Jump to content


Σε αναζήτηση entry level dSLR


Recommended Posts

Χαιρετώ. :)

Θα ήθελα να μου προτέινετε κάποιες entry level dSLR. Προορίζεται για τη GF, η οποία λατρεύει τη φωτογραφία και μέχρι πρότινος είχε μία compact (samsung δε θυμάμαι μοντέλο).

Αν δεν ήμουν σαφής σε κάτι, καθότι είμαι άσχετος με το θέμα, please let me know. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

σαν φτηνοτερο μοντελο που αξιζει να αγοραστει ειναι η nikon d5000 18-55 VR .

Δεν ξερω μεχρι που φτανει η αγαπη της για την φωτογραφια και μεχρι

ποσα ειστε διατεθιμενοι να δωσετε ...αλλα παραμενει μια πολυ καλη επιλογη.

Υ.Γ

Ακομα Και παραπανω να θελετε να δωσετε προτιμηστε την εκδοση χωρις

φακο και παρτε τον sigma 17-70 φ2.8-4 os hsm ή τον ταμριν 17-50 φ2.8.

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Budget δεν έβαλα γιατί δεν το ξέρω, αλλά το υπολογίζω στα ~400ευρώ.

Τζιπάβλυ όταν στην D3000 λέει body και την έχει στα 380κάτι ευρώ, δεν συμπεριλαμβάνει και τον φακό μέσα, right;

Link to comment
Share on other sites

Η 1000D με τον 18-55 ε;

Φαίνεται πολυ decent και μέσα στο price range. Έχω δει και αρκετούς από εσάς τους photo-lovers με 1000D και 18-55, οπότε μου φαίνεται μια πολυ καλή επιλογή.

Ωστόσο παραμένω άσχετος επί του θέματος, οπότε εάν έχετε κάτι να προσθέσετε είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτο.

Ευχαριστώ για τις προτάσεις σας :)

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ για D5000 θα σου έλεγα με 18-55 VR.

Και D3000 αν δεν σε παίρνει οικονομικά.

Η Canon παρόλο που έχει μηχανές σε πιο ψηλές κατηγορίες / επίπεδα τιμής που σφάζουν, τα entry level μοντέλα της μου μοιάζουν χαμηλότερης ποιότητας από την Nikon ειδικά κατασκευαστικά.

Το σίγουρο είναι πως ΟΤΙ και να πάρεις από Canon/Nikon ΔΕΝ θα βγεις παραπονεμένος, και κρίνε με την τιμή και την καρδιά σου, παρά με τεράστια φύλα με 12238423 bullet points και αναζήτηση πιο bullet point έχει η Nikon Και δεν έχει η Canon Και vise versa.

Link to comment