Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Το rx8 ειναι απο τα ωραιότερα sport coupe ακόμη και 10+ χρόνια απο την παρουσίαση του . Συνδιάζοντας μοναδικά χαρακτηριστικά για την κατηγορία του ( 4 θέσεις - πορτες - πισωκούνα ) Κρίμα που δεν του φορέσαν κανένα πιό αξιοπίστο και με λιγότερη κατανάλωση μοτερ ( ακόμη και το 2.3 4c απο το mps 3 καλύτερο θα ηταν απο τον vangel )

Link to comment
Share on other sites

Κρίμα που δεν του φορέσαν κανένα πιό αξιοπίστο και με λιγότερη κατανάλωση μοτερ ( ακόμη και το 2.3 4c απο το mps 3 καλύτερο θα ηταν απο τον vangel )

Θα διαφωνήσω σχετικά με την επιλογή κινητήρα(θα συμφωνήσω βέβαια με το θέμα κατανάλωσης :p )

Πέρα από τα ελάχιστο βάρος/μικρό όγκο που του επιτρέπουν να τοποθετηθεί πολύ χαμηλά και να συνεισφέρει στο ιδανικό ζύγισμα/συμπεριφορά του αυτοκινήτου, το power delivery είναι απίστευτα ομαλό.

Όσο αφορά την αξιοπιστία, στο UK owners club υπάρχουν παραδείγματα που έσκασαν στα 60Κ αλλά και στα 160Κ.

Σπουδαίο ρόλο παίζει η συντήρηση, δεν είναι αμάξι που το παίρνεις και το πας μία φορά το χρόνο για service.

Του αλλάζω λάδι κάθε 3000 χιλιόμετρα, premix(λάδι για 2χρονα στο τεπόζιτο) και μετά από 8 χρόνια και 54Κ έχει τιμές συμπίεσης καινούργιου.

Το rebuild του μοτέρ από specialists πάει max 3000 ευρώ(γυάλισμα/porting/εγγύηση included). Αν σκεφθείς ότι μπορείς να αγοράσεις non runner με 800 ευρώ, δύσκολα βρίσκεις παρόμοιο αυτοκίνητο στα 3800.

Εάν δε πιάνουν τα χέρια σου, υπάρχει τόνος πληροφοριών στο net να δοκιμάσεις το rebuild μόνος σου.

Είναι τόσο εύκολο αμάξι να δουλέψεις που πραγματικά ξυπνάει τον diy μηχανικό μέσα σου, χωρίς ιδιαίτερη εμπειρία αλλά με αρκετό διάβασμα και τα σωστά εργαλεία, άλλαξα βάσεις μηχανής, σωλήνες ψυγείου, λάδια σε διαφορικό/κιβώτιο, επιλογέα κλπ.. who me, που πέρα από σταθερό χέρι και όρεξη, δεν έχω ξαναδουλέψει σε αυτοκίνητο.

Οκ, είμαι λίγο biased :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Θα διαφωνήσω σχετικά με την επιλογή κινητήρα(θα συμφωνήσω βέβαια με το θέμα κατανάλωσης :p )

Πέρα από τα ελάχιστο βάρος/μικρό όγκο που του επιτρέπουν να τοποθετηθεί πολύ χαμηλά και να συνεισφέρει στο ιδανικό ζύγισμα/συμπεριφορά του αυτοκινήτου, το power delivery είναι απίστευτα ομαλό.

Όσο αφορά την αξιοπιστία, στο UK owners club υπάρχουν παραδείγματα που έσκασαν στα 60Κ αλλά και στα 160Κ.

Σπουδαίο ρόλο παίζει η συντήρηση, δεν είναι αμάξι που το παίρνεις και το πας μία φορά το χρόνο για service.

Του αλλάζω λάδι κάθε 3000 χιλιόμετρα, premix(λάδι για 2χρονα στο τεπόζιτο) και μετά από 8 χρόνια και 54Κ έχει τιμές συμπίεσης καινούργιου.

Το rebuild του μοτέρ από specialists πάει max 3000 ευρώ(γυάλισμα/porting/εγγύηση included). Αν σκεφθείς ότι μπορείς να αγοράσεις non runner με 800 ευρώ, δύσκολα βρίσκεις παρόμοιο αυτοκίνητο στα 3800.

Εάν δε πιάνουν τα χέρια σου, υπάρχει τόνος πληροφοριών στο net να δοκιμάσεις το rebuild μόνος σου.

Είναι τόσο εύκολο αμάξι να δουλέψεις που πραγματικά ξυπνάει τον diy μηχανικό μέσα σου, χωρίς ιδιαίτερη εμπειρία αλλά με αρκετό διάβασμα και τα σωστά εργαλεία, άλλαξα βάσεις μηχανής, σωλήνες ψυγείου, λάδια σε διαφορικό/κιβώτιο, επιλογέα κλπ.. who me, που πέρα από σταθερό χέρι και όρεξη, δεν έχω ξαναδουλέψει σε αυτοκίνητο.

Οκ, είμαι λίγο biased :hehe:

Καθόλου biased...το βασικότερο για την μακροζωία είναι εκτός από την σωστή χρήση, η σωστή συντήρηση και η χρήση των κατάλληλων παρελκόμενων για κάθε συγκεκριμένο κινητήρα...

...δεν είναι λίγοι που πήραν παραμάσχαλα τα μοτέρ στα FC τους, λόγω λάθους λαδιού και κακής συντήρησης ελληνικού τύπου "ελα-μωρε-τωρα-δεν-πειραζει-και-τι-εγινε-βαλε-αυτο-τωρα"

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.