Jump to content



RAGE


neuromancer

Recommended Posts

  • Replies 211
  • Created
  • Last Reply
rage2011101114472999.jpg

Τα γραφικά είναι άθλια, κοιτάξτε στο αμάξι τα ultra high textures! :tomato:, πήραν το παιχνίδι αυτούσιο απο τις κονσόλες και το περάσαν στο pc χωρίς καν να μπουν στον κόπο να βάλουν Hi res textures. :slap:

rage2011101114472999.jpg

Η καινοτομία της idtech 5 είναι μια βελτιωμένη megatexture τεχνική. Δηλαδή μοναδικά textures χωρίς επαναλαμβανόμενα μοτίβα, που φορτώνουν στη μνήμη της κάρτας realtime καθώς προχωράς. Το μειονέκτημα είναι ο τεράστιος απαιτούμενος αποθηκευτικός χώρος. Τουλάχιστον 50gb για καλά textures στο rage σύμφωνα με τον Carmack.

Από κει και πέρα όσο χώρο έχεις διαθέσιμο τόσο μικρότερη είναι η συμπίεση. Όπως καταλαβαίνεις από τη στιγμή που το xbox 360 δεν έχει blu ray όπως το ps3, ούτε μεγάλο σκληρό και στο pc δεν έχει διαδοθεί το br έπρεπε να γίνει ένας συμβιβασμός. Φαντάζεσαι game 100gb σε 13 δισκάκια; Το μέλλον πάντως, όσον αφορά τη δημιουργία μοναδικών τοπίων σε ένα game, είναι αυτό.

Link to comment
Share on other sites

σήμερα το μεσημέρι πέθανε ένας από τους 2 intel δίσκους μου:rip: και μπορώ να πώ οτι

περισσότερο με χάλασε που έχασα τα save του συγκεκριμένου παιχνιδιού παρά το δίσκο τον ίδιο.

Link to comment
Share on other sites

μπααα θα τους είχα τιγκάρει επικίνδυνα άμα το είχα περάσει στους ssd.

σε μηχανικό το έχω εγκατεστημένο.

όποιος μπορεί ας στείλει ένα rar με τα save του,

να μην το παίζω πάλι από την αρχή.

Link to comment
Share on other sites

Η καινοτομία της idtech 5 είναι μια βελτιωμένη megatexture τεχνική. Δηλαδή μοναδικά textures χωρίς επαναλαμβανόμενα μοτίβα, που φορτώνουν στη μνήμη της κάρτας realtime καθώς προχωράς. Το μειονέκτημα είναι ο τεράστιος απαιτούμενος αποθηκευτικός χώρος. Τουλάχιστον 50gb για καλά textures στο rage σύμφωνα με τον Carmack.

Από κει και πέρα όσο χώρο έχεις διαθέσιμο τόσο μικρότερη είναι η συμπίεση. Όπως καταλαβαίνεις από τη στιγμή που το xbox 360 δεν έχει blu ray όπως το ps3, ούτε μεγάλο σκληρό και στο pc δεν έχει διαδοθεί το br έπρεπε να γίνει ένας συμβιβασμός. Φαντάζεσαι game 100gb σε 13 δισκάκια; Το μέλλον πάντως, όσον αφορά τη δημιουργία μοναδικών τοπίων σε ένα game, είναι αυτό.

Αν είναι έτσι το μέλλον, δηλαδή να φορτώνονται με καθυστέρηση τα textures σε κάθε στροφή της κάμερας τότε δεν είναι καινοτομία αλλά αποτυχία της μηχανής.

Παίζω το παιχνίδι(έχει χαβαλέ και κολλάς) και αυτό που παρατηρώ με τα 8196 textures είναι οτι δεν έχουν όλα τα αντικείμενα του κόσμου καλή λεπτομέρεια, αλλά επιλεγμένα. Στην ουσία άλλα αντικείμενα έχουν καλές και λεπτομερής υφές και άλλα όχι! Δες και στην πάνω εικόνα οι γυρο τοίχοι που έχουν καλά textures και στο αμάξι που είναι low quality. Τα έχουν κάνει μπάχαλο. :slap:

Ισως με το Mega pack που ακούγεται οτι θα βγάλουν να βελτιωθεί η κατάσταση όσον αφορά τα γραφικά, ίδωμεν.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το stuttering είναι απίστευτα απαράδεκτο! Και αφού δεν φτιάχτηκε με το patch δεν νομίζω ότι θα βοηθήσει κάποιος driver απο amd. Τα frames τρέχουν αέρα 60αρι ακόμα και με μονή 6950 , δεν νομίζω ότι με crossfire θα δούμε καμιά διαφορά :...: Την κακή απόδοση και το κακό optimize τα έχω πια συνηθίσει... To stuttering όμως δεν το συγχωρώ και παρόλο που γενικά αγοράζω games , απο μένα δεν θα δούνε την "δραχμή" μου εδώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Χωρίς side missions λιγότερο από 3-4 ώρες. Με αυτές 6-7 αν δεν χαζολογάς.
Εκανα 14 ωρες με φυσιολογικο ρυθμο και διαφορα side missions.

WTF??

Ειπαμε να χετε αποκλιση αλλα το παρακανατε?....σιγουρα το ιδιο παιχνιδι παιζατε?

:p

Link to comment
Share on other sites

8 ωρες και 30 λεπτα με ολα τα side missions ολους τους αγωνες κια ξεσηκωσα οτι μπορεις να παρεις. Αφου στο τελος μου περισεψαν και 5500 φραγκα!

Πιστεύω πως οι περισσότεροι θα προτιμούσαν από ένα παιχνίδι 20GB μεγαλύτερη διάρκεια θυσιάζοντας κάτι από τα γραφικά. Έχουν γίνει πολύ μικρά (σε διάρκεια) τα παιχνίδια και δεν ξέρω αν δικαιολογούν τα χρήματα που ζητούν.

Edit: Γι αυτό και η θεία από το Σικάγο κάνει χρυσές δουλειές.

Link to comment
Share on other sites

Πόσο να θυσιάσεις απο τα γραφικά που ήδη είναι σε άθλια κατάσταση?, ενώ απο μακρυά φαίνονται μια χαρά όταν πλησιάζεις κοντά είναι υπερβολικά θολά που ούτε σε παιχνίδι 5ετίας δεν βλέπεις τέτοια.

Λοιπόν παιδιά τα πράγματα έχουν ως εξής και αυτά είναι facts για το τι πήγε στραβά με αυτό το παιχνίδι.

Ο Carmack έχει δηλώσει οτι η κανονική έκδοση του παιχνιδιού χωρίς συμπίεση είναι 1ΤB!!!

Με συμπίεση το internal build βγήκε στα 150GB! :wassat:

Εδώ σας θέλω τώρα, πως κυκλοφορείς ένα παιχνίδι 150GB? :slap:

Έτσι αναγκάστηκαν να εξευτελίσουν στην κυριολεξία τα textues για να μπορέσουν να χωρέσουν στα δισκάκια.

Άρα να περιμένετε το Super Hi res texture pack που είπε ο carmack οτι θα κυκλοφορήσει για Pc να είναι τεράστιο.

Άλλοι λένε 40GB άλλοι 80GB!!! :confused: μένει να το δούμε.

Κατα τα άλλα το παιχνίδι αν και μικρό είναι πολύ ευχάριστο και βλέπω να έχει μια απο τις καλύτερες A.I. που έχω δει στους εχθρούς.

Εδώ όσα έχει δηλώσει ο Carmack.

John Carmack has revealed that an uncompressed software build of Rage is one Terabyte in size.

At QuakeCon 2011, Carmack offered many technical insights of the development and differences between the three main platforms (Windows, Xbox 360, PlayStation 3), noting that it was not easy developing such an optimized engine to be able to smoothly run on consoles and still having the best artistically looking game on consoles. He also affirmed that the PC platform is as much as 10 times faster than the current generation of gaming consoles, but this did not mean 10x the performance because of the extra layers of abstraction found in PC compatible operating systems.

During the keynote, Carmack also stressed a number of times that the PC version would possibly get a "super quality texture pack" to improve low-resolution textures that Rage suffers at the shipping dataset which is identical to console counterparts. He admitted that artists were sad because a combination of multiple professional compression solutions were necessary in order to fit the internal build, which was approximately 150 GB, to a shippable product of 25 GB, on three dual-layer DVDs or one single-layer BD.

Link to comment
Share on other sites

Πόσο να θυσιάσεις απο τα γραφικά που ήδη είναι σε άθλια κατάσταση?, ενώ απο μακρυά φαίνονται μια χαρά όταν πλησιάζεις κοντά είναι υπερβολικά θολά που ούτε σε παιχνίδι 5ετίας δεν βλέπεις τέτοια.

Λοιπόν παιδιά τα πράγματα έχουν ως εξής και αυτά είναι facts για το τι πήγε στραβά με αυτό το παιχνίδι.

Ο Carmack έχει δηλώσει οτι η κανονική έκδοση του παιχνιδιού χωρίς συμπίεση είναι 1ΤB!!!

Με συμπίεση το internal build βγήκε στα 150GB! :wassat:

Εδώ σας θέλω τώρα, πως κυκλοφορείς ένα παιχνίδι 150GB? :slap:

Έτσι αναγκάστηκαν να εξευτελίσουν στην κυριολεξία τα textues για να μπορέσουν να χωρέσουν στα δισκάκια.

Άρα να περιμένετε το Super Hi res texture pack που είπε ο carmack οτι θα κυκλοφορήσει για Pc να είναι τεράστιο.

Άλλοι λένε 40GB άλλοι 80GB!!! :confused: μένει να το δούμε.

Κατα τα άλλα το παιχνίδι αν και μικρό είναι πολύ ευχάριστο και βλέπω να έχει μια απο τις καλύτερες A.I. που έχω δει στους εχθρούς.

Εδώ όσα έχει δηλώσει ο Carmack.

John Carmack has revealed that an uncompressed software build of Rage is one Terabyte in size.

At QuakeCon 2011, Carmack offered many technical insights of the development and differences between the three main platforms (Windows, Xbox 360, PlayStation 3), noting that it was not easy developing such an optimized engine to be able to smoothly run on consoles and still having the best artistically looking game on consoles. He also affirmed that the PC platform is as much as 10 times faster than the current generation of gaming consoles, but this did not mean 10x the performance because of the extra layers of abstraction found in PC compatible operating systems.

During the keynote, Carmack also stressed a number of times that the PC version would possibly get a "super quality texture pack" to improve low-resolution textures that Rage suffers at the shipping dataset which is identical to console counterparts. He admitted that artists were sad because a combination of multiple professional compression solutions were necessary in order to fit the internal build, which was approximately 150 GB, to a shippable product of 25 GB, on three dual-layer DVDs or one single-layer BD.

Επειδή όλα αυτά τα ακούω βερεσέ (τα όσα λέει ο Carmack φυσικά), ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδγμα : ας το διαθέσει μέσω διαδικτύου στην έκδοση των 150gb, ή και στην 1tb (θα έχει πλάκα το installation :p)! Έχω βαρεθεί όλους να το παίζουν στελέχη, που μόνο αυτοί ξέρουν και τα κάνουν καλά ενώ εμείς οι υπόλοιποι είναι ζωάδια!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.