racer Αύγουστος 15, 2012 #1901 Αύγουστος 15, 2012 Όχι και μέτρια/καλή σειρά το Dexter!!Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Raider Αύγουστος 15, 2012 #1902 Αύγουστος 15, 2012 (edited) Σκέτο μέτρια; Έχει κάνει πολλές κοιλιές, σαν σύνολο πλέον εγώ δεν μπορώ να τη χαρακτηρίσω κορυφαία. Κορυφαία ήταν η 1η (σαν ιδέα) και 4η (λόγω Lithgow) πχ. Όταν τη βάζω δίπλα στο ολοκληρωμένο (με όλη τη σημασία της λέξης) shield με ερμηνείες από Chikli, Goggins, Glenn Close, Forest Whitaker κλπ απλά κατεβαίνει μια κατηγορία. Προσωπική άποψη. Edit Και μιας και έπιασα το shield, ένα αγαπημένο intro από 2x03 [ame] [/ame] Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 15, 2012 από Raider
Nighthunter Αύγουστος 16, 2012 #1903 Αύγουστος 16, 2012 Είδα το Homeland και μου άρεσε πολύ. Ποιοτική σειρά...Φοβερή ερμηνεία από τη Danes, από κοντά κι ο Lewis. Περιμένω με ενδιαφέρον τη δεύτερη σεζόν.
Evan Αύγουστος 16, 2012 #1904 Αύγουστος 16, 2012 Είδα το Homeland και μου άρεσε πολύ. Ποιοτική σειρά...Φοβερή ερμηνεία από τη Danes, από κοντά κι ο Lewis. Περιμένω με ενδιαφέρον τη δεύτερη σεζόν.Να φανταστεις την αρχισα με μιση καρδια αλλα με κερδισε!!
FANISTELROOY Αύγουστος 16, 2012 #1905 Αύγουστος 16, 2012 Σκέτο μέτρια; Έχει κάνει πολλές κοιλιές, σαν σύνολο πλέον εγώ δεν μπορώ να τη χαρακτηρίσω κορυφαία. Κορυφαία ήταν η 1η (σαν ιδέα) και 4η (λόγω Lithgow) πχ. Όταν τη βάζω δίπλα στο ολοκληρωμένο (με όλη τη σημασία της λέξης) shield με ερμηνείες από Chikli, Goggins, Glenn Close, Forest Whitaker κλπ απλά κατεβαίνει μια κατηγορία. Προσωπική άποψη. Edit Και μιας και έπιασα το shield, ένα αγαπημένο intro από 2x03 Το εχεις δει ολο το the shield? Μαμαει..... Sent from my HTC HD2 using Tapatalk
Raider Αύγουστος 16, 2012 #1906 Αύγουστος 16, 2012 ^Ναι, και για κακή μου τύχη την ξεκίνησα στο κενό 5ης-6ης και έπρεπε να περιμένω την 6η. :X:
FANISTELROOY Αύγουστος 17, 2012 #1907 Αύγουστος 17, 2012 ^Ναι, και για κακή μου τύχη την ξεκίνησα στο κενό 5ης-6ης και έπρεπε να περιμένω την 6η. :X:Απο τις καλυτερες σειρες που εχω δει. Την ειδα ολη σε 2-3 βδομαδες... Πολυ ψηνομαι να την ξαναξεκινησω...Sent from my HTC HD2 using Tapatalk
vic Αύγουστος 17, 2012 #1908 Αύγουστος 17, 2012 It seems f*cking epic. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=2NzpnjVmuCA]Dexter Season 7 Trailer - YouTube[/ame]
FANISTELROOY Αύγουστος 17, 2012 #1909 Αύγουστος 17, 2012 Εχει σποιλερς γμτοSent from my HTC HD2 using Tapatalk
vic Αύγουστος 18, 2012 #1912 Αύγουστος 18, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=WbcX1o24fug&feature=youtube_gdata_player]FRINGE - "Etta" Season Premiere Promo - YouTube[/ame]
jesus Αύγουστος 21, 2012 #1914 Αύγουστος 21, 2012 It seems f*cking epic. Dexter Season 7 Trailer - YouTubeΤο βιασαν στα σποιλερς.Ελεος απλα.Ελπιζω αυτη η σεζον να ειναι καπως πιο σοβαρη απο την προηγουμενη.Γιατι η εκτη ηταν τρεις λαλουν και δυο χορευουν.Ευχαριστη,αλλα με σβηστο τον γενικο.
vic Αύγουστος 21, 2012 #1915 Αύγουστος 21, 2012 Κρατάτε μία πισινή με τα "spoilers". Από τη μία το κάνουν για να εξάψουν το ενδιαφέρον. Από την άλλη σε κάθε τέλος επεισοδίου του Dexter έδειχνε σκηνές από το επόμενο επεισόδιο, ενδεχομένως spoilers. Σου έδινε μία ιδέα απλά του επεισοδίου. Έτσι και εδώ. Νομίζω πως από ότι είδαμε στις σκηνές αυτές, θα συμβούν περιστατικά που θα μας εκπλήξουν ευχάριστα, ακριβώς επειδή ήδη διαμορφώσαμε κάποιες ιδέες για την πλοκή από τις σκηνές που είδαμε στο trailer.
billpeppas Αύγουστος 22, 2012 #1917 Αύγουστος 22, 2012 Useless image of the day ? Πραγματικά αυτός που έκατσε και το έφτιαξε αυτό... έχει πολύ ελεύθερο χρόνο να χαραμίσει
minime Αύγουστος 22, 2012 #1918 Αύγουστος 22, 2012 Ωραίο το τελευταίο επεισόδιο Alphas. Διαφορετικό στυλ από τα προηγούμενα, αν και ξέρεις βέβαια από την αρχή το τέλος. Θεούλης ο Γκάρυ! :worship:
vic Αύγουστος 22, 2012 #1919 Αύγουστος 22, 2012 Ελληνικοί υπότιτλοι στο The Newsroom.Τρώγονται, αλλά έχουν λάθη. Δεν είναι λίγες οι φορές στις οποίες ο πρωταγωνιστής λέει κάτι και αυτό απλοποιείται εξαιρετικά στους υπότιτλους. Συνεχίζει να βγαίνει νόημα από τους υπότιτλους, παρ' όλα αυτά οι παρομοιώσεις και η φρασεολογία που χρησιμοποιούν σε πολλές περιπτώσεις δε μεταφέρεται σωστά μέσω των ελληνικών υποτίτλων.Επίσης Everly Brothers ίσον Κατσαμπάκια. Γελοιότητες. Δηλαδή σε επόμενα επεισόδια όπου μιλάει για Αμερικανούς πολιτικούς που πιθανόν δεν τους έχει ακούσει κανείς, θα μιλάει για Μπακογιάννη και Ψωμιάδη; Φαντάζομαι πως όχι. Έτσι και εδώ δεν υπήρχε κανένας λόγος για ηλίθιες μεταφορές "στην ελληνική πραγματικότητα".
Nighthunter Αύγουστος 22, 2012 #1920 Αύγουστος 22, 2012 (edited) Ελληνικοί υπότιτλοι......δεν υπήρχε κανένας λόγος για ηλίθιες μεταφορές "στην ελληνική πραγματικότητα".Και λίγα λες.Δεν φτάνει που κάποια λογοπαίγνια, λέξεις με διφορούμενη σημασία και στερεότυπες εκφράσεις δεν μπορούν έτσι κι αλλιώς να μεταφραστούν επακριβώς στα ελληνικά, έρχεται και το "χιουμοράκι" αυτού του τύπου και καταστρέφει το κλίμα μιας σειράς. Άσε που ειδικά πιο παλιά κάποιες ομάδες μεταφραστών έκαναν και σχόλια στους υπότιτλους!Και δεν σχολιάζω για ορθογραφία ή ενεργητική/παθητική φωνή που κάποιοι την κατακρεουργούν.Γι' αυτό εδώ και πολύ καιρό, όσες σειρές βλέπω μόνος μου τις βλέπω με αγγλικούς υπότιτλους...Δηλαδή σε επόμενα επεισόδια όπου μιλάει για Αμερικανούς πολιτικούς που πιθανόν δεν τους έχει ακούσει κανείς, θα μιλάει για Μπακογιάννη και Ψωμιάδη;Φαντάζομαι πως όχι. Μην είσαι σίγουρος... Το έχω δει κι αυτό... Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 22, 2012 από Nighthunter
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now