-
Posts
355 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by npetras
-
Και φτάνω σπίτι με μια χαρά , φτιάχνω ένα διπλο καπουτσίνο , ανοίγω τη θήκη , βγάζω το dvd και εκεί η απόλυτη ξενέρα.... είχα ξεχάσει οτι στο νέο rig δεν είχα συνδέσει το DVD αφού κυριολεκτικά μου είναι άχρηστο . Τελευταία φορά το είχα χρησιμοποιήσει το 2010 . . Θα ξηλώσω απο το pc της γυναικας γιατι είναι κρίμα να το κάνω download . Ελπίζω μετά παο τέτοια ταλαιπώρια να αξίζει τον κόπο!!
-
Τελικα σε καλο μας βγηκε το capital control. Αντι να σκασω 60 στην origin , 48.5 σε σκρουτζομαγαζο και ολα καλα.
-
Μια απο τα ίδια . Εχω ξενερώσει .
-
Αυτο μονο αν καποιος δουλευε εδω μεσα στο e-shop , θα μαθαιναμε τι παιζει αλλα αντε να δουλευεις και να το πεις. Θα τον πρηξουμε ολοι....
-
Καλό θα ήταν για όλους μας ή αγορά των παιχνιδιών να είχε διαμορφώσει χαμηλότερες τιμές . Από τι στιγμή όμως που ένα καλό παιχνίδι είναι στα 50-60 . τότε δίκαια ή τιμή γιατί εγώ αυτό που είδα ήταν ένα παρά πολύ Κάλο παιχνίδι
-
Πολυ ωραία ατμόσφαιρ α. Την έχω καταβρεί . Μου τυχε να οδηγήσω και walker και τα στατιστικά ανέβηκαν ταβάνι . Να τωτήσω ποιο είναι καλύτερο το FSAA ή το ΤΑΑ ;
-
3D Mark Benchmark
npetras απάντησε στο θέμα του ponaei8anasi topic στην ενότητα Μετρήσεις & Αποτελέσματα Υπερχρονισμών
Ετσι έιναι φίλε μου . Απλα για την πλάκα μας και για να ξεχνιόμαστε που και που . Εντωμεταξύ όμως Προσπαθώ να καταλάβω αν είναι καλά τα αποτελέσματα της 970 που έχω. Με προβληματισε και λίγο ο sebastian . Στο site της FutureMark βάζω να μου δείξει αποτελέσματα απο 970 και όλοι μα όλοι έχουν sli . τραγικό .... Η κάρτα για τις αναγκες του bench τρεχει Σύμφωνα με το GPUZ στα 1317 με boost τα 1456 και μνήμες στα 2003 . Βέβαια αυτο πάλι ποτε δεν το έχω καταλάβει γιατι γίνεται , αν και λέει boost 1456 μέσα στο bench πιάνει 1531 σύμφωνα με τους μετρητές . Με cpu στα 4800 και μνήμες στα 1866 και windows 10 πέρνω τα παρακάτω σε 3dmark11 και 3dmark : Νομιζω όλοι με 970 στα ίδια δεν είστε πάνω κάτω ; -
3D Mark Benchmark
npetras απάντησε στο θέμα του ponaei8anasi topic στην ενότητα Μετρήσεις & Αποτελέσματα Υπερχρονισμών
Μας κανείς να ζηλευουμε..... Λίγο κάρτα λίγο ή cpu να το 18K . εμείς με την 970 μέχρι 12 βαριά και με την 290 που είχα μέχρι κοντά 13 . -
3D Mark Benchmark
npetras απάντησε στο θέμα του ponaei8anasi topic στην ενότητα Μετρήσεις & Αποτελέσματα Υπερχρονισμών
Να ποστάρω και γω για την ιστορία το δικό μου result που ανέβασα πρόσφατα στο HWBOT . Θεωρώ οτι καλά κρατέι η 970 και εντυπωσιάζομαι οτι αν και παλιά συζητούσαμε οτι δεν παίζει ρόλο η cpu αλλα μόνο η gpu , βλέπω οτι όσο δίνω και στην cpu η διαφορά στο bench score είναι ορατή , Αν και ίσως σε πραγματικό gaming τελικά να είναι αμελητέες οι διαφορές αυτές. -
Και γω πάλι για πρώτη φορά έτυχε και δοκίμασα την διάταξη που πρότεινε o seafalco . Δηλαδή ο πάνω πίσω να βγάζει και ο πάνω μπρος να βάζει και να βοηθάει με τους μπροστά το cpu cooler και την κάρτα γραφικών και το αποτέλεσμα είναι γενικά θετικό . Ακριβώς όπως στο σχεδιάγραμμα με τους πάνω να έχουν αναποδη ροή . Να πω οτι εγώ έτυχε ο πάνω πίσω που βγάζει να είναι 14cm χαμηλοστροφος και ο πάνω μπροστά 12cm πιο υψηλόστροφός με μεγαλύτερο cfm . Θεωρώ οτι είναι θέμα κουτιού για το πως διαμορφώνεται το αποτέλεσμα στις θερμοκρασίες
-
Το συγκεκριμένο screenshot ήταν χωρίς stress test . Σκοπός ήταν να δέιξει το 125χ40 που με εντυπωσίασε ομολογουμένως μιας και όλοι μου λέγαν να παίζω με 100 blck Stress κατάφερα να τρέξω με το vcore στα 1.48 ( με θεωρητικό μέγιστο της cpu το 1.5 ) . Ετρεξα AIDA64 και άν και το κοντερ δεν έδειξε μεγάλες θερμοκρασίες ,μια φοβία την είχα μιας και στο παρελθόν έτσι το χάσαμε το κορμί . Σε intel XTU benchmark κράσαρε . Μάλλον θέλει λίγο παραπάνω vcore ή καλύτερη ψύξη ή και τα 2 . Δεν θα το ζορίσω άλλο μην το πάρω στο χέρι .
-
Για αέρα καλά πήγαμε . Για παραπάνω θα δείξει ....
-
Ανοιχτή πρόσκληση για συμμετοχή (H.O.T.)
npetras απάντησε στο θέμα του TASOS topic στην ενότητα Μετρήσεις & Αποτελέσματα Υπερχρονισμών
Ευχαριστω Τασο για το καλοσορισμα. Δυστυχως φοβαμαι δεν θα καταφερω να προσφερω παρα πολλα στην ομαδα . Πανε τα χρονια που ειμασταν κολλημενοι μερα νυχτα πανω στο pc . Τωρα πλεον 36 χρονων τιγκα στις υποχρεωσεις .... αστα. . Τελοςπαντων ευτυχως που καταφερα να φτιαξω το pc , να κανουμε λιγο το κεφι μας μιας και το μικροβιο δε φευγει . Εχω μεγαλα hardware limitations , αλλα αν καταφερω και αλλαξω μνημες και καρτα κατι θα κανουμε... ( viperlesgr) -
Σήμερα έκανα αρκετές δοκιμές με διάφορα stress -test και σας παραθέτω τι διαφορετική αντίδραση του μηχανήματος στα test αυτά όσον αφορά θερμοκρασίες και watt. Σε όσους δεν έχουν τρέξει όλα τα τεστ και θέλουν να αχοληθούν με το oc της cpu τους και φοβούνται ,ίσως να τους φανεί χρήσιμο Τα τέστ που έτρεξα ήταν τα intel XTU , ROG Realbench , Prime 95 , Aida 64 , Intelburntest . Τα έτρεξα μόνο για 5 λεπτά , με σκοπό τη συλλογή των θερμοκρασιών και watt . Εννοείται οτι τα προγράμματα έχουν ξανατρεχτεί παλιότερα για τον έλεγχο της σταθερότητας και ο επεξεργαστής έιναι full stable. O Επεξεργαστής είναι ο i5 4690k χρονισμένος στα 4,692 ΜHz ( 102 χ 46 ) και voltage στα 1.295 και το πρόγραμμα για τις θερμοκρασίες είναι το coretemp 1. Σε idle : 2.Intel XTU 3.Realbench 4. Prime 95 5 OCCT 6. IntelBurntest Πάνω κάτω όλα τα προγράμματα έφτασαν μέγιστες θερμοκρασίες τους 65-67 βαθμούς με το intelburntest να κρατάει καλά τη φήμη του και να φτάνει τους 83 βαθμούς . Γενικά αυτό το stresstest το θεωρώ λίγο επικύνδυνο . Οι θερμοκρασίες που φτάνει το chip είναι στα όρια τελείως . Στα 4.7 που έπαιζα προχτές έφτασε και τους 96 βαθμούς . Για μένα και να το αποφύγετε να το τρέξετε και να είστε οκ με τα άλλα τεστ , δεν σημαίνει κάτι Παρόλο τις μεγάλες θερμοκρασίες , τα watt που χρει'αστηκε το inteburntest ήταν στα ίδια επίπεδα με το prime και το realbench Αξιόλογο και το OCCT το οποίο είναι το μοναδικό που έφτασε τα watt στα 2.2 !! Το θεωρώ και αυτό λίγο dangerous . Οσον αφορά τα Intel XTU και το realbench που πλασάρει η Rog , θεωρούνται stress test πιο κοντα στο everyday use και γίνονται γενικότερα αποδεκτά στην εξαγωγή αποτελεσμάτων και benchmark .
-
Δεν νομίζω. Το intelburn test παντα έχει πολύ μεγαλες θερμοκρασίες. Δοκίμασε και το realbench της rog και το stress test του intel XTU . Είναι stress tools πιο κοντά στο everyday use .
-
Cinebench R15
npetras απάντησε στο θέμα του ultraex2005 topic στην ενότητα Μετρήσεις & Αποτελέσματα Υπερχρονισμών
Περίμενα μεγαλύτερο score απο τον i5 στα 4,7 . Να υποθέσω οτι γίνεται αισθητή η απουσία του HT ή έχει να κάνει οτι 'έχω μνήμες χαμηλές στα 1680 ; -
Τελικά ο 4690Κ γουστάρει πουσάρισμα ... . Δοκίμασα αρκετές παραλλαγές σε bclk και core ratio . με 1.27v stable στα 4.6 ( 46 χ 100 ) και για τα 4.7 stable ήθελε 1.322 vcore . Για τα 4.7 Αρχικά το έβαλα στο 47 χ 100 και , κατέληξα στο 45 χ 105 για να πουσαρω και τις μνήμες μου . Νομίζω άνετα πάει και στ 4.8 . Η Noctua απέδωσε τα λεφτά της μέχρι τελευταίο ευρώ !!!
-
Μεγάλος Χριστουγεννιάτικος Διαγωνισμός TheLab.gr 2014!
Το μέλος npetras σχολίασε στην δημοσίευση του TheLab στην ενότητα Ειδήσεις
είχα καλομάθει και τελειώνει α- 303 comments
-
- #labxmas2014
- Cooler Master
- (και 6 επιπλέον)
-
Μεγάλος Χριστουγεννιάτικος Διαγωνισμός TheLab.gr 2014!
Το μέλος npetras σχολίασε στην δημοσίευση του TheLab στην ενότητα Ειδήσεις
Αντε να δο- 303 comments
-
- #labxmas2014
- Cooler Master
- (και 6 επιπλέον)
-
10 κωδικοί για το Watch dogs απο το κατάστημα Msystems
Το μέλος npetras σχολίασε στην δημοσίευση του karmen1983 στην ενότητα Ειδήσεις
Π -
Με το που σύνδεσα το νέο pc ,κατεβάζω steam αι origin ,και τί βλέπω το battlefield 4 premium στα 35 ευρώ !! Έχω να παίξω battlefield απο το 2011 με το batllefield 3 . Για να δούμε . Σαββατοκύριακο θα το λιώσω .....
- 5.774 απαντήσεις
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
10 κωδικοί για το Watch dogs απο το κατάστημα Msystems
Το μέλος npetras σχολίασε στην δημοσίευση του karmen1983 στην ενότητα Ειδήσεις
Θέλω δυναμική α -
Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός από την CRYORIG
Το μέλος npetras σχολίασε στην δημοσίευση του X-kyramas στην ενότητα Ειδήσεις
Μου α -
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
npetras απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
karmen1983, στις 22 Νοε 2014 - 02:26, έγραψε: Απλα σου λείπει ο brondi γι αυτο το έχεις δει αρνητικά . Ετσι ένιωθα και εγώ στην αρχή αλλα τελικά μας αποζημίωσε η πρώταγωνίστρια..... η οποια δηλώνει φέτος έτοιμη για όλα !!
