deninho Δεκέμβριος 20, 2016 #2681 Δεκέμβριος 20, 2016 scumbag, υποθέτω πως λες το βουτυροχλεχλέ από τα ΒΠ του Βερολίνου με το Ε25 του μπαμπά, κι όχι το λαϊκό παιδί με το αυτοκινούμενο πυροβολικό από τα περίχωρα της Μόσκβα, ε; 2
SirDiman Δεκέμβριος 20, 2016 #2689 Δεκέμβριος 20, 2016 (edited) TODO: buy arta Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 20, 2016 από SirDiman
Cyber_Cookie Δεκέμβριος 20, 2016 #2690 Δεκέμβριος 20, 2016 πριν 14 λεπτά, το μέλος astrolabos έγραψε: lol Приемлемо, но не чики-брики. 1
deninho Δεκέμβριος 21, 2016 #2691 Δεκέμβριος 21, 2016 όταν λέω ότι "it ain't luck, it's pure skill" κάποιοι χλευάζετε. 3
HotPeanut Δεκέμβριος 23, 2016 #2694 Δεκέμβριος 23, 2016 Μπήκα platoon με τις σκιές @astrolabos @Rusty_Cookie εχθές το βράδυ και μόνο top tier δεν ήμασταν. Σκιές
SirDiman Δεκέμβριος 24, 2016 #2696 Δεκέμβριος 24, 2016 (edited) Να μην εχω free camera replay mod χαχα (δειτε το 263 τους) Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 24, 2016 από SirDiman 2
Cyber_Cookie Δεκέμβριος 25, 2016 #2697 Δεκέμβριος 25, 2016 Ravioli σε δεκάρια? Derniere danse (cheecki breecki in frensh) Θα μπορούσα να κόψω παραπάνω, αλλά δεν ήθελα να βαράω χρυσές. Στην 9.17 ειναι στην περιοχή των ΟΡ τανκ πλεον. 4
deninho Δεκέμβριος 26, 2016 #2698 Δεκέμβριος 26, 2016 μη με ρωτήσετε πως πήρα MoE με αυτό το τανκ, που ούτε καν το συμπαθώ, δεν το ξέρω. Αλλά είναι φακτ ότι το έχω 5
Cyber_Cookie Δεκέμβριος 26, 2016 #2699 Δεκέμβριος 26, 2016 ΜοΕ με Ε50. http://wotreplays.com/site/3196211 4
SirDiman Δεκέμβριος 27, 2016 #2700 Δεκέμβριος 27, 2016 Το battle assistant mod ειναι zoomed out για καποιο λογο στα replay + failαρα λιγο με το συχρονισμο ... :Ρ 2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now