Jump to content



Θέμα με ΠΛΑΙΣΙΟ και επιστροφή προιόντος


spinaloga

Recommended Posts

Γειά σας!

Αγόρα πριν 2 μέρες από το ΠΛΑΙΣΙΟ το tablet turbo-x ICE 2 9,7 ιντσων ,αυτό εδώ
δηλαδή.

Το συγκεκριμένο τάμπλετ όπως διαπίστωσα κατά την χρήση του είναι επιεικώς απαράδεκτο σαν προϊόν. Καταρχήν έχει

θέμα με την ευαισθησία του wifi δέκτη του που σημαίνει ότι εαν δεν πάρεις αγκαλιά το ρούτερ ΔΕΝ μπορείς να πλοηγηθείς

στο διαδίκτυο παρότι μπορεί να δείχνεί ότι έχει σήμα ενώ εκτός αυτού αποσυνδέεται συνέχεια. Το να δεις βίντεο βέβαια στο you tube είναι επιστημονική φαντασία καθώς ένα βίντεο 5 λεπτών κάνει 30 διακοπές. Δεύτερον δεν έχει google play

ούτε μπορείς να το εγκαταστήσεις εσύ καθώς η εφαρμογή δεν τρέχει κάτι που δεν αναφέρεται στο σάιτ του plaisio.

Τρίτον οι περισσότερες εφαρμογές που εγκατέστησα είτε δεν τρέχουν καθόλου είτε κολάνε. Τέταρτον θέλει κάθε τρεις και λίγο

επανεκίνηση γιατί κολάει. Πέμπτον δεν έχει Ελληνικό πληκτρολόγιο. Έκτον δεν τρέχει κανένας άλλος browser πέρα από αυτόν που έχει γιατί όλοι οι άλλοι που δοκίμασα κολάγανε. Έκτον ο επεξαργαστής που έχει είναι αναιμικός και το συστηματάκι ψιλοσέρνεται.

Διαπίστωσα λοιπόν στην πράξη ότι για να κάνεις την δουλειά σου με το συγκεκριμένο μηχάνημα πρέπει να έχεις μαζοχιστικές τάσεις τις οποίες εγώ δεν έχω.

Επίκοινώνησα με το ΠΛΑΙΣΙΟ λοιπόν και εξέφρασα τα παράπονα μου σε μια ευγενικότατη κοπέλα στο τμήμα εξυπηρέτησης

πελατών και της είπα ότι το προιόν δεν με ικανοποιεί και θα ήθελα να το επιστρέψω αφού στο σάιτ τους γράφουν επί λέξη "Στην περίπτωση που δε σας κάνει το προιόν, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 20 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του σε κάποιο κατάστημα Πλαίσιο ".

Η απάντηση ήταν ότι δεν μπορεί να γίνει επιστροφή εφόσον το προιόν δεν έχει κάποια βλάβη. Μα της απάντησα ότι στο

σάιτ σας λέτε ότι " στην περίπτωση που δε σας κάνει το προιόν, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 20 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του)."

Ναι μου λέει μπορείτε να το επιστρέψετε μέσα σε 20 μέρες μου λέει εφόσον δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία του.

και πως θα διαπιστώσω εαν δεν μου κάνει εαν δεν ανοίξω την συσκευασία ; ανταπαντώ

Γι αυτό τον λόγο υπάρχουν τα ντέμο μηχανήματα στα καταστήματα μου λέει.

Στο κατάστημα της λέω δεν μπορώ να διαπιστώσω ούτε ότι το wifi δεν πιάνει ,ούτε ότι κολάει κάθε τρεις και

λίγο και εκτός αυτού γιατί εαν καταφέρω και διαπιστώσω από το ντεμο ότι το μηχάνημα δουλεύει επαρκώς

και χωρίς προβλήματα να το πάρω στο σπίτι μου να μην το ανοίξω και να το επιστρέψω εντός 20 ημερών; Τι

νόημα έχει δηλαδή το " Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 20 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του σε κάποιο κατάστημα Πλαίσιο " που γράφετε στο σάιτ

σας;

Τι να σας πω μου λέει ,όπως καταλαβαίνεται εαν ο κάθε ένας παίρνει κάποιο προιόν και το επιστρέφει επειδή απλά δεν

του κάνει θα είχαμε γεμίσει με επιστροφές προϊόντων. Εαν θέλετε περάστε από το κατάστημα που το πήρατε να μιλήσετε

με κάποιον υπεύθυνο.

Η συζήτηση τελειώνει εδώ και αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι. Ποιος έχει δίκιο σε αυτήν την περίπτωση;

Εαν έχω δίκιο εγώ τι ενέργειες μπορώ να κάνω;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 43
  • Created
  • Last Reply

Αν ήταν μέσω internet, τους υποχρεώνει ο νόμος να το δεχθούν πίσω εντός 10 ημερών (ή 7, δεν είμαι σίγουρος).

Από εκεί και πέρα έχεις δύο επιλογές:

1. Πας πίσω το προϊόν και ζητάς αλλαγή, αφού όπως το περιγράφεις δε δουλεύει. Και μόνο το πρόβλημα με το wifi είναι αρκετό. Αν το καινούριο δουλεύει, τότε έπεσες απλά σε προβληματικό κομμάτι. Μπορείς επίσης, να επιστρέψεις το καινούριο μετά πίσω, χωρίς να το ανοίξεις ;)

2. Κάνεις μια καταγγελία στον ΙΝΚΑ και τους την κοινοποιείς.

Link to comment
Share on other sites

Αν ήταν μέσω internet, τους υποχρεώνει ο νόμος να το δεχθούν πίσω εντός 10 ημερών (ή 7, δεν είμαι σίγουρος).

Από εκεί και πέρα έχεις δύο επιλογές:

1. Πας πίσω το προϊόν και ζητάς αλλαγή, αφού όπως το περιγράφεις δε δουλεύει. Και μόνο το πρόβλημα με το wifi είναι αρκετό. Αν το καινούριο δουλεύει, τότε έπεσες απλά σε προβληματικό κομμάτι. Μπορείς επίσης, να επιστρέψεις το καινούριο μετά πίσω, χωρίς να το ανοίξεις ;)

2. Κάνεις μια καταγγελία στον ΙΝΚΑ και τους την κοινοποιείς.

Βασικά εαν ήταν από ίντερνετ δεν θα είχαν το επιχείρημα του στυλ "γι αυτό έχουμε τα ντέμο μηχανήματα για να

τα δοκιμάσεις πριν το πάρεις". Από εκεί και πέρα το θέμα είναι ότι το μηχάνημα δεν έχει κάποια κατασκευαστική

βλάβη ,δηλαδή το wifi δουλεύει απλά εαν απομακρυνθείς από το ρούτερ και πας σε άλλο δωμάτιο αρχίζουν τα

προβλήματα πράγμα που υποδηλώνει φθηνοκατασκευή π.χ. ο αδερφός μου έχει το apple ipad 3 το οποίο δουλεύει

άψογα με το ίδιο ρούτερ σε όλο το σπίτι και πιάνει σήμα ακόμα και εαν πας στο διπλανό σπίτι ,βέβαια θα πει κάποιος ότι το ipad έχει υπερδιπλάσια τιμή. Σύμφωνοι άλλα πιστεύω ότι είναι λογική η απαίτηση μου ακόμα και από ένα τάμπλετ που κάνει 250 Ευρώ να μπορώ να μπαίνω στο ίντερνετ ακόμα και εαν απομακρυνθώ περισσότερο από 5 μέτρα από το ρούτερ ή πάω στο διπλανό δωμάτιο δεδομένου ότι αγοράζουμε τάμπλετ λόγο της φορητότητας ,αλλιώς ας του βάζανε μια θύρα ethernet και να τράβαγα μπαλαντέζα. Επίσης το θέμα με το google play έπρεπε νομίζω να

το αναφέρουν στο σάιτ τους ότι στο συγκεκριμένο μηχάνημα δεν μπορεί να εγκατασταθει το google play ,εγώ είχα

την εντύπωση ότι το google play είναι αυτονόητο ότι μορεί να τρέξει σε οποιοδήποτε μηχάνημα με android.

Το θέμα λοιπόν είναι τι λέει η νομοθεσία για αυτές τις περιπτώσεις δηλαδή ναι μεν για ένα μηχάνημα που δουλεύει

αλλά έχει τόσους περιορισμούς που η χρήση για τον σκοπό που πωλείται είναι "κουραστική" και ανεπαρκής για τον

πελάτη.

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει να τσεκάρεις κανα review πριν τις αγορες . Απο εκει και πέρα δεν νομίζω οτι νόμιμα υπάρχει κάτι να μπορείς να κάνεις . Εκτος απο το να πας στο καταστημα να παραπονεθεις , δεν βλεπω κατι αλλο

Link to comment
Share on other sites

Έμπλεξες με ΠΛΑΙΣΙΟ. Τα περισσότερα προϊόντα ΠΛΑΙΣΙΟ είναι rebranded Κινέζικα και όχι από τα ποιοτικά.

Καταρχάς από το link που έβαλες βλέπω ένα χρόνο εγγύηση μόνο, που για ηλεκτρονική συσκευή, δεν συμβαδίζει με τις οδηγίες για πώληση ηλεκτρονικών σε Ε.Ε. Πάμε παρακάτω. Το πρόβλημα που λες με την εμβέλεια εσύ μπορεί να το θεωρήσεις και πρόβλημα στο wifi ή στην κεραία του. Κοίτα μήπως βγάλεις άκρη με το τεχνικό τους τμήμα (ο Θεός να το κάνει) και ζήτα επισκευή ή αντικατάσταση.

Δεν το θεωρώ διόλου απίθανο να έχει ξεκουμπώσει η κεραία από την πλακέτα πάνω στην μητρική του tablet. Και for the record έχω δοκιμάσει ασύρματη κάρτα σε φορητό Η/Υ και εντός δωματίου είχε 3 γραμμές σήμα στο ασύρματο ΧΩΡΙΣ την κεραία.

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει να τσεκάρεις κανα review πριν τις αγορες .

Έχεις δίκιο σε αυτό ,γενικά πάντα πριν αγοράσω κάτι το ψάχνω αρκετά ,η μόνη φορά που δεν το

έκανα ήταν αυτή με την λογική όλα τα τάμπλετ αυτής της τιμής με οθόνη ips είναι κόπιες με τον

ίδιο επεξεργαστή και την ίδια πλακέτα.

Link to comment
Share on other sites

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους

α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.) και

β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.

Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 20 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.

Σε αυτό αναφέρεσαι για την επιστροφή?

Γιατί εγώ καταλαβαίνω πως λέει για επιστροφή εντός 20 ημερών εφόσον και ΜΟΝΟ αν ισχύει μια από τις 2 περιπτώσεις που αναφέρει παραπάνω.

Δηλαδή δεν λέει πουθενά για επιστροφή επειδή δεν σε ικανοποιεί το προϊόν.

Στο θέμα μας τώρα, εφόσον πήγες στο κατάστημα και ήξερες 100% τι παίρνεις και φυσικά εφόσον δεν έχει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, δεν νομίζω πως είσαι σε θέση να απαιτήσεις τίποτα.

Μπορείς βέβαια να πας να τους παρακαλέσεις μήπως και δεχθούν κάποια αλλαγή αλλά σίγουρα όχι να απαιτήσεις.

Αλήθεια, έτσι από περιέργεια, πως θα σου φαινόταν να τους πρότεινες να σου κόψουν ένα πιστωτικό για πχ. 200€ και να βάλουν το tablet στο stock house?

Link to comment
Share on other sites

Γι αυτό λοιπόν ποτέ ξανά turbo-x προϊόντα..

Κινεζιές, που τις βαφτίζουν turbo-x και 100% πιο ακριβά σε σχέση με την αυθεντική μαϊμού από ebay :D

ακου κει plaisio market... μα τι παπάτζες.

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτό αναφέρεσαι για την επιστροφή?

Γιατί εγώ καταλαβαίνω πως λέει για επιστροφή εντός 20 ημερών εφόσον και ΜΟΝΟ αν ισχύει μια από τις 2 περιπτώσεις που αναφέρει παραπάνω.

Δηλαδή δεν λέει πουθενά για επιστροφή επειδή δεν σε ικανοποιεί το προϊόν.

Στο θέμα μας τώρα, εφόσον πήγες στο κατάστημα και ήξερες 100% τι παίρνεις και φυσικά εφόσον δεν έχει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, δεν νομίζω πως είσαι σε θέση να απαιτήσεις τίποτα.

Μπορείς βέβαια να πας να τους παρακαλέσεις μήπως και δεχθούν κάποια αλλαγή αλλά σίγουρα όχι να απαιτήσεις.

Αλήθεια, έτσι από περιέργεια, πως θα σου φαινόταν να τους πρότεινες να σου κόψουν ένα πιστωτικό για πχ. 200€ και να βάλουν το tablet στο stock house?

Αντιλαμβάνεσαι οτι για να μπει στο stock house , υπάρχει χασούρα στο κατάστημα και σε λεφτα ( γιατι πρεπει να μπει φθηνοτερα ) και σε μεταφορικα κλπ . Μονο αν εχουν την καλη διαθέση , θα κάνουν κατι τετοιο . Δεν τους υποχρεώνει κατι

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτό αναφέρεσαι για την επιστροφή?

Γιατί εγώ καταλαβαίνω πως λέει για επιστροφή εντός 20 ημερών εφόσον και ΜΟΝΟ αν ισχύει μια από τις 2 περιπτώσεις που αναφέρει παραπάνω.

Δηλαδή δεν λέει πουθενά για επιστροφή επειδή δεν σε ικανοποιεί το προϊόν.

Ποιο κάτω λέει σχετικά με τις επιστροφές των προιόντων:

Συγκεκριμένα:

- Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προιόν σε κάποιο Πλαίσιο Service, όπου επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προιόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν

- Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος

- Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 20 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του σε κάποιο κατάστημα Πλαίσιο

Στο θέμα μας τώρα, εφόσον πήγες στο κατάστημα και ήξερες 100% τι παίρνεις

Πίστευα ότι τουλάχιστον θα μπορείς να κάνεις ένα αξιοπρεπές browsing στο ίντερνετ πράγμα που δεν ισχύει ή ότι

θα μπορούσα να δω ένα βίντεο στο Youtube χωρίς να κολλάει και να κάνει επανεκκίνηση ή ότι θα μπορώ να αγοράσω και παίξω το angry birds πράγμα που δεν γίνεται αφου δεν υπάρχει το google play ούτε μπορεί να εγκατασταθεί και το "πλαίσιο μάρκετ" δεν έχει ούτε βασικές εφαρμογές όπως π.χ. το skype. Ειδικά το google play πιστεύω ότι είναι αυτονόητο π.χ. όταν πας να αγοράσεις αυτοκίνητο δεν είσαι υποχρεωμένος να ρωτήσεις τον πωλητή εαν έχει φρένα ή τιμόνι. Υποθέτεις ότι τα έχει. Άλλωστε πουθενά στο σάιτ τους δεν λέει ότι δεν μπορείς να εγκαταστήσεις το google play.

Αλήθεια, έτσι από περιέργεια, πως θα σου φαινόταν να τους πρότεινες να σου κόψουν ένα πιστωτικό για πχ. 200€ και να βάλουν το tablet στο stock house?

Αυτό δεν το είχα σκεφτει ,βασικά θα δεχόμουν να μου κόψουν και 180 Ευρώ πιστωτικό να βάλω άλλα 200 και να πάρω ένα λάπτοπακι της προκοπης με windows 8 να κάνω την δουλειά μου και δεν ξαναμπλέκω με κινεζοταμπλέτες

και αντρόιντ.

Link to comment
Share on other sites

Αμα λεει στο σαιτ επιστροφη σε 20 μερες ακομη κι αν δεν εχει ελαττωμα, απλα το επιστρεφεις σε 20 μερες. Αν δεν το κανουν αυτο μπλα μπλα συνηγορο του καταναλωτη κλπ, αλλα διαφημιζουν αλλα κανουν κλπ...

Link to comment
Share on other sites

και δεν ξαναμπλέκω με κινεζοταμπλέτες

και αντρόιντ.

Όπα μάστορα... Δε σου φταίει το android με τις άθλιες κατασκευές του κάθε κινέζου. Το google play ανήκει στην google και μόνο σε όσους δίνει πιστοποίηση επιτρέπεται η πρόσβαση εκεί (καλώς ή κακώς). Άρα αν θες google play ή ρουτάρεις και χακάρεις την κινεζιά σου (αφού ψαχτείς και βρεις ποιο πραγματικά μοντέλο είναι πριν ονομαστεί "turbo-x") ή για να είσαι 100% καλυμμένος αγοράζεις nexus συσκευή ή τουλάχιστον επώνυμη (π.χ. samsung).

Υ.Γ. με 400€ δεν παίρνεις laptop-ακι της προκοπής, αλλά κάποιο μηχάνημα που θα σου σέρνεται χειρότερα από το "turbo-x ice"

Link to comment
Share on other sites

Το επιστρέφεις πίσω εφόσον δε σου κάνει μέσα σε 20 ημέρες και αγοράζεις κάτι άλλο από το κατάστημα.

Το ίδιο είχε συμβεί όταν είχα πάρει μια κάρτα γραφικών που τα fan της έκαναν σαν μαούνες για τα γούστα μου και την επέστρεψα χωρίς μα μου και πήρα άλλη.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θέλω να εκφράσω έναν διαφορετικό προβληματισμό

Είσαι διατεθημενος να πάρεις πιστωτικό, ακόμα και λιγότερα χρήματά και να ξαναδωσεις τα ωραία σου ευρά στο ίδιο κατάστημά που μέχρι στιγμής έχει φανεί ασυνεπές στις στοιχειώδεις δεσμεύσεις και υποχρεώσεις του απέναντί σου?

Τελικά μήπως what one gets is what he diserves?

Τόσα αλλά μαγαζιά υπάρχουν...

Ούτε ποικιλία ούτε φοβέρες επιλογές έχει το Π εδω και πάρα πολύ καιρό και είναι και 10%-20% ακριβότερο συνήθως

Πάντως με 400€ παίρνεις πολύ καλό λαπτοπ για τη δουλεία που το θέλεις

Με 250€ παίρνεις Σούπερ ταμπλέτα Nexus 7 4core. Που δεν καταλαβαίνει τίποτα

Με 120-150 ευρώ παίρνεις επώνυμη κινέζική ταμπλέτα δυπυρινη

Πολλές επιλογές δηλαδή

Το ότι πήρες μια από τις χειρότερες ταμπλέτες στην αγορά δεν έχει να κάνει με κάποια έλλειψή των συσκευών Android αλλά με την δική σου ελλειπή έως ανυπαρκτη έρευνά αγοράς

Sent from my MB860 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θέλω να εκφράσω έναν διαφορετικό προβληματισμό

Είσαι διατεθημενος να πάρεις πιστωτικό, ακόμα και λιγότερα χρήματά και να ξαναδωσεις τα ωραία σου ευρά στο ίδιο κατάστημά που μέχρι στιγμής έχει φανεί ασυνεπές στις στοιχειώδεις δεσμεύσεις και υποχρεώσεις του απέναντί σου?

Τι άλλη λύση προτείνεις δηλαδή; Λεφτά πίσω δεν μπορώ να πάρω ,ούτε έχει δεσμευτεί κάτι τέτοιο το

εν λόγω κατάστημα ,ούτε προβλέπετε νομικά κάτι τέτοιο. Λεφτά πίσω μπορείς να πάρεις μόνο εαν το

προϊόν είναι χαλασμένο και δεν έχουν ακριβώς ίδιο να στο αντικαταστήσουν όποτε μπορείς να αρνηθείς

την αντικατάσταση με "παρόμοιο" προϊόν ίσης αξίας ή το πιστωτικό και να απαιτήσεις επιστροφή χρημάτων

τα οποία το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να στα επιστρέψει. Επίσης προβλέπεται από τον νόμο επιστροφή

χρημάτων σε περίπτωση διαφημιστικής απάτης σχετικά με τις προδιαγραφές του εκάστοτε μηχανήματος.

π.χ. στην περίπτωση που ένα λάπτοπ διαφημίζεται από το κατάστημα ότι έχει 4 gb ram ενώ έχει στην πραγματικότητα

2 gb ,ή έχει διαφορετικο επεξεργαστή από αυτόν που διαφημίζεται ή έχει άλλο λειτουργικό ή έχει μικρότερη μπαταρία κτλπ. Επίσης μπορείς να πάρεις λεφτά πίσω εαν επιστρέψεις κάποιο προιόν εντός 7 ημερών με άθικτη την συσκευασία του και την απόδειξη αγοράς (προβλέπεται από τον νόμο).

Το θέμα είναι τι ισχύει νομικά για την περίπτωση μου ,οπότε σκέφτομαι να πάρω ένα τηλέφωνο στο ΚΕ.Π.ΚΑ

να δω τι θα μου πουν.

Με 250€ παίρνεις Σούπερ ταμπλέτα Nexus 7 4core. Που δεν καταλαβαίνει τίποτα

Δεν ήθελα τάμπλετ με 7αρα οθόνη.

Με 120-150 ευρώ παίρνεις επώνυμη κινέζική ταμπλέτα δυπυρινη

Απαραίτητη προδιαγραφή που είχα θέσει ήταν να έχει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ οθόνη IPS 10 ιντσων, έξοδο hdmi και μπαταρία

τουλάχιστον 6 αμπερώρια ,

οπότε με 120-150 Ευρώ είναι λίγο δύσκολο να βρεθεί στην Ελλάδα τάμπλετ με δεκάρα οθόνη IPS και τις λοιπές προδιαγραφές ,αλλά εκτός αυτού ακόμα και με 100 Ευρώ να έβρισκα τάμπλετ με 10" IPS οθόνη εφόσον όλα είναι

σχεδόν κόπιες με τον ίδιο επεξεργαστή και με τον ίδιο wifi δέκτη δεν πιστεύω ότι θα άλλαζε κάτι σχετικά με την χρηστικότητα του μηχανήματος.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.