artyom Σεπτέμβριος 15, 2013 #1601 Σεπτέμβριος 15, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=bmQbUJiEax8]Behind the scenes of "Next Car Game": Car damage fun! - YouTube[/ame]από τους κατασκευαστές του υπέροχου flatout.ελπίζω να πάρει το 'πράσινο φως'Steam Greenlight :: Bugbear Entertainment's Next Car Game
ARMAGEDDON Σεπτέμβριος 15, 2013 #1602 Σεπτέμβριος 15, 2013 (edited) social club - rockstar και steam το πιο ηλίθιο πράγμα !!!για πείτε μου παίδες εκεί που έπαιζα εχτές max payne 3 σήμερα δεν μπορώ να παίξω με τίποτα από τις 6 το απόγευμα , διότι μόλις πάω να συνδεθώ μου λέει ότι "Error linking social club account to Steam "κάτι τέτοιο , του έκανα αρκετά πράγματα και τώρα αποφάσησα να το διαγράψω και να το ξανακατεβάσω είχε κανένας ποτέ τέτοιο πρόβλημα ?και το γελοίο ποιο είναι στο GTA IV όλα μια χαρά !!!για βοηθήστε γιατί θα πάω να τους κάψω ? Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 15, 2013 από ARMAGEDDON
acct Σεπτέμβριος 15, 2013 #1603 Σεπτέμβριος 15, 2013 Χαρίζονται κουπόνια:75% OFF Krater (28 SEP)50% OFF Strike Suit Infinity (28 SEP)10% OFF Toki Tori 2+Αν θέλετε κάποιο, πείτε μου.
artyom Σεπτέμβριος 16, 2013 #1604 Σεπτέμβριος 16, 2013 τώρα που το λες έχω και εγώ κάποια.10% shadow warrior75% ultratron
ARMAGEDDON Σεπτέμβριος 16, 2013 #1605 Σεπτέμβριος 16, 2013 social club - rockstar και steam το πιο ηλίθιο πράγμα !!!για πείτε μου παίδες εκεί που έπαιζα εχτές max payne 3 σήμερα δεν μπορώ να παίξω με τίποτα από τις 6 το απόγευμα , διότι μόλις πάω να συνδεθώ μου λέει ότι "Error linking social club account to Steam "κάτι τέτοιο , του έκανα αρκετά πράγματα και τώρα αποφάσησα να το διαγράψω και να το ξανακατεβάσω είχε κανένας ποτέ τέτοιο πρόβλημα ?και το γελοίο ποιο είναι στο GTA IV όλα μια χαρά !!!για βοηθήστε γιατί θα πάω να τους κάψω ?ποιο να κάψω το steam η την rockstar μάλλον την rockstar !
GruntGR Σεπτέμβριος 17, 2013 #1606 Σεπτέμβριος 17, 2013 [ame] [/ame]Πριν 10 χρονια ολοι οι "gaming experts" κραζανε το steam λεγοντας οτι αυτη η πλατφορμα δεν θα εχει μελλον κλπ, ολοι ομως ! ακομα και ο νουμπο-Κοντης απο το pc master Να πω την αληθεια εγω ειχα φτιαξει τοτε τον σεπτεμβριο ενα προχειρο account μονο και μονο για να μπορεσω να παιξω cs 1.6, (οπως και παρα πολλοι αλλοι ) με αυτη την λογικη δεν το θεωρω απιθανο, μεσα στα 5 επομενα χρονια οι μισοι pc gamer να αποκτησουν ενα πιγκουινο στον σκληρο τους, δεν το εχει σε τιποτα ο Gabe να κανει το Half-life 3 linux exclusive (ή εστω "runs best on Linux" ) και να τους παρει τα μυαλα :happy2:
filthy_dwarf Σεπτέμβριος 17, 2013 #1607 Σεπτέμβριος 17, 2013 Πριν 10 χρονια ολοι οι "gaming experts" κραζανε το steam λεγοντας οτι αυτη η πλατφορμα δεν θα εχει μελλον κλπ, ολοι ομως ! ακομα και ο νουμπο-Κοντης απο το pc master Να πω την αληθεια εγω ειχα φτιαξει τοτε τον σεπτεμβριο ενα προχειρο account μονο και μονο για να μπορεσω να παιξω cs 1.6, (οπως και παρα πολλοι αλλοι ) με αυτη την λογικη δεν το θεωρω απιθανο, μεσα στα 5 επομενα χρονια οι μισοι pc gamer να αποκτησουν ενα πιγκουινο στον σκληρο τους, δεν το εχει σε τιποτα ο Gabe να κανει το Half-life 3 linux exclusive (ή εστω "runs best on Linux" ) και να τους παρει τα μυαλα :happy2: θα μας αναγκάσει να έχουμε ένα partition Μόνο για το hl3
minast Σεπτέμβριος 17, 2013 #1608 Σεπτέμβριος 17, 2013 Καλά, και ο gaben δεν έχει κανέναν ανομολόγητο έρωτα με το linux.Ο λόγος που θέλουν να το γυρίσουν είναι ότι η M$ έχει εκφράσει την πρόθεση να επιτρέπει μόνο εξουσιοδοτημένες εφαρμογές να τρέχουν στα Windows, και κατά κανόνα μέσα από το δικό τους app store. Δηλαδή πολύ απλά, θα ανταγωνίζεται το Steam σαν διανομέας λογισμικού.όπως έχει ξαναπεί και ο ίδιος:I think Windows 8 is a catastrophe for everyone in the PC space. I think we’ll lose some of the top-tier PC/OEMs, who will exit the market. I think margins will be destroyed for a bunch of people. If that’s true, then it will be good to have alternatives to hedge against that eventuality.Valve's Gabe Newell Interviewed on the Future of Games - Tricia Duryee - Commerce - AllThingsDΚαι για όποιον θέλει να παρακολουθήσει και το ιστορικό από τότε:Exclusive interview: Valve's Gabe Newell on Steam Box, biometrics, and the future of gaming | The VergeGabe Newell's Windows 8 'catastrophe' is now the second most used OS on Steam - Neowin
acct Σεπτέμβριος 17, 2013 #1609 Σεπτέμβριος 17, 2013 Πέρα από το γεγονός ότι από τους έχοντες σημαίνουσα θέση σε όλη τη βιομηχανία ο Gabe Newell είναι ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ομιλητής, συμφωνώ με τον [MENTION=22342]minast[/MENTION] ότι η στροφή προς το linux είναι προφανώς ιδιοτελής. Από την άλλη, η MS έχει δείξει ότι είναι ιδιαίτερα ανοιχτή στις αλλαγές πλεύσης, αν φαίνεται να κινδυνεύει να αποκοπεί απο την αγορά (βλ. XBONE), οπότε δεν ξεγράφω ακόμη τα Windows ως πλατφόρμα.Προσωπικά προσβλέπω σε κάτι διαφορετικό. Τόσα χρόνια, το μόνο θέλγητρο των κονσολών ήταν η ελεγχόμενη διανομή. Με αντάλλαγμα τα -υποτίθεται- εγγυημένα κέρδη, μια ολόκληρη γενιά προγραμματιστών αναγκάστηκε να γράφει κώδικα για απαράδεκτα περίπλοκο υλικό, έχοντας και την υποχρέωση να εξαντλήσει κάθε ίχνος απόδοσης.Από την άλλη, αξιοποιώντας τη ραγδαία εξέλιξη στην ανοιχτή πλατφόρμα των PC, μια παράλληλη γενιά προγραμματιστών έμαθε να αγνοεί την απόδοση του κώδικα, στηριζόμενη σε ένα πού βολικό ενδιάμεσο επίπεδο (DirectX) που έδινε πρόσβαση εύκολα αλλά αναποτελεσματικά σχεδόν σε όλες τις δυνατότητες του νέου υλικού.Σήμερα, μετά από πολλά χρόνια, έχουν όλοι κίνητρο να προσπεράσουν για κάποια πράγματα το DirectX και να αρχίσουν να αξιοποιούν απευθείας το hardware, που θα είναι εξαιρετικά όμοιο ανάμεσα στις 2 πλατφόρμες. Άλλωστε, υπάρχουν σήμερα λιγότεροι κατασκευαστές καρτών γραφικών από την εποχή που ήταν διαδεδομένη αυτή η πρακτική, οπότε δεν είναι αδύνατο.Αν συντελεστεί αυτή η αλλαγή, έστω και σε μικρό βαθμό, το ερώτημα "Straight to hardware/DirectX" μπορεί να είναι πιο σημαντικό και να καθορίσει και την απάντηση στο ερώτημα "Linux/Windows".
tragikos Σεπτέμβριος 21, 2013 Author #1610 Σεπτέμβριος 21, 2013 The Steam Universe is Expanding in 2014???
tsakali Σεπτέμβριος 21, 2013 #1612 Σεπτέμβριος 21, 2013 τόσο άσχημα; εδώ ακόμα και στα σφακιά έχει 24άρα Αχ η 24αρα είναι άπιαστο όνειρο Εγώ στην περιοχή μου πιάνω 6 κ είμαι από του τυχερούς!!! Στάλθηκε από το GT-I9100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
inetus3r Σεπτέμβριος 21, 2013 #1614 Σεπτέμβριος 21, 2013 (edited) The Steam Universe is Expanding in 2014??? Σήμερα είμαστε φίλοι (μέσω του Steam) Αύριο θα γίνουμε κουμπάροι (μέσω του Library Sharing) αλλά χωρίς κοινωνικές επισκέψεις/εκδηλώσεις (μέσω του Livingroom Sharing). Που να τρέχω τώρα Βόρεια/Νότια/Δυτικά/Ανατολικά Προάστεια, θα τα πούμε από το Σαλόνι Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 21, 2013 από inetus3r
inetus3r Σεπτέμβριος 21, 2013 #1615 Σεπτέμβριος 21, 2013 Αν συντελεστεί αυτή η αλλαγή, έστω και σε μικρό βαθμό, το ερώτημα "Straight to hardware/DirectX" μπορεί να είναι πιο σημαντικό και να καθορίσει και την απάντηση στο ερώτημα "Linux/Windows".Η μόνη μου αντίρρηση στο θέμα σου είναι ότι το "Straight to hardware" θα επηρεάσει το C4 (Security) Specification ή/και κάποιο άλλο Security Specification για το Linux.Αν to "Straight to hardware" υλοποιηθεί σε μια ειδική διανομή, σχεδιασμένη για το Steam, ίσως αυτό να είναι εφικτό.
tsakali Σεπτέμβριος 21, 2013 #1616 Σεπτέμβριος 21, 2013 (edited) μα που μένετε; Ε κάπου κοντά σε αλεξανδρεια Ημαθίας!!! Αστα να παν!! Τελευταίοι στο ιντερνέτ!!! :banghead: Στάλθηκε από το GT-I9100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 21, 2013 από tsakali
EraserheadX Σεπτέμβριος 21, 2013 #1617 Σεπτέμβριος 21, 2013 Για να δούμε τι θα λέει και το Steam Box...
inetus3r Σεπτέμβριος 21, 2013 #1618 Σεπτέμβριος 21, 2013 Για να δούμε τι θα λέει και το Steam Box... Εγώ μαζεύω λεφτά από τώρα
GFFermari Σεπτέμβριος 21, 2013 #1619 Σεπτέμβριος 21, 2013 Ε κάπου κοντά σε αλεξαντρια Ημαθίας!!! Αστα να παν!! Τελευταίοι στο ιντερνέτ!!! :banghead:Στάλθηκε από το GT-I9100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2Καταρχην λεγεται Αλεξανδρεια. Ουτε οι γυφτοι του Λειανοβεργιου δε τη λενε αλεξαΝΤΡΙα. Αλλα ας μπω στο θεμα.Βεργινα - Μελικη κ ολα τα γειτονικα εχουν 8mbit συνδεσεις κ την τερματιζουν παντα. Σε σημειο να αναρωτιεμαι γιατι δε την κανουν 24αρα, ή τελος παντων 12-16mbit.
apostolis159 Σεπτέμβριος 21, 2013 #1620 Σεπτέμβριος 21, 2013 SteamBox λέτε ε? Το πιο λογικό πιστευω... Αντε να δουμε.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now