Jump to content

and64

Premium Members
  • Posts

    703
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by and64

  1. Ναι ωραίο το σώμα αλλά το έκαναν λίγο λύσσα με την τιμή Όταν πέσει λίγο πάντως θα είναι μια καλή επιλογή για nikonακιδες που θέλουν μια μηχανή για action που ουσιαστικά μετά την d300s δεν υπήρχε...
  2. Άλλη μία απο την προχθεσινή βόλτα, Λιβαδειά αυτή τη φορα: Flowing by Andreas Tsonis, on Flickr
  3. Μια σημερινή απο Αράχωβα που πήγα, ετσι για να πάρω μια τζούρα glamour (not) Up in the mountains by Andreas Tsonis, on Flickr Χρόνια πολλά σε όλους
  4. and64

    Οι αγορές μας..!!

    Turbo? Πόσα bar δουλεύει;;; [emoji13] [emoji13] Απαλευτοι αυτοί οι κινέζοι με τις ετικέτες...lol
  5. and64

    Οι αγορές μας..!!

    Santa came earlier
  6. and64

    Αυτοκίνηση

    H οροφή μια χαρά ωραία είναι αν είναι σωστή (αεροδυναμικά εννοώ απο θορύβους κλπ) και ειδικά αν καπνίζεις! Και μένα μου τη δίνει που δεν είχε το golf αλλά ήθελα το dsg οπότε δεν το σκέφτηκα και πολύ Τι μοτέρ φοράει; Χτύπησες γυάλισμα;
  7. and64

    Αυτοκίνηση

    Δεν ξέρω αν τις είδες αλλά τώρα που βρήκα pc, here u go: btw βάλε και το δική σου 3αρα!!
  8. and64

    Αυτοκίνηση

    Δες το καρέ που δείχνει πίσω απο το λεβιέ, δες πίσω αριστερά και το πλάνο που δείχνει εξω απο την πορτα του οδηγού προς τα πίσω. Δεν θυμάμαι τώρα τα λεπτάΕίναι μέσα απο τα πίσω τζάμια
  9. and64

    Αυτοκίνηση

    Ωραίος ο τυπας και το vid αλλά οχι και supercar η 325... Eνα άλλο ωραίο που είδα χθες Απίστευτο το πορσικό by bbi! Oλα τα λευτά ο ήχος της εισαγωγής με τις φιλτροχοάνες να είναι μεσα στην καμπίνα!!!
  10. and64

    Αυτοκίνηση

    Δεν το χω ανοίξει, οχι! Ίσως το χα δει και γω αυτο που λες, κάτι μου θυμίζει
  11. and64

    Αυτοκίνηση

    Γενικώς λέγονται πολλά για τα 300v, άλλοι τα έχουν Θεό, άλλοι τα θάβουν. Τα βάζω και στο megane που ειναι 1.4 ατμοσφαιρικό για πάνω απο 100κ χλμ (το μοτέρ συνολικά έχει σχεδόν 225κ χλμ) Ούτε αυτό πάει ήσυχα σε γενικές γραμμές, ποτέ μέχρι τώρα δεν είχα θέμα απόδοσης ή κάποιο άλλο πρόβλημα. Αλλαγές και στα 2 ανά 7.5k χλμ που χρονικά δεν είναι σχεδόν ποτέ πάνω απο 6μηνο, πολλές φορές είναι και 4μηνο...
  12. and64

    Αυτοκίνηση

    Koίτα overkill είναι σίγουρα, απλά ειναι ίσως το μόνο πράγμα που μπορεί να δώσει μακροζωία και σωστή λειτουργία στο μοτέρ και αφού μπορώ (ακόμα ) και το αγοράζω δεν με πειράζει να τα δώσω. Γενικά δεν είμαι άνθρωπος που πάει ήσυχα, οπότε όταν το πιέζω θέλω να ξέρω οτι δουλεύει όσο γίνεται καλύτερα
  13. and64

    Αυτοκίνηση

    Το mobil θεωρείται καλό λάδι Στo golf είχα βάλει 3-4 αλλαγές castrol edge (επισης 5-30) και το βρήκα λίγο απαράδεκτο, ανεβαζε για πλάκα θερμοκρασίες το καλοκαίρι αν πίεζα και δεν κράταγε πίεση, οπότε το αμάξι ψόφαγε γενικώς. Τώρα βάζω motul 300v και το μοτέρ δεν νιώθει σε ζέστη. Βλέπω 5-8c κάτω σε σκίσιμο, δουλεύει και ενα κλικ πιο στρωτά κρύο... Αλλαγές κάνω καθε 7.5k
  14. and64

    Αυτοκίνηση

    Nτάξει...total loss Κλασικοί κάφροι Έλληνες πλέον οι περισσότεροι ανασφάλιστοι. Εχω βρει το megane παλιότερα ενω ηταν παρκαρισμένο κανονικά δεξια σε δρόμο, με χτύπημα/γδάρισμο απο το πίσω αριστερό φανάρι μέχρι την πόρτα του οδηγού σχεδον αρκετά light και μολις βάζω μπρος ακούω οτι τρίζει η εξάτμιση. Κατεβαίνω ξανακοιτάω και συνειδητοποιώ οτι εχει πάρει ολο τον πισω άξονα, 2 ζάντες και 1 λάστιχο!!! Δλδ το βρήκε ο αλλος στην πισω ζαντα και πέταξε ολο το αμάξι δεξιά, χτύπησε στο πεζοδρόμιο και τα πήρε ολα απο κάτω....
  15. and64

    Αυτοκίνηση

    Night breaker είναι καλή αναβάθμιση αλλά θέλω να δω απο περιέργεια ποσο θα σου κρατήσουν! Είχα βάλει ενα ζευγάρι στο golf πριν αλλάξω φανάρια και βάλω xenon και τώρα τις έχω ακόμα στη μεγάλη σκάλα, πάνε 4 χρόνια απο τότε. Ταυτόχρονα είχα βάλει και ενα ζευγάρι σε ενα megane που υπάρχει στην οικογένεια αλλά κάηκαν σε αστείο χρόνο ούτε 7-8 μήνες δεν έβγαλαν... Το καινούρια αυτοκίνητα μην το λες πάντως...δες στο δρόμο τπτ καινούρια audi/bmw που δεν έχουν xenon με τι καντήλια τα πουλανε (απαράδεκτο εντελώς φυσικά να χρυσοπληρώνει κανεις τα xenon ακόμα και σήμερα οταν εχουμε φτάσει σε full led και laser φώτα, τη στιγμή που είναι ένα αξεσουάρ που έχει σχέση με την ασφάλεια και αρκετές εταιρίες να μην τα προσφέρουν καν ακομα σαν εξτρα!)
  16. and64

    Αυτοκίνηση

    Τα πάντα ολα δλδ! Το δεδομένο καλό του vag είναι οτι βρίσκεις ανταλλακτικά και κομμάτια για βελτίωση για πλάκα (οπως οι φρενάρες του tt πχ) Πιστεύω ομως επειδή εχω dsg (και συ παλιότερα στο tt) θα του πήγαινε γάντι του rocco αν και θα ήθελε κι αυτο το σκάλισμα του (ενισχυμένα δισκάκια, remap)
  17. and64

    Αυτοκίνηση

    Aυτό το σύνδρομο που έχεις με τι ζάντες να το προσέξεις!! Ενδιαφέροντα οχήματα (εκτός ίσως απο το gt) To r σε τι νούμερα παίζει τώρα; Στο περίπου έστω...
  18. Tι λέει το bistroteca πάνω; Δεν πρόλαβα να το επισκεφθώ στην τελευταία κάθοδο Καλαμάτα αλλά επιφυλάσσομαι για το σκ!!
  19. and64

    Αυτοκίνηση

    Ωραία ιδέα! Ας κάνω την αρχή:
  20. and64

    Αυτοκίνηση

    Καλώς η κακώς dsg rules...
  21. and64

    Αυτοκίνηση

    Μόνο το cvt μάλλον αρκεί για να φάει delete ως προς το οδηγικό!!
  22. and64

    Οι αγορές μας..!!

    New toy in da house
  23. Θα συμφωνήσω (ειδικά αν δεν έισαι χιλιομετροφάγος )
  24. Κλασική φάση τα Μετέωρα. Δες και πιο πάνω, προς Κόνιτσα ή Πάπιγκο κλπ κοντινά, έχει φουλ γεφύρια ποτάμια
  25. Και που νετάρισε στη μύτη η 5100 χάρη μου έκανε πραγματικά!!! Δεν με χαλάει προσωπικά ομως... Ο νέος είναι +12kg απο τότε, θα τον ξαναshootαρω κάποια στιγμή!
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.