Η AMD ανακοινώνει το FSR 2.0: Τεχνολογία Temporal Upscaling για παιχνίδια που έρχεται στο 2ο τρίμηνο του 2022
Η τρέχουσα έκδοση του FSR της AMD, η οποία τώρα αναφέρεται ως FSR 1.0, κυκλοφόρησε το περασμένο καλοκαίρι από την εταιρεία. Εφαρμοσμένο ως υπολογιστικό shader, το FSR 1.0 ήταν ένας (σχετικά) απλός χωρικός αναβαθμιστής, ο οποίος μπορούσε να χρησιμοποιήσει μόνο δεδομένα από το τρέχον πλαίσιο για τη δημιουργία ενός πλαισίου υψηλότερης ανάλυσης. Η απλότητα της χωρικής αναβάθμισης είναι εξαιρετική για συμβατότητα, αλλά περιορίζεται από τα δεδομένα στα οποία έχει πρόσβαση, επιτρέποντας πιο προηγμένες τεχνικές πολλαπλών καρέ για τη δημιουργία πιο λεπτομερών εικόνων. Για αυτόν τον λόγο, η AMD ήταν πολύ προσεκτική με τους ισχυρισμούς της για την ποιότητα της εικόνας για το FSR 1.0, αντιμετωπίζοντάς το περισσότερο ως συμπλήρωμα άλλων μεθόδων αναβάθμισης παρά ως αντίπαλο του κορυφαίου στην κατηγορία DLSS 2.0 της NVIDIA.
566
