Jump to content

eleozz

Premium Members
  • Posts

    3.469
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    4

Everything posted by eleozz

  1. eleozz

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    ούτε οι Αμερικάνοι δεν θα μπορούσαν να το καταφέρουν αυτό.
  2. eleozz

    Η Asus ανεβάζει τον πήχη του ρυθμού ανανέωσης στα gaming monitors στα 360Hz!

    η αλήθεια είναι ότι αν βάλεις 2 οθόνες δίπλα δίπλα η μία με ρυθμό ανανέωσης 1000hz και η άλλη 1001hz θα υπάρξουν άτομα που θα σου πούνε <<ναι, φαίνεται η διαφορά, εγώ μπορώ να την καταλάβω>> και φυσικά θα αγοράσουν την "καλύτερη"
  3. eleozz

    Φθηνά χαρτικά είδη, χατροπετσετες κτλπ

    http://www.epsilon-hellas.gr/xarti-ygeias
  4. eleozz

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v6.0

    καλημέρα
  5. eleozz

    Μαστορέματα ημέρας!

    εγώ αγοράζω από εδώ https://www.cableworks.gr/ilektronika/arduino-and-microcontrollers/components-and-ic/potentiometers/b50k-dual-stereo-potentiometer-pots-20mm-shaft-s/ & https://vikiwat.com/en/axial-single-turn-potentiometers.html?filter-990[0]=33842&filter-647[0]=33713
  6. eleozz

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v6.0

    καλά είμαστε σοβαροί? μας βάζετε να καθαρίζουμε τα γραφεία μας τέτοιες μέρες?
  7. eleozz

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v6.0

    πρόβλημα με τους server της alphabet gmail, google, youtube, etc down για περίπου 1 ώρα κάποιος τράβηξε λάθος καλώδιο ?
  8. eleozz

    Χριστουγεννιάτικος Διαγωνισμός 2019 TheLab.gr

    στάλθηκε το email ? καλή επιτυχία σε όλους και ευτυχισμένο το νέο έτος
  9. eleozz

    Χριστουγεννιάτικος Διαγωνισμός 2019 TheLab.gr

    Χρόνια Πολλά, καλή επιτυχία σε όλους, και από του χρόνου σας εύχομαι να μην έχετε facebook. first?
  10. eleozz

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v6.0

    ο πρώτος μου ssd ήταν 32gb και κόστιζε όσο ένας 2tb hdd
  11. eleozz

    Good Old Games (GOG.com) και GOG Galaxy

    and still no Linux client...
  12. ελπίζω να μην διψάει για περισσότερη ram
  13. eleozz

    Θερμοσυστελλόμενοι συνδετήρες

    να πω και την προσωπική μου άποψη, έχοντας δοκιμάσει αρκετούς τρόπους ένωσης καλωδίων για καλώδιο που θα χρησιμοποιηθούν σε αυτοκίνητα, μηχανάκια, εργαλεία ή οπουδήποτε υπάρχει πιθανότητα να τραβιούνται, κουνιούνται η σωστή κόλληση είναι μονόδρομος προσωπικά προτιμώ την σύνδεση Western Union είναι εύκολη και αποτελεσματική, αν τα καλώδια είναι χαλαρά και χωρίς να στρεσάρονται τότε η πιο οικονομική λύση μου αρκεί ?
  14. eleozz

    Ανέκδοτα & Αστεία

    το skroutz είναι μεγάλος ρουφιάνος https://www.skroutz.gr/s/20832088/Philips-55OLED754-Ambilight.html?keyphrase=philips+55oled754+ambilight και συγχαρητήρια στα καταστήματα Media Markt & Kotsovolos για την καταπληκτική προσφορά
  15. eleozz

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v6.0

    εμ έτσι είναι... αν δεν υπάρχουν αρκετές καλημέρες
  16. η ερώτηση πάει προς το αρχικό άρθρο? η statcounter μαζεύει δεδομένα από χρήστες οπότε όχι, φυσικά δεν ανταποκρίνεται στο σύνολο τον χρηστών άλλα σε ένα ποσοστό τους εδώ και το ποσοστό τον Desktop μόνο του https://ibb.co/fnw39VT
  17. η ερώτηση πάει προς το αρχικό άρθρο?
  18. λόγω δουλειάς επειδή βλέπω μόνο τα προβλήματα των windows 10 απλά θα πω ότι μπορώ να κάνω μία λίστα μεγαλύτερη με τα προβλήματα τον windows 10 το θέμα είναι τι μπορείς να καταπιείς και τι όχι προσωπικά δεν μπορώ να καταπιώ όλο το bloatware και τις υπηρεσίες τον windows που έκαναν το laptop της μάνας μου σε idle χωρίς τίποτα ανοιχτό από πίσω να τρώει 2.8/4gb της ram σε φρέσκια εγκατάσταση, ενώ το mint 0.9/4gb δεν μπορώ να καταπιώ τις αυτόματες ενημερώσεις η τις ενημερώσεις που παίρνουν μισή ώρα και θέλουν restart αναγκαστικά δεν συνεχίζω γιατί θα ξεφύγω
  19. μπορούμε να έχουμε στατιστικά από το thelab? ναι ok είναι τεχνολογικό forum, και δεν συγκρίνεται με το γενικό κοινό, άλλα θα ήταν ενδιαφέρον.
  20. eleozz

    Ποδηλατό-thread v2.0

    σχετικά με το 1 θέλω να αλλάξω τα εξής 1) την κασέτα (έχει 2 σπασμένα δόντια) 2) αλυσίδα 3) τα τακάκια 4) λάστιχα και σαμπρέλες οπότε θεωρώ ότι με ενδιαφέρει περισσότερο 30-40Nm
  21. eleozz

    Ποδηλατό-thread v2.0

    Καλησπέρα στην ποδήλατο-παρέα, είπα να αρχίσω να ασχολούμαι και εγώ με την ποδηλασία μιας και μέσα στη πόλη βολεύει, βρήκα λοιπόν ένα Orient s-400 παρατημένο σε αρκετά καλή κατάσταση, το οποίο θέλω να το κάνω μόνος μου service πριν το οδηγήσω. ψάχνω λοιπόν για 1) Δυναμόκλειδο (σύμφωνα με τον κατασκευαστή χρειάζομαι από 3Nm μέχρι 40Nm), ακούω λοιπόν προτάσεις 2) Εξωλκέας κασέτας (δεν έχω ιδέα αν η κάθε εταιρεία χρησιμοποιεί διαφορετικό) 3) Κλειδί για Πετάλια (επίσης δεν έχω ιδέα αν η κάθε εταιρεία χρησιμοποιεί διαφορετικό) για τα υπόλοιπα έχω ρίξει λίγο ψάξιμο και έχω ψηλό καταλήξει.
  22. eleozz

    Ανέκδοτα & Αστεία

    πάλι καλά, δεν είναι confetti
  23. eleozz

    Ανέκδοτα & Αστεία

  24. eleozz

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v6.0

    Καλησπέρες
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.