Jump to content



car sub amp σε gigaworks woofer


aggelopas

Recommended Posts

Εχω το υπερκαταπληκτικο σετ ηχειων (s750) της creative με το γνωστο προβλημα που παρουσιαζουν ολα μετα απο max 2 χρονια.δλδ καιγεται.

Επειδη βλεπω τα woofer και καθονται λεω να τα συνδεσω με καποιο car subwoofer amplifier.

Στα χαρακτηριστικά τους ομως βλεπω οτι ολα λενε 2 ή 4 ohm ενω το woofer ειναι 8.

αγαπητο περιοδικο τι να κανω? ειμαι σε απογνωση.

ps.δεν ηξερα που πρεπει να μπει το θεμα αλλα ουσιαστικα mod ειναι και αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Λεω "τα"¨επειδη εχω 2 σετ.

εχει καει ο ενισχυτης του οχι το sub.

δεν βρηκα κατι εναλλακτικο απο car amp να χρησιμοποιησω σε οκ λεφτα + οτι σαν ιδεα ειναι να βαλω ενα αλουμινενιο κομματι στην τρυπα και να καρφωσω πανω τον ενισχυτη.

Link to comment
Share on other sites

κι εγω ειχα ενα sub περισσευμα (να ναι καλα τα RMA της Creative)

καταφερα και βρηκα και το καρασπανιο control pod που μου ελλειπε

με σκοπο να το συνδεσω με AV ενισχυτη

αλλα δεν καταφερα να το κανω να παρει σημα

(συνδεσα μεσω coax>jack στην υποδοχη των S750 που εχει για center sp. & subwoofer)

αλλα ματαια...

Link to comment
Share on other sites

κι εγω ειχα ενα sub περισσευμα (να ναι καλα τα RMA της Creative)

καταφερα και βρηκα και το καρασπανιο control pod που μου ελλειπε

με σκοπο να το συνδεσω με AV ενισχυτη

αλλα δεν καταφερα να το κανω να παρει σημα

(συνδεσα μεσω coax>jack στην υποδοχη των S750 που εχει για center sp. & subwoofer)

αλλα ματαια...

στα δικα μου οι ενισχυτες ισχυος του sub και των side εχουν προβλημα.αν εστω επαιζε το sub θα τα ειχα σαν 2.1

απλα ακουγεται ενα συριγμα ομως.

το rma της creative υποδειγματικο, το θεμα ομως με αυτο το καθολου φθηνο σετ ηχειων ειναι, οτι ηταν θεμα χρονου ποτε θα χαλασει και οταν σου τελειωνε η εγγυηση απλα σε λιγο καιρο θα ξεμενες απο ηχεια, εκει που λες τα 'σκασα 350 ζεστα και δεν χρειαζεται να αλλαξω ποτε ξανα.

Link to comment
Share on other sites

Η ιδεά είναι παλιά και έχουν προσπαθήσει πολλοί το ίδιο "κόλπο", δλδ το πάντρεμα car-audio με home components...

Επί του θέματος:

στις μέρες μας ακόμη και ο μπάζο-ενισχυτής car-audio μπορεί άνετα να διαχειριστεί φορτία 2 ωμ (κοινός τόπος πλέον), οπότε αν εσύ συνδέσεις τα δύο 8ωμα sub σου παράλληλα θα ρίξεις τη σύνθετη αντίσταση του συνόλου στα πολύ υγιή 4 ωμ (οπότε είσαι μια χαρά από ηλεκτροτεχνική άποψη). Δεν ξέρω πόσα βατόπουλα υποτίθεται ότι αντέχουν τα σαμπ, αλλά θεωρώ τα 40-50RMS ανά κανάλι που αποδίδει και ο πιο πεταμένος/τσίπικος/πάμφτηνος ενισχυτής αυτοκινήτου υπεραρκετά!...

Το ζήτημα για μένα είναι άλλο: αν το σύνολο το "τρέξεις" στο σπίτι, θα έχεις το μεγάλο πρόβλημα της σωστής/επαρκούς τροφοδοσίας του ενισχυτή αυτοκινήτου (που ως γνωστόν δουλεύει στα 12 βολτ και όχι στα πλούσια 220 βολτ που δουλεύουν οι οικιακοί ενισχυτές).

Οι πατέντες με τη χρήση τροφοδοτικού υπολογιστή είναι από αναξιόπιστες έως ψιλοεπικίνδυνες, η λύση με τη μπαταρία αυτοκινήτου είναι περιορισμένης εμβέλειας (πρέπει να βεις τρόπο να τη φορτίζεις συχνά), ενώ η πλεόν αξιόπιστη λύση της χρήσης εναλλάκτη/τροφοδοτικού είναι πανάκριβη και ασύμφορη για ιδιώτη (ακόμη και ένα αδύναμο των 5-10 αμπέρ κοστίζει αναλόγως της ποιότητας μερικές 100άδες ευρώ...).

Ότι χρειαστείς, εδώ είμαστε.... :dirol:

Link to comment
Share on other sites

η creative δινει 210 rms στο woofer και να σου πω την αληθεια το πιστευω κιολας.(συμφωνα και με 2-3 αλλα woofer που εχω ακουσει)

H επομενη απορια μου ηταν σχετικα με την τροφοδοσια του ενισχυτη αυτοκινητου, αλλα πιστευα οτι με καποιο inverter θα εκανα δουλεια. ποσα Α θα χρειαζεται ομως.

Με τι ενισχυτη προτεινεις να οδηγησω τα woofer?

να τα αφησω να καθονται,να τους βαλω φωτια ή να τα πεταξω αποκλείεται.Τωρα εκτελουν χρεη κομοδινου,παγκου,αποθηκευσης μπλιμπλικιων.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ πιθανόν τα 200+ βατ να είναι ρεαλιστικά για να οδηγηθεί σωστά το σαμπ, πάντως και με λιγότερα θα κάνεις δουλίτσα σίγουρα...

Αυτό στο λέω γιατί είναι κομματάκι δύσκολο και δαπανηρό να βρεις τόσα βατ (200 -300) από ενισχυτή αυτοκινήτου αξιόπιστα και με διάρκεια. Δύσκολο και δαπανηρό όχι για τον ενισχυτή, αλλά για τον... ιδιοκτήτη!

Πχ το φτηνότερο τροφοδοτικό της γερμανικής Mundorf κοστίζει κάπου 100€ (είχα ρωτήσει τον Ιανουάριο του 2009 που ήθελε να κάνει την ίδια πατέντα).

http://www.mundorf.com/english/car-audio/frpower.htm

Μελέτησε αν θέλεις το ακόλουθο νήμα (μακάρι να στο εμφανίζει και χωρίς να κάνεις εγγραφή) και συνεχίζουμε την κουβέντα μετά.

http://www.streetbassclub.gr/index.php?topic=2423.0

Link to comment
Share on other sites

το διαβασα το τοπικ.

πιστευω οτι με ενα τροφοδοτικο πισιου με επαρκη αμπερ κανω δουλεια. εκτος αν βρω καποιον σπιτισιο ενισχυτη και συνδεεται κανονικα σε πριζα.

προσθηκη πυκνωτη θα ειχε νοημα?

Link to comment
Share on other sites

aggelopa την περιπτωση να επισκευασεις τον ιδιο το σκεφτηκες?

Πολλες φορες εχουν χαζες ζημιες και επισκευαζοντα με πολυ λιγα χρηματα.

Εμενα ενα σετακι Altec Lancing 2.1 που ειχα και χαλασε ο ενυσχητης πηρα ενα καινουργιο ολοκληρομενο και και ενα lm με κοστος 5,8€ και τωρα παιζουν καλητερα και απο πριν...:jump:

Link to comment
Share on other sites

aggelopa την περιπτωση να επισκευασεις τον ιδιο το σκεφτηκες?

Πολλες φορες εχουν χαζες ζημιες και επισκευαζοντα με πολυ λιγα χρηματα.

Εμενα ενα σετακι Altec Lancing 2.1 που ειχα και χαλασε ο ενυσχητης πηρα ενα καινουργιο ολοκληρομενο και και ενα lm με κοστος 5,8€ και τωρα παιζουν καλητερα και απο πριν...:jump:

Μια ερώτηση,τι είναι το "lm"? :p

Link to comment
Share on other sites

στην ουσια ολοκληρομενο ειναι και αυτο

Απλα το ενα απο τα δυο που αλλαξα ηταν ο IC του (TDA 7377) αν θυμαμε καλα και το αλλο ηταν ενα ολοκληρομενο στην εισοδο του ρευματος (νομιζω LM 7809).

Έγινε επεξεργασία από petros@idk$
Link to comment
Share on other sites

εχεις ανοιξει το sub της creative?

ναι.

aggelopa την περιπτωση να επισκευασεις τον ιδιο το σκεφτηκες?

Πολλες φορες εχουν χαζες ζημιες και επισκευαζοντα με πολυ λιγα χρηματα.

Εμενα ενα σετακι Altec Lancing 2.1 που ειχα και χαλασε ο ενυσχητης πηρα ενα καινουργιο ολοκληρομενο και και ενα lm με κοστος 5,8€ και τωρα παιζουν καλητερα και απο πριν...:jump:

δυστυχως με λιγο τραμπλσουτινγκ που του εκανα (κανενα 5ωρο) δεν ειναι ενα απλο ολοκληρωμενο. εχει παρει και αλλα μαζι του. καποια στιγμη που θα εχω ορεξη θα κατσω να το εξετασω μεχρι και την τελευταια αντισταση αλλα τωρα δεν με βλεπω.

υπαρχουν 2 θεματα με πανω απο 140 σελιδες στο φορουμ της creative για αυτο το πραγμα. δεν ειναι μια ασφαλεια που την αλλαζεις. σε καθε ενα εχει παρει και διαφορετικα πραγματα μαζι του. τα ηχεια ειναι defected απο την μανα τους, για αυτο και τα αλλαζαν με ενα απλο mail support και την κοπια της αποδειξης και σε 4 μερες πακετο dhl 20 κιλα στην πορτα σου απο ιρλανδια.

Έγινε επεξεργασία από aggelopas
Link to comment
Share on other sites

μια και το άνοιξες δεν σε προβλημάτισε ότι το μεγάφωνο στο sub έχει 3 voice coils?

μια και εχεις 2 set βρες ενα μονοκαναλο ενισχυτή με δυνατότητα οδήγησης φορτίων στα 2Ω και βαλε παράλληλα τα δυο coils απο το ενα μεγάφωνο μαζί με τα άλλα δυο απο το αλλο.

Link to comment
Share on other sites

μια και το άνοιξες δεν σε προβλημάτισε ότι το μεγάφωνο στο sub έχει 3 voice coils?

μια και εχεις 2 set βρες ενα μονοκαναλο ενισχυτή με δυνατότητα οδήγησης φορτίων στα 2Ω και βαλε παράλληλα τα δυο coils απο το ενα μεγάφωνο μαζί με τα άλλα δυο απο το αλλο.

Τι μονοκάναλο ενισχυτή? Αυτοκινήτου? Εντάξει, υπάρχουν και μάπες-μηχανάκια που στα 2 ωμ αποδίδουν 200 βατ πχ, αλλά γιατί να περιπλέξει έτσι τα πράγματα? Ένας αξιοπρεπής μονοκάναλος αποδίδει τουχάλιστον 500RMS, οπότε από ηλεκτροτεχνική άποψη ξεφεύγουμε (που θα βρει το ρεύμα να τον ταΐσει?).

Δεν αμφισβητώ ότι μπορεί να υπάρχει και ηχείο με 3 πηνία (αν και μέχρι τώρα ήξερα ότι θα ειχαν ή 1 ή 2 ή 4), αλλά α) δε γνωρίζουμε την ονομαστική τους αντίσταση και β) τι θα γίνει με το 3το πηνίο που θα μείνει ανενεργό? ? ?

Το καλό με τους ενισχυτές αυτοκινήτου είναι ότι αναλόγως μοντέλου διαθέτουν τα απίστευτα ρυθμιστικά και μπορεί κανείς να κάνει παπάδες με το σαμπ του!... :jester:

Link to comment
Share on other sites

ισως κανω λαθος γιατι νομιζα οτι ηθελε να τα βαλει στο αμαξι. αν ειναι να μεινουν σπιτι μηπως ειναι καλυτερα να δουμε τον τροπο επισκευης τους (αν υπαρχει και φυσικα αν επιτρεπει το κοστος) απο το να τα συνδεσει σε αλλον ενισχυτη (εκει θα θελει και αποκοπες κτλ.)

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ. Κάτι μου λέει ότι η καλύτερη λύση θα ήταν απλώς να επισκευάσει το ενισχυτικό στάδιο και να τα ξανατρέξει με την εργοστασιακή σύνθεση χωρίς πειραματισμούς...

Υπάρχουν τεχνικοί με μαγικά κολλητήρια που μπορούν να το αναλάβουν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.