Spyrus Ιανουάριος 8, 2009 #3081 Ιανουάριος 8, 2009 Sacred 2 - Fallen Angel μέχρι να βγει το Diablo III δε θα υπάρξει καλύτερο Ακόμα δεν έχω δοκιμάσει το online του να έχω πλήρη άποψη
drakoulis Ιανουάριος 8, 2009 #3082 Ιανουάριος 8, 2009 jagged alliance το παλιο καλο παιχνιδάκι με lots of guns!!!!crysis ξανά και ξανά χρησιμιποιώντας άλλες τεχνικές...φυσικά στο πιο δύσκολο επίπεδοStalker πρέπει να βαριέμαι πολυ.... για να παίξω 2 λεπτάκαι στο τσακιρ κεφι λίγο NFS underground
Dr. John Ιανουάριος 9, 2009 #3083 Ιανουάριος 9, 2009 Το Huntsville από τη σειρά Mystery Case Files. Είναι κόλλημα!
deshi13 Ιανουάριος 10, 2009 #3084 Ιανουάριος 10, 2009 εχει κανενας να μου προτινει κανενα game γιατι βαρεθηκα ολο τα ιδια και τα ιδια. παιζω prince of persia και βαριεμαι τραγικα
Dante80 Ιανουάριος 10, 2009 #3086 Ιανουάριος 10, 2009 Monkey Island series. Damn, συννενοημένοι είμαστε? Τώρα τελείωνα το le chucks revenge...XD
knut Ιανουάριος 10, 2009 #3087 Ιανουάριος 10, 2009 εχει κανενας να μου προτινει κανενα game γιατι βαρεθηκα ολο τα ιδια και τα ιδια. παιζω prince of persia και βαριεμαι τραγικαdeshi άρχισε το World of Goo. Πολύυ καλό και σκαλωτικό τέρμα!
deshi13 Ιανουάριος 10, 2009 #3088 Ιανουάριος 10, 2009 deshi άρχισε το World of Goo. Πολύυ καλό και σκαλωτικό τέρμα! ty φιλε μου με εβγαλες απο τη τρελα
venom7 Ιανουάριος 10, 2009 #3089 Ιανουάριος 10, 2009 Απλά για να το τερματισω prince of persia skidrow!Και μετά βλέπουμε ποιο έχει σειρά!!!
ericin Ιανουάριος 11, 2009 #3090 Ιανουάριος 11, 2009 το νέο COD παλευω και μετά λέω να δω τι είναι το left 4 deadαν και δεν περιμένω να δω resident.αντέ να έρθει ο Μάρτιος να βγει το new.
Billys Ιανουάριος 11, 2009 #3091 Ιανουάριος 11, 2009 Αρχισα παλι το S.T.A.L.K.E.R SoC...νταξει τι παιχνιδαρα ειναι...ειδικα αν το παιξεις μετα απο αρκετο καιρο...παω στο lab x48 για τα documents τωρα κ απ'οτι θυμαμαι γινεται της τρελης εκει κατω..
KoMM Ιανουάριος 13, 2009 #3092 Ιανουάριος 13, 2009 world of goo !!! οταν το πρωτοειδα κοροιδεψα το ονομα γιατι μου ρθαν αλλα στο μυαλο....αλλα ημουν πολυ λαθος, φανταστικο παιχνιδι.
venom7 Ιανουάριος 13, 2009 #3094 Ιανουάριος 13, 2009 Πάει και το prince of persia!Τώρα σειρά μάλλον έχει το crysis warhead(sorry αλλά τώρα θα το ξεκινήσω...δεν είχα χρόνο δυστιχώς)!
alani_gr Ιανουάριος 13, 2009 #3095 Ιανουάριος 13, 2009 εγω πριν λιγες μερες τερματισα το cod 4 και τωρα λεω να ξεκινησω assassin's greed...
louis_gas Ιανουάριος 13, 2009 #3096 Ιανουάριος 13, 2009 GTA IV :dance3: (οσο προλαβω γιατι πλησιαζει εξεταστικη)
Arxagelos Ιανουάριος 13, 2009 #3097 Ιανουάριος 13, 2009 kings bounty the legend, κολλάς άγρια με το παιχνιδάκι
neuromancer Ιανουάριος 14, 2009 #3098 Ιανουάριος 14, 2009 Αρχισα παλι το S.T.A.L.K.E.R SoC...νταξει τι παιχνιδαρα ειναι...ειδικα αν το παιξεις μετα απο αρκετο καιρο...παω στο lab x48 για τα documents τωρα κ απ'οτι θυμαμαι γινεται της τρελης εκει κατω.. μη μασάς... take no prisoners :banging:
Billys Ιανουάριος 14, 2009 #3099 Ιανουάριος 14, 2009 μη μασάς... take no prisoners :banging:Ασε ασε το εκαψα το παιχνιδι...παντως κατι τετοια παιχνιδια πιστευω δεν αρκει να τα παιζεις μια φορα...θελει κ δευτερη κ τριτη...:whistle2::whistle2:
neuromancer Ιανουάριος 14, 2009 #3100 Ιανουάριος 14, 2009 Ευχαρίστως θα έπαιζα και 3η version. Θα κάνουν άραγε 3ο..... Πάντως το 1ο έχει πιό δουλεμένες πίστες. Εκεί στα υπόγεια που πας να κλίσεις το phycho device (X18?) στο Pripyat και στο δρόμο για το X18 που είναι τίγκα στην ακτινοβολία είναι όλα τα λεφτά. Φοβερό game!βγήκε και Patch 1.5.08
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now