Jump to content



Περί φωτογραφικών μηχανών, φακών και λοιπών αξεσουάρ


Recommended Posts

Καλα τα λες Διονύση, βασικά κοιτάζω Tokina 100mm f2.8 macro που έρχεται απο ebay με 350 περίπου!

Και κάποια στιγμή ενας 70-200 ειναι must, τωρα που δεν τον εχω μου λείπει.

Πάνω απο 200mm δεν μου ειναι χρήσιμο.

Edit: Nik και ο Tokina φαίνεται αστέρι!

Link to comment
Share on other sites

300άρη 2,8, γιατί να πάρεις;

[Στυλ Καλυβάτση που σπάει αυτοκίνητο με Αθηναϊκές πινακίδες]

Γιατί είναι 300άρης!!!:mamba:

[/Στυλ Καλυβάτση που σπάει αυτοκίνητο με Αθηναϊκές πινακίδες]

Link to comment
Share on other sites

Καλα τα λες Διονύση, βασικά κοιτάζω Tokina 100mm f2.8 macro που έρχεται απο ebay με 350 περίπου!

Και κάποια στιγμή ενας 70-200 ειναι must, τωρα που δεν τον εχω μου λείπει.

Πάνω απο 200mm δεν μου ειναι χρήσιμο.

Edit: Nik και ο Tokina φαίνεται αστέρι!

Πραγματι ειναι εξαιρετική επιλογή ο Τοκινα αλλά επειδή μετά από λίγο θα αποφάσεις ότι ο Νικον είναι ακόμη καλύτερος καλύτερα να πάρεις από την αρχή τον δεύτερο για να μην παιδεύεσαι :p

Sent from my Galaxy Note using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ αγόρι!! ο 24-70 ειναι αστέρι! και το μποκε του ειναι εξαιρετικό! καμιά σχέση με τον canon.

Σε νιώθω πλέων :D

Τον πήρα μεταχειρισμένο( σε κατάσταση καινούριου απο μαγαζί) στα 950.

Μου έκατσε πολύ καλά...

ps εαν δεν παω στον 100mm Tokina η επόμενη αγορα θα ειναι 70-200 f4 VR

Link to comment
Share on other sites

Aπανταω εγω

δεν τιθεται θεμα διαψευσης (οχι απο μενα τουλαχιστον:p) ..

Αναφορικα με το μεγαλο δυναμικο ευρος ,ειναι ενα ποσοτικο χαρακτηριστικο που στη πραξη απλα διαλεγουμε το μεγαλυτερο και κεριδζουμε.

Το συγκεκριμενο αφορα στην εφεση του αισθητηρα (της sony βεβαιως βεβαιως) να βγαζει λεπτομερεια απο τα σκοτεινα.Σε αυτο ειναι οντως καλυτερη απο αντιστοιχες non-sony sensors.

Nikon D800 Review: Digital Photography Review

βαλε αδλ extra high και HTP ON στην κανον να το δεις τη διαφορα υπερ της Sony (σενσορα).

-προς αποφυγην παρεξηγησεων ,μιας και ενδεχεται να το διαβασετε βιαστικα οι κατοχοι δεν ειναι αναγκασμενοι να βαλουν στις μηχανες τους την επιλογη για να επωφεληθουν του μεγαλου δυναμικου ευρους.Η λεπτομερεια καταγραφεται στα σκοτεινα και την επαναφερει ο χρηστης στο προγραμμα επεξεργασιας.)

Σε αλλο επιπεδο μπορουμε να επιλεξουμε στη ληψη αν μας ενδιαφερουν τα σκοτεινα ή τα φωτεινα και να υποεκθεσουμε ή υπερεκθεσουμε αναλογα με non-sony sensors.

Πραγματικα ελαχιστες οι περιπτωσεις για το μεσο χρηστη οπου θελουμε λεπτομερεια και στα καμμενα και στα σκοτεινα.Κυριως στις βιαστικες-λανθασμενες εκθεσεις το συνανταμαι ,οπου λιγο-πολυ ολοι εχουμε κανει και θα κανουμε μελλοντικα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.