Jump to content

spinalgr1990

Premium Members
  • Posts

    158
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by spinalgr1990

  1. spinalgr1990

    Η AMD ανακοίνωσε τους νέους Ryzen 2ης γενιάς

    τιμες για Ελλάδα
  2. Νεο cpu 2ης γενιας Ryzen
  3. Οι νέοι επεξεργαστές της 8ης γενιάς Intel είναι εδώ για να απογειώσουν το PC σου: ✓ Με ενσωματωμένες κάρτες γραφικών Intel UHD 610 & UHD 630 για να τα βλέπεις όλα 4Κ ✓ Με έως 6 πυρήνες για απόκριση που κόβει την ανάσα ✓ Optane Memory Ready για ασύγκριτες επιδόσεις Δες τους όλους εδώ
  4. πολυ καλοι για τα λεφτα τους !
  5. Θα συμφωνήσω και εγώ απόλυτα μαζί σου. Προσωπικά όσες φορές και εγώ αγόρασα απο μεγάλες αλυσίδες δεν έμεινα καθόλουτ ευχαριστημένος με το after sales support. Ψαχνοντας στο google βρηκα ότι ειδικά το ΠΛΑΙΣΙΟ είχε μαζέψει πάρα πολλές αρνητικές αξιολογήσεις και φαίνεται εφόσον έγινε γνωστό σε μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό μέσω του σκρουτζ είπε να αποχωρήσει. Θυμάμε και εποχές όμως που ΠΛΑΙΣΙΟ και e-shop.gr ειχαν τις καλύτερες τιμές αλλά ήταν τιμες καρτελ γιατι πουλησαν στην ίδια τιμή. Εικόνα
  6. Γιατί δεν συμμετέχουν πλέον στο skroutz.gr μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων όπως το e-shop.gr , ΠΛΑΙΣΙΟ , Public ; Ποια είναι η απόψη σας περί του θέματος?
  7. Εχω αγορασμενο σετ πληκτρολογιο ποντίκι απο το πλαίσιο και αντιμετωπίζω πρόβλημα με το ποντίκι(κολλάει η ροδέλα και πολλες φορες δεν λειτουργεί). Το παρασταστικό αγοράς γράφει πάνω του Το προϊόν συνοδεύεται με 3 έτη εγγύση της Πλαίσιο Computers. Θα ηθελα να ρωτησω τι σημαινει αυτό ; Μου το κάνουν αντικατάσταση με καινούργιο ή πρώτα θα πάει για επισκευή ή το στελνουν στο κατασκευαστή του προϊόντος;
  8. spinalgr1990

    Κατεβάστε δωρεάν το παιχνίδι Darkwood μέσω του The Pirate Bay

    Ωραιο παιχνιδακι και κατεβηκε αρκετα γρηγορα!
  9. Οντως αυτος ο επεξεργαστης ειναι ισοδυναμος με i3 kaby lake..
  10. το ιδιο θεμα ειχε και το δικο μου στα win10 αλλα οταν εκανα Disable το Driver Signature το περασα κανονικα μεσα απο την διαχειριση συσκευων. Εισαι σιγουρος οτι το εκανες και εσυ disable ? (θελει shift + restart και μετα πατας f11)
  11. Τον driver δεν τον εγκαθιστας απο το installer του . Θα το κανεις χειροκινητη εγκατασταση μεσα απο την διαχειριση συσκευων (μιας και το installer που ειδα δεν υποστηριζει win10)
  12. spinalgr1990

    Ερωτηση για τηλεφωνική καλωδίωση

    Τελικά τα ενωσα με τα rj11 και προς το παρον φαινεται βελτιωση στην ταχύτητα του download. Tο κατα ποσο επραξα σωστα πιστευω θα δειξει στα περασμο του χρόνου. Εικονες φαινονται παρακατω
  13. spinalgr1990

    Ερωτηση για τηλεφωνική καλωδίωση

    Ξεχασα να αναφερω οτι το μπουατ ειναι στην πιλοτη του σπιτιου οποτε και δεν βρεχεται ..
  14. spinalgr1990

    Ερωτηση για τηλεφωνική καλωδίωση

    οχι υπαρχει καλωδιωση μεχρι το σπιτι μου απλα θελω λιγο να τα σημαζεψω. Το κοκκινο καλωδιο ειναι το απερχομενο και το πρασινο καταληγει στο σπιτι.
  15. Το καλώδιο του ΟΤΕ έρχεται στο σπίτι μέσα σε μπουάτ (αντί σε box ισως γιατι μενω σε μονοκατοικία) και θα ήθελα λίγο να φτιάξω καλύτερα την καλωδίωση. Γι' αυτό σκέφτηκα να βάλω μέσα στο μπουάτ μια μούφα, και τα απερχόμενα καλώδια μαζί με αυτά που πάνε μεσα στο σπιτι να τα τερματίσω με rj11 (6p4c) κλιπ και να τα συνδέσω έπειτα πάνω στην μούφα. Εχω τις εξης αποριες : 1. Τα καλωδια του ΟΤΕ ειναι μονόκλωνα και δεν τερματιζουν σωστα μεσα στο κλιπ rj11 μαζι με την μονωση. Παρα μονο αν απογυμνωσω το καλωδιο τερματιζει σωστα. Θα υπαρχει προβλημα αν απογυμνωσω το καλωδιο 0,5cm εως 1cm και να φαινεται ο χαλκος του ; 2. Τα ζευγη που ειναι συνδεδεμενα ειναι το ασπρο - κιτρινο. Θα εχω προβληνα αν τερματισω στο κλιπ και το κοκκινο μαυρο ; Στο σπιτι υπαρχει μονο μια τηλεφωνικη γραμμή και υπάρχει και 2ος οροφος ημιτελής χωρις τηλεφωνική γραμμή ενεργή. 3. Με τις τασεις των καλωδιων πρεπει να προσέχω ; Ξερω ότι η ταση κυμαινεται γυρω στα 50V DC . Αυτη η ταση ειναι μεταξυ των δυο καλωδιων tip and ring ή μπορει να ειναι και ως την γη . π.χ. στο ηλ. ρευμα αν πιασω μονο την φαση κλεινω κυκλωμα με την γη 220V. για την εγκατασταση εχω τα καταλληλα εργαλεια (πρεσσα και απογυμνωτη παπαγαλάκι)
  16. Έχω το πριζάκι που φαίνεται στην φωτογραφία και θα το βάλω πάνω σε τοίχο με αυτοκολλητο διπλής όψης . Οι αποριες μου ειναι οι εξής : 1. Τα καλώδια της γραμμής θα πρέπει να τα απογυμνώσω λίγο στις άκρες τους ωστε να φανει ο χαλκος και επειτα να τα βιδώσω στα κως (ακροδέκτες) ή μπορώ να τα βιδώσω απευθείας όπως στο κλιπ rj11 2. Η συστροφή που έκανα παιζει καποιο ρόλο όπως στα utp ethernet καλώδια και μειώνει το crosstalk;
  17. Drivers υπάρχουν μεχρι και για Windows 7 στον παρακατω συνδεσμο. http://www.gigabyte.com/TV-Tuner-Card/GT-PTV-TAF-RH#support-dl
  18. και για όσους θέλουν να περάσουν τον αντίστοιχο driver για τα windows 10 μπορούν να κάνουν τα εξής : 1) Κατεβάζουμε τους οδηγούς από την σελίδα http://download.gigabyte.eu/FileList/Driver/tvcard_taf_win7-64bit.exe 2) Τα κάνουμε αποσυμπίεση σε ένα φάκελο στην Επιφάνεια Εργασίας 3) Κανουμε επανεκκίνηση των υπολογιστή πατώντας το πλήλτρο shift και θα μας εμφανιστεί ένα περιβάλλον επιλογών 4) Διαλέγουμε Επιλογές για προχωρημένους -> Επιλογές Εκκίνησης -> Επανεκκίνηση 5) Καθώς ο υπολογιστης κανει επανεκκινηση προτού κάνει boot θα διαλέξουμε την επιλογή "Disable Driver Signature enforcement" 6) Όταν ο υπολογιστής ξενκινησει τα Windows Θα Πατησουμε δεξι κλικ στο εικονιδιο ο Υπολογιστης μου Ιδιοτητες ->Διαχειριση Συσκευων-> Install Manually Drivers και θα διαλεξουμε τον φακελο που καναμε εξαγωγη των Driver.
  19. Αυτό πράγματι δούλέψε !! και οποιος θελει να περασει και τον αντιστοιχο driver για windows 10 θα πρεπει να κανει επανεκκίνηση πατώντας restart εχοντας κρατημενο το shift και να επιλεξει της ρυθμισεις για προχωρημένους. Επειτα θα πατησει f8 και θα περασει το driver μεσα απο την διαχειριση συσκευων.
  20. spinalgr1990

    Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός 2016

    Καλη επιτυχια σε ολους!
  21. spinalgr1990

    Διαγωνισμός - 13 Χρόνια TheLab.gr

    Χρόνια πολλά theLAB!!
  22. spinalgr1990

    Όλα τα updates για τα Windows 7 SP1 σε ένα download από την Microsoft

    το κακο ειναι οτι λειτουργει μονο με τον Internet Explorer και δεν συνεργαζεται με αλλον broswer
  23. Σε εμπορικα καταστηματα (Carrefour,AB , Vodafone, Wind και πρακτορεια ΟΠΑΠ) τι προμήθεια κρατάει , γνωρίζει κανεις ; ΕΔΙΤ : μολις ειδα ότι για τους Βορειοελλαδιτες υπάρχει ο Μασουτης με δωρεαν πληρωμή
  24. Παιδια γνωρίζει κάποιος που μπορούμε να εξωφλήσουμε τον λογαριασμό της ΔΕΗ χωρίς κάποια χρέωση ; Μόνο σε καταστήματα ΔΕΗ γίνεται αυτό ;
  25. spinalgr1990

    Δείξτε το κουτί σας...

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.