YDinopoulos Φεβρουάριος 6, 2013 #221 Φεβρουάριος 6, 2013 Free Skype internet calls and cheap calls to phones online - Skype !
jpavly Φεβρουάριος 6, 2013 #222 Φεβρουάριος 6, 2013 Παρε ενα backup τα αρχεια σου. Πηγαινε στις ρυθμισεις και κανε φορματ την εσωτερικη μνημη του κινητου. Μετα κανε επαναφορα εργοστασιακων ρυθμισεων. Οταν θα ανοιξει παλι το κινητο, κατεβαζεις το SEUS. Θα σου πει οτι εχεις την τελευταια εκδοση και αν θελεις να κανεις επανεγκατασταση. Θα διαλεξεις επανεγκατασταση (θα κατεβασει ενα μεγαλο αρχειο, πανω απο 300ΜΒ). Αν σε ρωτησει αν θελεις να κρατησεις παλιες ρυθμισεις, θα διαλεξεις οχι.Με αυτο τον τροπο θα περασεις καθαρα την ICS (και οχι απλα update οπως εκανες με το PC Companion). Lags-resets κτλ θα μειωθουν σε μεγαλο βαθμο. Αν δεν σε καλυψει, το επομενο βημα ειναι root και ξυλωμα εφαρμογων. Σ'ωραίος, θα το δοκιμάσω
overpower Φεβρουάριος 7, 2013 #223 Φεβρουάριος 7, 2013 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2035127%C2%A0">http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2035127Αν δεν την εχει κανεις ειναι leaked official no root εκδοση για το note. Εμενα μεχρι στιγμης ειναι μια χαρα. Στάλθηκε από το GT-N7000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
hayabusa Φεβρουάριος 7, 2013 #224 Φεβρουάριος 7, 2013 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2035127%C2%A0">[TEST FIRMWARE][ODIN REPACK] JB 4.1.2 GT-N7000XXLSC clear stock and rooted deodex - xda-developersΑν δεν την εχει κανεις ειναι leaked official no root εκδοση για το note. Εμενα μεχρι στιγμης ειναι μια χαρα. Στάλθηκε από το GT-N7000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 premium suite έχει ;
overpower Φεβρουάριος 7, 2013 #225 Φεβρουάριος 7, 2013 premium suite έχει ; Τι ειναι αυτο? Στάλθηκε από το GT-N7000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Billys Φεβρουάριος 7, 2013 #227 Φεβρουάριος 7, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=TweS1QtnUNc]Galaxy S2 Plus vs. Galaxy S2 - YouTube[/ame]
AgentCain Φεβρουάριος 9, 2013 #228 Φεβρουάριος 9, 2013 Ξέρει κανείς πως διώχνουμε το ενοχλητικό μήνυμα της vodafone "Welcome to vodafone"; Διάβασα κάπου ότι γίνεται σε rooted τηλέφωνο.
deninho Φεβρουάριος 9, 2013 #229 Φεβρουάριος 9, 2013 πρέπει να αφαιρέσεις το STK.apk (sim toolkit app), εφόσον είσαι ρουτ. Εγώ χρησιμοποιώ το Titanium backup για να αφαιρέσω εφαρμογές του συστήματος που μου είναι περιττές.
overpower Φεβρουάριος 9, 2013 #230 Φεβρουάριος 9, 2013 Εχω και ενα προβλημα με το πληκτρολογιο. Καταρχην για αλλαξω απο swype σε samsung keyboard πρεπει να παω στις ρυθμισεις του κινητου ενω πριν πατουσα το πληκτρο για τις ρυθμισεις και το εβγαζε. Υπαρχει τροπος αλλαγης ενω γραφω μηνυμα?<br>Και οταν θελω να στειλω sms τα ελληνικα ειναι ολα κεφαλαια και οχι μονο το 1ο γραμμα. Απο οτι βλεπετε τετοιο προβλημα οταν γραφω στο ιντερνετ δεν εχω. Προσπαθησα να βαλω αλλα πληκτρολογια αλλα σε παλια κινητα δεν βγαζει το μηνυμα και ετσι το εβγαλα.Στάλθηκε από το GT-N7000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
cna Φεβρουάριος 9, 2013 #231 Φεβρουάριος 9, 2013 (edited) 1) Παρατεταμένο πάτημα στο κουτάκι εισαγωγής κειμένου (εκεί που θέλεις να γράψεις δηλαδή) θα σου ανοίξει παράθυρο επιλογής πληκτρολογίου.2) Κεφαλαία ελληνικά χωρίς τόνους = 160 χαρακτήρες/sms. Οποιαδήποτε άλλη ρύθμιση σε ρίχνει στους 70 χαρακτήρες/sms. Ποια ρύθμιση προτιμάς λοιπόν; Μόνο στα αγγλικά (μάλλον γενικά σε γλώσσες που χρησιμοποιούν λατινικούς χαρακτήρες χωρίς περίεργους τονισμούς - βλέπε το ούμλαουτ των Γερμανών) μπορείς να έχεις μικρούς χαρακτήρες και 160 χαρακτήρες/sms. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 9, 2013 από cna
overpower Φεβρουάριος 10, 2013 #232 Φεβρουάριος 10, 2013 Παταω στο κουτακι συνεχομενα αλλα δεν εμφανιζει τιποτα. Να ενημερωσω οτι ειμαι με JBΣτάλθηκε από το GT-N7000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
paparoach Φεβρουάριος 12, 2013 #233 Φεβρουάριος 12, 2013 Νέος κάτοχος Samsung galaxy S III LTE i9305 .. όοοολεε!!Αναβάθμιση από S I
Borg Φεβρουάριος 12, 2013 #235 Φεβρουάριος 12, 2013 Καμιά πρόταση για SE Sola/Sole? Έχω κάνει update στην μαμά ICS και έχω συνέχεια lags, randoms resets και κολλήματα που κρατάνε αρκετά δευτερόλεπτα.Δεν μπορώ να δεχτώ ότι κινητό με τέτοια specs πάει χειρότερα με την μαμά ICS απ'ότι το Miro της γυναίκας μου.. Αν το έχει κανείς και το έχει "στρώσει" ας βοηθήσει έχουμε το ιδιο κινητό ξανά πέρνα το update και στην επιλογή του se update επέλεξε να κάνει επαναφορά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις και ας λέει οτι προτείνετε στο να μην γίνει P:S. δεν θα δούμε jelly εμείς...
Tsunami Φεβρουάριος 12, 2013 #236 Φεβρουάριος 12, 2013 έχουμε το ιδιο κινητόξανά πέρνα το update και στην επιλογή του se update επέλεξε να κάνει επαναφορά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις και ας λέει οτι προτείνετε στο να μην γίνει P:S. δεν θα δούμε jelly εμείς...Από XDA δεν έχει βγει τίποτα;Sent from my Xperia Neo V
Borg Φεβρουάριος 12, 2013 #237 Φεβρουάριος 12, 2013 Από XDA δεν έχει βγει τίποτα;Sent from my Xperia Neo Vεδώ και 1 μήνα περίπου υποτίθεται ότι το κάνουν port για το solaυπομονήεπίσης πριν ξέχασα να πω, πως για λιγότερο lag και γενικά καλύτερες αποδόσεις1ον καλά είναι τα apps να είναι εγκατεστημένα στην εσωτερική μνήμη και εξωτερική μόνο loading αρχεία, mp3, photos, pdf files, videos, .apk files κλπ2ον το facebook και το xperia facebook addon να είναι disable/log out (για τους μη κολλημένους)3ον στις ρυθμίσεις "επιλογές για προγραμματιστές" να επιλεχθεί η επιλογή "αναγκαστική απόδοση gpu" βοηθάει αρκετά σε γενικές γραμμές αλλά δεν βοηθά στην μπαταρία...4ον προγράμματα που κάνουν αυτόματη ενημέρωση(facebook.twitter,mails, instagram κλπ) να πάτε στις επιλογές που έχουν (τα περισσότερα έχουν αυτή την επιλογή) να είναι απενεργοποιημένα(δηλ manual, όταν θα τρέχετε το πρόγραμμα εσείς) , έτσι ώστε όταν ανοίγει το wifi/3g να μην σέρνεται στην αρχή το κινητό και κουράζει την μπαταρία5ον τα περιττά widget καλά είναι να τα βγάζετε αν δεν τα χρησιμοποιείταικαι τέλος στο διαχείριση ενέργειας το "εξοικονόμηση ενέργειας" να είναι πάντα ενεργό σε όποιους δεν επηρεάζει σε εφαρμογές η λειτουργικότητακάτι άλλο, για αυτούς που χρησιμοποιούν το internet του κινητού μόνο με wifi, για καλύτερη μπαταρία σε όλα τα κινητά που υποστηρίζουν 3g/4g(και έχουν μέτρια η κακή μπαταρία) να είναι επιλεγμένο το μόνο "GSM" και όχι το "wcdma/gsm" και ειδικά το "μόνο wcdma"και αυτό γιατί όταν είναι αδύναμο το σήμα για wcdma και μπαίνει βγαίνει σε wcdma καταναλώνει πάρα πολύ την μπαταρίαελπίζω να βοήθησα
jpavly Φεβρουάριος 13, 2013 #238 Φεβρουάριος 13, 2013 Παρε ενα backup τα αρχεια σου. Πηγαινε στις ρυθμισεις και κανε φορματ την εσωτερικη μνημη του κινητου. Μετα κανε επαναφορα εργοστασιακων ρυθμισεων. Οταν θα ανοιξει παλι το κινητο, κατεβαζεις το SEUS. Θα σου πει οτι εχεις την τελευταια εκδοση και αν θελεις να κανεις επανεγκατασταση. Θα διαλεξεις επανεγκατασταση (θα κατεβασει ενα μεγαλο αρχειο, πανω απο 300ΜΒ). Αν σε ρωτησει αν θελεις να κρατησεις παλιες ρυθμισεις, θα διαλεξεις οχι.Με αυτο τον τροπο θα περασεις καθαρα την ICS (και οχι απλα update οπως εκανες με το PC Companion). Lags-resets κτλ θα μειωθουν σε μεγαλο βαθμο. Αν δεν σε καλυψει, το επομενο βημα ειναι root και ξυλωμα εφαρμογων. έχουμε το ιδιο κινητόξανά πέρνα το update και στην επιλογή του se update επέλεξε να κάνει επαναφορά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις και ας λέει οτι προτείνετε στο να μην γίνει P:S. δεν θα δούμε jelly εμείς... Το έκανα σήμερα γιατί τα πήρα κρανίο, πήγα να μεταφέρω ένα shortcut από τη μία screen στη διπλανή και freezαρε το κινητό. Εκ πρώτης όψεως φαίνεται να βελτιώθηκε κατά πολύ και πάει σφαίρα. Στο anTuTu δε, από 3900 έβγαλε 7163, με τρελή διαφορά στη CPU. Θα δούμε τις επόμενες μέρες πως θα πάει Σας ευχαριστώ και τους 2 :clap:
jpavly Φεβρουάριος 15, 2013 #239 Φεβρουάριος 15, 2013 Σε γενικές γραμμές η ταχύτητα αυξήθηκε, αλλά παραμένουν τα random freezes. Χθες κόλλησε εντελώς την ώρα που πάτησα Exit στον Dolphin και επανήλθε μόνο με hard reset (power key + volume up). Θα το στείλω αντιπροσωπεία για αλλαγή και ελπίζω να βγάλω άκρη
l2phile Φεβρουάριος 15, 2013 #240 Φεβρουάριος 15, 2013 (edited) Δεν είναι ακριβώς mobile, αλλά είναι ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ GALAXY :dance3:http://www.techgear.gr/samsung-galaxy-altius-smartwatch-63903/ Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 15, 2013 από l2phile
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now