Jump to content



Οι πωλήσεις-παγίδες του ebay...


Zarko1

Recommended Posts

Προβληματίστηκα πολύ με τη συγκεκριμένη αγγελία στο αγγλικό ebay, και για το εάν πρέπει να σας ενημερώσω ή όχι, αλλά θεωρώ ότι υπό προϋποθέσεις μπορεί και να πρόκειται για μια εξαιρετική ευκαιρία να αποκτήσει κανείς έναν πολύ καλό βιντεοπροβολέα σε σχεδόν απίστευτη τιμή για την ποιότητα εικόνας και το επίπεδο εξοπλισμού που διαθέτει.

Η αγγελία είναι αυτή.

Πρόκειται για τον Mitsubishi HC5, ο οποίος είναι ουσιαστικά ένας κλώνος του Mitsubishi HC9800, που κυκλοφόρησε πριν 1-2 χρόνια σε τιμές από 2.500 έως 3.000 ευρώ περίπου. Επειδή δεν θα ήθελα να κατηγορηθώ ότι "προμοτάρω" την Mitsubishi κτλ., να διευκρινήσουμε ότι η εταιρεία ανακοίνωσε επίσημα πριν δύο μήνες περίπου, ότι αποσύρεται οριστικά από την κατασκευή βιντεοπροβολέων και ότι απλά θα συνεχίσει να υποστηρίζει με σέρβις και ανταλλακτικά όσους προβολείς έχει πουλήσει, μέχρι και το 2019.

Η κατασκευαστική ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου προβολέα, όπως και του HC9800 του οποίου είναι κλώνος, είναι ότι είναι "υβριδικός", με την έννοια ότι παντρεύει κατά κάποιον τρόπο την κατασκευαστική φιλοσοφία της JVC με αυτήν της Sony. Ενώ δηλαδή φοράει οπτικό κατασκευασμένο από την JVC, ενσωματώνει τα SXRD πάνελ της Sony! :o

Αυτό φαίνεται να του προσφέρει τα θετικά σημεία και των δύο κόσμων, μια και ενώ προσφέρει πολύ καλό native επίπεδο μαύρου (δηλαδή χωρίς τη χρήση της δυναμικής ίριδας), που μετρήθηκε από 19.000 έως 24.000:1 στο review του cine4home, προσφέρει ταυτόχρονα και πολύ καλό ANSI contrast με μετρήσεις πάνω από 400:1 που συνήθως αποδίδουν τα SXRD πάνελ της Sony.

Όπως βλέπετε ο τύπος στο αγγλικό ebay πουλάει στα 1.400 ευρώ, τιμή πραγματικά απίστευτη για το επίπεδο εξοπλισμού του συγκεκριμένου προβολέα, σκεφτείτε μόνο ότι διαθέτει ηλεκτρικό ζουμ και φόκους, αλλά και ηλεκτρικό lens shift (!!!), και ότι διαθέτει εξαιρετικό επίπεδο κατασκευής και φινιρίσματος, είναι πολύ μεγάλος σε διαστάσεις και ζυγίζει 14 ολόκληρα κιλά! :o

Όσο και να ψάξετε, δεν θα βρείτε κανένα μοντέλο βιντεοπροβολέα σήμερα με ηλεκτρικό ζουμ, φόκους και lens shift σε τιμή κάτω από τα 3.000-3500 ευρώ. Για όσους γνωρίζετε αγγλικά, μπορείτε να δείτε το ειδικό θέμα με τις εμπειρίες των ιδιοκτητών, όσων δηλαδή έχουν αποκτήσει ήδη τον HC5, εδώ.

Στο πνεύμα όμως του συγκεκριμένου θέματος εδώ, που αφορά δηλαδή της πωλήσεις-παγίδες του ebay, ίσως και να υπάρχει μια μικρή παγίδα στη συγκεκριμένη πώληση. Όπως μπορείτε να διαβάσετε στα Shipping standards στο κάτω μέρος της αγγελίας, ο πωλητής UKprojectors αφήνει αδιευκρίνιστο για το εάν θα στείλει από Αγγλία ή Αμερική, και το τι θα γίνει με τους πιθανούς δασμούς για τους αγοραστές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά εκτός Αγγλίας. Στη περίπτωση που ο προβολέας κολλήσει στο τελωνείο, μιλάμε για δασμούς από 1.000 έως 1.500 ευρώ, οπότε η δελεαστική τιμή πηγαίνει αυτομάτως περίπατο. :wall:

Εάν κάποιος ενδιαφερθεί για να αγοράσει τον Mitsubishi και επικοινωνήσει με τον UKprojectors για το θέμα των δασμών, ας μας ενημερώσει... :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Μεγάλε αν είσαι στην Ελλάδα και θέλεις να το κάνεις παραγγελία μπορείς άνετα. Είναι με δωρεάν μεταφορικά και είναι μέσα στην ΕΕ, οπότε το τελωνείο δεν σε απασχολεί. Αγορές εντός ΕΕ δεν πιάνει τελωνείο. Ο ξάδερφος μου έκανε από Γερμανία ολόκληρο υπολογιστή με οθόνη ηχεία κλπ, πάνω από 15 κιλά 900 ευρώ. Τίποτα δεν είπανε. Επίσης αυτός θα το στείλει με κανένα DHL όπου θα το έχεις σε 4 ημέρες

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

TO BE CLEAR - UKProjector is not responsible for import duty and tax on international orders within the EU or elsewhere. If you have any questions please feel free to inquire before purchasing. (*For the next few weeks all items will ship from the US. We will be covering all duties and taxes and ship FEDEX priority so you will have your item in 2-4 business days., please do not hesitate to contact us with questions of any sorts)

Μάλλον δεν το πρόσεξες LeoNaXe

Link to comment
Share on other sites

Κάποια πονηριά έχει μέσα σε αυτό. Αν το στέλνει από Αγγλία δεν έχει τελωνείο σίγουρα. Τώρα για Αμερική που λέει όντος δεν το πρόσεξα αλλά και πάλι λέει ότι το τελωνείο το καλύπτει (κατά πόσο είναι ασφαλές όμως δεν ξέρω).

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Από ebay.com πάντως είναι από πάνω δεξιά "My ebay" διαλέγεις τo "Purchase history" μετά από το "More Actions" δεξιά του εν λόγω αντικειμένου επιλέγεις "Resolve a problem" μετά "Contact eBay", "Buying", "Didn't receive an Item" και τέλος "Open a case"

Στη θέση σου θα άνοιγα την υπόθεση για να είμαι καλυμμένος. Εννοείται ότι θα αναφέρεις ότι σε γειώνει..

Μεχρι προχθες δε με αφηνε να ανοιξω case. Άνοιξα και σήμερα πηρα refund στο paypal. :)

( [MENTION=129]Chosen[/MENTION] :D )

Link to comment
Share on other sites

Μεχρι προχθες δε με αφηνε να ανοιξω case. Άνοιξα και σήμερα πηρα refund στο paypal. :)

( [MENTION=129]Chosen[/MENTION] :D )

Και το δικό μου case το κλείσανε από το Ebay, αλλά ακόμα δεν ξέρω αν θα μου έρθει το πανελάκι ούτως ή άλλως :hehe:

Πρώτα μου ήρθε αυτό:

attachment.php?attachmentid=59425&stc=1&d=1384852586

Και μετά από μερικά λεπτά, σκάει μύτη αυτό:

attachment.php?attachmentid=59426&stc=1&d=1384852601

post-129-1416077918,5368_thumb.png

post-129-1416077918,6108_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Έχω μπλέξει κι εγώ ξανά (δε βάζω μυαλό) με κινητό που πήρα για δικό μου πρόσωπο (αδερφό μου). Το έστειλε ο τυπάς κι αντί για μια μη εμφανή γρατζουνίτσα, είναι λες κι έχει περάσει οδοστρωτήρας από πάνω. Κι αυτός επιμένει πως πουθενά δεν είπε ότι είναι τέλειο εξωτερικά. Αυτός επιμένει ότι πούλησε κανονικά ένα "perfect WORKING phone". Το ζώο!Αύριο μπορώ να κλείσω τη μεταξύ μας διαφωνία και να κάνω escalate. Μετά σε 48 ώρες το ebay απαντά τι θα γίνει.

Ελπίζω να πάνε όλα καλά, να του το στείλω πίσω κ να πάρω τα λεφτάκια μου!

Link to comment
Share on other sites

Έχω μπλέξει κι εγώ ξανά (δε βάζω μυαλό) με κινητό που πήρα για δικό μου πρόσωπο (αδερφό μου). Το έστειλε ο τυπάς κι αντί για μια μη εμφανή γρατζουνίτσα, είναι λες κι έχει περάσει οδοστρωτήρας από πάνω. Κι αυτός επιμένει πως πουθενά δεν είπε ότι είναι τέλειο εξωτερικά. Αυτός επιμένει ότι πούλησε κανονικά ένα "perfect WORKING phone". Το ζώο!Αύριο μπορώ να κλείσω τη μεταξύ μας διαφωνία και να κάνω escalate. Μετά σε 48 ώρες το ebay απαντά τι θα γίνει.

Ελπίζω να πάνε όλα καλά, να του το στείλω πίσω κ να πάρω τα λεφτάκια μου!

Αν είχε φωτογραφίες στη πώληση που να εμφανίζουν το κινητό σε άριστη εξωτερική εμφάνιση, φαντάζομαι ότι μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις σαν στοιχείο που θα ενισχύσει τη θέση σου για να διεκδικήσεις την επιστροφή και το full refund...

Link to comment
Share on other sites

Αν είχε φωτογραφίες στη πώληση που να εμφανίζουν το κινητό σε άριστη εξωτερική εμφάνιση, φαντάζομαι ότι μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις σαν στοιχείο που θα ενισχύσει τη θέση σου για να διεκδικήσεις την επιστροφή και το full refund...

Είχε μια μακρινή μόνο που δεν φαινόταν τπτ γιατί το είχε γυρισμένο κ ανάποδα.

s1na.png

Έχω βάλει στην υπόθεση τα mail του που μου έλεγε πως υπάρχει μόνο μια μικρή γρατζουνιά που είναι "barely noticable" και το κινητό έχει τόσο βαθιές γρατσουνιές που τις νιώθεις με το δάχτυλο. Σε κινητό που έχει gorilla glass! Έχει κι ένα μικρό σπασιματάκι στο πλάι που έχει φύγει ένα κομμάτι πλαστικό κι επιμένει πως αυτό δεν υπήρχε όταν το έστειλε, που κ πάλι είναι δικό του πρόβλημα! Εγώ έβαλα κ photos από τη συσκευασία όταν ήταν μια χαρά όταν το έλαβα. Άρα δεν έχει φάει τράκα π.χ.. Για να δούμε... γιατί αυτή τη φορά έχω ένα άγχος.

Πιο πολύ έχω ελπίδες επειδή αυτός είναι κάθετος κι αντί για επιχειρήματα, εμμένει στο ότι δε δέχεται πίσω τίποτα κι ας πρόσεχα κι ας ζήταγα φωτογραφίες. :wall:

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν εχει άδικο.

Έπρεπε να ζητήσεις.

Αν καπου λεει ότι το προϊόν δίδεται "as is" δεν καλυπτεσαι.

Αν έλεγε σε άριστη κατάσταση ,τότε ίσως βρεις δικιο.

sent from mobile

Διαφωνώ αλλά ας μην το συζητήσουμε εδώ. Δεν πειράζει. Πάντως "as is" δεν έλεγε κάπου.

Hi xxxxxx,

The seller has asked eBay Customer Support to review this case and make a final decision.

We'll review the case details, such as messages sent in the Resolutions Center about this case and other emails sent through eBay between you and the seller. If we have questions, we'll get in touch with you. We'll get back to you within 48 hours.

You can view the details of this case in the Resolution Center.

για να δούμεεεεε :innocent::hmm:

Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα πρόσφατα, δοκιμαστικά, ένα μαύρο τόνερ για τον εκτυπωτή. βγήκε άριστο, οπότε είπα να πάρω και τα χρώματα από τον ίδιο. Του έστειλα στο ebay να μου πει αν γίνεται να αγοράσω μόνο τα 3 χρώματα (στο μαγαζί του είχε μόνο σετ CMYK), και μου απάντησε με invoice από το paypal. Το θέμα μου είναι, καλύπτομαι αν τα αγοράσω έτσι, ή μπορεί να πληρώσω και να μην πάρω τίποτα; Δε λέω 99,7% σε 100.000+ πωλήσεις έχει ο άνθρωπος, και το πρώτο τόνερ ήταν άριστο, αλλά να καλύπτουμε λίγο και τον πισινό μας.

ss από το invoice:

attachment.php?attachmentid=59458&stc=1&d=1385046336

post-4171-1416077924,9021_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Έχεις προστασία τσέκαρε στο PayPal πως σε προστατεύει. Λέει κάπου. Αρκεί στην αποστολή χρημάτων να μην κάνεις gift. Μαγαζί δεν είναι λάθος κατάλαβα;

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το ebay είναι πραγματικός θησαυρός τόσο για τα γνήσια όσο και για τα συμβατά μελάνια για τους inkjet και laser εκτυπωτές. Και είναι ίσως το πιο χαρακτηριστικό πεδίο που δείχνει ανάγλυφα την κακή νοοτροπία των ελληνικών καταστημάτων. Μου κοστίζουν τα συμβατά μελάνια για τον Epson του ατελιέ από 0,8 μέχρι 1,5 ευρώ το ένα (ανάλογα με την προσφορά), από Αγγλία κομπλέ με μεταφορικά, όταν τα καταστήματα της Στουρνάρη τα πουλούσαν τα ίδια ακριβώς συμβατά προς 6 ευρώ το ένα! :hehe:

Ίδια ακριβώς κατάσταση και για τον laser εκτυπωτή που έχω στο σπίτι, έναν Lexmark T520. Τον είχα παροπλισμένο για χρόνια, μια και δεν μπορούσα να βρώ πουθενά toner στην Ελλάδα σε λογική τιμή. Έχετε μήπως ιδέα πόσο κοστίζει το μεγάλο toner των 20.000 σελίδων;! Δείτε εδώ, για να χάσετε όσα μαλλιά διαθέτετε!!! :o

Πριν ενάμιση χρόνο πετυχαίνω στο ebay έναν Γερμανό που πουλούσε το original τόνερ των 20.000 σελίδων προς 50 ευρώ, κομπλέ με μεταφορικά! :-O

Το παράγγειλα πολύ διστακτικά, μια και είχε πολύ λίγα feedback, γύρω στα 10, αλλά μου ήρθε τέλειο, σφραγισμένο στο κουτί του! Μετά από 2-3 μέρες, ο Γερμανός μου στέλνει μήνυμα στο ebay ότι έχει και ένα δεύτερο γνήσιο τόνερ στην ίδια τιμή, κι αν με ενδιαφέρει να τον ενημερώσω. Με έπιασαν οι ηλίθιες τσιγκουνιές μου και δεν του απάντησα. Τώρα βέβαια που κοντεύει να τελειώσει ξανά το τόνερ στον Lexmark, βαράω κανονικά το κεφάλι μου στον τοίχο που δεν αγόρασα και το δεύτερο! :wall:

Link to comment
Share on other sites

Έχω μπλέξει κι εγώ ξανά (δε βάζω μυαλό) με κινητό που πήρα για δικό μου πρόσωπο (αδερφό μου). Το έστειλε ο τυπάς κι αντί για μια μη εμφανή γρατζουνίτσα, είναι λες κι έχει περάσει οδοστρωτήρας από πάνω. Κι αυτός επιμένει πως πουθενά δεν είπε ότι είναι τέλειο εξωτερικά. Αυτός επιμένει ότι πούλησε κανονικά ένα "perfect WORKING phone". Το ζώο!Αύριο μπορώ να κλείσω τη μεταξύ μας διαφωνία και να κάνω escalate. Μετά σε 48 ώρες το ebay απαντά τι θα γίνει.

Ελπίζω να πάνε όλα καλά, να του το στείλω πίσω κ να πάρω τα λεφτάκια μου!

Είχε μια μακρινή μόνο που δεν φαινόταν τπτ γιατί το είχε γυρισμένο κ ανάποδα.

s1na.png

Έχω βάλει στην υπόθεση τα mail του που μου έλεγε πως υπάρχει μόνο μια μικρή γρατζουνιά που είναι "barely noticable" και το κινητό έχει τόσο βαθιές γρατσουνιές που τις νιώθεις με το δάχτυλο. Σε κινητό που έχει gorilla glass! Έχει κι ένα μικρό σπασιματάκι στο πλάι που έχει φύγει ένα κομμάτι πλαστικό κι επιμένει πως αυτό δεν υπήρχε όταν το έστειλε, που κ πάλι είναι δικό του πρόβλημα! Εγώ έβαλα κ photos από τη συσκευασία όταν ήταν μια χαρά όταν το έλαβα. Άρα δεν έχει φάει τράκα π.χ.. Για να δούμε... γιατί αυτή τη φορά έχω ένα άγχος.

Πιο πολύ έχω ελπίδες επειδή αυτός είναι κάθετος κι αντί για επιχειρήματα, εμμένει στο ότι δε δέχεται πίσω τίποτα κι ας πρόσεχα κι ας ζήταγα φωτογραφίες. :wall:

Σας έχω νέα με το θέμα!

Ήθελα να ολοκληρωθεί για να δείτε για άλλη μια φορά, ΓΙΑΤΙ αγαπάμε το ebay και το χρησιμοποιούμε ΜΟΝΟ σε συνδυασμό με paypal.

Χθες το πρωί έκλεισε το 7ήμερο που έπρεπε να τα βρούμε μεταξύ μας με τον πωλητή. Πριν προλάβω να κάνω εγώ την υπόθεση escalate, την έκανε εκείνος. Περίμενα λοιπόν το 48ωρο για τα αποτελέσματα.

Σήμερα το πρωί σκάει mail από ebay.

Hello Georgios,

My name is Hannah from eBay Customer Service about the smart phone (item xxxx) you have purchased from "xxxx". I understand that you would like to return this item for a full refund. I greatly appreciate your effort in trying to resolve this issue with your seller but to no avail. I want you to know that I am genuinely interested in helping you arrive at a satisfactory resolution to your concern.

I have carefully reviewed your account Georgios and I’d like you to know that on the day you’ve opened a case for this transaction, we have sent an email notification to your seller that they have an opened case and we have asked them to provide a resolution to you. We have advised them to offer you a partial or full refund (that covers the item cost and original postage) or the item you ordered or a replacement item and I am so sorry to hear that they have failed to do anything that we had recommended. Rest assured that this is very few and far between on eBay.

After reviewing the case, we have decided to have you return the item to the seller for a full refund. This means you will be refunded the cost of the item and the original postage. Please be aware that the return postage cost will be your responsibility and will not be included in the refund.

At this time we ask that you send the item and upload the tracking information for the postage within the next 9 days. You can get the seller's postage address as well as postage instructions in the Resolution Centre.

It is important for you to know that the case will be closed automatically and no refund can be issued if tracking information is not added to the case within 9 days. When adding the tracking information into the Resolution Centre, you will need to click on submit, it will then take you to another page saying tracking has been entered and a refund will be issued upon delivery. Once we can verify that the item has been successfully delivered to your seller we will close the claim and issue you a refund to your PayPal account.

Here are the steps to upload tracking information:

1. Hover over Customer Support in the top right corner of the page

2. Select Resolution Centre from the drop-down menu

3. Click Take Action to the right of the case

4. Click the blue Respond to case button

5. After selecting Provide a tracking number click on enter tracking number?

6. Input the tracking number and postage carrier (such as Royal Mail, Parcel Force, etc.) into the relevant boxes

7. Click Submit

It is important that you send the item back with tracking information that is verifiable online and that you upload the tracking information to the case within 9 days of our decision as already explained above.

I trust this information is helpful and we are so eager to work with you towards resolution.

Kind regards,

Hannah xxxx

eBay Customer Service

Έτσι βρήκα πώς θα το στείλω με tracking number και μου έκατσε κ μια καλή προσφορά στη dhl (μου έκαναν έκπτωση!!!). Ήρθε ένα παλικάρι πριν λίγο, το πήρε από το σπίτι κ μου έδωσε το tracking number.

To έβαλα στη σελίδα του resolution center, στη συγκεκριμένη υπόθεση που ήταν ανοιχτή κ πάτησα submit.

Voila!

FOG3OAY.png

Χαλάστηκα λιγάκι που έπρεπε να πληρώσω τα μεταφορικά για πίσω, αλλά κατανοητό και αποδεκτό.

Δευτέρα πρωί θα το λάβει ο πωλητής και θα έχω τα λεφτά μου πίσω!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν νομίζω ότι το διάστημα που έχει περάσει μέχρι στιγμής εμπνέει ιδιαίτερη ανησυχία. Προσωπικά θα σου πρότεινα να περιμένεις καμιά βδομάδα ακόμη και βλέπεις μετά.

Sent from my Galaxy Note using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

η αληθεια ειναι πως με το συγκεκριμενο και τι δεν εχω τραβηξει.

καλος ο πωλητης,τοπ seller

παραγγελνω το tabletaki

μου δινει track no china post ποτε δεν λειτουργησε

μου το ξαναστελνει αλλα βλεποντας το track no. βγαζει αλλη διευθηνση

τωρα ειμαστε στο τριτο:bye: και ειμαι ενα βημα πριν κανω escalate

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.