EraserheadX Φεβρουάριος 28, 2014 #4001 Φεβρουάριος 28, 2014 Να την δει (έτσι κι αλλιώς είναι μονο 6 επεισόδια) αλλά μην κρίνει την σειρά από αυτήν.
wrong method Φεβρουάριος 28, 2014 #4002 Φεβρουάριος 28, 2014 μετά από αρκετό καιρό ξαναείδα το Gormenghast με τον Meyers (dracula,tudors) και τον Christopher Lee.παραμυθάκι με ωραια σκηνικά.4 ωρίτσες
Myralis Φεβρουάριος 28, 2014 #4003 Φεβρουάριος 28, 2014 Τελευταίο Revolution..---Μάλιστα.. Οι μισοί σκοτώνοντε μεταξύ τους και οι άλλοι, μετά από 25 χρόνια χωρίς ρευμα, αναλύουν το υπερτρομερό λειτουργικό που έγραψαν πριν χρόνια σε C, βρίσκουν το memory leak που προκαλεί segmetantion fault, και γρήγορα γρήγορα φτιάχνουν και ένα worm
GAngel Μάρτιος 1, 2014 #4005 Μάρτιος 1, 2014 (edited) Την παρακάτω σειρά την παρακολούθησα πρόσφατα μέσα απο το ιντερνετ .Κάποτε η ελληνική τηλεόραση ήταν 80% ποιοτική και 20% " μύδια γίδια κύματα " .Δυστηχώς σήμερα συμβαίνει το αντίστροφο.Μεθυσμένη πολιτεία.[ame=http://www.youtube.com/watch?v=T6PVkSXj1cE]ΜΕΘΥΣΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ Τραγούδι τίτλων ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ - YouTube[/ame]Με τους Βέρα Κρούσκα (η ερωτεύσιμη Ρένα) Γιάννης Βόγλης (Κούτσαβος όνομα Επαμεινώνδας ) Νίκος Καλογερόπουλος (Μπε) , Ανδρέας Φιλιππίδης (διοικητής της αστυνομίας ) Βασίλης Μαυρομάτης Χρυσούλα Διαβάτη Γιώργος Σαπανίδης (Σούρας) Γιάννης Κοντούλης ( ο ταβερνίάρης Περικλής ) Τάσος Κωστής Μαρία Μαρτίκα (Μπέμπα) Κάρμεν Ρουγγέρη Ευαγγελία Σαμιωτάκη Βασίλης Τσάγκλος Γιάννης Ευδαίμων Ρένα Βενιέρη κ.α.Σκηνοθεσία : Κώστα Λυχναράs Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 1, 2014 από gt1981
vic Μάρτιος 3, 2014 #4006 Μάρτιος 3, 2014 Απίστευτο το True Detective. Με μία λέξη θα το έλεγα σαγηνευτικό. Η φωτογραφία του είναι απίστευτη. Πανέμορφα τοπία. Πολύ καλό το 7ο. Αναμένω πως και πως το φινάλε.
astrolabos Μάρτιος 3, 2014 #4007 Μάρτιος 3, 2014 Όλα τα επεισόδια είναι καλά. Σαν το παλιό καλό The Wire.
ponaei8anasi Μάρτιος 3, 2014 #4009 Μάρτιος 3, 2014 TWD 4x12Ποιο κακομοιρια πεθαινεις.....Θυμησε 2η σεζον το σημερινο.
karmen1983 Μάρτιος 4, 2014 #4010 Μάρτιος 4, 2014 twd 04x12ΓΤΠΚ.- TWD 4x12Ποιο κακομοιρια πεθαινεις.....Θυμησε 2η σεζον το σημερινο. έλεγα να το βάλω να το δω αλλά μάλλον θα δω arrow μετά απο αυτά τα ποστ
ponaei8anasi Μάρτιος 4, 2014 #4011 Μάρτιος 4, 2014 έλεγα να το βάλω να το δω αλλά μάλλον θα δω arrow μετά απο αυτά τα ποστ Δες arrow τουλαχιστον αυτο ακομα κραταει καλα.. Sent from my Note II using Tapatalk
knight_77 Μάρτιος 4, 2014 #4012 Μάρτιος 4, 2014 Από το TWD αξίζει μόνο η πρώτη σεζόν. Από εκεί και πέρα το χάος. Sent from my LG-D802 using Tapatalk
artyom Μάρτιος 4, 2014 #4013 Μάρτιος 4, 2014 αν βαρεθήκατε τα ζόμπια, βάλτε falling skies μ εξωγήινη επίθεση στη γη αλλά με τη διαφορά οτι ολα τα επεισόδια ειναι ενδιαφέροντα και πάντα γίνεται κάτι με αντίθεση το TWD που τα μισά ειναι boring, ποιοι ενδιαφέρον χαρακτήρες και επίσης ειναι ποιο πιθανό μια πραγματική alien επίθεση παρά να μας έρθουν περπατητές απτά voodoo της Αφρικής.
ponaei8anasi Μάρτιος 4, 2014 #4014 Μάρτιος 4, 2014 Ξεκινησα και τελειωσα την 1η σεζον απο Davincis Demons. Πολυ καλο. Αντε να ξεκινησει κι η δευτερη σεζον.. Sent from my Note II using Tapatalk
YDinopoulos Μάρτιος 4, 2014 #4015 Μάρτιος 4, 2014 Ε, όχι κ πάντα. Έχει κάνει κάτι καλές κοιλιές κ αυτό... Το DaVincis Demons μου αρέσει αρκετά! Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
zampONakiaskiou Μάρτιος 4, 2014 #4016 Μάρτιος 4, 2014 αν βαρεθήκατε τα ζόμπια, βάλτε falling skies μ εξωγήινη επίθεση στη γη αλλά με τη διαφορά οτι ολα τα επεισόδια ειναι ενδιαφέροντα και πάντα γίνεται κάτι με αντίθεση το TWD που τα μισά ειναι boring, ποιοι ενδιαφέρον χαρακτήρες και επίσης ειναι ποιο πιθανό μια πραγματική alien επίθεση παρά να μας έρθουν περπατητές απτά voodoo της Αφρικής. Ωραίος! Δεν είχα τίποτα να δω κι είχα ξεχάσει ότι το παρακολουθούσα... Που'χα μείνει δεν θυμάμαι βέβαια...
akilleas Μάρτιος 4, 2014 #4017 Μάρτιος 4, 2014 Βλέπω αγγλικό Black Mirror δεύτερη σεζόν.Τα σπάει και αυτή.Προτείνεται!!!!!sent from my Amstrad CPC6128
Myralis Μάρτιος 4, 2014 #4018 Μάρτιος 4, 2014 αν βαρεθήκατε τα ζόμπια, βάλτε falling skies μ εξωγήινη επίθεση στη γη αλλά με τη διαφορά οτι ολα τα επεισόδια ειναι ενδιαφέροντα και πάντα γίνεται κάτι με αντίθεση το TWD που τα μισά ειναι boring, ποιοι ενδιαφέρον χαρακτήρες και επίσης ειναι ποιο πιθανό μια πραγματική alien επίθεση παρά να μας έρθουν περπατητές απτά voodoo της Αφρικής. Ξεκίνησε πάλι? Καλό ήταν, αλλά κάπου με κούρασε με τις αναποδιές.. Στάλθηκε από το Android κινητό μου με το Tapatalk
jax7480 Μάρτιος 5, 2014 #4019 Μάρτιος 5, 2014 (edited) Arrow S02E09, respect στο φινάλε.The Flashhhhhhhhhhhh!!!!!!! Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 6, 2014 από jax7480
apostolis159 Μάρτιος 5, 2014 #4020 Μάρτιος 5, 2014 Arrow S02E10, respect στο φινάλε. The Flashhhhhhhhhhhh!!!!!!! Νομίζω εννοεις επ 09, οχι 10. The Flash (TV Series 2014– ) - IMDb
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now