Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Καλά θα το πάω στανταρ νωρίτερα από τα 15,000 που λεει η Αλφα, αν και λένε πως με τα laser cut μοτέρ δεν παίζει θέμα με γρέζια κλπ πλέων, πάντος θα το πάω καλού κακού, ποτέ δεν ξέρεις.

Κρύωμα του κάνω όπως και ζέσταμα, γιατί κρυφά παραμένω λίγο επιφυλακτικός ακόμα .

:)

Link to comment
Share on other sites

Απλα δεν εχει λογικη, τελος. Προσωπικα νοιωθω οτι κατι μου λειπει χωρις ζωνη, ειτε καθομαι εμπρος ειτε πισω. Ειδικα πισω οποτε καθομαι και βαζω ζωνη, με κοιτανε οι μπροστα με γουρλωμενα ματια...

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν ο πίσω έχει τα ίδια χάλια προστασία με τον μπροστά την κακιά στιγμή να μην πω χειρότερη, απλά δείτε πως πάνε τα ανδρέκειλα στα τεστ να καταλάβετε, άσε που σκοτώνουν ΚΑΙ τον μπροστινό που μπορεί να φοράει ζώνη... (και αν θέλετε το εξηγώ).

Τώρα για την ζώνη γενικά Γιανγκ, για μένα ξεκινάει από τον γονιό ΚΑΙ αυτό.

Από όταν ήμουν 5 χρονών που λεει ο λόγος το πρώτο πράμα που άκουγα μόλις έμπαινα στο αυτοκίνητο, ήταν «βάλε ζώνη».

Από τότε και εγώ και ο αδερφός μου, είναι ενστικτωδώς η πρώτη κίνηση που κάνουμε μόλις μπούμε σε αμάξι.

Αν ο μικρός το είχε ακούσει 10000 φορές ίσως να ήταν πιο τυχερός, δεν είναι μαγκιά η κάτι. Και εγώ έπαιρνα το αμάξι από τα 14, αλλά πάντα ήμουν με ζώνη.

Link to comment
Share on other sites

Απλα δεν εχει λογικη, τελος. Προσωπικα νοιωθω οτι κατι μου λειπει χωρις ζωνη, ειτε καθομαι εμπρος ειτε πισω. Ειδικα πισω οποτε καθομαι και βαζω ζωνη, με κοιτανε οι μπροστα με γουρλωμενα ματια...

ήταν τόσο γουρλωμένα τα δικά μου?:p

κρίμα για το παλικαράκι που χαροπαλεύει αλλά το θέμα είναι γιατί έφτασε να πάρει κρυφά τα κλειδιά......εγώ από 14χρονών είχα πείσει τους δικούς μου να πηγαίνουμε κανα Σαββατοκύριακο το μήνα στα χωράφια να το παίρνω κάνα μισάωρο για να μάθω τα βασικά πριν πάω σε σχολή οδηγών στα 18 μου και πάρω κανονικά το δίπλωμα.

συνήθως όταν απαγορεύεις κάτι το κάνεις και πιο γλυκό......και ξέρω πολλές παρόμοιες περιπτώσεις που η απαγόρευση ή οδήγησε σε ίδια αποτελέσματα (κρυφά και κάποια στιγμή ηρθε και το ατύχημα) είτε το πήρε από φόβο και μόλις πήρε το δίπλωμα βγήκε στο δρόμο και έγινε χάρος.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι?

Αν στα πισω καθισματα καθεται ανθρωπος ο οποίος ζυγιζει για παραδειγμα 70 κιλα... και η ταχύτητα του αυτοκινητου ειναι 70km/h τότε η δύναμη (βαρος) που θα έχει προς τα μπροστα(χωρις ζωνη) δεν θα είναι 70x70=490kg? Παντα μιλαμε σε μετωπικη συγκρουση...

Αυτο ειναι σωστο?

Link to comment
Share on other sites

χοντρικά ναι. ορμή = μάζα χ επιτάχυνση.

και θα λιώσεις τον μπροστινό σου, γιατί εκτός απο το στούκο, θα φάει και μισό τόνο απο πίσω κάτι που ΔΕΝ είναι σχεδιασμένο να αντέχει κανένα κάθισμα.

Link to comment
Share on other sites

Οχι...ορμη=μαζα x ταχυτητα... P=m*a

μαζα x επιταχυνση εχουμε στην συνισταμενη των δυναμεων-->ΣF=m*a

Oχι μονο θα τον λιωσεις θα σπασει το καθισμα του, η μεση του, με λιγα λογια νεκρος και εκτος απο αυτο θα κανεις ενα ταξιδακι εξω απο το αμαξι...!

Link to comment
Share on other sites

Καλά θα το πάω στανταρ νωρίτερα από τα 15,000 που λεει η Αλφα, αν και λένε πως με τα laser cut μοτέρ δεν παίζει θέμα με γρέζια κλπ πλέων, πάντος θα το πάω καλού κακού, ποτέ δεν ξέρεις.

Κρύωμα του κάνω όπως και ζέσταμα, γιατί κρυφά παραμένω λίγο επιφυλακτικός ακόμα .

:)

Lol τι 15 000 ρε συ? Αυτά είναι για το marketing των εταιριών (φτηνή συντήρηση κτλπ)

Τι σου έκανε το καημένο το μοτέρ και η τουρμπίνα?? :p

Λάδια/φίλτρο κάθε 8000.Αλλά κάνε μία αλλαγή τώρα που είναι τα λάδια του στρωσίματος..

Πάντως μην το φοβάσαι πλέον,οδήγα κανονικά...

(δε μιλάω για κόφτες,ούτε εγώ γουστάρω να το κοφτιάσω αφού δεν πρόκειται να δώσει τπτ εκεί πάνω)

Αν χρειαζόταν όντως στρώσιμο έγινε...(άλλοι λένε ότι δεν χρειαζεται καθόλου αλλά εντάξει είναι και το ψυχολογικό)

Link to comment
Share on other sites

αν θυμαμαι καλα ο ιαβερης ειχε πει. 50 km/h με 75 κιλα ειναι πιεση 3.5 τονων στον μπροστα...

κ γω πλεον οταν κατσω στο καθισμα, αν δεν βαλω ζωνη κατι μου λειπει, δεν νιωθω καλα. ειναι θεμα συνηθειας..

μια-δυο φορες ξεχασα να βαλω, κ αμεσως εκανα δεξια, κ εβαλα την ζωνη..

Link to comment
Share on other sites

Μεχρι τον κοφτη δεν εχει νοημα γιατι ξεφουσκωνει ψηλα. Και μιας και ειπαμε κοφτη, το body computer μετραει ποσες φορες εχει χτυπησει!

Nαι ρε :) , οταν εννοω κοφτες δεν εννοω κυριολεκτικα, αλλα να αρχιζει να το τελειωνει. Γιατι αμα κοιμηθει ο εγκεφαλος μετα θα αναρωτιεται γιατι το αμαξι στα ανοιγματα λαγκαρει και στα πολλα ζορια αναβει λαμπακι μηχανης. Δεν ξερω τι κανουν πλεον τα αυτοκινητα αλλα τουλαχιστον στην γκολφο μου ισχυε αυτο.

Παντως και κοφτη να χτυπαει το αμαξι προβλημα δεν εχει, εσεις τι πιστευετε οτι εκει μπορει να καει?

Ουτε καν, ολες οι μηχανολογικες κατασκευες εχουν safety factor... πρωτες, δευτερες αλλαγες κοντα στον κοφτη για να απλωσει, πανω του οχι γιατι θα κοψει καυσιμο κ θα σε αφησει, ισως ενα μονο κοψιμο στην πρωτη για να παρει καρφωτα την δευτερα.

@Γιωργο, σημερα μου ηρθανε τα υλικα απο shinearama..το μαγαζι εγκρινεται!! σε ευχαριστω για την χρησιμη πληροφορια σου :T: Ta microfibres τα πλενεις πλυντηριο μετα η απλα στο χερι?

εδιτ @ dolly: τα λαδια αλλαζε τα καθε 7500 χλμ, αυτο που σου λεει ο reaper εχει δικιο, ξεχνα τα 15000χλμ. Παρε και ενα turbo timer για να μην περιμενεις σαν τον λακαμα για να λαδωσει η τουρμπινα. Γιωργο θυμασαι αν ειναι το s3 η το opel gt που εχει αυτολιπανση, οποτε δεν σε νοιαζει και το αποτομο σταματημα?

Έγινε επεξεργασία από fotme
Link to comment
Share on other sites

Nαι ρε :) , οταν εννοω κοφτες δεν εννοω κυριολεκτικα, αλλα να αρχιζει να το τελειωνει. Γιατι αμα κοιμηθει ο εγκεφαλος μετα θα αναρωτιεται γιατι το αμαξι στα ανοιγματα λαγκαρει και στα πολλα ζορια αναβει λαμπακι μηχανης. Δεν ξερω τι κανουν πλεον τα αυτοκινητα αλλα τουλαχιστον στην γκολφο μου ισχυε αυτο.

Παντως και κοφτη να χτυπαει το αμαξι προβλημα δεν εχει, εσεις τι πιστευετε οτι εκει μπορει να καει?

Ουτε καν, ολες οι μηχανολογικες κατασκευες εχουν safety factor... πρωτες, δευτερες αλλαγες κοντα στον κοφτη για να απλωσει, πανω του οχι γιατι θα κοψει καυσιμο κ θα σε αφησει, ισως ενα μονο κοψιμο στην πρωτη για να παρει καρφωτα την δευτερα.

@Γιωργο, σημερα μου ηρθανε τα υλικα απο shinearama..το μαγαζι εγκρινεται!! σε ευχαριστω για την χρησιμη πληροφορια σου :T: Ta microfibres τα πλενεις πλυντηριο μετα η απλα στο χερι?

εδιτ @ dolly: τα λαδια αλλαζε τα καθε 7500 χλμ, αυτο που σου λεει ο reaper εχει δικιο, ξεχνα τα 15000χλμ. Παρε και ενα turbo timer για να μην περιμενεις σαν τον λακαμα για να λαδωσει η τουρμπινα. Γιωργο θυμασαι αν ειναι το s3 η το opel gt που εχει αυτολιπανση, οποτε δεν σε νοιαζει και το αποτομο σταματημα?

Κοίτα και να κοιμηθεί τον κάνεις reset αλλά γενικά αμαρτία να το "φοβάται"..

Πρώτες ανοίγματα είμαι τελείως εναντίον..Τσάμπα φθορές σε κιβώτιο δίσκο,βάσεις μηχανής κτλπ

Η πρώτη είναι απλά για να ξεκινάς...:p

Λαμπάκια και τέτοια πάντως δεν ισχύουν σε καμία περίπτωση για τώρα (παλαιότερα δεν ξέρω)

Μεγειές και καλά πλυσίματα!!!:D

Συνήθως στο χέρι τα πλένω,αν τα βάλεις πλυντήριο πρόσεχε μόνο με τι θα τα βάλεις γιατί πολλά στα πρώτα πλυσίματα ξεβάφουν πολύ.

Δεν ξέρω κάτι για αυτολίπανση πάντως όλα αυτά τα μοτεράκια δεν χρειάζονται turbo timer...Τσάμπα λεφτά συν ότι μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα και να βγει και εκτός εγγύησης αφού θεωρείται επέμβαση.

Γενικά πλέον ούτε να περιμένεις ιδιαίτερα χρειάζεται.Ζέσταμα στο άναμα σου λέει και στο manual να ξεκινάς αμέσως απλά για τα πρώτα km μέχρι να ανέβει η θερμοκρασία όχι πολύ γκάζι και πολλές στροφές.(συνήθως θεωρητικά στο περίπου κάνα 10λεπτο απ' τη στιγμή που ανέβει στα μισά ο δείκτης θερμοκρασίας νερού το λάδι είναι οκ,άρα ανοίγεις κανονικά)

Τώρα όσο αφορά το κρύωμα απλά φροντίζεις κάνα km πριν φτάσεις στον προορισμό σου να ρίξεις ρυθμό ώστε να κρυώσει το λάδι.Μέχρι να παρκάρεις κιόλας περνάει άλλος λίγος χρόνος οπότε είσαι οκ.

Άλλωστε απ' ότι λένε το νερό κυκλοφορεί για κάποιο διάστημα στη τουρμπίνα και αφού σβήσεις.

Τώρα αν φτάσεις "καφτός" περιμένεις κάνα 2-3λεπτο για να μη καρβουνιάσει το λάδι στη τουρμπίνα...:crazy:

Link to comment
Share on other sites

ετσι στο πατωμα το ποδι, ιδιως σε αυτη την κοινοτητα η διαδικη οδηγηση (full-on full-off) ειναι must!!

Ειδικα σε νευρικα ατμοσφαιρικα, το στροφατισμα "εκει ψηλα" ειναι αλλο πραμα...

Η πρώτη είναι απλά για να ξεκινάς...:p

Και μετα φορτωνεις τη 2α απο 2 μεχρι 7κ και οι διπλανοι αναρωτιουνται ποσο ακομα θα στροφαρει το ρημαδι :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Ότι απέμεινε από σήμερα :D :D: :D :D :D :D :D

toyoj.jpg

toyo2.jpg

Πάντως τα 220 της τελικής τα είχε 6η στις 5.500 περίπου, αλλά ανέβαζε σταδιακά και αυτό που έκανε εντύπωση, ειδικά δεδομένου πως ήμουν σε ευθεία.

Ts ts ts δεν φοβάσαι να το λές δημόσια εδώ μέσα? :p :P :p

Ούτε για πλάκα μην περιμένεις μέχρι τα 15000 χλμ για αλλαγή.Ούτε καν στα 10.000.

Λόγο τουμπίνας και θερμοκρασίας που αναπτύσσει το λάδι το πολύ 8000χλμ και ψάξε λίγο το λάδι που θα βάλεις ;)

Δεν ξέρω κάτι για αυτολίπανση πάντως όλα αυτά τα μοτεράκια δεν χρειάζονται turbo timer...Τσάμπα λεφτά συν ότι μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα και να βγει και εκτός εγγύησης αφού θεωρείται επέμβαση.

Γενικά πλέον ούτε να περιμένεις ιδιαίτερα χρειάζεται.Ζέσταμα στο άναμα σου λέει και στο manual να ξεκινάς αμέσως απλά για τα πρώτα km μέχρι να ανέβει η θερμοκρασία όχι πολύ γκάζι και πολλές στροφές.(συνήθως θεωρητικά στο περίπου κάνα 10λεπτο απ' τη στιγμή που ανέβει στα μισά ο δείκτης θερμοκρασίας νερού το λάδι είναι οκ,άρα ανοίγεις κανονικά)

Τώρα όσο αφορά το κρύωμα απλά φροντίζεις κάνα km πριν φτάσεις στον προορισμό σου να ρίξεις ρυθμό ώστε να κρυώσει το λάδι.Μέχρι να παρκάρεις κιόλας περνάει άλλος λίγος χρόνος οπότε είσαι οκ.

Άλλωστε απ' ότι λένε το νερό κυκλοφορεί για κάποιο διάστημα στη τουρμπίνα και αφού σβήσεις.

Τώρα αν φτάσεις "καφτός" περιμένεις κάνα 2-3λεπτο για να μη καρβουνιάσει το λάδι στη τουρμπίνα...:crazy:

Ποτέ δεν θα είναι άχρηστα τα turbo timer όπως και το ψυγείο λαδιού σε ένα τουρμπάτο.

Τα 2 λεπτά που θα κάνεις να παρκάρεις δεν έχουν κατεβάσει ούτε 10 βαθμούς την θερμοκρασία της σε σχέση με πριν το παρκάρισμα.

ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ πριν φύγεις να περιμένεις τουλάχιστο 1-2 λεπτά να ζεσταθεί το μοτέρ,λάδια και να ανεβάσει σωστά τα λάδια στις βαλβίδες.

Μάλιστα όταν είναι χειμώνας μπορεί και να ακούς στην αρχή τις βαλβίδες να κοπανάνε. Εκεί ειδικά πρέπει να περιμένεις foul 2 λεπτά.

νερό στην τουρμπίνα?

w00t?

Δεν περνάνε πλέον λάδι?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.