Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

[MENTION=27]RootX[/MENTION]

και που παιζεις σε μεση καταναλωση?? 7.5-8?

Κάπου εκεί, ναι. 6-7 τις μέρες που με παίρνει να είμαι γραφείο στην ώρα μου, 9-10 όταν βιάζομαι :p

80 χλμ κάνω την μέρα, αυτοκινητοδρομο.

Link to comment
Share on other sites

ρε παλικαρια εαν εχει κανεις καμια ιδεα...

στο παπι δεν μου φορτιζει τη μπαταρια(δινει χαμηλη ταση) και την εχω βγαλει και δεν δουλευει και η κορνα(ενω παλια θυμαμαι χωρις μπαταρια δουλευε)

αλλαξα ανορθωτη,πηνια τσεκαρα ολες τις φισες εριξα αντισκωριακο,αλλα τζιφος.

τι μπορει να ειναι?

φωτα κτλ εχω κανονικα

Δοκίμασες την μπαταρία σε φορτίο να δείς την τάση της; Αν έχει βραχυκυκλώσει ένα κελί μέσα, τα συμπτώματα θα είναι σαν να μην φορτίζει στην αρχή, μέχρι να τα φτύσει πλήρως.

Τσέκαρε όλη την καλωδίωση για κομμένα-σπασμένα καλώδια, αλλά και τις γειώσεις που μπορεί να έχει ένα παπί. Ένα καλωδίο που φέρει τάση να έχει χάσει την μόνωση του και να τρίβεται στο σασί πχ, θα βραχυκυκλώνει και θα βάζει επιπρόσθετο φορτίο πάνω.

Link to comment
Share on other sites

σκεψου οτι πιανεις τη μια μερια τησ κουκουλας απο το πλαι και την φερνεις ως τη μεση του ουρανου,το ιδιο κανεις και απο την αλλη πλευρα.

μετα αλλη μια φορα το ιδιο και τελος την κουλουριαζεις ΧΩΡΙΣ να την σερνεις πανω στο αυτοκινητο γιατι δημιουργει "αραχνη".

Ελπιζω να καταλαβες τι εννοω.

Nαι το ειχα καταλαβει αυτο, αλλα νομιζω πως καθως την κουλουριαζεις καποιο εξωτερικο σημειο της κουκουλας θα ερχεται σε επαφη με το εσωτερικο με αποτελεσμα να το βρωμιζει.

Anyway, θα το δοκιμασω και θα δουμε, γιατι μπορει να το σκεφτομαι λαθος.

Link to comment
Share on other sites

Έφτασε ο καιρός να αλλάξω τα μαμίσια Dunlop και σκέφτομαι να βάλω Michelin Energy Saver (195x55/r16, 87, H).

Γνώμες;

οδήγηση 70% σε βρεγμένο, 80% αυτοκινητόδρομο. Τα energy saver σύμφωνα με ratings/consumer reviews είναι πολύ καλά, ειδικά σε βρεγμένο. Το κόστος δεν με πολυαπασχολεί(λόγο μπόμπιρα).

Τι δρόμους έχετε στο άιρλαντ; Εδώ στο γιου γκευ είναι λιώμα πάντως, πολύ ποτ-χοουλ.

Με αυτούς τους δρόμους μη βάλεις πολύ μαλακά (conti sport contact).

Energy saver είναι αντιθετα με τους νόμους της φυσικής, το λάστιχο θες να έχει τριβή (=κρατάει) όχι να σου γλιτώνει βενζίνη :p

michelin pilot exalto εχω και πατανε πολυ καλα στο βρεγμεο.

πιο καλη φήμη έχουν τα vredestein και τα uniroyal, αλλα αν είναι για βρεγμένο μπορεί να είναι πολύ θορυβώδη.

δες και το camskill.co.uk αν στελνει εχει καλες τιμες.

join the καγκουρο-punto club :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Α, να μου τον γνωρίσεις!! Τί έχει;

OBD reader/scanner δεν έχω βρει για το δικό μου, αν παρακολουθήσεις παλαιότερες αναρτήσεις, θα δεις το παράπονό μου. Εμείς με τα OBD1 είμαστε ριγμένοι.

Έχει μια 316 baur, μια 316 touring και τέλος ένα 2002 που το μετράω για E30 αφού φοράει S20I4 δίλιτρο στα 192 άλογα όπως θα ξέρεις ήδη, το αυτοκίνητο σεταρισμένο για αγώνες με στροφιλίκι. Τα υπόλοιπα σε πμ.

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασες την μπαταρία σε φορτίο να δείς την τάση της; Αν έχει βραχυκυκλώσει ένα κελί μέσα, τα συμπτώματα θα είναι σαν να μην φορτίζει στην αρχή, μέχρι να τα φτύσει πλήρως.

Τσέκαρε όλη την καλωδίωση για κομμένα-σπασμένα καλώδια, αλλά και τις γειώσεις που μπορεί να έχει ένα παπί. Ένα καλωδίο που φέρει τάση να έχει χάσει την μόνωση του και να τρίβεται στο σασί πχ, θα βραχυκυκλώνει και θα βάζει επιπρόσθετο φορτίο πάνω.

την μπαταρια την εχω βγαλει τελειως.μετραω με πολυμετρο την ταση που δινει εκει στη μπαταρια.

δεν εχει θεμα η μπαταρια γιατι την φορτισα και ηταν οκ αλλα παλι αδειασε.

τσεκαρα καλωδια οσο μπορεσα ,αλλα ολα εχουν διπλη μονωση,δηλαδη ειναι το καλωδιο,μαζεμενα με μονωτικη και απο πανω και αλλη.

κατι τετοιο ειναι βεβαια αλλα θα πρεπει να ξυλωσω τα παντα ολα απο οτι φαινεται και δεν εχω ορεξη.

θα το παω συνεργειο να ξεμπερδευω γιατι θελω να ειμαι και σιγουρος γιατι την αλλη βδομαδα το θελω ετοιμο για εκδρομη

Link to comment
Share on other sites

Τι δρόμους έχετε στο άιρλαντ; Εδώ στο γιου γκευ είναι λιώμα πάντως, πολύ ποτ-χοουλ.

Με αυτούς τους δρόμους μη βάλεις πολύ μαλακά (conti sport contact).

Energy saver είναι αντιθετα με τους νόμους της φυσικής, το λάστιχο θες να έχει τριβή (=κρατάει) όχι να σου γλιτώνει βενζίνη :p

michelin pilot exalto εχω και πατανε πολυ καλα στο βρεγμεο.

πιο καλη φήμη έχουν τα vredestein και τα uniroyal, αλλα αν είναι για βρεγμένο μπορεί να είναι πολύ θορυβώδη.

δες και το camskill.co.uk αν στελνει εχει καλες τιμες.

join the καγκουρο-punto club :hehe:

Δεν θα έλεγα ότι οι δρόμοι εδώ είναι καλύτεροι, απλά η διαδρομή που κάνω καθημερινά είναι σε αυτοκινητόδρομο με σχετικά καλό οδόστρωμα και με σημεία όπου το νερό λιμνάζει όταν βρέξει πολύ. Επειδή μένουμε έξω από το Δουβλίνο, όπου και να πάμε ΣουΚου πχ θα έχει οδήγηση στον ίδιο αυτοκινητόδρομο.

Τα energy saver έχουν εξαιρετικό rating σε βρεγμένο, γι'αυτό και τα σκεπτόμουν.

Thanks για το camskill, θα το τσεκάρω.

Link to comment
Share on other sites

πιο καλη φήμη έχουν τα vredestein και τα uniroyal, αλλα αν είναι για βρεγμένο μπορεί να είναι πολύ θορυβώδη.

vredestein και uniroyal ειχαμε στα αμαξια της δουλειας.Στο μεσο ορο θα ελεγα οτι ανηκουν..το καλυτερο τους απλα ειναι ενα τιμιο ελαστικο(και οκ..ανηκει πανω απο το μεσο ορο).

Για τα uniroyal δεν θα πω τιποτα καθοτι δεν τα ειδα στην αρχη τους.Τα vredestein τα ειχα με το που μπηκαν.

Οκ κρατημα σε στεγνο, σε βροχη ειχαν την ταση να πλαναρουν.

Καμμια σχεση με τα F1 που ειχα στο δικο μου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά τα uniroyal βγαίνουν συνήθως πρώτα σε ό,τι αφορά βρεγμένο.

Προσωπικά θα διάλεγα αυτά:

Michelin Pilot Exalto A-S Tire Reviews (86 Reviews)

είναι το ιδανικό λάστιχο για UK/IRL (γνώμη μου σύμφωνα με τα specs, και πάλι δεν τά 'χω δοκιμάσει). Εντελώς ακατάλληλα για Αθήνα, αλλά εδώ δεν κάνει 1 μήνα 40 βαθμούς και άλλους 5 30+, με τη θερμοκρασία μονίμως κάτω από 30 και θερμοκρασία οδοστρώματος ~15 πρέπει να θερίζουν.

Link to comment
Share on other sites

Φρεναρισμα απο 100κμ/ω->0

2012 Autobild 50 Tyre Braking Test | the online tyre guide

Αν και η διαφορα φανταζομαι 1 μετρου δεν θα αλλαζει κατηγορια((Α->β πχ) φανταζομαι κανεις δεν θα ηθελε να φρεναρει πανω στο μπροστινο του.

Μικρολεπτομερειες ..οπως και το αν πας πχ με 80 ριχνεις την αποσταση φρεναρισματος περιπου στο 2/3..αλλα ποιος τα κανει?

Απο uniroyal τα rainexpert ειχε της δουλειας.Μιας και δε τα προλαβα στην αρχη το μονο που μπορω να πω ειναι οτι οταν θελουν αλλαγη...θελουν αλλαγη.Στο δειχνουν οπουδηποτε.

Έγινε επεξεργασία από ΝTG
Link to comment
Share on other sites

Για προτείνετε μου κανένα μαγαζί για αμορτισέρ. Είναι λίγο δύσκολη περίπτωση, καθώς το αυτοκίνητο έχει κυκλοφορήσει πολύ λίγο. Ford StreetKa του 2003 είναι και από κάποια λίγα τηλέφωνα που έκανα βρίσκω μόνο monroe και billstein μαύρα. Το πρόβλημα είναι το μπροστά σετ, καθώς το πίσω είναι ίδιο με το απλό το Ka, οπότε βρίσκουμε... Γενικότερα μου είπαν ότι αυτά πάνω κάτω είναι σαν της μάνας του, όσον αφορά αντοχή. Από αυτά τα 2 τι να επιλέξω? Που αλλού μπορώ να ρωτήσω? Για βοηθήστε λίγο :)

Edit: Απ΄ότι είδα στο site της, βγάζει και η KYB.

Έγινε επεξεργασία από qbiefox
Link to comment
Share on other sites

Για προτείνετε μου κανένα μαγαζί για αμορτισέρ. Είναι λίγο δύσκολη περίπτωση, καθώς το αυτοκίνητο έχει κυκλοφορήσει πολύ λίγο. Ford StreetKa του 2003 είναι και από κάποια λίγα τηλέφωνα που έκανα βρίσκω μόνο monroe και billstein μαύρα. Το πρόβλημα είναι το μπροστά σετ, καθώς το πίσω είναι ίδιο με το απλό το Ka, οπότε βρίσκουμε... Γενικότερα μου είπαν ότι αυτά πάνω κάτω είναι σαν της μάνας του, όσον αφορά αντοχή. Από αυτά τα 2 τι να επιλέξω? Που αλλού μπορώ να ρωτήσω? Για βοηθήστε λίγο :)

Edit: Απ΄ότι είδα στο site της, βγάζει και η KYB.

Για τσεκαρε και ΚΟΝΙ!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά δεν αλλάζεις κάρο;

Sent from my U8800 using Tapatalk 2

Θα δείξει, στην αναζήτηση είμαι ακόμα. Λάστιχα έπρεπε να αλλάξω γιατί είμαι μέχρι τώρα με τα χειμερινά continental, και με τους καύσωνες τώρα, είναι κρίμα το λάστιχο, θα φαγωθεί πριν της ώρας του.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.