Jump to content


WD MyBook 3.0.Μου έπεσε κάτω


Spyrious

Recommended Posts

Έχω (ή μαλλον είχα) έναν MyBook Essential 3.0 1TB.Τον είχα συνδεμένο και μετέφερα αρχεία,όταν έπεσε κάτω.Έπεσε σε πολύ χοντρή μοκέτα βέβαια,δεν έχει σπάσει τίποτα,αλλά αν τον συνδέσω δεν τον βρίσκει καθόλου,μόνο στο storage management τον βλέπει σαν 2048gb,failed to initialize.Τον έβγαλα και απο την θήκη και τον σύνδεσα εσωτερικά αλλά δεν μπούταρε το pc.

Υπάρχει σωτηρία;Είχα πολλά δεδομένα μέσα.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Το λιγότερο που θα έχει πάθει είναι να έχει διαλύσει τις κεφαλές. Πέρα από τα γρατζουνίσματα που θα έχει από το κοπάνημα.

Υπάρχουν βέβαια εταιρείες που αναλαμβάνουν τη διάσωση δεδομένων, αλλά χρεώνουν πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Όχι.Χθες μου το έκανε αυτό μια φορά.Το παράξενο επίσης είναι ότι αν το συνδέσω στο usb3 controller που είχε μαζί του δεν το βλέπει,βγάζει ότι δεν μπορεί να βρει drivers ,αλλά σε usb2 φαίνεται όπως λέω στο storage management.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έκανα καμμία ζημιά.Το κακό είναι ότι είχα 450 περίπου ταινίες μέσα τις είχα κάνει μετατροπή απο dvd κλπ.Άλλες πολύ σπάνιες είχα φτιάξει υπότιτλους κλπ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Λοιπον τον πήγα πίσω πριν μερικές εβδομάδες.Βοηθήστε με λίγο να καταλάβω ποιος έχει δίκιο εγώ ή το e-shop.gr.

Με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι επειδή επικρατεί η κατάσταση με την έλλειψη δίσκων,μπορουν να μου κόψουν πιστωτικό με την αρχική αξία του προϊόντος (όταν το είχα αγοράσει) ή να μου δώσουν πίσω τα χρήματα (όσο τον είχα αγοράσει).120 έκανε τότε.Μπαίνω μετά στο site τους και βλέπω τον ίδιο διαθέσιμο σε 1-2 μέρες σε μερικά μαγαζία του e-shop και στο μενίδι άμεσα διαθέσιμο.Και τους λέω να μου στείλουν έναν ίδιο απο αυτά τα μαγαζιά.Μετά μου λένε ότι επειδή ανέβηκαν οι τιμές δεν μπορούν να μου δώσουν τον ίδιο που τώρα κάνει 149 νομίζω.Αφού τους λέω είναι στην εγγύηση και υπάρχει το ίδιο προιόν πρέπει να μου δώσουν το ίδιο,αλλά αρνούνται,λένε ότι δεν γίνετε έτσι.

Τι να κάνω;

Link to comment
Share on other sites

Και όταν έχει πέσει η τιμή ενός προϊόντος που επιστρέφεις χαλασμένο σου δίνουν το ίδιο και σου πληρώνουν και την διαφορά; Δεν νομίζω. Δίκιο έχεις εσύ όχι το μαγαζί που ψάχνει τρόπο να τσιμπήσει την διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

Μίλησα με 2 στο τηλέφωνο.Του ένα απο τους 2 του έλεγα μπες στη σελίδα και δες ότι το έχετε διαθέσιμο και μου έλεγε ότι δεν έχει υπολογιστή είναι μόνο τηλεφωνικό κέντρο.Και του λέω δεν έχεις υπολογιστή με δουλέυεις;Μετα μου λέει έχω αλλά δεν έχω internet...και μου έδωσε έναν άλλο να μιλήσω.

Δεν μπορώ να τους πείσω.Τι να τους πω άλλο;

Link to comment
Share on other sites

Πες τους ότι θα το πείς στον Βενιζέλο.

Πες τους τον αριθμό του νόμου για την εγγύηση και ότι λέει ότι ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να σου το αλλάξουνε με το ίδιο ή παρόμοιων ( ποτέ χειρότερων ) χαρακτηριστικών προϊόν.

Αν κάνουνε πάλι την πάπια απείλησε τους ότι θα τους κάνεις καταγγελεία, και κάντο πράξη με καταγγελείες σε ΙΝΚΑ, νέο ΙΝΚΑ, συνήγορο του πολίτη και στην γενική γραμματεία καταναλωτή και κάνε και μια κοινωποίηση τα e-mail με τις καταγγελείες στο κεντρικό e-mail του e-shop να δούμε αν αλλάζουνε άποψη τα τρία λαμόγια ιδιοκτήτες.

Link to comment
Share on other sites

Που θα τα βρω γραμμένα αυτά;Ευχαριστώ.

Πηγαινε σε κεντρικό κατάστημα και κάνε τσαμπουκά! :fist:

Ρε τους κοπρίτ$$ ξύλο που θέλουν! :shout:

Είμαι στα Γιάννενα μόνο υποκατάστημα έχει.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.