Jump to content



Recommended Posts

Καλησπέρα στο φόρουμ.

Είμαι αρχάριος με τη φωτογραφία και σκέφτομαι να πάρω την πρώτη μου Dslr. Έχω καταλήξει στα 2 μοντέλα Nikon D5000 και Pentax K-x. Σε χαρακτηριστικά απο ότι έχω δει είναι πάνω κάτω τα ίδια. Το θέμα είναι αν αξίζει η διαφορά τιμής (περίπου 100ευρώ) ώστε να προτιμήσω την Νικον. Πιο συγκεκριμένα στην Pentax απουσιάζουν τα ledakia εστίασης μέσα στο viewfinder, μη στρεφόμενη-αποσπώμενη οθόνη και τα μενού της μου φάνηκαν πιο απλοικά-λιτά. Επίσης ο σταθεροποιητής που βρίσκεται στο σώμα λένε οτι είναι λιγότερο αποτελεσματικός απο το vr των φακών της Nikon (τέτοιον θα προτιμήσω).

Στο άμεσο μέλλον δεν σκοπέυω να αγοράσω και άλλους φακούς ώστε να με ενδιαφέρει το επιπλέον κόστος των φακών με VR.

Ποια η γνώμη σας για τα παραπάνω και τις μηχανές?

Link to comment
Share on other sites

την Pentax δεν τη ξέρω, η 5000 πάντως ειναι μια πάρα πολύ καλή επιλογή αν και δεν έχει μοτέρ εστίασης ( δεν ξέρω τι ισχύει επ'αυτού στην Pentax).

Πάντως νομίζω πως αν επενδύσεις τα λεφτά σου στη Nikon δεν θα μείνεις παραπονεμένος :T:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στο φόρουμ.

Είμαι αρχάριος με τη φωτογραφία και σκέφτομαι να πάρω την πρώτη μου Dslr. Έχω καταλήξει στα 2 μοντέλα Nikon D5000 και Pentax K-x. Σε χαρακτηριστικά απο ότι έχω δει είναι πάνω κάτω τα ίδια. Το θέμα είναι αν αξίζει η διαφορά τιμής (περίπου 100ευρώ) ώστε να προτιμήσω την Νικον. Πιο συγκεκριμένα στην Pentax απουσιάζουν τα ledakia εστίασης μέσα στο viewfinder, μη στρεφόμενη-αποσπώμενη οθόνη και τα μενού της μου φάνηκαν πιο απλοικά-λιτά. Επίσης ο σταθεροποιητής που βρίσκεται στο σώμα λένε οτι είναι λιγότερο αποτελεσματικός απο το vr των φακών της Nikon (τέτοιον θα προτιμήσω).

Στο άμεσο μέλλον δεν σκοπέυω να αγοράσω και άλλους φακούς ώστε να με ενδιαφέρει το επιπλέον κόστος των φακών με VR.

Ποια η γνώμη σας για τα παραπάνω και τις μηχανές?