Jump to content



Ποιό αυτοκίνητο προτείνετε μέχρι 15.000€ ?


pastelidis.n.s.

Recommended Posts

Αναφέρεσαι μάλλον στο παλιό Punto και όχι στο Grande Punto (που βγήκε το 2006 και εξωτερικά όταν το είδα είχα τρελαθεί, καθ'ότι μπροστά είναι copy paste η 3200 gt στο λίιιιιγο πιο φτηνό).

Οχι στο καινουργιο αναφέρομαι... Γενικά οι επανεκδόσεις παλαιών μοντέλων και ας είναι διαφορετικά έχουν κουράσει.

Το Punto θα είναι πάντα Punto.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply

Ρε παιδια, φτυστε την την ταναπου την καραμελα, για ονομα. Ποιο αρνητικο παρελθον λεμε για ενα μοντελο 2-3 ετων που το μονο κοινο με τους προκατοχους ειναι το ονομα? Ελεος πια με τις προκαταληψεις.

Link to comment
Share on other sites

ναι εννοειται, αν θελει να κανει το κομματι του γιατι οχι? κ ο Χριστος χριστος ητανε, αλλα και τις αλανιες του με την μαγδαληνη εκανε και σμπαραλια την πολη..

Και σιγα το γργορο το πουντο, οταν ειναι 1200+ κιλα τι να νοιωσει με τα 120 αλογα? Ας εχει ομως λιγο τις ροπουλες του για να μπορει να κινειται αβιαστα και μην σου πω και πιο ισορροπημενα.. Στο αλλο θα ειναι με το ποδι στο πατωμα για να στροφαρει..

Μακράν ότι πιο άκυρο έχω διαβάσει τελευταία στο φορουμ. α.)Αιτιολογία, β) Παράδειγμα (πρόσεχε βρε...έχει βαθιά θρησκευόμενους out there), γ)

Διότι ως γνωστόν ένας 18άρης ψάχνει 120+ άλογα για να καταλήξει σε καμιά στάση του αστικού, σε καμιά κολώνα, να φάει κανέναν πεζό....για το "κομμάτι" του.

:TD:

Link to comment
Share on other sites

Οσον αναφορα το facelift εχεις δικαιο thresh, για το Fiesta τωρα με βλεπω για το Titanium...

sorry,τώρα το είδα.

To Titanium είναι όντως καλοεξοπλισμένο αλλά και με τις βασικές μην νομίζεις οτι θα σου λείψουν και πολλά.

Πάντως,επιμένω για 1600,το αμαξάκι και καλύτερα πηγαίνει και πιο οικονομικά.Είτε Titanium είτε Sport.

Εμένα το Sport μου βγήκε 14.500 με το κλειδί στο χέρι (πρόλαβα και την μείωση του ΕΤΤ βέβαια).

Πήγαινε οδήγησε και το Punto,μπορεί τα 21 κιλάκια ροπής να σε συγκινήσουν περισσότερο,αλλά να έχεις στο

νου σου και την κατανάλωση (φίλος με τη Mito 120hp καταναλώνει στο χαλαρό 1-2 λίτρα παραπάνω απο μένα).

Link to comment
Share on other sites

Εμένα το Sport μου βγήκε 14.500 με το κλειδί στο χέρι (πρόλαβα και την μείωση του ΕΤΤ βέβαια).

Χωρις την μειωση ποσο ηταν κανονικα θυμασαι? Μπορεις να μου πεις αν ειχες βαλει πολλα εξτρα?

Link to comment
Share on other sites

χωρίς την μείωση έβγαινε 15000 με το κλειδί στο χέρι. Βέβαια,στα μεγάλα αστικά κέντρα ελέω ανταγωνισμού,οι εκπτώσεις είναι πιο γερές.

εξοπλισμό εξτρά δεν έβαλα,αλλά είχε στο βασικό (3θ Sport)

--όλες τι ηλεκτρονικές διευκολύνσεις, aux in,bluetooth (πολύ χρήσιμο),voice activation

cd με mp3 κλπα

-στα εξτρά μπαίνουν : clima,cruise control,xenon,esp+17άρες

Link to comment
Share on other sites

Snips γιατι το λες αυτο, ιδιως ετσι υπερβολικα? κ ωντας συντηρητικος :(

Δεν καταλαβαινω ρε παιδια, μερικοι ειναι συντηριτικα προστατευτικοι σαν θετες μαναδες (υπερβολικα μιλοντας, no offence). Υπαρχουν ατομα που τους αρεσει η ταχυτητα, αλλους οχι, αλλους λιγο. Υπαρχουν ατομα που τους αρεσουν τα windows, σε αλλους οχι.

Δηλαδη αν ο καθενας το εχει σαν ενστικτο θα ερθει ο αλλος και θα του το απαγορευσει. Θαρρεις οτι με αυτη τη λογικη θα υπηρχε ο σενα , θα υπηρχε ο κανκουνεν, θα υπηρχε ο βατανεν etcetc?

Snips, sorry αλλα πιστευω οτι ο καθενας ειναι ελευθερος να κανει τις επιλογες του, συμφωνα με τα δικα του υποκειμενικα κριτιρια, γιατι στην τελικη η ζωη του ειναι οτι θελει κανει. Προφανως δεν ειμαι υπερμαχος της ανισορροπης αμυαλοσυνης αλλα σαφεστατα ουτε πρεσβευτης της αποστειρωσης. Παν μετρον αριστον..

Ο καθε Παστελιδης, ανοιγει ενα ζητημα για να ακουσει αποψεις να εκφρασει προβληματισμους και στην τελικη να παρει μια ολικη αποφαση. Δεν μπαινει τυφλα σε μια αντιπροσωπια και ζηταει το τουμπανο, προβληματιζεται, ρωταει. Και ενας απο ολους, λεω και εγω την δικη μου αποψη, οπως την λες και εσυ και οι αλλοι.

Οκ ισως τραβηγμενος ο παραλληλισμος μου, αλλα δεν εξεθεσα καποιον-εναντιθεση..-, αφησα να εννοηθει οτι δεν αγιαζεις με το να μην γευεσαι ποτε το παθος, με το να ζεις αποστηρωμενα, αγιαζεις με το να το δοκιμαζεις και μετα συνειδητα να το κρινεις. Δλδ τι? εγω ειμουνα κωλ0παιδ@ρας που οδηγουσα gt στα 15 κ ειχα ραλλυ στα 17? Sorry αλλα μπρω να σου αποδειξω το αντιθετο.

Στο ζητημα, αν ο Παστελιδης θελει ενα αυτοκινητο που να εχει λιγο νευρο, τα μικρα τουρμπο ειναι μονοδρομος.

και εξηγουμαι, αν παρει ενα ατμοσφαιρικο 1.4-1.6, επειδη αυτο ειναι το σωστο, επειδη ειναι μικρος και noobas επειδη ειναι whatever....και γενικα εχει μεσα του το ενστικτο της αδρεναλινης, στο λεω ειλικρινως , θα ειναι πρωτες δευτερες τελειωμενες και ψησιμο για καθε ποντικια. Αν εχει ομως το ροπατο μοτερακι του, δεν θα κανιβαλιζεται μεχρι τον κοφτη, αλλα θα κανει αβιαστη οδηγηση στις μεσαιες στροφες. Θα ξερει οτι μπορει να παει γρηγορα, δεν θα χρειαζεται να το αποδειξει.. Το fiesta το θεωρω πιο ολοκληρωμενο και πιο συγχρονο αυτοκινητο απο το grande punto, αλλα σαφεστατα θεωρω οτι το punto εχει πολυ καλυτερο μοτερ. Η οδηγηση με ενα ροπατο μοτερ, ειναι πιο οικονομικη, πιο ασφαλης και τελικα πιο αξιοπιστη μιας και δεν χρειαζεται να τραβας το αυτοκινητο μεχρι ψηλα.

Μεταξυ των δυο λοιπον, αν το βλεπει ο Παστελιδης απο αποψη του να εχει νευρο, προτεινω punto. Δεν ειπα τυφλα παρε 120 γιατι 120>96ποσο, ειπα 120 γιατι αυτα τα 120 ειναι χαμηλοροπα τουρμπατα αλογα που σου δινουν μια αισθηση ασφαλειας και σε καμια περιπτωση την αισθηση κανιβαλου που σου προσφερει ενα renault 5.

Και αυτα τα αλογα του g.punto δεν εχουν καμια σχεση με τα 136 του punto mk1. Καταρχας μιλαμε για αλλα κιλα, κατα δευτερον για αλλα αλογα και κατα τριτον για αλλα κιβωτια κατα τεταρτον για τελειως διαφορετικη οδηγικη προσεγγιση, κατα πεμπτον αλλα χρονια. Το Gt ειχε ενα αειθαλες 8βαλβιδο μοτερ που κατω απτις 3000 ητανε ψοφιο και οταν εκανε kick in το τουρμπο σε κολλαγε, ειχε μεγαλο delta αποδοσης σε μικρο φασμα, οπου και καποιοι αρχισαν να του βαζουν την ταμπελα σκοτωστρα. Τι σχεση εχει με το all new 1400 16v t-jet οπου πραγματικα δεν καταλαβαινεις την υπαρξη του τουρμπο?

Θα σου πω εγω, καμια.

Τα τωρινα τουρμπο δεν εχουν καμια σχεση στην φιλοσοφια με τα παλια τουρμπο η με τα ιαπωνικα τουρμπο. Δεν εχουν φτιαχθει για επιδοσεις αλλα για αποδοσεις, ειναι η ταση του downsizing, ειναι η ταση της φιλικοτητας στο περιβαλλον και της οικονομιας των καυσιμων. Η ΒΜW παραδοσιακη στην ατμοσφαιρα θα αρχιζει να βγαζει τετρακυλινδρα τουρμπο για μακροπροθεσμη αντικατασταση καποιων μεγαλυτερων 6 κυλινδρων, το ιδιο εκανε και το VAG group, το ιδιο και το PSA και αντιστοιχα αντιστοιχα..

Εχοντας αυτα στο μυαλο, πες μου γιατι κρινεται επικυνδυνη μια συγχρονη επιλογη ενος χαμηλοροπου τουρμπο?

Μεταξυ των δυο παντα, αν θελει λιγο νευρο, κατεμε, να παει σε punto, αν ομως η καρδια του κανει τικ στο ολοκληρωμενο fiesta, δεν βρισκω τον λογο να μην παει εκει. Μεταξυ αλλων, θα προτεινα ενα μτχ miata, απτα καλυτερα αυτοκινητα να μαθεις καλη οδηγηση.

Το αυτοκινητο ειναι καθαρα προσωπικη επιλογη η οποια πρπει να αντιπροσωπευει οσο ειναι δυνατον περισσοτερο το χαρακτηρα του καθε οδηγου.

Snips ελπιζω να σε καλυψε η αιτιολογιση μου...αλλα ομολογω να πω οτι με στεναχωρησε η χωρις αιτιολογηση απαξιωση σου..

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ακριβως θελω...να εχει λιγο νευρο τιποτα παραπανω...

Απο οτι εχω καταλαβει το Φιεστα ειναι ενα αμαξι που για να εχεις το νευρο που θες πρεπει να το ζορισεις λιγο, ενω το GP στο δινει απο νωρις...

Σωστα?

Το θεμα ειναι οτι το Gp δεν με ενθουσιαζει εσωτερικα...αντιθετα ειναι πολυ ομορφο εξωτερικα...

Ενω το Fiesta ειναι και λιγο κιριλατο και απο τις δυο πλευρες με ενα πιο space δεσιγν εσωτερικα... Πραγματικα ειναι δυσκολη επιλογη...

Tυρμπατο Μοτερ, με ομορφο εξωτερικο design και μειονεκτημα στο εσωτερικο ή design μεσα εξω και ενα καλο ατμοσφαιρικο moter...

Ντουυυυπ αδιεξοδος...

Link to comment
Share on other sites

Η απαξίωση φίλε μου ξεκινάει από τα σκ@τ@ που βλέπω καθημερινά στους δρόμους. Δεν αναφέρομαι σε αυτοκίνητα βέβαια, αλλά σε ΟΔΗΓΟΥΣ. Διότι ΟΛΟΙ νομίζουν ότι είναι γεννημένοι για πολλά γκάζια, για να το παίζουν μάγκες στον δρόμο, η απλά αν θες για να πιάνουν τιμόνι χωρίς στοιχειώση ΠΑΙΔΕΙΑ.

Και προφανώς, επειδή εκεί έξω ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ την δική μου ελευθερία, στηριζόμενοι σε "αποστείρωση" και σε "προσωπικές επιλογές" έρχονται, και κάποια στιγμή μου Γ@ΜΑνΕ την ζωή ή των δικών μου- άρα την δική μου πάλι -, οπότε δεν θα κάτσω να τους χαιδέψω κιόλας.

Και όταν βλέπω να δελεάζονται ΟΝΤΑ με λέξεις "τουρμπάτο" και "ροπιάζει αβέρτα" και "χαμήλωμα" και δεν ξέρω γω τι άλλο... ε απλά αηδιάζω. Γιατί όλοι αυτοί είναι "εχθροί" κάθε φορά που βγαίνω στον δρόμο. Να είχαμε δρόμους, παιδεία, σεβασμό στον συνάνθρωπο να το καταλάβω. Αλλά στην χώρα της GRANTE *******Σ των δρόμων, είναι απλά ΗΛΙΘΙΟ.

Κάθε φορά που περνάω από τα ΤΕΜΠΗ δακρύζω αντικρύζοντας το μνημείο των παιδιών που χάθηκαν από το φορτηγό. Και δακρύζω περισσότερο επειδή αριστερά δεξιά βλέπω κάτι τέτοιους ΝΕΟΥΣ οδηγούς με "τουρμπάτα" "γκαζιάρικα" αυτοκίνητα να κάνουν ΟΤΙ ******* κατεβάζει ο νους του ανθρώπου. ΑΥΤΟΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΑΤΥΧΗΜΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΘΥΜΑΤΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ - Εϊναι ΣΙΓΟΥΡΟΙ γιατί έχουν το απόλυτο εργαλείο....

YΓ. Και εσύ συνεχίζεις ανάλυση για κυλίνδρους και ατμόσφαιρες και φάσματα και delta. ΤΙ είναι αυτά μωρέ; Τρώγονται; Και αυτοί οι κάνκουνεν, βάτανεν, σελοφάν, κλαριπέν και αμοξίλ κτλ ποιοι είναι; Εξαρτάται η δική μου ασφάλεια απο αυτούς;

Link to comment
Share on other sites

μου δίνεις την αίσθηση οτι είχες κακό συμβάν στο στενό σου κύκλο και έχεις φανατιστεί απίστευτα σε ότι είναι ενάντια στους δικούς σου κανόνες.........δεν σε αδικώ γιατί όποιος καεί στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι αλλά νομίζω οτι από το να εκφράζεις την άποψή σου μέχρι να φτάνεις στο σημείο να απαξιώνεις τις τεχνικές γνώσεις ορολογίες και ονόματα που ανέφερε ο fotme είσαι τελείως λάθος.

και γω ειμαι της άποψης οτι 96 άλογα σε 1000κιλά αμάξι είναι μια χαρά για 18χρονων νέο οδηγό.

το πως θα διαχειριστεί κάποιος το αμάξι του είναι θέμα οδηγού και όχι θέμα αυτοκινήτου........το δέλεαρ του γκαζιού ισχύει γενικά (όσο πιο πολύ τόσο πιο γλυκό να το πατήσεις) αλλά τον επικίνδυνο οδηγό δεν τον κάνει το έξτρα γκάζι....

ίσα ίσα που το έξτρα γκάζι προσφέρει περισσότερη ενεργητική ασφάλεια (ευκολότερο προσπέρασμα)

το αν θα γίνει δύσκολο προσπέρασμα ή οχι είναι θέμα οδηγού και αν έχει το know how τι επιδόσεις έχει το αμάξι και πόσο εύκολα κατανοεί αν τον παίνει η προσπέραση ή όχι.

προσωπικά δεν κάνω συχνά προσπέραση γιατί διαλέγω να ταξιδεύω μέρες και ώρες χωρίς κίνηση......αν αναγκαστικά πέσω σε χαμό τότε θα χωνέψω την ιδέα του χαμού.....δεν θα βγω στο απέναντι ρεύμα να περνάω τρενάκια πίσω απο νταλίκες......

αν όμως μου τύχει η νταλίκα σε ένα δύσκολο δρόμο και πρέπει να προσπεράσω θα θέλω να ξέρω οτι το αμάξι μπορεί να τραβήξει και να μου προσφέρει το άνετο προσπέρασμα.

ο pastelidis απο οτι συζητήσαμε στο msn θελει το αμάξι για την πόλη και για κανένα άνετο ταξίδι μέχρι το μέτσοβο που είναι το χωριό του.

για μέσα στην πόλη και στο ταξίδι το fiesta είναι για μένα αυτό που θα απολαύσει περισσότερο.

για την έξτρα προσπέραση όμως αν χρειαστεί να την κάνει είναι θέμα οδήγησης του pastelidi οταν χρειαστεί να περάσει μια νταλίκα στον κ@λόδρομο αντιρρίου ιωαννίνων οπότε και ίσως να μετανιώσει που δεν θα είχε το ροπάτο τουρμπάτο tjet.

Link to comment
Share on other sites

και να μην ειχε κανενα κακο συμβαν οι στατιστικες τον επιβεβαιωνουν και με βρισκουν απολυτα συμφωνο . Θα πρεπει να γινει οπως εξω , οι ασφαλειες να πηγαινουν αναλογα με την ηλικια του οδηγου και το αμαξι που παιρνει καθως και ποσο παλιο ειναι και αν ειναι μεταχειρισμενο. ΕΙσαι νεοπας και θες και νευρο , σκαστα λοιπον χοντρα . Μαθατε ολοι οτι για να κανεις ταξιδι "ανετο" θελεις 150 αλογα :TD:

ΠΧ :

Q:How the **** you drive at 200km/h talking by cellphone, jackass!

A: here in greece we have skills!!! ;)

σιγουρα θελει πολυ skill να πηγαινεις με 210 να μιλας στο κινητο και σε αμαξι με ΒΤ κιολας...

Link to comment
Share on other sites

Γιατί ως γνωστόν...η υπομονή έχει στερέψει από την φαρέτρα των Ελλήνων οδηγών. Διότι δεν γίνεται να περιμένει πίσω από την Νταλίκα. Την ενεργητική ασφάλεια την καταλαβαίνω, αλλά πάλι δεν την δικαιολογώ, διότι απλά αυτή η ενεργητική ασφάλεια την βλέπεις σε περιπτώσεις που δεν υφιστατει προσπέραση. Απλά..."όγκος". Πόσες φορές σας έχει συμβεί να κινείστε σε δρόμο με μια λωρίδα ανα ρευμα και να σας προσπερνάνε με διπλή γραμμή ή σε στροφές, και όλους βέβαια τους άλλους οδηγούς που απλά κάνουν τις "κότες" ή δεν έχουν την δύναμη μωρέ παιδί μου, και μόλις ανοίγει ο δρόμος σε 2 η 3 λωρίδες ανά ρεύμα, όλοι αυτοί οι ΜΑΓΚΕΣ να πηγαίνουν ήσυχα ήσυχα στην μεσαία η στην δεξιά λωρίδα; Λες και το αυτοκίνητο έχει κόφτη σε δρόμο που μπορείς να το πατήσεις!!! Δηλαδή αυτός ο άνθωπος "χαίρεται" να ρισκάρει στον Πλαταμώνα και "χαίρεται" να πηγαίνει με 100 στον Θεσσαλονίκης-Κατερίνης.!!Δεν μπορεί να εξηγηθεί αλλιώς. Να χαρώ εγώ χρησιμοποίηση της ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.

Προσωπικά τώρα. Όταν ξεκίνησα να οδηγώ είχα ένα Y rosso 86 άλογα. ΠΟΛΛΑ για το βάρος του. Την πρώτη φορά (23 ετών) έκανα Σέρρες-Τρίπολη σε 5.5- 6 ώρες και χωρίς σταση. Και την περίοδο που γιτόναν χαμός από έργα. (98-99). Ναι τόσο ΗΛΙΘΙΟΣ ΗΜΟΥΝ. Αλλά κατάλαβα τι έκανα γρήγορα ευτυχώς. Και όταν βλέπεις τόσα τροχαία σε ειδήσεις, στον δρόμο δίπλα σου, να ακους απο γνωστούς, ε δεν έχεις παρά να ΣΚΕΦΤΕΙΣ.

YΓ. Στον στενό κύκλο όχι δεν έχω συμβάν. Πέραν απο το γεγονός ότι έχασα τον καλύτερο μου φίλο πριν 7 χρόνια, επειδή ΝΑΙ μεν τον έκλεισε φορτηγό αλλά και ΕΠΕΙΔΗ "ΗΞΕΡΕ" τον δρόμο, προσπάθησε να το προσπεράσει και καρφώθηκε στην αρχή! της διαχωριστικής και κάηκε ζωντανός. Τι να κατηγορήσω τώρα? ΤΟ φορτηγό, Τον δρόμο; Την σιγουριά του φίλου μου; Αλλά αλλάζει κάτι αυτό; Εδώ βλέπεις τέτοιους ανθρώπους που στιγματίστηκε η ζωή τους, να μην αλλάζουν χαρακτήρα - και αυτοκίνητο -.

Link to comment
Share on other sites

Δε γινεται να περιμενεις πισω απ τη νταλικα.Δε γινεται σε ταξιδι 450 χιλιομετρων να πηγαινεις με 50.

Το θεμα ειναι, που θα την περασεις: σε ευθεια με ορατοτητα η σε ευθεια/στροφη/χχχ χωρις ορατοτητα.

Η σωστη επιλογη προφανως ειναι μια, και η εξτρα ροπη-αλογα θα κανουν την προσπεραση ν φορες ασφαλεστερη.

Στην αλλη περιπτωση δε σωζεσαι οτι και να χεις.

Τελος, αμα τα αλογα σημαινουν καλυτερα φρενα-αναρτηση-πλαισιο, να παρεις αυτο.

υ.γ. snips εσυ εχεις μηχανη ή σε εχω μπερδεψει με αλλον;

Link to comment
Share on other sites

κλασικα κ αυτο το thread ξεφευγει σε διαμαχη αποψεων κ διδαχη ηθικης.

αλλος ο σκοπος του καθε thread αλλο το αποτελεσμα τελικα. Το τελευταιο διαστημα (περιπου 2 χρονια τωρα) διακρινω μιας συνεχη, ατοπη κατεμε, διαμαχη. ΟΚ ενας ειναι απτα γιαννενα και ο αλλος απτο μονακο, so ******* what? Ειμαστε forum, ειμαστε κοινοτητα, οταν πρωτορθαμε εδω, ηρθαμε για την μοιρασια της γνωσης, για την μοιρασια ενος κοινου ενδιαφεροντος.

Πλεον αρχιζω και σκεφτομαι πριν πω κατι,γιατι γνοριζω οτι παραμονευει η ηθικη διδαχη, η τσαπατσουλικη κριση, ο εξουσιαστικος virtual αστυνομος. Ταμπελες διχως λογικη, κραξιματα, φασιστικη επιβολη της αποψης του καθενος, ιστοριες για αγριους.. μια συνεχης ενταση ρε παιδι μου, λες και ταιζομαστε απο αυτο..τι να πω?.. παραμενω εδω γιατι ειναι μεγαλη μου η αγαπη για αυτο που ηρθαμε εδω...

Snips, Ea6gka, σκοπος του thread τουτου δεν ειναι ποσο :TD: ειμαι εγω, αλλα τι αυτοκινητο να παρει μεχρι 15κ ο Παστελιδης. Νομιζω οτι αυτο ειναι πασιφανες.

Απο εκει κ περα, ειλικρινα, με αυτα που γραφετε δεν εχω καμια διαφωνια. τα περι παιδειας, περι σεβασμου, περι i am a cocky skiller etcetc. Ετσι οπως τα λετε ειναι, αν βγαλουμε βεβαια το μεγενθυτικο φακο της υπερβολης, αλλα ειναι ετσι.

Ποιος σας ειπε οτι εγω δεν δακρυσα με τα παιδακια που χαθηκαν, ποιος σου ειπε οτι δεν αισθανομαι οταν βλεπω φρεσκα λουλουδια πανω σε ενα στυλο?

Ποιος ομως σκοτωσε τα παιδακια? τα αλογα η ενα τριμπουρδελο φορτηγο χωρις φρενα παρανομα φορτωμενο? Ποιος σκοτωσε τον τυπα πριν ενα μηνα στα φαναρια της κηφισιας πριν το εσακι, που μολις πριν μια ωρα εβλεπα στο φαναρι να καθεται η μαυροντυμενη οικογενεια του με την γκομενα του που στεκοτανε με Π? τα αλογα του atos η ******* που εκανε αναστροφη στην κηφισιας, που σε εκεινο το φαναρι δεν παει καν αριστερα, και ηρθε αμαξι στο ανεβασμα και τον διαλυσε?

Δεν ειναι τα αλογα ειναι η παιδεια. Τι here in greece, ειρωνικα, we have skillz. Here in greece, ειμαστε κωλοβλ@χοι, και αντι να γινομαστε καλυτεροι μεσω απτην συνεχη μαθηση, κατι το οποιο ερχεται απτην δικη μας αυτοκριτικη, γινομαστε γενικευτες κ μονο κριτες των αλλων. Πως να μην ειναι ο αλλος ο λαικος, που το παιρνει ο αλλος ποντικος την στιγμη που 200αριζει για να τον ρωτησει επιτουτου, μεγας χερας, οταν η φαντασμενοι γονεις τον αποθεωνουν, οταν το συστημα παιδειας τον καταναλωνει, οταν η πεντακαθαρη αρχη του δινει διπλωμα για πλακα και η πολιτισμενη μας αστυνομευση τον κανει αντιδραστικο?

Δεν ειναι τα αλογα snips, ειναι η παιδεια. Δεν ειναι τα αλογα ενος 205 1.4 75ps snips, ειναι ο κομπλεξισμος του αρχιμαλακα που επειδη δεν γουσταρει να του την λενε αλλα παραμονο να την λεει, θα κλισει τον αλλον για να μην τον προσπερασει, αυτος μαλλον δεν θα καταλαβει τιποτα, αλλα αν κοιταζε πισω του μπορει να εβλεπε ενα ατυχημα..

Ξαφνικα αναπτυξαμε την ιδεα οτι ενα GP (1400, 120ps) ειναι ενα απολυτο εργαλειο το οποιο διδεται κ προτεινεται μονο στους απολυτους experienced οδηγους. Οκ....ενω το τετραμπουρδελο accent του 02 επειδη ειναι λιγα αλογα ειναι το ασφαλες μεσο για ενα non experienced nooba (why so many tags??..), ειναι η συνηδητοποιημενη λογικη του πατερα, αυτουνου που δεν κοιταξε να δει πριν το δωσει αν εχει τελειωμενα λαστιχα..

anyway peace

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδες μην ξεφευγετε...ενα αμαξι ειπα να διαλεξω...coolαρετε...

Σας ειπα πως το σκεφτομαι...τα ατου του ενος και του αλλου αυτοκινητου...test drive γινονται μεσα στον Αυγουστο...? Θα ειμαι Γιαννενα αν ειναι να παω εκει σε καποια αντιπροσωπεια να τα δω...

Παντως δεν νομιζω οτι δεν θα μπορω να κουμανταρω το Gp...αμα θες το πατας οποτε θες αμα δεν θες δεν το πατας και παει σαν το fiesta...εγω αυτης της αποψης ειμαι...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα σου προτείνω το Punto.Πιστεύω ότι με τα extra άλογα + ροπή,θα κίνησε πιο άνετα.Επίσης κατά την γνώμη μου,το punto είναι πιο όμορφο από το fiesta.Βέβαια γούστα είναι αυτά :T:

Link to comment
Share on other sites

επιβεβαιωνεται για αλλη μια φορα ο ελληναρας που κοιταει 2 νουμερα οταν αγοραζει αμαξι,

αλογα,και 0-100

και πιο συγκεκριμενα για σας που προτεινατε το Punto ειδατε το 100-0? (ω ναι μπορεις να τα βαλεις και αναποδα τα νουμερα!)

πιο γενικα για συστηματα ασφαλειας?

το θεμα καταναλωσης?

συντηρησης?

Link to comment
Share on other sites

επιβεβαιωνεται για αλλη μια φορα ο ελληναρας που κοιταει 2 νουμερα οταν αγοραζει αμαξι,

αλογα,και 0-100

και πιο συγκεκριμενα για σας που προτεινατε το Punto ειδατε το 100-0? (ω ναι μπορεις να τα βαλεις και αναποδα τα νουμερα!)

πιο γενικα για συστηματα ασφαλειας?

το θεμα καταναλωσης?

συντηρησης?

Φιλε μου θα προτιμούσα εσύ που είδες τα νούμερα αυτά,να πεις απλά την γνώμη σου και να σταματήσεις να μας ειρωνεύεσαι. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.