Jump to content



Ατελειωτες καθυστερησεις απο Κινα


Recommended Posts

9/8 έφυγε από Κίνα και ακόμα να ανοίξουν τον σάκο στο αεροδρόμιο. fffuuuuu

Πήρα τηλ στα ελτα και μου είπαν ότι σύμφωνα με το tracking number το πακέτο δεν έχει φύγει ακόμα από Κίνα ενώ στο site του HK Post αναφέρει το παρακάτω

The item (**************) left Hong Kong for its destination on 9-Aug-2014

Υπάρχει περίπτωση το αεροπλάνο να μην φεύγει κατ' ευθείαν από το HK για Αθήνα και το πακέτο να κάνει βόλτες στην Κινα μέχρι να αναχωρήσει για Ελλάδα;

Έγινε επεξεργασία από honda22
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να μπαινουν σε τέτοια διαδικασία.Εγώ πάντως σε όσες φορές έτυχε να μην μου στείλουν αντικείμενο καθόλου εξαρχής και να με αναγκάσουν να ανοίξω case, φυσικά και έφαγαν αρνητική κριτική και φυσικά και πήρα full refund.

Δεν μπορείς να παραγγέλνεις ένα αντικείμενο που το χρειάζεσαι και να περιμένεις πάνω από μήνα και να μην στο στέλνουν και να τους βάλεις και θετικό feedback μόνο και μόνο επειδή σου έκανε το paypal refund.Πρέπει να είσαι πολύ ηλίθιος να τους βάλεις και θετικό feedback μετά από τόση ταλαιπωρεία.

Αυτό που κάνεις και η σκέψη σου είναι που λάθος. Το ότι χάθηκε το δέμα επειδή στην Ελλάδα η σε όποια μεταφορική υπάρχουν μ@λ@κες η γίνονται λάθη δεν φταίει για κανένα λόγο ο πωλητής, δεν αρκεί που σου δίνει πίσω τα λεφτά του αφήνεις και αρνητική, αυτό είναι κατά τις πολιτικής του eBay. Αν παίρνεις κάποιο αντικείμενο που σε ενδιαφέρει και είναι τόσο σημαντικό απλά δεν το παίρνεις από εκεί ή πληρώνεις για τα μεταφορικά να έχεις και tracking number για να είναι ασφαλισμένο το δέμα σου.....

Απλά απορώ από που βγάζεις συμπέρασμα ότι δεν στέλνουν το δέμα...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που κάνεις και η σκέψη σου είναι που λάθος. Το ότι χάθηκε το δέμα επειδή στην Ελλάδα η σε όποια μεταφορική υπάρχουν μ@λ@κες η γίνονται λάθη δεν φταίει για κανένα λόγο ο πωλητής, δεν αρκεί που σου δίνει πίσω τα λεφτά του αφήνεις και αρνητική, αυτό είναι κατά τις πολιτικής του eBay. Αν παίρνεις κάποιο αντικείμενο που σε ενδιαφέρει και είναι τόσο σημαντικό απλά δεν το παίρνεις από εκεί ή πληρώνεις για τα μεταφορικά να έχεις και tracking number για να είναι ασφαλισμένο το δέμα σου.....

Απλά απορώ από που βγάζεις συμπέρασμα ότι δεν στέλνουν το δέμα...

Μάλον δεν διάβασες τίποτα απόσα έγραψα...

Απάντησα στο σκεπτικό του προηγούμενου φίλου οτι εσκεμένα δεν στέλνουν το δέμα για να πάρουν θετικο feedback.

Που διάβασες εσύ να βγάζω συμπέρασμα οτι δεν στέλνουν δέμα; Το διάβασες πουθενά να το λέω ή το έβγαλες από το μυαλό σου;

Που διάβασες να λέω οτι το δέμα χάθηκε; Μιλάμε πάντα για την περίπτωση που είπε ο φίλος παραπάνω οτι εσκεμένα ο πωλητής δεν στέλνει το δέμα.

Διαβάστε πρώτα τι λέμε και μετά απαντάτε

Link to comment
Share on other sites

Μάλον δεν διάβασες τίποτα απόσα έγραψα...

Απάντησα στο σκεπτικό του προηγούμενου φίλου οτι εσκεμένα δεν στέλνουν το δέμα για να πάρουν θετικο feedback.

Που διάβασες εσύ να βγάζω συμπέρασμα οτι δεν στέλνουν δέμα; Το διάβασες πουθενά να το λέω ή το έβγαλες από το μυαλό σου;

Που διάβασες να λέω οτι το δέμα χάθηκε; Μιλάμε πάντα για την περίπτωση που είπε ο φίλος παραπάνω οτι εσκεμένα ο πωλητής δεν στέλνει το δέμα.

Διαβάστε πρώτα τι λέμε και μετά απαντάτε

Ούτε ο φίλος ξέρει αν εσκεμμένα δεν έχει στείλει το δέμα ο Κινέζος οπότε αυτόματα πάμε σε αυτά που είπα παραπάνω

Link to comment
Share on other sites

Ούτε ο φίλος ξέρει αν εσκεμμένα δεν έχει στείλει το δέμα ο Κινέζος οπότε αυτόματα πάμε σε αυτά που είπα παραπάνω

Καταρχήν να ξεκαθαρίσεις στο μυαλό σου οτι στο οποιοδήποτε refund δεν είναι ο πωλητής που σου κάνει τη χάρη και σου δίνει πίσω τα λεφτά σου αλλά το paypal όταν εξετάσει οτι έχεις δίκιο με βάση τα δεδομένα του case που άνοιξες.

Κατά 2ον, τη στιγμή που εγώ κάνω παραγγελία κάποιο προϊόν και μου δεσμεύει τα χρήματα για 40+ μέρες και με αναγκάζει να ανοίξω case για να ανακαλύψω οτι τελικά ΔΕΝ το έστειλε το δέμα και να με αναγκάσει να κάνω εκ νέου παραγγελία και να περιμένω άλλες τόσες (τουλάχιστον) μέρες, ε φυσικά και θα του δώσω αρνητική κριτική.

Εσύ άμα γουστάρεις δώστου θετικό feedback και στείλτου και ένα κουτί γλυκά.Πρόβλημά σου.Εγώ απάντησα στο τι θα έκανα ΕΓΩ.

Εαν εμένα μαζί με άλλους 100 μου έχει δεσμεύσει τα χρηματα και τα βάζει σε τράπεζα και τα τοκίζει με το μήνα το ξέρω;

Για βάλε από πχ 50 ευρώ στον καθένα , μαζεύει από 100 άτομα 5000 ευρώ.Δεν είναι και λίγο να τα τοκίζει και να παίρνει το κατιτίς του χωρις επιπτώσεις.Καλό ε;

Έγινε επεξεργασία από tarantules
Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν να ξεκαθαρίσεις στο μυαλό σου οτι στο οποιοδήποτε refund δεν είναι ο πωλητής που σου κάνει τη χάρη και σου δίνει πίσω τα λεφτά σου αλλά το paypal όταν εξετάσει οτι έχεις δίκιο με βάση τα δεδομένα του case που άνοιξες.

Κατά 2ον, τη στιγμή που εγώ κάνω παραγγελία κάποιο προϊόν και μου δεσμεύει τα χρήματα για 40+ μέρες και με αναγκάζει να ανοίξω case για να ανακαλύψω οτι τελικά ΔΕΝ το έστειλε το δέμα και να με αναγκάσει να κάνω εκ νέου παραγγελία και να περιμένω άλλες τόσες (τουλάχιστον) μέρες, ε φυσικά και θα του δώσω αρνητική κριτική.

Εσύ άμα γουστάρεις δώστου θετικό feedback και στείλτου και ένα κουτί γλυκά.Πρόβλημά σου.Εγώ απάντησα στο τι θα έκανα ΕΓΩ.

Εαν εμένα μαζί με άλλους 100 μου έχει δεσμεύσει τα χρηματα και τα βάζει σε τράπεζα και τα τοκίζει με το μήνα το ξέρω;

Για βάλε από πχ 50 ευρώ στον καθένα , μαζεύει από 100 άτομα 5000 ευρώ.Δεν είναι και λίγο να τα τοκίζει και να παίρνει το κατιτίς του χωρις επιπτώσεις.Καλό ε;

Αυτο το κόλπο το είπε ένας με την τράπεζα και το μιλάνε όλοι πλέον. Αυτή η περίπτωση είναι για προϊόντα που είναι στο 1/3 τις τιμής και κάνει μπαμ ότι είναι απατεωνια.

Και μετά την υπόθεση πάλι δεν μπορείς να ανακαλύψεις αν το έστειλε η όχι.

Πάντα υπάρχει η αμφιβολία και πάντα υπάρχει η περίπτωση του να χάθηκε κατά την μεταφορά.

Οπότε και στις 2 περιπτώσεις εφόσον σου δίνει πίσω τα λεφτά δεν έχει κανένας το δικαίωμα να βάλει αρνητική.

Αν είναι να πουλήσεις και εσύ κάτι στο ebay και ο άλλος να το παραλάβει και να πει ότι δεν το παρέλαβε και να σου ανοίξει υπόθεση, να πάρει πίσω τα λεφτά του και να σου αφήσει μια αρνητική. Εκεί να σε δω πως θα νιώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Οπότε και στις 2 περιπτώσεις εφόσον σου δίνει πίσω τα λεφτά δεν έχει κανένας το δικαίωμα να βάλει αρνητική.

H 1η περίπτωση γίνεται και μάλιστα από αρκετούς, οπότε έχω 1000% δικαίωμα να του βάλω αρνητική κριτική κα θα του τη βάλω.

Τη 2η περίπτωση με το χαμένο δέμα είναι δική σου υπόθεση και δεν την ανέφερα καθόλου.Μιλάμε για την περίπτωση που εσκεμμένα ΔΕΝ στέλνει το δέμα, σε αφήνει ένα 40ήμερο μέχρι να το πάρεις χαμπάρι να ανοίξεις case και μετά σου λέει sorry λάθος, δεν στο έστειλα,πάρε τα λεφτά σου πίσω.

Σε αυτή λοιπόν την περίπτωση μιλάμε για παραπλάνηση οπότε παραβαίνει τους όρους του ebay οπότε και πάλι θα φάει αρνητική κριτική.

Αν είναι να πουλήσεις και εσύ κάτι στο ebay και ο άλλος να το παραλάβει και να πει ότι δεν το παρέλαβε και να σου ανοίξει υπόθεση, να πάρει πίσω τα λεφτά του και να σου αφήσει μια αρνητική. Εκεί να σε δω πως θα νιώσεις.

Σου απάντησε ο από πάνω...Επίσης εγώ ποτέ δεν πουλάω σε ebay :p

Link to comment
Share on other sites

Μα πως θα παραλάβει αν δε γίνει τσεκ άπο το σύστημα του ταχυδρομείου; αρα θα φανεί μια χαρά

Δέμα απλό που τα πετάνε οι ταχθδρομοι σαν σκουπίδια δεν φαίνονται πουθενά. Έχω μαζέψει πάρα πολλές φορές τα δέματα μου από το κάτω στενό. Μπορώ απλά να μην το ψάξω και να πω ότι δεν το παρέλαβα. Δεν υπάρχει κάποια υπογραφή στα απλά δέματα

Link to comment
Share on other sites

Άμα πληρώνεις απλό δέμα θα πάρεις απλό δέμα. Για ένα προϊόν αξίας 0.68 ευρώ και σου το στέλνει τζάμπα και ευχαριστώ να λέμε. Στην Ελλάδα μόνο το πακετάρισμα κοστίζει περισσότερο.

Η περίπτωση που λέω είναι για τον φίλο που αναφέρει για κάθε δέμα που ψάχνετε να αφήνει αρνητική χωρίς να είναι σίγουρος αν το έστειλε η χάθηκε.

Έγινε επεξεργασία από LeoNaXe
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Τι να προλάβω κλείσω... σιγά μην έρθει μέχρι να επιστραφούν τα λεφτά σε 3-4 ημέρες.

Αν πάρω τα λεφτά και έρθει τελικά αργότερα μπορώ να βάλω τα λεφτά στον πωλητή, και τι γίνεται με την αρνητική αξιολόγησή του... διορθώνεται;

Link to comment
Share on other sites

Τι να προλάβω κλείσω... σιγά μην έρθει μέχρι να επιστραφούν τα λεφτά σε 3-4 ημέρες.

Αν πάρω τα λεφτά και έρθει τελικά αργότερα μπορώ να βάλω τα λεφτά στον πωλητή, και τι γίνεται με την αρνητική αξιολόγησή του... διορθώνεται;

Υπάρχει και διόρθωση του feedback αν χρειαστεί, αλλά νομίζω μπορεί να την ενεργοποιήσει μόνο ο πωλητής.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παίδες! 2 ερωτήσεις περί shipping.

1) Περιμένω ένα κινητό από banggood όπου έγινε shipped στις 25 Σεπτεμβρίου και ενώ πλήρωσα έξτρα μεταφορικά για να έρθει το πολύ μέσα σε 10 μέρες ακόμα δεν έχω νέα. Φυσιολογικό ή μήπως πρέπει να τους στείλω κάνα μήνυμα; και αν δεν έρθει τι ενέργειες μπορώ να κάνω για refund?

2) Επίσης περιμένω ακόμα ένα κινητό από minideal και σύμφωνα με το tracking number σήμερα έγινε "arrived at overseas". Πόσες μέρες συνήθως παίρνει για να φτάσει σπίτι από τη στιγμή που έφτασε στα εγχώρια;

Ευχαριστώ! :woot:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.