Jump to content

Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

απο προσωπικη εμπειρια με το coltακι

σε εξουσιοδοτημενο Honda Mitsubishi Γλυφαδα προ πενταετιας χρεωναν 45 την αλλαγη τακακιων εκαστου αξονα!

σε εξουσιοδοτημενο Honda Mitsubishi Βουλιαγμενης προ τριετιας χρεωναν ~50ρικο αλλαγη τακακια μπρος πισω!

σε εξουσιοδοτημενο Honda Mitsubishi Καλλιθεας περσι

χρεωσαν 45 την αλλαγη δισκοπλακων εμπρος και τακακια μπρος πισω

go figure

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Τη σκόνη που αφήνουν τα τακάκια. Την αφαιρώ πάνω από τη δαγκάνα, τη βάση της, το backplate. Μπορεί και να μη χρειάζεται, αλλά αφού το λύνω που το λύνω, γιατί όχι. Επιθεωρώ και τους δίσκους, τα σωληνάκια και τα λαστιχάκια, αν είναι σε καλή κατάσταση.

Ολα αυτα ειναι no reason (το καθαρισμα της σκονης). Αυτο που θελει καθαρισμα ειναι το πιστονι αν εχει παει καθολου παστα απο τη μλκια που βαζουν στο τακακι για να μην τριζει και τους πιρους και τους περασεις με παστα σιλικονης μετα.

τους πιρους και τους περασεις με παστα σιλικονης μετα.

Οι πείροι μου είναι περασμένοι με πάστα σιλικόνης (πέρσι τους πέρασα) και μετά έχουν λάστιχο-φυσαρμόνικα από πάνω που δεν αφήνει τίποτα να έρθει σε επαφή μαζί τους. Οπότε δε μπαίνει σκόνη μέσα.

Οι πείροι μου είναι περασμένοι με πάστα σιλικόνης (πέρσι τους πέρασα) και μετά έχουν λάστιχο-φυσαρμόνικα από πάνω που δεν αφήνει τίποτα να έρθει σε επαφή μαζί τους. Οπότε δε μπαίνει σκόνη μέσα.

Καθε φορά που αλλάζεις τακάκια πρέπει να καθαρίζεις τους πιρους και να ανανεώνεις την πάστα. Δεν είναι μονο θεμα καθαριότητας αλλά και οτι σκέψου την καημενη την σιλικόνη τι θερμοκρασίες αναπτύσσει.

Κανονικά όλοι οι φρενάδες το κάνουν αυτό με κάθε αλλαγή.

Είναι το μόνο λιπαντικό που έχεις μέσα στους πίρους και μετά από 20.000χλμ έχει γίνει ήδη κατράμι και απ ότι σκόνη/νερά μπορεί να περάσει μέσα και τις θερμοκρασίες.

Μιας και λεμε για φρενα, πρωτη φορα πηρα καινουριους δισκους για δικο μου αμαξι, εχω κατασυγκινηθει! :hehe: αλλαξα απο 305mm σε 330mm, και με την ευκαιρια θα κανω και υγρα, θα βαλω τα φιμε και διαφορες αλλες εργασιες.

Είναι αυτό που χρειάζεται να πατήσεις όταν στη χτεσινή συνάντηση E30, πετάγεται ένα Z4 δίλιτρο μπροστά σου και νομίζει ότι κάτι πάει να κάνει...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.