-
Posts
500 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by kazaboy
-
Μην το πετάτε, χαρίστε το εδώ και κάντε κάποιον ευτυχισμένο...
kazaboy απάντησε στο θέμα του dpolal topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
@roybatty με ενδιαφερει,περιμενω νεα σου. -
OnePlus One - Ο νεος επωνυμος Κινεζος
kazaboy απάντησε στο θέμα του FANISTELROOY topic στην ενότητα Smartphones
Καλημέρα παιδιά, έχω τρεις προσκλήσεις, όποιος ενδιαφέρεται για 4 μέρες ακόμη διαθέσιμες... https://account.oneplus.net/invite/claim/GLTA-IWP2-94QC-XPFL https://account.oneplus.net/invite/claim/GLB8-9MVI-G4NQ-LPF7 https://account.oneplus.net/invite/claim/GLKW-PMDS-XOIW-YGW2 -
A ok τοτε, απλά νόμισα πως είχε διαβρωθεί, πάντως καλά διατηρήθηκε για τόσο καιρό.
- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ναι για το δικό σου, εγω διακρίνω μια διάβρωση στο κέντρο του block εκεί που πέφτει το υγρό όπως επίσης και στο Jet J3 σε δύο σημεία ή δεν είναι ;
- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Απ' ότι βλέπω έχεις διάβρωση στο wblock, έχεις μήπως διαφορετικών ειδών υλικά στο σύστημα (πχ. αλουμίνιο - χαλκός);
- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
OnePlus One - Ο νεος επωνυμος Κινεζος
kazaboy απάντησε στο θέμα του FANISTELROOY topic στην ενότητα Smartphones
A ok, νομιζα το ειχες αγορασει. -
OnePlus One - Ο νεος επωνυμος Κινεζος
kazaboy απάντησε στο θέμα του FANISTELROOY topic στην ενότητα Smartphones
@takis20 σε πόσες μέρες σου ήρθε το κιν. εγω το περιμένω από τις 27/12 και τωρα πάει Γερμανία... μετά στο Ελλάδα. -
OnePlus One - Ο νεος επωνυμος Κινεζος
kazaboy απάντησε στο θέμα του FANISTELROOY topic στην ενότητα Smartphones
Μούφα είναι παιδιά, το τρίτο τρίμηνο του 2015 είναι να βγεί, επειδή δύο μερες τώρα έψαχνα διάφορα για το κινητό και εν τέλει έγινε η αγορά εχθές, το είχα διαβάσει σε 2-3 άρθρα. Άρθρο -
Μεγάλος Χριστουγεννιάτικος Διαγωνισμός TheLab.gr 2014!
Το μέλος kazaboy σχολίασε στην δημοσίευση του TheLab στην ενότητα Ειδήσεις
Χ- 303 comments
-
- #labxmas2014
- Cooler Master
- (και 6 επιπλέον)
-
Μεγάλος Χριστουγεννιάτικος Διαγωνισμός TheLab.gr 2014!
Το μέλος kazaboy σχολίασε στην δημοσίευση του TheLab στην ενότητα Ειδήσεις
- 303 comments
-
- #labxmas2014
- Cooler Master
- (και 6 επιπλέον)
-
10 κωδικοί για το Watch dogs απο το κατάστημα Msystems
Το μέλος kazaboy σχολίασε στην δημοσίευση του karmen1983 στην ενότητα Ειδήσεις
Καλές Γιο -
Μην το πετάτε, χαρίστε το εδώ και κάντε κάποιον ευτυχισμένο...
kazaboy απάντησε στο θέμα του dpolal topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Ok, απλά εχουν μεσολαβήσει αρκετά άλλα post και δεν καταλάβαινα ποιος δίνει τι ..και ποιος τι έχει πάρει. Για το ψυγείο και το πιάτο ενδιαφερόμουν ,δεν ξέρω τι άλλο έδινες. Αφού δώθηκαν εντάξει, σε ευχαριστώ για την απάντηση. -
Μην το πετάτε, χαρίστε το εδώ και κάντε κάποιον ευτυχισμένο...
kazaboy απάντησε στο θέμα του dpolal topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Επειδή δεν έχω βγάλει άκρη με τα post, @2cpu τελικά υπάρχουν τα πράγματα ή όχι, γιατί με ενδιαφέρουν Θεσσαλονίκη είμαι κι εγώ. -
Μην το πετάτε, χαρίστε το εδώ και κάντε κάποιον ευτυχισμένο...
kazaboy απάντησε στο θέμα του dpolal topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Παρέλαβα κι εγώ εχθές από konilio το πιάτο σε άριστη κατάσταση, τον ευχαριστώ πολύ για την δωρεά του . -
Μην το πετάτε, χαρίστε το εδώ και κάντε κάποιον ευτυχισμένο...
kazaboy απάντησε στο θέμα του dpolal topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Καλησπέρα, το πληκτρολόγιο δόθηκε; -
Μην το πετάτε, χαρίστε το εδώ και κάντε κάποιον ευτυχισμένο...
kazaboy απάντησε στο θέμα του dpolal topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Να μπω κι εγώ στη σειρά που είμαι από Θεσσαλονίκη ?χιχιχι Για άμεση παραλαβή.Αν δεν κάτσει με τα άλλα παιδιά. -
Μην το πετάτε, χαρίστε το εδώ και κάντε κάποιον ευτυχισμένο...
kazaboy απάντησε στο θέμα του dpolal topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Ενδιαφέρομαι κι εγώ άμεσα, ακόμη και σήμερα... ή τώρα -
Αποδεκτό το νούμερο, από 1-3 βαθμούς το ανώτερο θα έβλεπες αλλαγή. Δική σου είναι η απόφαση αν θα προβείς σε αλλαγές.
- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Οτι ρουφάει ρουφάει, αλλά, αν υπάρχει δυνατότητα να δεις τις στροφές με και χωρίς plexi θα δεις πως σου κόβει την απόδοσή τους,άσε που δεν εισάγει φρέσκο καθαρό αέρα.
- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Χάρμα οφθαλμών...πολύ χαριτωμένο. ΥΓ. 1) Βάλε τον Ocz Vector 150 θα πηγαίνει και χρωματικά με το όλο σύνολο (έχω τον corsair 120 και έχω σκυλομετανιώσει που τον πήρα και 220ευρώ τότε...) 2) Αν βολεύει βάλε την αντλία στο κάτω επίπεδο μαζί με το ψυγείο.Επίσης απ' ότι κατάλαβα έχεις προέκταση στο καλώδιο usb (φαίνεται η σύνδεση) αν μπορείς κατασκεύασε ένα απ' την αρχή χωρίς συνδέσμους.
-
Για να λέμε και του στραβού το δίκιο... με 300 ευρουδάκια θα βρείς μόνο κάποιο έτοιμο κιτ υδρόψυξης και αυτό σε περιορισμένο βαθμό υλικών και επιλογών ως προς την ψύξη μερικών μόνο σημείων του συστήματος. Επειδή λιγο πολύ γνωρίζω από parts και τιμές , απλά ενδεικτικά και μόνο ένα σετάκι για ψύξη cpu+gpu μόνο. Οι τιμές θα είναι στρογγυλοποιημένες, 2 ευρώ πάνω 2 κάτω...δεν γίνεται λόγως.... Εχουμε και λέμε... 1 x cpu waterblock : 70,00 euro 1 x gpu waterblock : 70,00 euro 1 x radiator 360 : 80,00 euro 1 x tank : 60,00 euro 1 x wc pump : 70,00 euro 8 x racor : 8x4,50 euro =36,00 euro 1 x 1m tube : 6,50 euro 1 x wc fluid 1L : 8,50 euro Σύνολο : 401,00 euro Χωρίς έξοδα μεταφοράς και με συμβιβασμούς στα υλικά.
- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Με stock ρεύματα είναι, όταν θα περνάει νεράκι πάνω απ' το δερματάκι του τότε βλέπουμε.
-
Αυτές τις θερμοκρασίες έχω εγώ, πριν λίγη ώρα...
-
Με 4770k & Mpower Z87 σε 4.2 και stock ψύκτρα από 38 - 65 κυμαίνομαι. Από που βλέπεις τις θερμοκρασίες σου; Δεν διαφορές μεταξύ bios & προγράμματος που χρησιμοποιείς.
