Jump to content

GFFermari

Premium Members
  • Posts

    5.929
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    26

Είδηση Comments posted by GFFermari

  1. e7631a23-2e9d-43ed-b6b6-1cdb390bbc51.PNG
    HEXUS.NET

    What you were expecting?

     

    Οκ, φαινεται να ναι λιγο κατω απο 3080 αλλα οκ. Την αδειαζει την 2080Ti.

    Αν αποδιδει σε RT, εχει σταθερους οδηγους κλπ. τοτε κατι γινεται. Για καταναλωση δεν εχει κ πολυ σημασια. Κ η πρασινη τα ιδια χαλια εχει.

     

    Ειμαι σιγουρος πως η καρτα που αναφερεται στα γραφηματα ειναι η μεγαλυτερη (6800ΧΤ-6900ΧΤ?)

     

    Για τους επεξεργαστες:

    Η διαφορα σε MT δεν ειναι τοσο μεγαλη καθως η 3000 σειρα ηδη πεταει. Δε χρειαζεται optimization για να αποδωσει σε 3Ds Max k Cinebench. Χρειαζεται στο καρκινιαρικο software που θελει ενα δυο πυρηνες.

    Στα παιχνιδια -1080p- οι διαφορες ειναι μεγαλες, ομως ειμαι σιγουρος πως σε 1440p/4K δε θα υπαρχει σημαντικη διαφορα.

     

    • Like 1
  2. Σου δωσε τις 5600/5700 που σε λιγο καιρο θα ναι για ανακυκλωση (κ λογω feature κ λογω drivers). Θελεις ξανα το ιδιο σεναριο?

     

    Υποχρεωμενη δεν ειναι. Απλα ειναι ''ευκαιρια'' να πιασει την κορυφη, να το διαφημισει κ να κερδισει.

    Κ οχι δε θα σου κανει τη χαρη να σου δωσει 400€ 2080Ti. Θα ακολουθησει την πρασινη τιμολογιακη πολιτικη γιατι την συμφερει, ασχετα αν πουλαει σαπακια.

    Αν το κανει, οπως εκανε με τις 5600/5700 που οντως ηταν κοστολογημενα χαμηλα, τοτε ξερεις οτι οι καρτες αποδιδουν αλλα εχουν θεματα.

    • Like 1
  3. Η καρτα πεταει σε professional apps. Εκει που μετραει δλδ κ η μνημη κλπ.

    Μικρο μειονεκτημα, αλλα μειονεκτημα, οτι δε φερει καποια software καλουδια που εχει η Titan RTX κ σε πιο εξειδικευμενα προγραμματα (της Dassault Systemes κυριως) σερνεται σαν παιχνιδομηχανη της σειρας. Αλλα θεωρω οποιος δουλευει καποιο απο αυτα τα λιγα προγραμματα, μπορει να παρει μια δευτερη (Quadro, Radeon VII etc.) που τα πηγαινει αερα.

     

    ο Steve (GN) ειπε σωστα πως τωρα η nVidia εδωσε τη μπαλα στην AMD κ τωρα παραμενει θεατης των γεγονοτων.

    Η αληθεια ειναι πως η 3080 δημιουργησε τρομακτικο hype υπερ της nVidia(οχι αδικα) ενω η 3090 το ισοπεδωσε, δειχνοντας πως αυτο ειναι το ταβανι μεχρι το 2024.

    Κ γω προσωπικα περιμενα μεγαλυτερα νουμερα για τη 3090, εχοντας στο μυαλο το τι πονο εδωσε η 3080, κ για το λογο αυτο πιστευα πως η κοκκινη δεν εχει καμια ελπιδα να παιξει σε τετοιο level.

     

    Τωρα ομως που εχει ως reference το ταβανι της 3080/3090 (δεν εχει κ πολυ σημασια ποιας), αν δε το πιασει, ας σταματησει τις καρτες κ ας προσηλωθει στα ποδηλατα.

    • Like 2
  4. 5 hours ago, adpanos said:

    Αναμένω πάντως έντονο ανταγωνισμό μιας και η AMD με την ίδια τεχνολογία του NAVI (RX5700XT) σε συσκευασία X2 θα μπορούσε θεωρητικά να την πιάσει ή να την ξεπεράσει.

     

    Η πρασινη αλλαξε λιθογραφια και το κοσμο ολο για να πιασει το ~2x2080 κ η AMD με ιδια λιθογραφια θα καταφερει το 2x5700XT?

    BTW ακομη κ αν το πιασει, δεν ειναι αρκετο για να παιξει μπαλα με την 3080. Θα πρεπει να εχει performance consistency 100% 2x5700XT για να μιλαμε για περιπου ιδια κατηγορια.

  5. 44 minutes ago, icy20 said:

    Ενταξει καλη ειναι δεν μπορω να πω. Η 3090 βλεπω να ειναι εντελως ακυρη αγορα παντως.

     

    Η 3090 οπως και η 3080 20GB κλπ θα ναι οι μονες που θα μπορουν να αξιοποιησουν πρακτικα την τεχνολογια RTX I/O.

     

    1598980117_rtx_io.jpg

    • Like 1
  6. 2 minutes ago, Frostbyte said:


    Ακουω συνεχεια 4K και 4K, συνελθετε. Ποιος ή ακομα καλυτερα, ποσοι, παιζουν σε 4K? Οι περισσοτεροι ακομα σε 1440p ειναι (και πολυ καλα κανουν).
    Ακομα και το high refresh 1080p ειναι μια χαρα valid αναλυση. Εγω παιζω σε 1080p επειδη θελω να εχω τρεις ξεχωριστες οθονες και δεν εχω χωρο για γραφειο-αεροδρομιο.

     

    Αναφερεται η αποδοση σε 4Κ γιατι εκει φαινεται ποσο αποδιδει η καρτα με το λιγοτερο bottlenecking απο τα σαπια CPUs. Ουσιαστικα η καρτα δε μπορει να αποδωσει σε 1440p γιατι οι 10900/3950 κλπ ειναι για ανακυκλωση κ μονο.

    Δε φταιει η καρτα ή η nVidia αν οι αλλοι (Intel, AMD) τον παιζουν.

     

    Η καρτα σπερνει. Κ οσο τα παιχνιδια γινονται πιο απαιτητικα, τοσο θα μεγαλωνουν οι διαφορες. Αρα το 2x2080 ή πρασινη το πετυχε.

    • Like 1
  7. Same old same old. Αυτή θα ναι η μόνιμη δικαιολογία από δω κ πέρα για την αργή ή την πλήρη απουσία επιτάχυνσης RT. Δλδ με λίγα λόγια δε θα βγει ποτέ μια AMD κάρτα που να τρέχει σωστά τα BF V, Control etc.

    Όπως ήδη έχει παραδεχθεί από την πλευρά του XBox s.X, το RT θα ναι απλή επιτάχυνση σε απλούς τίτλους κ όχι βασικό συστατικό. (γιατί η συσκευή αδυνατεί να τρέξει RT σε ικανοποιητικό βαθμό που να μπορεί να αξιοποιηθεί σε τίτλο πέρα του minecraft)

     

    Ως προς τα features, αυτά είναι πιο σημαντικά από την απόδοση της κάρτας σε απλά dx11/12 games. Όταν η 5700 θα ναι για σκραπ, η 2060 θα ναι η ελάχιστη απαίτηση για να ξεκινήσει απλά το παιχνίδι.

     

    Πολλοι ξεχνάτε τις ΜΧ που τρέχε το morrorwind  like shxxxxt κ μετα τίποτα γιατί δεν είχε pixel shaders.

    • Like 1
  8. Οχι, δυστυχώς. Έδωσα τη κάρτα την Παρασκευή.

    Γενικά η κάρτα το τρέχει καλά. Απλά υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις που το ρενταρει λανθασμένα με αποτέλεσμα να υπάρχει πολύ θόρυβος σε κάποια σκοτεινά σημεία (ενώ σε αλλά ίσως κ σκοτεινότερα δεν είχε θέμα), να εμφανίζει τα reflections με καθυστέρηση ή σε λάθος σημεία (στο Astra plane κυρίως), να εμφανίζει «δόντια» σε κάποια μόνο αντικείμενα έχοντας τις μέγιστες δυνατές ρυθμίσεις γραφικών κ ΑΑ, κλπ κλπ.
    Οκ, μπορεί κάποιος να ζήσει με αυτά άλλωστε δε παρατήρησα θέματα εικόνας σε αλλα παιχνίδια παρά μόνο σε heavily optimised για NVIDIA.

    (Πχ κανένα θέμα δεν είχα σε RDR2, BFV, AC Odyssey, κ.α. λιγότερο απαιτητικά)

     

    -

    Ξέρουμε ποτέ περίπου θα παρουσιάσει η κόκκινη τις νέες κάρτες?
    Ειναι απλά Q4 2020 όπως κ οι Ryzen 4000?

  9. @Nick74

    Δεν αναφέρομαι σε θέματα απόδοσης. Η 5700 το πήγαινε μπάλα το Control.

    Το πρόβλημα ήταν η τραγική διαφορά στην απεικόνιση σε σχέση με Nvidia.

     

    Δε μιλάω για RT αλλά για αδυναμία σωστού rendering σε κάποια σημεία, ιδιαίτερα σκοτεινά .

     

     

    • Like 1
  10. Η 5700ΧΤ πιανει νουμερα της 2070Super k 2080 σε καποια games. Σε πολλα παλια, που κ η 1080Ti ειναι on par.

    Σε οτιδηποτε καινουριο με χρηση DLSS ειναι μαζι (ή λιγο κατω) με 2060. (τη στιγμη που μια 2080 παει σχεδον στο διπλασιο)

     

    Το προβλημα ποτε δεν ηταν η αποδοση των 5600/5700. Το προβλημα ηταν που ηρθαν στην αγορα 3 χρονια μετα, χωρις features που θα τις κρατουσαν στην επιφανεια και οι drivers.

    Οπου δουλευε σωστα η 5700ΧΤ μου, δλδ Battlefield V, RDR2, τα νουμερα που εβλεπα ηταν ανελπιστα καλα (για τα μισα χρηματα μιας 2080).

    Ειχε(κ εχει) ομως θεματα instabillity, random crashes αλλα, το σημαντικοτερο, αδυναμια να τρεξει καλα καποια games χωρις glitches etc. (Control, Death Stranding, Quantum Break)

    Προσωπικα δε μετανιωσα που την πηρα. Ειδικα η εκδοση που πηρα, ετρεχε σα πυραυλος αν και ο θορυβος κ οι θερμοκρασιες ηταν αστεια λογω υλοποιησης. Ευλογημενο το νερο...

     

    Ομως ολες οι καρτες αυτες ειναι για ανακυκλωση πλεον. Εκτος των gamer που ασχολουνται μονο με competitive fps etc.

     

    Ον τοπικ, δεν ειναι απιθανο να δουμε μια 6700ΧΤ με αποδοση στο ~+20% μιας 2080Ti. Δλδ περιπου 20% πισω απο μια 3080.

    Στα 599$, αν αποδιδει κ σε RT, θα ναι ελκυστικη. (μεχρι να βγει η 3070Ti/Super στα 599$)

    To απιθανο ειναι να δουμε κατι στα επιπεδα της 3080 ή πιο πανω.

    • Like 3
  11. Στους επεξεργαστές η Ιντελ κοιμήθηκε για χρόνια. Η NVIDIA ξεφτιλίζει κάθε γενιά Radeon από εποχές 7970.

     

    Κ όχι οι 5600/5700 δε έχουν καλύτερες επιδόσεις από 2060/2070. Μέχρι κ το fortnite θα χει DLSS. Να θυμίσω τι κάνει η 2060 στην 5700ΧΤ?

    • Like 1
  12. 16520
    WWW.GURU3D.COM

    New in DirectX— Feature Level 12_2,  a “feature level” is a name that is used to describe a bunch of graphics card capabilities. “Feature level” is a...

     

    H RDNA 1 παει για αποσυρση....

     

    1514
    WWW.GURU3D.COM

    A week before announcements specification oft he GeForce RTX 3090 and 3080. According to videocardz three products will be launched in...

     

    • Like 1
  13. 1 hour ago, Kyro said:

    Έχεις δίκιο σε αυτά που λες αλλά την πάτησα την προηγούμενη φορά που πήρα τον fx και αμέσως μετά άλλαξε socket.

     

    Τι εννοεις?

    Αγορασες FX το 2016?

     

    Spoiler

    Το ΑΜ4 βγηκε τελη του 16 κ οι επεξεργαστες το Μαρτιο του 17.

     

    • Like 1
  14. 7 minutes ago, gdp77 said:

     

    Δεν τον ανέφεραν ως "μεγάλο χαρτί". Με τις γνώσεις που έχει σίγουρα βοήθησε την Intel να μην ξεκινήσει από το μηδέν αλλά από το επίπεδο VEGA και πάνω.

     

     Η AMD όπως πολύ καλά γνωρίζεις τα τελευταία 3 χρόνια πήρε μπρος. Ούτε την κλίμακα ολοκλήρωσης είχε και προφανώς ούτε και τα μυαλά να την σπρώξουν μπροστά.

     

    Ναι για content cosnumption, όχι για gaming. Ταινίες 4Κ βλέπεις και με τις ενσωματωμένες GPU. Μια χαρά έχουν ακολουθήσει.

     

     

    Καμία εταιρεία ΠΟΤΕ δεν κυκλοφόρησε ανώτερο προϊόν, όταν μπορούσε να σου πουλάει το υποδεέστερο σε πανάκριβες τιμές και εσύ να αγοράζεις. Αν δεν υπάρξει τρίτος παίκτης ή η AMD να θελήσει market share και να προσφέρει RDNA2 σε χαμηλές τιμές, καμία πρόοδο δεν θα δεις. Τσούκου τσούκου. Ειδικά τα 4k που θες 144Hz ούτε σε μια 5ετία δεν θα τα έχουμε για AAA τίτλους.

     

     

    Σοβαρά μιλάς; Εσένα μπορεί να μη σου λέει τίποτα, πάντως θα ήταν το προϊόν της δεκαετίας αν γινόταν κάτι τέτοιο. Μια 1080 παίζει τους περισσότερους τίτλους 1080p 60FPS+. Είναι αρκετή για τη συντριπτική πλειονότητα του κόσμου.

     

    Ο Koduri καταφερε με καλυτερη λιθογραφια και απειρως καλυτερη μνημη (ΗΒΜ) να βγαλει καρτα που ισα εφτανε την 1080. Η αγορα (gaming) του σημερα δε θελει πανω απο Vega αλλα τρεις με τεσσερις φορες τουλαχιστον πανω απο αυτο.

     

    Η AMD δε θα μπορουσε να εμφανιστει στο προσκηνιο διαφορετικα. Μονο μια τοσο χαοτικη διαφορα με τον αντιπαλο θα την εφερνε σε θεση μαχης.

    Αλλα αυτο ειναι κ το μειονεκτημα. Οτι ο αντιπαλος σε παιζει στα ισια καιγοντας καρβουνο στα 14 ....χιλιομετρα.

     

    Μα για gaming μιλαμε. Νομιζω. :D

     

    Συμφωνω. Γιαυτο μας εχει αρμεξει η nVidia.

     

    Τι νοημα εχει η υπαρξη μιας Ιντελ 1080 Εξτρημ Εντισιον τη στιγμη που εχεις 470, 480, 570, 580, 590, 980Τi, 1070, 1070Ti, 1080, 1080Ti, Vega 56, Vega 64, 1660 (κ ολες τις super, ultra, ti εκδοσεις τους)? Κ δε βαζω αλλες λιγο υποδεεστερες που ο κοσμος τις εχει ξεχασει ή τις εχει ξεγραμμενες οπως 980, Fury, Fury X κλπ κλπ κλπ.

    Επειδη ο κοσμος παιζει σε 1080p, αυτο δε σημαινει πως τα γραφικα θα πρεπει να μεινουν στα επιπεδα του 2016.

    Εχουμε 5 Assasins Creed (Unity, Syndicate, Origins, Odyssey, Vlahara) να τρεχουν στην ιδια μηχανη και ακομα οι καρτες κΧΧΧΧνουν. Ακομα κ  η Ubisoft (η καθε Ubi) να ηθελε να χρησιμοποιησει τη AnvilNext 3.0, δε μπορει γιατι οι καρτες ειναι τραγικα αργες.

     

    Για να κλεισω. Το προβλημα που βλεπω για το αμεσο μελλον δεν ειναι οι καθαροαιμες επιδοσεις σε ''απλα'' DX12 γραφικα. Θεωρω πως η επομενη γενια κ η μεθεπομενη θα ειναι υπεραρκετες για επιταχυνση με αξιοπρεπεια σε οποιαδηποτε αναλυση (4Κ). Το προβλημα θα προκυψει απο το ποιος θα εχει τη τεχνολογια για επιταχυνση next gen γραφικων σε αυτες τις αναλυσεις. Και φαινεται πως μονο η καρκινιαρα πρασινη την εχει.

    **εκτος αν πεσει εμπαργκο των developer λογω του κοκκινου καρκινου στις κονσολες.

  15. Τον Koduri τον αναφέρεις ως μεγαλο χαρτί στα χερια της Ιντελ δλδ?? λοοοολ.

    Σιγουρα η Ιντελ δεν ειναι start up αλλα η AMD/ΑΤΙ εχει τοσα χρονια στο παιχνιδι και ακομα στα επιπεδα της 1080 ειναι. Δε μιλαμε καν για τεχνολογιες υψηλου επιπεδου απλα για DX acceleration.

     

    Υπαρχει λογος να ξεκολλησουμε καθως οι οθονες και οι τηλεορασεις εχουν φυγει μια 5ετια τουλαχιστον μπροστα.

    Η τελευταια τηλεοραση που θα παρεις σημερα εχει 4Κ-100Hz. Οι οθονες αρχιζουν κ χανουν το μετρημα των Hz (ασχετως χρησιμοτητας) περα του μεγεθους.

     

    Δε χρειαζεται παικτης απο το πουθενα. Μονο σε ταινιες συμβαινει αυτο. Στον πραγματικο κοσμο υπαρχει ανταγωνισμος εφοσον οι αντιπαλοι, οσοι κ αν ειναι σε αριθμο, εχουν τεχνολογικα οπλα να χτυπησουν τον αντιπαλο.

     

    Τελος, το να μου βγαλει η Ιντελ μια 1080 λαικ καρτα με 50€ δε μου λεει τιποτα γιατι η αγορα δεν εχει αναγκη απο τετοιες καρτες κ πλεον υπαρχουν απειρες μτχ αντιστοιχες με +/-10% στην αποδοση.

  16. 5512
    WWW.GURU3D.COM

    The chief engineering officer of Intel, Venkata 'Murthy' Renduchintala, leaves the company August 3rd. Renduchintala was responsible for the 7nm chips...

     

     

    Quote

    The chief engineering (basically the number two in the company) officer of Intel, Venkata 'Murthy' Renduchintala, leaves the company on August 3rd. He was responsible for the 7nm chips division at Intel. That division is now being split up and will have managers who will report directly to CEO Bob Swan.

     

    ....more good news on the corner...

    • Like 1
    • Agree 1
  17. Αν καταφερει κ βγαλει καρτα με επιδοσεις 5600ΧΤ/2060 με τη πρωτη, τοτε η AMD καλυτερα να το κλεισει το μαγαζι.

    Προφανως δε θα εχουν κανενα feature (DXR, DLSS-like etc.) αλλα οκ. Αλλη μια 1080 στο παιχνιδι.

    Να δουμε ποτε θα ξεκολλησουμε απο αυτο το επιπεδο επιδοσεων.

  18. Χρησιμοποιω το εν λογω παιχνιδι γιατι ειναι ισως το μονο χωρις ray tracing αλλα με DLSS. (γιατι RT χωρις DLSS ειναι αυτοκτονια)

    Δε το αγορασα ακομη. Κ δε κρινω το παιχνιδι αλλα τις επιλογες των developers να χρησιμοποιησουν την εν λογω τεχνικη στο παιχνιδι αν και ειναι καλα optimized κ τρεχει σε υψηλες αναλυσεις με ποικιλια καρτων γραφικων.

     

    @ARMAGEDDON

    ουτε καν κοντα....Το δοκιμασα σε Control κ BF V.

     

    *****υπαρχει κ το φανταστικο σεναριο η 6700ΧΤ να ειναι 50% πανω απο 2080Ti και η 3080, που θα ναι 25-30, να θελει DLSS για να την πιασει....λοοολ*****

  19. Το ray tracing ειναι το επομενο εφε.

     

    Οι developers θα διαλεγουν να κανουν game με RT+DLSS αν ειναι δυνατο ή σκετο game με DLSS σαν το Death Stranding αν θελουν ο τιτλος να ειναι ΑΑΑ ή next gen.

     

    Η AMD ειτε πρεπει να βγαλει κ αυτη κατι αντιστοιχο του DLSS που να δινει fps ή να τα αφησει ολα στη τυχη και να βασιστει στο γεγονος πως εφοσον ολα τα παιχνιδια για τις κονσολες θα γραφονται για RDNA 2, θα εμφανιστει καποια μηχανη γραφικων να κανει παπαδες, γραμμενη με αιμα ασιάτη.

     

    Ο τελικος κριτης παντα θα ειναι τα fps σε δεδομενες αναλυσεις κ γραφικα, εφοσον κ οι δυο αντιπαλοι εχουν καρτες που θα δειχνουν το ιδιο.

    Το να μου δειχνει η 5700 τα παιχνιδια σαν το Morrowind με την ευλογημενη ΜΧ440, ας μου λειπει.

  20. Η 5700ΧΤ ειναι γρηγορη, κανεις δε λεει το αντιθετο. Βλεπεις σε 1440p ειναι 6fps πισω απο την 2080 που ειχα. Ομως η 2080 εχει απενεργοποιημενο το DLSS.

    Οπως κ οι υπολοιπες 20Χ0. Μηπως η 2060 με DLSS On ριχνει στα αυτια την 5700ΧΤ??

     

    Το Control το παιξατε με RTX k DLSS on??

    Καποια στιγμη που ο driver εκανε νερα κ με πετουσε εξω, οταν τα ειχα ολα ΟΝ, ειδα πως φαινεται το παιχνιδι σε νορμαλ καρτες τυπου 5600/5700/1080 κλπ.

    Σαν Max Payne 2 με καλυτερα textures.

     

    Συμπερασμα: οσο γρηγορες κ να ειναι, που ειναι, ειναι πεθαμενες τεχνολογικα οπως και οι Pascal. Ενα εφε παραπανω να βαλουν οι developers, θα κλασουν ολες σε 1440p/4Κ.

     

    Τελος, μη συγκρινετε τις 5600/5700ΧΤ με οποιαδηποτε 1080/1080Ti κλπ. Οι τελευταιες βγηκαν το μακρινο 2016....Ειναι ντροπη.

  21. Όχι δεν είναι. 
    Μπορεί η 5700ΧΤ μου να πιάνει τα νούμερα της 2080 που είχα σε κάποια παιχνίδια(1 τουλάχιστον) αλλά σε ότι “next gen“ κυκλοφορεί η κόκκινη απλά δεν υπάρχει. Κ ως προς την απόδοση και ως προς την εικόνα.

    Και όχι δεν είναι δικαιολογία η τιμή της όταν παίζεις Control με εικόνα σαν Max Payne 2. 

    Η 2060 μπορεί να φαίνεται αργή σε σχέση με 5600/5700/1660/1080 όμως είναι η μόνη που θα επιβιώσει όταν νέα παιχνίδια σαν το Death Stranding εμφανιστούν.
    Οι 5600/5700 είναι υλικά του 2016. Μαζί με 1080/1080Ti etc.

     

    btw dxr θα έχουν οι νέες Navi όμως δεν άκουσα τίποτα για dlss.

  22. Το θεμα ειναι οτι η AMD ειναι τρεις αιωνες πισω απο την nVidia. Λιγη σημασια θα ειχαν οι τρεις μηνες...

     

    Αναφερεις πως η 5700ΧΤ σου ειναι λιγο καλυτερη της 1080 σου στις υψηλες αναλυσεις. Δλδ η 2070 ειναι λιγο καλυτερη απο την 1080.

    Δε διαφωνω ως προς την ποσοτητα, γιατι οντως λιγο πανω ειναι, απλα επισημαινω την τραγικοτητα της καταστασης. Δλδ 4 χρονια μετα την 1080, οι καρτες που εχουμε ειναι λιγο πιο γρηγορες απο αυτη. Εμετος απλα.

     

    Η nVidia τουλαχιστον εχει ενα DLSS που τωρα φαινεται να αποδιδει (Death Stranding, Control, Cyberpunk 2077 etc.) και η διαφορα ανοιγει χαοτικα υπερ της.

    Η 5700ΧΤ τι εχει? Νομιζω πως η 2060 θα εχει πολυ μεγαλυτερη αξια στα μεταχειρισμενα μετα την κυκλοφορια των επομενων τιτλων που θα κανουν χρηση του DLSS.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.