GoMaR Φεβρουάριος 15, 2017 #3761 Φεβρουάριος 15, 2017 Το θεμα ΔΕΝ ειναι ποιο ειναι καλυτερο @mad_dog ΕΛΕΟΣ πια.
mad_dog Φεβρουάριος 15, 2017 #3762 Φεβρουάριος 15, 2017 (edited) On 15/2/2017 at 8:46 ΠΜ, το μέλος konnos έγραψε: mad_dog to laserscanning δίνει και ανάγλυφο στο δρόμο εκεί που μπορεί να υπάρχει μια λακούβα ή διαφορετική άσφαλτος, την κλίση εδάφους κτλ Expand Mα αυτό λέω !!! Κάνει αποτύπωση !!! Τώρα αν εσύ αυτή την αποτύπωση δεν μπορείς να την αποδόσεις με το meshing...δεν πάει να έχει όσες λακούβες θέλεις... Είπαμε, άλλο το meshing, άλλο η πληροφορία η επεξεργασία και η απόδοσή της, άλλο η ανάγνωση της πληροφορίας (βλέπε laserscan). Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 15, 2017 από mad_dog
konnos Φεβρουάριος 15, 2017 #3763 Φεβρουάριος 15, 2017 Οκ έτσι που το είπες νόμισα οτι χάραξη εννοούσες τα όρια του δρόμου κυρίως. My bad.
liakjim Φεβρουάριος 15, 2017 #3764 Φεβρουάριος 15, 2017 Φυσικά το laserscan δεν αρκεί. Απαιτείται η αναλυτική απόδοση στο meshing.Στο AC που έχεις ξεχωριστό physics mesh , μπορείς να το κάνεις πολύ πυκνό αποδίδοντας τις παραμικρες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Πχ visualPhysicalΠερισσότερες πληροφορίες http://www.racedepartment.com/threads/proper-technique-in-track-making-plus-tips.122794/#post-2256522Το θέμα είναι πολύ ενδιαφέρον, χωρίς φανμποισμους μπορεί να γίνει ένας ωραίος διάλογος.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
panosdimp Φεβρουάριος 15, 2017 #3765 Φεβρουάριος 15, 2017 On 15/2/2017 at 9:33 ΠΜ, το μέλος liakjim έγραψε: μπορεί να γίνει ένας ωραίος διάλογος. Expand 2
Dimitris Pappas Φεβρουάριος 16, 2017 #3766 Φεβρουάριος 16, 2017 Οσοι εχετε το μοντ EGT by URD καντε μια χαρη στον εαυτο σας,δοκιμαστε το C7 2015(η 2014) στο Spa απο isr.Αν και τα δυο μοντ,τα EGT μαγεια και η πιστα ....κλεμαν απο διπλα(λειζερ),τι να πω?Το ιδιο κομπο το τρεχουμε στο AC τωρα οποτε ειναι φρεσκια η γευση.Στο AC το κορβετ γλιστραει σε αργες σε γρηγορες σε μετριες παντου!Τα λαστιχα κατι δεν εχουν,δεν στριβει.Ξερω οτι αυτο που σας ζηταω θελει χρονο αλλα σιγουρα μονο οταν δοκιμαζεις μπακ του μπακ εχεις μια καπως πιο αντικ.αποψη.Στο bus chicane στο Σπα στην τελευταια αριστερη και λιγο ανηφορικη στο ΑC ελαφρωνει τοσο πολυ το μπροστα λες και ανεβαινεις 50% .Στα πολλα φρενα στην πρωτη δεξια παλι ενω τα πολλα φρενα εχουν μετατοπισει βαρος μπροστα στο ΑC παλι υποστροφη και γλιστρα.Μιλαμε για ντιφωλτ σεταπ και στα δυο.Λαθος αυτοκινητο πηρα για το καπ.....Damn you Rf2...Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 1
Xristos asim Φεβρουάριος 16, 2017 #3767 Φεβρουάριος 16, 2017 Στον server sim racing world τρεχουμε κατι;Sent from my iPhone using Tapatalk
liakjim Φεβρουάριος 16, 2017 #3769 Φεβρουάριος 16, 2017 Ποτέ δεν συγκρίνουμε σιμ με σιμ ως προς την πιστότητα αλλά σιμ με ριαλ λαιφ.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
panosdimp Φεβρουάριος 16, 2017 #3770 Φεβρουάριος 16, 2017 On 16/2/2017 at 4:42 ΜΜ, το μέλος Dimitris Pappas έγραψε: Στα πολλα φρενα στην πρωτη δεξια παλι ενω τα πολλα φρενα εχουν μετατοπισει βαρος μπροστα στο ΑC παλι υποστροφη και γλιστρα. Expand Μήπως έχει πολλά χιλιόμετρα για τη στροφή ? λάθος σετάπ? Γιατί αν κρίνεις από τους χρόνους που μπορούν να κάνουν μερικοί αυτοί δεν θα γίνονταν αν γινόταν αυτό που λες.
Dimitris Pappas Φεβρουάριος 16, 2017 #3771 Φεβρουάριος 16, 2017 (edited) Εδω ειναι το περιεργο Πανο,σε σχεση με τους χρονους του Lyla πχ. ειμαι πιο γρηγορος στο 1ο και στο 3ο σεκτιον σχεδον ιδιο!!! Εκει που ειδα το αυτοκινητο να μην μου αρεσει,εκει εγραψα χρονο! Στο 2ο σεκτιον χανω 2,5 sec!!!!!! Μαλλον πρεπει και εκει να παω ..γλιστρωντας! Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 16, 2017 από Dimitris Pappas
panosdimp Φεβρουάριος 16, 2017 #3772 Φεβρουάριος 16, 2017 Αυτό είπα, πας πιο γρήγορα εκεί γι αυτό βιώνεις γλιστρήματα κ υποστροφές.
Dimitris Pappas Φεβρουάριος 16, 2017 #3773 Φεβρουάριος 16, 2017 (edited) Οι χρονοι πεφτουν ομως με τα γλιστρηματα. Αυτο μου φαινεται ...καπως ! Μαλλον το ΑC θελει συνεχεια να γλιστρας! Οι χρονοι δεν κατεβαινουν οταν γλιστρας και υποστρεφεις,ετσι δεν ειναι? Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 16, 2017 από Dimitris Pappas
panosdimp Φεβρουάριος 16, 2017 #3774 Φεβρουάριος 16, 2017 Σωστό αν μπορείς να προσδιορίσεις το μέγεθος.
konnos Φεβρουάριος 17, 2017 #3776 Φεβρουάριος 17, 2017 @Dimitris PappasΑυτό παρατήρησα κι εγώ στο AC, για να πας γρήγορα, πρέπει να στρίψεις πολύ νωρίς και να κόψεις τιμόνι υποστρέφοντας για να πάρεις τη στροφή με πολλά, με ξενίζει κάπως αυτό και γι αυτό δεν μπορώ να βγάλω καλούς χρόνους (δε λέω οτι σε άλλα μπορώ, απλώς οτι ουσιαστικά αυτό είναι το "κόλπο"). Βλέπω βιντεάκια και ουσιαστικά είναι θέμα προσαρμογής στο style κάθε παιχνιδιού. Αυτά περί σύγκρισης με real life το προσπερνάω. Όλα τα sims έχουν ποστάρει τέτοια βίντεο real live vs ταδε. Και όλα φαίνονται φοβερά Το θέμα είνα αν σου αφήνει την αίσθηση οτι αυτό που οδηγείς το νιώθεις ως αυτοκίνητο, έχοντας και μια informed opinion για το τί θα έπρεπε να κάνει αυτό που οδηγείς.
Dimitris Pappas Φεβρουάριος 17, 2017 #3777 Φεβρουάριος 17, 2017 Δεν ξερω αν οταν βλεπεις την οδηγηση αλλων οδηγων realtime με την σωστη καμερα incar,καταλαβατε αυτην που βλεπουμε τιμονι,εχουμε 1:1 αποδοση μοιρων,αλλα χθες εβλεπα τον Κριστιαν(πολυ γρηγορος!) στο 2.20 στο Spa με την C7r. Μου εκανε μεγαλη εντυπωση ποσο πολυ στριβει τιμονι στις 2 συνεχομενες αριστερες κατηφορικες!!! Στην εισοδο στριβει γρηγορα σχεδον ολο το τιμονι και μπαινει. Νομιζω στην πραγματικοτητα η υπερστροφη θα μας εδινε κατι ωραια κουρεματα στα γρασιδια αλλα οχι,το πισω ακολουθουσε.....λογω τεραστιας υποστροφης το c7 συνεχιζε ....σαν να μην υπαρχει γκριπ μπροστα.Μικρες απεριττες smooth κινησεις δεν ανταμοιβουν μαλλον. Θα το ξαναδω το Σ\κ.. Τωρα επειδη κανενας δεν προκειται να κανει το τεστ που ειπα παραπανω,δεν πειραζει! Εγω τουλαχιστον μπηκα στον χορο του AC και προσπαθω να καταλαβω πως και τι. Αν θελει χακερια θα την βρω,την κα@@α του ρουφου δεν την φτανει!!! Πρωτα δοκιμαζουμε και μετα μιλαμε,οχι την γνωμη των αλλων. Bt44,usf2000,Gt-500 τα δοκιμασατε?Δεν λεν,ε?
liakjim Φεβρουάριος 17, 2017 #3778 Φεβρουάριος 17, 2017 Κανείς δεν σε εμποδίζει να στρίβεις υποστροφικα. Ο Αλόνζο πχ έτσι στρίβει από πριν το απεξ. Το λάστιχο δεν είναι διακόπτης. Έχει καμπύλη γκριπ/ slip angle. Το ιδανικό είναι να στρίβεις με τέτοια γωνία ώστε να είσαι μέγιστο γκριπ. Μπορείς να στρίψεις με πιο μεγάλο lock απλά θα χάσεις λίγο γκριπ.Αυτό γίνεται παντού. Πάρε ένα οποιοδήποτε αμάξι στο rf2 πχ f1 και σε μια στροφή με πολλά χλμ στρίψε τιμόνι. Θα φύγεις ευθεία.Φυσικά μετά έρχεται και η φθορά.Αν οδηγείς υποστροφικα πχ όπως ο Ιάσονας , θα κάψεις τα μπροστινά.Δεν βλέπω που είναι το περίεργο. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
panosdimp Φεβρουάριος 17, 2017 #3779 Φεβρουάριος 17, 2017 (edited) On 17/2/2017 at 11:38 ΠΜ, το μέλος Dimitris Pappas έγραψε: Στην εισοδο στριβει γρηγορα σχεδον ολο το τιμονι και μπαινει. Expand Αν έχεις ακόμα βιντεάκια με το megane και τους αγώνες που κάναμε θα δεις πόσο λίγο έστριβα εγώ το τιμόνι σε σχέση με άλλους επίσης γρήγορους ,αυτό με είχε ξενίσει και μένα τότε ,συνεχίζω και στρίβω λίγο το τιμόνι και στο AC ίσως κατάλοιπο από τότε που έτρεχα με το game pad ,πραγματικά δεν βλέπω να μην μπορώ να κάνω καλούς χρόνους όταν αφιερώσω χρόνο στην προπόνηση. Αν έχεις κρατήσει το ριπλέυ του αγώνα με την 917 ρίξε μια ματιά. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 17, 2017 από panosdimp
Dimitris Pappas Φεβρουάριος 17, 2017 #3780 Φεβρουάριος 17, 2017 Προλαβα μιση ωρα να το δοκιμασω.....ΜΗΝ το ακουμπησετε...μακρια...χαλια....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now