Nephiλiμ Φεβρουάριος 7, 2012 #5061 Φεβρουάριος 7, 2012 Και το Arkham City ειναι πολυ καλο και τα γραφικα τρομερα!!! Ειναι στη λιστα για επομενο. Να ναι καλα o [MENTION=20973]paynemax[/MENTION] που μας το δωσε.
Tsunami Φεβρουάριος 7, 2012 #5062 Φεβρουάριος 7, 2012 ΒΑΤΜΑΝ Arkham Asylum: GOTY και εχω μεινει παγωτο με την διαρκεια του παιχνιδιου.Nταξει εχει λιγο backtracking-που περνας ξανα και ξανα το ιδιο σημειο- αλλα γενικα Thumbs up που επιτελους ενα παιχνιδι τετοιου στυλ εχει πλουσιο campaign.Kαι σε αυτό παραδέχομαι το in game DRM. To pirated copy είχε εσωτερική προστασία που σε άφηνε να παίξεις μέχρι ενός σημείου και μετά δεν μπορούσες να προχωρήσεις. Σαν extended demo ένα πράγμα. Και ήταν από τους λόγους που στα Χριστουγεννιάτικα steam offers το τσίμπησα ^^.Πραγματικά απολαυστικό game.
jordanis Φεβρουάριος 7, 2012 #5063 Φεβρουάριος 7, 2012 witcher 2 . καταπληκτικό παιχνίδι με απίστευτα γραφικά και σενάριο.από τα κορυφαία που έχω παίξει.με μια 6870 είμαι 35-60 fps με vsync enabled . :triniti:καλά είναι?:shout:
WiFi Thief Φεβρουάριος 7, 2012 #5064 Φεβρουάριος 7, 2012 (edited) το w2 aok ειναι απλα το πιο ομορφο παιχνιδι με 3d γραφικα που εχω παιξει (σε 2d γραφικα, ο τιτλος παει στο trine 2)σε αυτα τα fps που παιζεις το vSync ειναι αχρειαστο, οχι οτι σου κοβει τωρα αλλα δεν χρειαζεται να το εχεις ενεργοποιημενο ουτε απο το ccc ουτε και μεσα απο το παιχνιδι, αφου για να δεις tearing στο witcher 2 πρεπει να εχεις τερατωδες μηχανακι ή πολυ χαμηλα settingsτο αν ειναι καλα ή οχι, εσυ θα το κρινεις: αν διακρινεις "lag" και καταλαβαινεις απο την κινηση οτι εχεις frame drops δεν ειναι καλα, αν οχι, τοτε ειναι μια χαρα. συνηθως δεν παιζει ρολο ο μεσος ορος (average FPS) οταν προκειται για νουμερο πανω απο τα ~35 fps αλλα αν αυτος ο μεσος ορος προκυπτει απο νουμερα οπως 50 FPS max και 20 FPS min τοτε θα εχεις προβλημα (στις σκηνες με 20 FPS)αφου εχεις 35FPS (φανταζομαι min) και 60FPS (φανταζομαι max, το οποιο ισως να ανεβει κι αλλο αν απενεργοποιησεις το vSync) τοτε εισαι μια χαρα Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 7, 2012 από WiFi Thief
GFFermari Φεβρουάριος 13, 2012 #5065 Φεβρουάριος 13, 2012 Ξεκινησα το Dead Space αν και σιχαινομαι σχεδον οτιδηποτε εχει Sci Fi στυλ. Στην αρχη μου θυμισε το Quake 2..... λιγο μετα το Doom 3.... Παντως μεχρι στιγμης (Chapter 2 - ) καλο φαινεται κ θα το συνεχισω.
Nephiλiμ Φεβρουάριος 13, 2012 #5066 Φεβρουάριος 13, 2012 Ξεκινησα το Dead Space αν και σιχαινομαι σχεδον οτιδηποτε εχει Sci Fi στυλ. Στην αρχη μου θυμισε το Quake 2..... λιγο μετα το Doom 3.... Παντως μεχρι στιγμης (Chapter 2 - ) καλο φαινεται κ θα το συνεχισω. Modern Resident Evil In space με φωτισμο Doom 3 . -ακους εκει σιχαινεται τα scifi....- Καλουλι ειναι, kinda επαναλαμβανομενο και με χαλια χειρισμο. Εχω το 2 στο queue -το χα παρει 3€-
jesus Φεβρουάριος 13, 2012 #5067 Φεβρουάριος 13, 2012 (edited) To τερματησα πριν κανα 2 βδομαδες. Νταξ ειχε μια ατμοσφαιρα ΑΛΛΑ ειναι εντελως καθυστερημενη η λογικη των survival-horror games φτιαχνω τον πρωταγωνιστη να κουνιεται σαν βαρκα για να κανω πιο δυσκολο το παιχνιδι.Ειδικα στα melee attacks κανει λες και ειναι μεθυσμενος. Επισης στο μεγαλυτερο κομματι του παιχνιδιου τρεχεις να επιδιορθωσεις ζημιες στο spaceship που σου λεει το νουνακι.Κουραζει λιγο. Ξεκιναω το 2 οπου να ναι Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 13, 2012 από jesus
Nephiλiμ Φεβρουάριος 13, 2012 #5068 Φεβρουάριος 13, 2012 Μετα το Dead Space 2 δεν υπαρχει καλυτεροτερη επιλογη απο αυτοhttp://www.thelab.gr/gaming/afterfall-insanity-100296.html
vic Φεβρουάριος 13, 2012 #5069 Φεβρουάριος 13, 2012 Ότι είπαν οι από πάνω. Χάλια χειρισμός. Σε γενικές γραμμές συμπαθητικό αν και δεν το είχα τερματίσει.
hurin Φεβρουάριος 13, 2012 #5070 Φεβρουάριος 13, 2012 Τέλος και το AC Brotherhood. Κατώτερο από το AC2, αν και έχουν την ίδια μηχανή γραφικών μου άρεσαν καλύτερα του AC2, χειρότερο story, εκνευριστικός και buggy χειρισμός, έχει τόσα πολλά όπλα που μου θύμισε Splinter Cell της αρχαιότητας!Πάμε να δούμε τί λέει το L.A. Noire...
ALK1 Φεβρουάριος 14, 2012 #5071 Φεβρουάριος 14, 2012 Απεκτήθη το Temple of Elemental Evil, περάστηκε το mod Circle of Eight και ετοιμάζομαι να ξανακαώ. Από online Vindictus και Team fortress 2.
Dolly Φεβρουάριος 17, 2012 #5072 Φεβρουάριος 17, 2012 Εδώ και 2 μέρες έχω λιώσει (όσο μπορώ, μην το πάρετε με τις ώρες δεν γίνεαι με δουλειά...) στο Xcom Terror from the Deep πάλι.Θέλει λίγο συνήθειο το 320χ200 στην 27αρα, και αλλαγή του sensitivity αλλά το παιχνίδι είναι οσο καλό οσο ηταν οταν ήμουν 15... Και κύλησε και ένα δάκρυ στην εισαγωγή με το Microprose.Honorable mention στον [MENTION=4676]tragikos[/MENTION] για αυτό
Nemesis89 Φεβρουάριος 17, 2012 #5074 Φεβρουάριος 17, 2012 απολύτως τίποτα ! δεν έχει βγει τίποτα νέο, τίποτα τρελό έπαιζα Lol αλλά είναι τραγική η κατάσταση να εξαρτάσε απο 4 άλλα random άτομα αν νοιώθουν ή όχι.
digitaltiger Φεβρουάριος 17, 2012 #5075 Φεβρουάριος 17, 2012 απολύτως τίποτα ! δεν έχει βγει τίποτα νέο, τίποτα τρελό έπαιζα Lol αλλά είναι τραγική η κατάσταση να εξαρτάσε απο 4 άλλα random άτομα αν νοιώθουν ή όχι. Υπαρχει και το premade με φιλαρακια σου,αν το εχεισ παρατησει καλα εκανες!!
WiFi Thief Φεβρουάριος 17, 2012 #5078 Φεβρουάριος 17, 2012 σε λιγακι θα παιζω το demo του ME3 ελπιζω να με ξεκολλησει λιγο απο τον εθισμο στο BF3
Volrath Φεβρουάριος 20, 2012 #5079 Φεβρουάριος 20, 2012 Dwarf Fortress. Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο. Και δωρεάν. Μόλις συνηθίσεις τα "γραφικά" και ξεπεράσεις το αρχικό σοκ των 50000 shortcut keys, αναδεικνύεται διαμάντι.Άμα ασχολούντουσαν λίγο να κάνουν το interface user friendly, ΧΑΛΑΡΑ θα έδινα ένα 50ρικο για αυτό το παιχνίδι.
akilleas Φεβρουάριος 20, 2012 #5080 Φεβρουάριος 20, 2012 Alan Wake και εδώ και το παιχνίδι είναι ΕΠΙΚΟ!!!!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now