτα tfsi 200-230 ,τα καινούργια στα 265βέβαια υπάρχει και ο κινητήρας του s2000 και τα evo αλλά οι Ιάπωνες μια ζωή ήταν σε διαφορετική λογική(μεγαλύτερα όρια στροφών) Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Ιούνιος 13, 2012 Author #8964 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2012 Ύστερα απο σχεδόν ένα χρόνο αγορών, αναμονής, άγχους και πολλής αγάπης... πήρε μπροστά για πρώτη φορά. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=40KcEuvlKu4]CA18DET first start after rebuild with forged internals - YouTube[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=8RN0dl5piyE&feature=g-upl]CA18DET first start with forged internals - Part 2 - YouTube[/ame]Η λίστα με τα parts που φοράει το αυτοκίνητο εν συντομία:Supertech 84mm pistonsZRP Forged Connecting RodsACL RACE Main & Rod Calico coated bearingsARP Head & Rod boltsCometic Full Engine Gasket Kit560cc injectorsZ32 Air Flow MeterAutobahn88 Silicon Hose Kit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Ιούνιος 13, 2012 #8965 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2012 Θα το πω για άλλη μια (1ι4934ιθ81321983213732421) φορά.ΛΑΣΤΙΧΑ.Ευχαριστώ.αντε μlk να πάμε και βόλτα, και να ΜΗΝ το δώσεις στην γκομενα. kkthxbi!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Ιούνιος 13, 2012 #8966 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2012 Καλα, κλαιν, αυτο ειναι ακομα πιο σιγουρο απο το οτι δεν θα στρωσει Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούνιος 13, 2012 #8967 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2012 Άλλο ΦΠΕ και 350 και άλλο ΜΑΜΑ 350.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιούνιος 13, 2012 #8968 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2012 (edited) Αντε εφταιγε ο (προφανης)παγος, αντε πας σε τετοιο δρομο με τον τορνο αλλα και να μην ξερεις πως τον σηκωνεις? :X: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=mD3MuL99r9U]My Crash on Mt Lemmon or be alert on ice.wmv - YouTube[/ame] [ame=http://www.youtube.com/watch?v=-8Er4FFEQ8I]How to pick up a Goldwing up off the ground - YouTube[/ame] [ame] [/ame] retro lovers [ame=http://vimeo.com/29415949]THREE | FIVE | SIX on Vimeo[/ame] Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 13, 2012 από 2cpu Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Ιούνιος 13, 2012 #8969 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2012 Μπηκε σημερις και το χειροποιητο τελικο. Πιο μπασο εγινε, πιο γλυκο και το βασικο ολων.....ΠΕΡΑΣΕ ΤΟ WAF !!!! Σε κανα μηνα αλλαζω καταλυτη με εναν μεταλικο (AGκατι ειπε για μαρκα, θεωρειτε καλος) και Σεπτ προγραμματακι... Η μονη μ@λακια ειναι οτι κάπου χανει φρεον το a/c και παω να το κοιταξω αυριο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Ιούνιος 13, 2012 #8970 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2012 Είχε ποσταριστεί εδώ παλιά ή στο άλλο thread ένα λινκ από μαγαζί στην Αγγλία με φτηνά λάστιχα; Το έχει κανείς;Sent from my U8800 using Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιούνιος 13, 2012 #8971 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2012 Είχε ποσταριστεί εδώ παλιά ή στο άλλο thread ένα λινκ από μαγαζί στην Αγγλία με φτηνά λάστιχα; Το έχει κανείς;Sent from my U8800 using Tapatalk 2Camskill.co.uk Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Ιούνιος 13, 2012 #8972 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2012 πςςςς το θελω[ame=http://www.youtube.com/watch?v=VzHxZ2f7HwY&feature=channel&list=UL]Triple Black Attack: 1970 440 6-Pack 'Cuda - BIG MUSCLE - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούνιος 14, 2012 #8973 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2012 Δεν στέλνει Ελλάδα το camskill Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Ιούνιος 14, 2012 #8974 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2012 αυτο το site το ξερετε? Φτηνά ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ στο διαδίκτυοεχει τσαμπα τιμες! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τζώρτζης Ιούνιος 14, 2012 #8975 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2012 Πάει το camskill δυστυχώς.Σε ενημέρωση προ μηνός ανέφεραν πως ψάχνουν να βρουν μεταφορική σε χαμηλές τιμές προς την Ελλάδα διότι π.χ. για 4άδα ελαστικών από 50λίρες ήθελαν 110!Το αστείο είναι πως για να τα στείλει από Αγγλία στη Βουλγαρία θέλει μόνο 38λίρες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Ιούνιος 14, 2012 #8976 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2012 Ενημερωσα μολις μια εξαιρετικα αξιοπρεπη μεταφορικη την οποια εχω χρησιμοποιησει πολλες φορες για μεταφορες απο Αγγλια, μηπως και τα βρουν μεταξυ τους. Αν και πλεον εχουν σφιξει πολυ οι κωλοι και αν ψαχτεις λιγο, οι τιμες ειναι (σχετικα) συγκρισιμες και στην Ελλαδα, υπαρχουν ακομη και μαγαζια τα οποια ζουν στο 2005... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Ιούνιος 14, 2012 #8977 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2012 Οι προηγουμενες ασφαλιστικες στο παπακι για ενα ανεξηγητο λογο μου ειχαν bonus malus 3 χωρις να εχω κανενα ατυχημα.και στο anytime και σε αλλες που πηρα τηλ φαινεται το ειχαν και μου εβγαζαν σχεδον ιδιες τιμες.ετυχε και μπηκε ο αδελφος μου στο asfalistra που σε ρωταει το bonus malus Και φυσικα εβαλα 1 αφου δεν εχω κανενα ατυχημα και τσουπ να και 30% εκπτωση λογω μη ζημιων.ειναι λαμογια διχως τελος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ckbond Ιούνιος 14, 2012 #8978 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2012 το θέμα είναι ότι ως τώρα η άλλη η φιλοσοφία των 4g63(και του 4b11t του evo x)και άλλη η ως τώρα λογική του kompressor στην απόδοση.....επίσης άσχετα με τα χωράφια του tuning που χάνεις και εγγύηση σκέψου πως αυτά τα 350 θα πρέπει να αντέξουν στην καθημερινή χρήση της mercedes αξιόπιστα και να μπορούν να αυξηθούν αν θέλει ο χρήστης(tuning)τέλος δεν θεωρώ τα 350 εύκολο νούμερο για εργοστασιακό δίλιτρο μοτέρ....τα 350 σε πειραγμένο μοτέρ(όχι απαραίτητα internals αλλά πλέον το πρόγραμμα έχει τρελή σημασία) είναι ίσως λίγο τσιμπιμένα για πρώτο στάδιο....μην ξεχνάμε πως τα 20vt max απο εργοστάσιο έπαιξαν στα 225psο z20leh® των opc στα 240 ,ο καινούργιος υπόσχεται 280 με άμεσο ψεκασμόκαι τα πρώτα tfsi 200-230 ,τα καινούργια στα 265βέβαια υπάρχει και ο κινητήρας του s2000 και τα evo αλλά οι Ιάπωνες μια ζωή ήταν σε διαφορετική λογική(μεγαλύτερα όρια στροφών)Άλλο ΦΠΕ και 350 και άλλο ΜΑΜΑ 350....Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι αυτό το αυτοκίνητο δεν είναι τίποτε περισσότερο από ένα ΦΠΕ???? τα "μαμά" που αναφέρεται και οι δύο να είσαστε σίγουροι ότι είναι μετά από tuning... Το AMG στο τίτλο δεν το έχουν βάλει τυχαία...Μιλάτε για αξιοπιστία, μπορώ να σας βρω πάρα πολλά EVO με ΦΠΕ και με πάνω από 100.000 χιλιόμετρα χωρίς να έχουν πάθει τίποτε... και με τόσα χιλιόμετρα μιλάμε για καθημερινό αυτοκίνητο...Αν θέλετε εγγύηση υπάρχουν και τα FQ τα οποία δυστυχώς δεν τα φέρνει ο Σαρακάκης όπου στα EVO X υπάρχει το FQ-400 είναι δηλαδή με 400 άλογα "μαμά"...Οτιδήποτε "σπάει" δεν είναι απαραίτητο να είναι βελτιωμένο, υπάρχουν πάρα πολύ παράμετροι... είναι ο οδηγός, είναι αστοχία υλικού είναι πολλά... Δεν θέλω να συγκρίνω τα δύο αυτοκίνητα ούτε να εκθειάσω τα EVO απλά πιστεύω ότι το 350 αυτήν την εποχή ΔΕΝ είναι κάτι τόσο δύσκολο... δεν είναι εύκολο αλλά δεν είναι και δύσκολο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Ιούνιος 14, 2012 #8979 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2012 Φαγωθείτε όσο θέλετε, αλλά η καινούρια A-Class είναι πανέμορφη Και ναι 4WD, γιατί όχι; Το S3 άσχημα πάει; Μακάρι να αποκτήσω κάποτε την AMG έκδοση... Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Ιούνιος 14, 2012 #8980 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2012 Όντως είναι ωραία, αλλά μάλλον προτιμώ RS3 :crazy_pilot: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts