Το Spotify δοκιμάζει την πώληση εισιτηρίων συναυλιών απευθείας στους χρήστες του
Μην παρασυρθείτε ακόμα από το σκεπτικό ότι «το Spotify τα βάζει με το Ticketmaster». Η εταιρεία καθιστά πολύ σαφές ότι αυτό είναι δοκιμαστικό προς το παρόν και ότι επικεντρώνεται στην μεταπώληση και όχι στην εξολοκλήρου έκδοση και διάθεση εισιτηρίων. Αυτό που θέλει η εταιρία να διαπιστώσει είναι εάν μπορεί να διευρύνει τη συμμετοχή της στην μεταπώληση, πωλώντας εισιτήρια απευθείας. Θα περιμέναμε ότι θα περιλαμβάνει ένα μερίδιο των εσόδων, αν και το Spotify αρνήθηκε να δώσει λεπτομέρειες για το επιχειρηματικό μοντέλο. Υπάρχει ένα άλλο προφανές κίνητρο πίσω από το τεστ. Οι προπωλήσεις μέσω των δικών τους καναλιών μπορεί να είναι μια σημαντική ροή εσόδων για τους καλλιτέχνες, οπότε αν το Spotify μπορεί να τους βοηθήσει να το κάνουν, αυτό θα μπορούσε να ενισχύσει τη του φήμη σε μια περίοδο αναθεωρητικών συζητήσεων σχετικά με τα δικαιώματα streaming των μουσικών.
Εάν το Spotify μπορεί επίσης να γίνει ένας από τους τρόπους με τους οποίους οι καλλιτέχνες διασφαλίζουν ότι τα εισιτήριά τους πηγαίνουν σε φυσικά πρόσωπά και όχι σε εταιρίες -- οι μεταπωλήσεις τρίτων δεν επιτρέπονται στη δοκιμή -- αυτό θα μπορούσε επίσης να είναι θετικό. Και σε αυτή την περίπτωση, το Spotify έχει τα δεδομένα για να αποδείξει εάν οι αγοραστές εισιτηρίων είναι φυσικά πρόσωπα: το ιστορικό ακρόασης τους. Σημαντική προειδοποίηση: δεν υπάρχει καμία πρόταση σε αυτό το σημείο ότι το Spotify θα χρησιμοποιήσει αυτά τα δεδομένα ως εμπόδιο για την αγορά, με τον τρόπο «δεν μπορείτε να αγοράσετε το εισιτήριο προπώλησης αυτού του καλλιτέχνη επειδή δεν τον έχετε ακούσει αρκετά». Φανταζόμαστε κάτι άλλο: επιλογές για καλλιτέχνες να προωθήσουν τις εγγενείς προπωλήσεις τους στο Spotify στους μεγαλύτερους ακροατές τους στις πόλεις/περιοχές όπου γίνονται οι συναυλίες.
385
