Jump to content

kazaboy

Premium Members
  • Posts

    500
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by kazaboy

  1. @roybatty με ενδιαφερει,περιμενω νεα σου.
  2. kazaboy

    OnePlus One - Ο νεος επωνυμος Κινεζος

    Καλημέρα παιδιά, έχω τρεις προσκλήσεις, όποιος ενδιαφέρεται για 4 μέρες ακόμη διαθέσιμες... https://account.oneplus.net/invite/claim/GLTA-IWP2-94QC-XPFL https://account.oneplus.net/invite/claim/GLB8-9MVI-G4NQ-LPF7 https://account.oneplus.net/invite/claim/GLKW-PMDS-XOIW-YGW2
  3. kazaboy

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    A ok τοτε, απλά νόμισα πως είχε διαβρωθεί, πάντως καλά διατηρήθηκε για τόσο καιρό.
  4. kazaboy

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Ναι για το δικό σου, εγω διακρίνω μια διάβρωση στο κέντρο του block εκεί που πέφτει το υγρό όπως επίσης και στο Jet J3 σε δύο σημεία ή δεν είναι ;
  5. kazaboy

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Απ' ότι βλέπω έχεις διάβρωση στο wblock, έχεις μήπως διαφορετικών ειδών υλικά στο σύστημα (πχ. αλουμίνιο - χαλκός);
  6. kazaboy

    OnePlus One - Ο νεος επωνυμος Κινεζος

    A ok, νομιζα το ειχες αγορασει.
  7. kazaboy

    OnePlus One - Ο νεος επωνυμος Κινεζος

    @takis20 σε πόσες μέρες σου ήρθε το κιν. εγω το περιμένω από τις 27/12 και τωρα πάει Γερμανία... μετά στο Ελλάδα.
  8. kazaboy

    OnePlus One - Ο νεος επωνυμος Κινεζος

    Μούφα είναι παιδιά, το τρίτο τρίμηνο του 2015 είναι να βγεί, επειδή δύο μερες τώρα έψαχνα διάφορα για το κινητό και εν τέλει έγινε η αγορά εχθές, το είχα διαβάσει σε 2-3 άρθρα. Άρθρο
  9. kazaboy

    10 κωδικοί για το Watch dogs απο το κατάστημα Msystems

    Καλές Γιο
  10. Ok, απλά εχουν μεσολαβήσει αρκετά άλλα post και δεν καταλάβαινα ποιος δίνει τι ..και ποιος τι έχει πάρει. Για το ψυγείο και το πιάτο ενδιαφερόμουν ,δεν ξέρω τι άλλο έδινες. Αφού δώθηκαν εντάξει, σε ευχαριστώ για την απάντηση.
  11. Επειδή δεν έχω βγάλει άκρη με τα post, @2cpu τελικά υπάρχουν τα πράγματα ή όχι, γιατί με ενδιαφέρουν Θεσσαλονίκη είμαι κι εγώ.
  12. Παρέλαβα κι εγώ εχθές από konilio το πιάτο σε άριστη κατάσταση, τον ευχαριστώ πολύ για την δωρεά του .
  13. Καλησπέρα, το πληκτρολόγιο δόθηκε;
  14. Να μπω κι εγώ στη σειρά που είμαι από Θεσσαλονίκη ?χιχιχι Για άμεση παραλαβή.Αν δεν κάτσει με τα άλλα παιδιά.
  15. Ενδιαφέρομαι κι εγώ άμεσα, ακόμη και σήμερα... ή τώρα
  16. kazaboy

    Δείξτε το κουτί σας...

    Με τι τρόπο και βαφή έγινε το lifting του;
  17. kazaboy

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Αποδεκτό το νούμερο, από 1-3 βαθμούς το ανώτερο θα έβλεπες αλλαγή. Δική σου είναι η απόφαση αν θα προβείς σε αλλαγές.
  18. kazaboy

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Οτι ρουφάει ρουφάει, αλλά, αν υπάρχει δυνατότητα να δεις τις στροφές με και χωρίς plexi θα δεις πως σου κόβει την απόδοσή τους,άσε που δεν εισάγει φρέσκο καθαρό αέρα.
  19. kazaboy

    Δείξτε το κουτί σας...

    Χάρμα οφθαλμών...πολύ χαριτωμένο. ΥΓ. 1) Βάλε τον Ocz Vector 150 θα πηγαίνει και χρωματικά με το όλο σύνολο (έχω τον corsair 120 και έχω σκυλομετανιώσει που τον πήρα και 220ευρώ τότε...) 2) Αν βολεύει βάλε την αντλία στο κάτω επίπεδο μαζί με το ψυγείο.Επίσης απ' ότι κατάλαβα έχεις προέκταση στο καλώδιο usb (φαίνεται η σύνδεση) αν μπορείς κατασκεύασε ένα απ' την αρχή χωρίς συνδέσμους.
  20. kazaboy

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Για να λέμε και του στραβού το δίκιο... με 300 ευρουδάκια θα βρείς μόνο κάποιο έτοιμο κιτ υδρόψυξης και αυτό σε περιορισμένο βαθμό υλικών και επιλογών ως προς την ψύξη μερικών μόνο σημείων του συστήματος. Επειδή λιγο πολύ γνωρίζω από parts και τιμές , απλά ενδεικτικά και μόνο ένα σετάκι για ψύξη cpu+gpu μόνο. Οι τιμές θα είναι στρογγυλοποιημένες, 2 ευρώ πάνω 2 κάτω...δεν γίνεται λόγως.... Εχουμε και λέμε... 1 x cpu waterblock : 70,00 euro 1 x gpu waterblock : 70,00 euro 1 x radiator 360 : 80,00 euro 1 x tank : 60,00 euro 1 x wc pump : 70,00 euro 8 x racor : 8x4,50 euro =36,00 euro 1 x 1m tube : 6,50 euro 1 x wc fluid 1L : 8,50 euro Σύνολο : 401,00 euro Χωρίς έξοδα μεταφοράς και με συμβιβασμούς στα υλικά.
  21. kazaboy

    Overclocking Core i7 (D0)

    Με stock ρεύματα είναι, όταν θα περνάει νεράκι πάνω απ' το δερματάκι του τότε βλέπουμε.
  22. kazaboy

    Overclocking Core i7 (D0)

    Αυτές τις θερμοκρασίες έχω εγώ, πριν λίγη ώρα...
  23. kazaboy

    Overclocking Core i7 (D0)

    Με 4770k & Mpower Z87 σε 4.2 και stock ψύκτρα από 38 - 65 κυμαίνομαι. Από που βλέπεις τις θερμοκρασίες σου; Δεν διαφορές μεταξύ bios & προγράμματος που χρησιμοποιείς.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.