Κοπρίτης Ιούλιος 25, 2013 #12821 Ιούλιος 25, 2013 απο προσωπικη εμπειρια με το coltακισε εξουσιοδοτημενο Honda Mitsubishi Γλυφαδα προ πενταετιας χρεωναν 45 την αλλαγη τακακιων εκαστου αξονα!σε εξουσιοδοτημενο Honda Mitsubishi Βουλιαγμενης προ τριετιας χρεωναν ~50ρικο αλλαγη τακακια μπρος πισω!σε εξουσιοδοτημενο Honda Mitsubishi Καλλιθεας περσι χρεωσαν 45 την αλλαγη δισκοπλακων εμπρος και τακακια μπρος πισωgo figure
AN7 OverClocker Ιούλιος 25, 2013 #12822 Ιούλιος 25, 2013 [MENTION=4802]PetrosD[/MENTION]Τι καθαρίζεις?
PetrosD Ιούλιος 25, 2013 #12825 Ιούλιος 25, 2013 Τη σκόνη που αφήνουν τα τακάκια. Την αφαιρώ πάνω από τη δαγκάνα, τη βάση της, το backplate. Μπορεί και να μη χρειάζεται, αλλά αφού το λύνω που το λύνω, γιατί όχι. Επιθεωρώ και τους δίσκους, τα σωληνάκια και τα λαστιχάκια, αν είναι σε καλή κατάσταση.
AN7 OverClocker Ιούλιος 25, 2013 #12826 Ιούλιος 25, 2013 Ολα αυτα ειναι no reason (το καθαρισμα της σκονης). Αυτο που θελει καθαρισμα ειναι το πιστονι αν εχει παει καθολου παστα απο τη μλκια που βαζουν στο τακακι για να μην τριζει και τους πιρους και τους περασεις με παστα σιλικονης μετα.
racer Ιούλιος 25, 2013 #12827 Ιούλιος 25, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=oeO2q8FzcnM]Sound of Honda - Ayrton Senna 1989 - - YouTube[/ame]
PetrosD Ιούλιος 25, 2013 #12828 Ιούλιος 25, 2013 τους πιρους και τους περασεις με παστα σιλικονης μετα.Οι πείροι μου είναι περασμένοι με πάστα σιλικόνης (πέρσι τους πέρασα) και μετά έχουν λάστιχο-φυσαρμόνικα από πάνω που δεν αφήνει τίποτα να έρθει σε επαφή μαζί τους. Οπότε δε μπαίνει σκόνη μέσα.
AN7 OverClocker Ιούλιος 26, 2013 #12829 Ιούλιος 26, 2013 Οι πείροι μου είναι περασμένοι με πάστα σιλικόνης (πέρσι τους πέρασα) και μετά έχουν λάστιχο-φυσαρμόνικα από πάνω που δεν αφήνει τίποτα να έρθει σε επαφή μαζί τους. Οπότε δε μπαίνει σκόνη μέσα.Καθε φορά που αλλάζεις τακάκια πρέπει να καθαρίζεις τους πιρους και να ανανεώνεις την πάστα. Δεν είναι μονο θεμα καθαριότητας αλλά και οτι σκέψου την καημενη την σιλικόνη τι θερμοκρασίες αναπτύσσει.
AN7 OverClocker Ιούλιος 26, 2013 #12831 Ιούλιος 26, 2013 Κανονικά όλοι οι φρενάδες το κάνουν αυτό με κάθε αλλαγή.Είναι το μόνο λιπαντικό που έχεις μέσα στους πίρους και μετά από 20.000χλμ έχει γίνει ήδη κατράμι και απ ότι σκόνη/νερά μπορεί να περάσει μέσα και τις θερμοκρασίες.
Lakisss Ιούλιος 26, 2013 #12832 Ιούλιος 26, 2013 Διεθνής Ενωση: Ζητά από το ΣτΕ να ανασταλεί-ακυρωθεί το «λουκέτο» | οικονομια | ethnos.gr
spresv Ιούλιος 26, 2013 #12833 Ιούλιος 26, 2013 Μιας και λεμε για φρενα, πρωτη φορα πηρα καινουριους δισκους για δικο μου αμαξι, εχω κατασυγκινηθει! αλλαξα απο 305mm σε 330mm, και με την ευκαιρια θα κανω και υγρα, θα βαλω τα φιμε και διαφορες αλλες εργασιες.
AN7 OverClocker Ιούλιος 26, 2013 #12835 Ιούλιος 26, 2013 αλλαξα απο 305mm σε 330mmΓυναικούλα είσαι ρε μλκ
PetrosD Ιούλιος 26, 2013 #12837 Ιούλιος 26, 2013 Είναι αυτό που χρειάζεται να πατήσεις όταν στη χτεσινή συνάντηση E30, πετάγεται ένα Z4 δίλιτρο μπροστά σου και νομίζει ότι κάτι πάει να κάνει...
AN7 OverClocker Ιούλιος 26, 2013 #12838 Ιούλιος 26, 2013 To ίδιο είπα και γω προχθες για ενα Ζ4 αλλά εκείνο ήταν 3λιτρο.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.