Jump to content



Official "Πανεπιστήμιο & Τριτοβάθμια Εκπαίδευση" thread (UniLab)


hayabusa

Recommended Posts

κατσε δεν καταλαβα πως μιλαει για αντιγραφή και τα σχετικά.

ποτε δεν εχω κάνει στη σχολή ενω ορισμενες φορες βλεπω άλλους να έχουν ολόκληρες Α4 κόλλες και να το δείχνουν/τη λενε στους καθηγητες οταν δε τους βοήθησαν τα σκονάκια κιόλας :suicide:

Εσυ πως αντιλαμβάνεσαι το

εκανα μεγαλες παρεες και πηγαιναμε ολοι μαζι για τα μαθηματα και ειχαμε σωστη "οργανωση".

Γι αυτο βεβαια δεν ξερω και καθολου προγραμματισμο

Αν κατάλαβα λάθος, ζητάω συγνώμη

Link to comment
Share on other sites

Νέες απεργίες στο ΕΜΠ (και στο ΕΚΠΑ αν δεν κάνω λάθος)

Εν ολίγοις, τη Δευτερα λήγει η περίοδος διαθεσιμότητας των διοικητικών, πράγμα που πρακτικα σημαίνει απόλυση. Η υπόσχεση που τους είχε δώσει ο Αρβανιτόπουλος το φθινώπορο (και σταμάτησαν τις απεργίες) δεν έχει προχωρήσει καθώς όπως διαβαζω σε διαφορα site προέκυψε κόντα Λοβέρδου-Μητσοτάκη. Δόθηκε μια βδομάδα παράταση στο θέμα αλλά προς το παρόν δε φαίνεται να υπάρχει περίπτωση να εφαρμοστεί η αρχική πρόταση της επαναπρόσληψης τους (εννοω ~880 άτομα) μέσω της κινητικότητας καθώς ο Μητσοτάκης μιλάει περίπου για 550 θέσεις.

Με τα παραπάνω λοιπόν να εξελίσσονται το ΕΜΠ ειναι κλειστό σήμερα και τη Δευτέρα και αναμένουμε!

Link to comment
Share on other sites

υπάρχει κανείς εδώ μέσα που να έχει κάνει ή να έχει ψαχτεί για το διατμηματικό μεταπτυχιακό στο ΕΚΠΑ (Πληροφορική - Φυσικό), "Ηλεκτρονικής, Ραδιοηλεκτρολογίας και Αυτοματισμού", και συγκεκριμένα στο κομμάτι Η/Α;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ιστορία επιτυχίας (success story), πράξη 658:

Μέρος πρώτο:

http://www.phys.uoa.gr/fileadmin/phys.uoa.gr/uploads/ANAKOIN_June_2014/Adynamia_leitourgias_Grammateias.pdf

10411326_10203640782036573_148293221386049037_n.jpg

Ιρεμίσιον

Μέρος δεύτερο:

https://docs.google.com/file/d/0BzPn2saryOUwakdKYllocDZYQWc

Προς: -Προέδρους Τμημάτων ΣΘΕ

Σας γνωρίζουμε ότι επειδή πλέον δεν υπάρχει προσωπικό καθαριότητας στη Σχολή μας

θα πρέπει να ενημερωθεί όλο το προσωπικό και οι φοιτητές να μην χρησιμοποιούν τους

εσωτερικούς κάδους , αλλά μόνο τους εξωτερικούς γιατί με την συσσώρευση σκουπιδιών

υπάρχει μεγάλος κίνδυνος για την υγεία όλων μας. Ήδη αυτό ακούγεται και στα μεγάφωνα

της Σχολής.

Ιδιαίτερη πρόβλεψη πρέπει να ληφθεί στη χρήση των κοινόχρηστων τουαλετών.

Παρακαλείσθε για την άμεση ενημέρωση όλων με κάθε πρόσφορο μέσο.

Με εκτίμηση

Ο Κοσμήτορας της Σχολής Θετικών Επιστημών

*

Κωνσταντίνος Α. Βαρώτσος

Καθηγητής Τμήματος Φυσικής

Αυτοί οι αλήτες οι αιώνιοι που οδηγούν στην απαξίωση τα πανεπιστήμια...

Link to comment
Share on other sites

Εμείς πέρυσι στο ΑΠΘ είδαμε αρουραίο...

Σιγά μωρέ.. στην Κρήτη ακούγαμε ποντίκια να κόβουν βόλτες πάνω από τα κεφάλια μας, στο Άμστερνταμ και τα ακούμε και έχω δει 3-4 φορές.

Στάλθηκε από το Android κινητό μου με το Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σιγά μωρέ.. στην Κρήτη ακούγαμε ποντίκια να κόβουν βόλτες πάνω από τα κεφάλια μας, στο Άμστερνταμ και τα ακούμε και έχω δει 3-4 φορές.

Στάλθηκε από το Android κινητό μου με το Tapatalk

Ωραία φάση :p

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ακόμα ταλαιπωρείται αυτή η οικογένεια; νόμιζα ότι είχε λυθεί το "πρόβλημα" (κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει, όπως μπορούν να επιβεβαιώσουν 2 παιδιά με προβλήματα όρασης που έχουν περάσει στο φυσικό αθήνας τα τελευταία χρόνια)

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς ακόμη ταλαιπωρείτε χωρίς να υπάρχει λόγος και εγω πιστευα οτι τελειωσε .

Με τον τυφλό μαθητή συζήτησε ο Πρύτανης του ΑΠΘ κ. Μυλόπουλος

Πιθανές λύσεις στο ζήτημα της εισαγωγής του τυφλού μαθητή Αργύρη Κουμτζή στο Τμήμα Φυσικής του ΑΠΘ αναζητήθηκαν σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι στην Πρυτανεία του Πανεπιστημίου, παρουσία του ίδιου του μαθητή και του πατέρα

του, του Πρύτανη του ΑΠΘ, Γιάννη Μυλόπουλου, του Προέδρου του Τμήματος Φυσικής, Κωνσταντίνου Χρυσάφη, και του προέδρου της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας, Δημάρχου Νεάπολης – Συκεών, Σίμου Δανιηλίδη.

Κατά τη συζήτηση προέκυψαν δύο πιθανές λύσεις, ώστε να αρθούν τα εμπόδια για φοίτηση στο Τμήμα Φυσικής, που έχουν να κάνουν κυρίως με τα εργαστηριακά μαθήματα, στα οποία κρίνεται απαραίτητη η όραση. Καταρχήν προτάθηκε στον μαθητή να σπουδάσει στο Τμήμα Μαθηματικών, όπου δεν υπάρχουν ανάλογοι περιορισμοί και στη συνέχεια να κάνει μεταπτυχιακές σπουδές σε θεωρητικό κλάδο της Φυσικής. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, με εντολή του Πρύτανη συγκροτήθηκε επιτροπή αποτελούμενη από καθηγητές του Τμήματος Φυσικής, στην οποία θα συμμετάσχει και ο καθηγητής του Αργύρη Κουμτζή στο σχολείο, Κώστας Βουρλιάς, με σκοπό να εξειδικεύσει τις ανάγκες που πρέπει να καλύψει το πανεπιστήμιο σε υποδομές, εξοπλισμό, τεχνογνωσία και εξειδικευμένο προσωπικό, προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα στον μαθητή να παρακολουθήσει τα εργαστηριακά μαθήματα. Μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης αυτής ο Πρύτανης του ΑΠΘ δεσμεύτηκε ότι προωθήσει αίτημα στον Υπουργό Παιδείας, ώστε να καλυφθούν από την Πολιτεία οι σχετικές δαπάνες, στις οποίες δεσμεύτηκε να συνδράμει και ο κ. Δανιηλίδης.

?_task=mail&_framed=1&_action=get&_mbox=INBOX&_uid=40318&_part=3&_mimewarning=1&_embed=1

Μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης ο κ. Μυλόπουλος δήλωσε: «Βασική αρχή μας είναι ότι κανείς δεν μπορεί να αποκλείεται από τη γνώση, τις σπουδές, την παιδεία, το πανεπιστήμιο. Σε κάθε περίπτωση ο Αργύρης θα σπουδάσει στο ΑΠΘ. Και ελπίζω ότι για να τον βοηθήσουμε όλοι εκπληρώσει το όνειρό του θα έχουμε την υποστήριξη της Πολιτείας».

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς ακόμη ταλαιπωρείτε χωρίς να υπάρχει λόγος και εγω πιστευα οτι τελειωσε .

Με τον τυφλό μαθητή συζήτησε ο Πρύτανης του ΑΠΘ κ. Μυλόπουλος

Πιθανές λύσεις στο ζήτημα της εισαγωγής του τυφλού μαθητή Αργύρη Κουμτζή στο Τμήμα Φυσικής του ΑΠΘ αναζητήθηκαν σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι στην Πρυτανεία του Πανεπιστημίου, παρουσία του ίδιου του μαθητή και του πατέρα

του, του Πρύτανη του ΑΠΘ, Γιάννη Μυλόπουλου, του Προέδρου του Τμήματος Φυσικής, Κωνσταντίνου Χρυσάφη, και του προέδρου της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας, Δημάρχου Νεάπολης – Συκεών, Σίμου Δανιηλίδη.

Κατά τη συζήτηση προέκυψαν δύο πιθανές λύσεις, ώστε να αρθούν τα εμπόδια για φοίτηση στο Τμήμα Φυσικής, που έχουν να κάνουν κυρίως με τα εργαστηριακά μαθήματα, στα οποία κρίνεται απαραίτητη η όραση. Καταρχήν προτάθηκε στον μαθητή να σπουδάσει στο Τμήμα Μαθηματικών, όπου δεν υπάρχουν ανάλογοι περιορισμοί και στη συνέχεια να κάνει μεταπτυχιακές σπουδές σε θεωρητικό κλάδο της Φυσικής. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, με εντολή του Πρύτανη συγκροτήθηκε επιτροπή αποτελούμενη από καθηγητές του Τμήματος Φυσικής, στην οποία θα συμμετάσχει και ο καθηγητής του Αργύρη Κουμτζή στο σχολείο, Κώστας Βουρλιάς, με σκοπό να εξειδικεύσει τις ανάγκες που πρέπει να καλύψει το πανεπιστήμιο σε υποδομές, εξοπλισμό, τεχνογνωσία και εξειδικευμένο προσωπικό, προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα στον μαθητή να παρακολουθήσει τα εργαστηριακά μαθήματα. Μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης αυτής ο Πρύτανης του ΑΠΘ δεσμεύτηκε ότι προωθήσει αίτημα στον Υπουργό Παιδείας, ώστε να καλυφθούν από την Πολιτεία οι σχετικές δαπάνες, στις οποίες δεσμεύτηκε να συνδράμει και ο κ. Δανιηλίδης.

?_task=mail&_framed=1&_action=get&_mbox=INBOX&_uid=40318&_part=3&_mimewarning=1&_embed=1

Μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης ο κ. Μυλόπουλος δήλωσε: «Βασική αρχή μας είναι ότι κανείς δεν μπορεί να αποκλείεται από τη γνώση, τις σπουδές, την παιδεία, το πανεπιστήμιο. Σε κάθε περίπτωση ο Αργύρης θα σπουδάσει στο ΑΠΘ. Και ελπίζω ότι για να τον βοηθήσουμε όλοι εκπληρώσει το όνειρό του θα έχουμε την υποστήριξη της Πολιτείας».

Kαλα και αγια ολα αυτα, αλλα εγω προσωπικά ευχομαι να μην μεινουν μονο στα λογια και να βοηθησουν με έργα τον μαθητή... Ας αποδειξει καποιος επιτελους σε αυτη την χωρα οτι τα παιδια με ειδικες ικανότητες δεν ειναι παιδιά ενος κατώτερου θεου....

Link to comment
Share on other sites

Kαλα και αγια ολα αυτα, αλλα εγω προσωπικά ευχομαι να μην μεινουν μονο στα λογια και να βοηθησουν με έργα τον μαθητή... Ας αποδειξει καποιος επιτελους σε αυτη την χωρα οτι τα παιδια με ειδικες ικανότητες δεν ειναι παιδιά ενος κατώτερου θεου....

Συμφωνώ σε όλα, αλλά όχι με τη χρήση των ευφημισμών που προωθούνται ως πολιτικώς ορθοί τα τελευταία χρόνια. Δεν το λέω για να το πάρεις προσωπικά, ξέρω ότι έχεις καλή πρόθεση. Απλώς, η τυφλότητα δεν είναι ειδική ικανότητα. Η παραπληγία δεν είναι ειδική ικανότητα. Είναι αναπηρίες, αντικειμενικές δυσκολίες, τις οποίες πρέπει κάποιος να υπερβεί, καταβάλλοντας τεράστια προσπάθεια.

Ακόμη και στην Αμερική, που είχε ξεκινήσει η μόδα του "handi-capable" και η τάση να εξωραΐζουν τα πάντα, ευτυχώς έχει αρχίσει να αντιστρέφεται η νοοτροπία, χάρη στις προσπάθειες των ίδιων των ατόμων με αναπηρία. :hug:

Link to comment
Share on other sites

πάντως, όπως ανέφερα πιο πάνω, στο αντίστοιχο τμήμα της Αθήνας τα τελευταία χρόνια έχουν υπάρξει τουλάχιστον 2 περιπτώσεις φοιτητών με προβλήματα όρασης χωρίς κανένα πρόβλημα: ο ένας έβλεπε αμυδρά σκιές όταν υπήρχε έντονο κοντράστ, απ'ότι μου είχε πει. δεν ξεχώριζε τπτ. Ο άλλος βλέπει, αλλά π.χ. στην παρακολούθηση είναι δίπλα στον καθηγητή και κολλάει το πρόσωπο στον πίνακα για να δει τι γράφει.

Και εμείς έχουμε εργαστήρια, και δεν το εμφάνισε κανείς ως ανασταλτικό παράγοντα για τη φοίτηση των παιδιών. Και δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας. Προσωπικά θεωρώ ότι απλά στο ΑΠΘ είναι δυσκοίλιοι γραφειοκράτες ή απλά στόκοι.

Link to comment
Share on other sites

πάντως, όπως ανέφερα πιο πάνω, στο αντίστοιχο τμήμα της Αθήνας τα τελευταία χρόνια έχουν υπάρξει τουλάχιστον 2 περιπτώσεις φοιτητών με προβλήματα όρασης χωρίς κανένα πρόβλημα: ο ένας έβλεπε αμυδρά σκιές όταν υπήρχε έντονο κοντράστ, απ'ότι μου είχε πει. δεν ξεχώριζε τπτ. Ο άλλος βλέπει, αλλά π.χ. στην παρακολούθηση είναι δίπλα στον καθηγητή και κολλάει το πρόσωπο στον πίνακα για να δει τι γράφει.

Και εμείς έχουμε εργαστήρια, και δεν το εμφάνισε κανείς ως ανασταλτικό παράγοντα για τη φοίτηση των παιδιών. Και δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας. Προσωπικά θεωρώ ότι απλά στο ΑΠΘ είναι δυσκοίλιοι γραφειοκράτες ή απλά στόκοι.

Έχω ειλικρινές ενδιαφέρον για τη δυνατότητα του παιδιού να κάνει τις σπουδές που θέλει και δεν έχω καμία σχέση με το ΑΠΘ, αλλά οι χαρακτηρισμοί όσο εύκολοι κι αν είναι δεν αντικατοπτρίζουν πλήρως την πραγματικότητα.

Εάν δεν υπάρχουν υποδομές που να απευθύνονται στοχευμένα στις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει, δεν υπάρχει αντικειμενικά τρόπος να πάρει πτυχίο και να έχει αποκομίσει τις ίδιες δεξιότητες με τους υπόλοιπους. Για παράδειγμα κάνει εργαστήρια ηλεκτρισμού, θα έχει έναν δίπλα να του διαβάζει τις τιμές του παλμογράφου/πολύμετρου/οτιδήποτε? Κάνει εργαστήριο οπτικής, θα έχει έναν να του μετράει γραμμές περίθλασης?

Βεβαίως κάνω για λόγους απλότητας δύο πολύ απλά παραδείγματα, αλλά ελπίζω να τονίζουν τις ελλείψεις που σχεδόν σίγουρα έχει το τμήμα για να αντεπεξέλθει σε αυτές τις δυσκολίες.

Έχει κερδίσει βέβαια έδαφος και η τάση που λέει ότι για να αντισταθμίσουμε τις αντικειμενικές δυσκολίες στα Πανεπιστήμα (αυξημένος αριθμός εισακτέων, μείωση προσωπικού, ελάττωση κονδυλίων κλπ) χαμηλώνουμε τα κριτήρια και ελαττώνουμε τις απαιτήσεις και την ποιότητα σπουδών. Νομίζω είναι ένας δρόμος που δεν πρέπει να συνεχίσει.

Ειδικά για την περίπτωση του παιδιού, νομίζω ότι το βέλτιστο είναι να αναπτυχθούν δομές που θα διευκολύνουν τη φοίτησή του σε μαθήματα που απαιτείται, αλλά μέχρι να γίνει αυτό, υπάρχουν πάρα πολλά μαθήματα που μπορεί να παρακολουθήσει με την ίδια επιτυχία που επέδειξε και στο σχολείο.

Link to comment
Share on other sites

Για παράδειγμα κάνει εργαστήρια ηλεκτρισμού, θα έχει έναν δίπλα να του διαβάζει τις τιμές του παλμογράφου/πολύμετρου/οτιδήποτε? Κάνει εργαστήριο οπτικής, θα έχει έναν να του μετράει γραμμές περίθλασης?

Βεβαίως κάνω για λόγους απλότητας δύο πολύ απλά παραδείγματα, αλλά ελπίζω να τονίζουν τις ελλείψεις που σχεδόν σίγουρα έχει το τμήμα για να αντεπεξέλθει σε αυτές τις δυσκολίες.

προφανώς τα εργαστήρια θα τα κάνει με κάποιον άλλον. Το θέμα είναι να μπορέσει να επεξεργαστεί τα δεδομένα που θα παίρνει.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.