Jump to content



Κατασκεύασα ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΒΑΣΗ με ένα σκαπτικό μηχάνημα.


seismic

Recommended Posts

Μάλιστα... Μετράς την επιτυχία σου από τα Page views? /facepalm

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Το μόνο όπλο που έχω, κόντρα σε αυτούς που προσπαθούν να θάψουν την ευρεσιτεχνία, είναι η δημοσιότητα της αλήθειας για την ευρεσιτεχνία, η οποία θα βγει από τα πειράματα.

Για τον λόγο αυτό, σας κοινοποιώ δημόσια την εφαρμοσμένη έρευνα που κάνω.

Είμαι σίγουρος για αυτό που κάνω.

Είμαι σίγουρος για τα συμφέροντα που προσπαθούν να σταματήσουν την εφεύρεση.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Απόσβεση και απόκριση

Απόσβεση αναπτύσσεται σε όλα τα συστήματα που εκτελούν ταλάντωση .

Επίσης, σε πολλές πρακτικές εφαρμογές, προστίθενται ειδικές συσκευές οι οποίες, μέσω της αύξησης της απόσβεσης, οδηγούν σε μείωση της απόκρισης.

Στη δυναμική ανάλυση, ενδιαφερόμαστε για τα αποτελέσματα της απόσβεσης στην απόκριση.

Η κύρια επιρροή της απόσβεσης σε συστήματα που ταλαντώνονται είναι ότι μειώνει το εύρος της απόκρισης.

Ως συνέπεια, η ελεύθερη ταλάντωση σταματά όταν, μετά την αρχική διέγερση, η κατασκευή αφήνεται ελεύθερη να ταλαντωθεί.

Στις εξαναγκασμένες ταλαντώσεις, η απόσβεση γρήγορα εξαλείφει το παροδικό μέρος της απόκρισης και μειώνει το εύρος της μόνιμης απόκρισης.

Η απόσβεση επηρεάζει σημαντικά την απόκριση κατασκευών που υφίστανται φορτία μεγάλης διάρκειας και πολλών κύκλων φόρτισης, όπως είναι οι σεισμοί.

Η απόσβεση επηρεάζει την απόκριση η οποία υπόκειται σε πολλές αλλαγές κατά τη διάρκεια των οποίων καταναλώνεται ενέργεια.

Η πρόσθετη απόσβεση παράγεται από ειδικές συσκευές απόσβεσης ενσωματωμένες στην κατασκευή.

Είναι συνήθως κυλινδρικά συστήματα με ένα εσωτερικά τοποθετημένο έμβολο και γεμάτα με υδραυλικό υγρό.

Η ενδογενής απόσβεση παράγεται από δυνάμεις που αναπτύσσονται στο εσωτερικό των κυλινδρικών συστημάτων, αναπτύσσοντας μοριακή τριβή στα υδραυλικά υγρά, η οποία μετατρέπετε σε θερμική ενέργεια.

Η κατανάλωση ενέργειας στο υδραυλικό σύστημα είναι μια πολύπλοκη διεργασία που επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από την πίεση που εφαμμόζεται στην διεπιφάνεια των υγρών, του εμβόλου, και του θαλάμου.

Οι δυνάμεις που προκαλούν κατανάλωση ενέργειας ονομάζονται δυνάμεις απόσβεσης και πάντα αντιτίθενται στην κίνηση του συστήματος που εκτελεί ταλάντωση.

Ένα παράδειγμα υδραυλικής απόσβεσης έχουμε σε αυτό το βίντεο

Και ένα άλλο πιο εξελιγμένο σύστημα απόσβεσης είναι αυτό της εφεύρεσης, https://www.youtube.com/watch?v=KPaNZcHBKRIτο οποίο εκτός των άλλων, εφαρμόζει απόσβεση

1) Οριζοντίως στην βάση

2) στο ύψος των πλακών και του φρεατίου. ( σεισμικός αρμός )

3) στο δώμα, που είναι τοποθετημένο το υδραυλικό σύστημα.

Και όλα αυτά,...

Χωρίς να καταργεί την πλαστιμότητα του φέροντα, που από μόνη της και αυτή καταναλώνει ενέργεια.

Στην εξαναγκασμένη σεισμική ταλάντωση ενός πλαισίου, οι περισσότερες φορτίσεις του σεισμού προς την κατασκευή είναι οριζόντιες.

Αν αυτές οι φορτίσεις ήταν κάθετες, θα ήταν πολύ πιο εύκολο η κατασκευή να παραλάβει αυτά τα πρόσθετα φορτία.

Αυτός είναι και o λόγος που μπορούμε και κατασκευάζουμε πολυώροφα κτίρια, με μεγάλα στατικά φορτία.

Όλες οι κατασκευές αντιδρούν το ίδιο κατά την διάρκεια της ζωής τους,.... εκτός από μία στιγμή...κατά την οποία έχουμε σεισμική διέγερση,... τότε κάθε μία κατασκευή αντιδρά διαφορετικά.

Πού?

Στις πλάγιες φορτίσεις.

Αν κατορθώσουμε να οδηγήσουμε τις πλάγιες φορτίσεις του σεισμού στον κατακόρυφο άξονα της κατασκευής, τότε είναι πιο εύκολο για την κατασκευή να τις παραλάβει.

Αυτό είναι εφικτό μόνο αν πακτώσουμε όλα τα κάθετα στοιχεία της κατασκευής με το έδαφος, διότι μόνο τότε εκ τρέπουμε τις οριζόντιες φορτίσεις του σεισμού, στον κάθετο άξονα της κατασκευής.

Όσες περισσότερες πακτώσεις εφαρμόσουμε μεταξύ δώματος και εδάφους, τόσο πιο μεγάλη θα είναι και η αντοχή της κατασκευής στις φορτίσεις του σεισμού.

Ο λόγος είναι πολύ απλός ...π.χ αν πακτώσουμε ένα μεγάλο τοιχίο στα δύο του άκρα, κατά την ταλάντωση του τοιχίου, ο ένας τένοντας θα αντιδράσει στην άνοδο της ανώτατης στάθμης στο δώμα, και η άλλη αντίδραση θα προέλθει από το έδαφος της βάσης.

Αυτές οι δύο αντιδράσεις θα μειώσουν το εύρος της ταλάντωσης, και θα οδηγήσουν την φόρτιση του σεισμού από την οριζόντια, στην κατακόρυφη διεύθυνση.

Αυτή η αντίδραση των δύο αντίθετων τάσεων στο τοιχίο, θα δημιουργήσει μία μεγάλη τέμνουσα, με κατακόρυφη διεύθυνση.

Αυξάνοντας τις πακτώσεις ( περισσότερες των δύο ) αυξάνουμε ταυτόχρονα και των αριθμό των αντίθετων τάσεων, διαμοιράζοντας κατ αυτόν των τρόπο τα φορτία του σεισμού σε περισσότερες κάθετες διατομές.

Κατ αυτόν τον τρόπο, κατανέμουμε τα φορτία σε περισσότερες κάθετες διατομές, μειώνοντας την δυναμική τους, αυξάνοντας από την άλλη την αντοχή του τοιχίου σε αυτές τις φορτίσεις, διότι κατανέμουμε τις τέμνουσες σε περισσότερες κάθετες διατομές του τοιχίου ισομετρικά.

Αν προσθέσουμε και την προένταση στους τένοντες, το όφελος θα είναι πολλαπλό.

Αν αυξήσουμε την προένταση, το όφελος θα είναι υποπολλαπλάσιο.

Π.Χ

1)Ένας πρόβολος με μερική προένταση, και ένας άλλος πρόβολος, με ολική προένταση έχουν διαφορετικές αντοχές.

2) Ένας πρόβολος με δύο πακτώσεις στα άκρα, αντιδρά διαφορετικά από έναν άλλο ίδιο, με δέκα πακτώσεις ιδίας διατομής χάλυβα.

Link to comment
Share on other sites

Από το στόμα σου και στου θεού το αυτί....Δυστυχώς δεν θέλει συνεργασία καμία κατασκευαστική μαζί μου.

Αυτό που γίνετε στην Ελλάδα δεν το πιστεύω??

Μόνο για κομπίνες ενδιαφέρονται.:slap:

χμμμ, βλέπουν το τεράστιο κέρδος και λένε όχι, άμα δεν έχει μίζα δεν ψηνόμαστε?

η τεράστιες εταιρίες που η επιτυχία τους φαίνεται από την πορεία τους, στα καλά καθούμενα δεν τους ενδιαφέρει κάτι νέο και αποκλειστικό με το οποιο θα χεστούν στα φράγκα?

θέλω να σου πω πως μάλλον η δεν έχεις αρκετή πιστη στον καπιταλισμό η κάτι άλλο δεν πάει καλά.

Το μόνο όπλο που έχω, κόντρα σε αυτούς που προσπαθούν να θάψουν την ευρεσιτεχνία, είναι η δημοσιότητα της αλήθειας για την ευρεσιτεχνία, η οποία θα βγει από τα πειράματα.

Για τον λόγο αυτό, σας κοινοποιώ δημόσια την εφαρμοσμένη έρευνα που κάνω.

Είμαι σίγουρος για αυτό που κάνω.

Είμαι σίγουρος για τα συμφέροντα που προσπαθούν να σταματήσουν την εφεύρεση.

και η Βίκυ έχει 1.500.000+ views αλλα δεν την κάνουν οδηγάρα

Link to comment
Share on other sites

χμμμ, βλέπουν το τεράστιο κέρδος και λένε όχι, άμα δεν έχει μίζα δεν ψηνόμαστε?

η τεράστιες εταιρίες που η επιτυχία τους φαίνεται από την πορεία τους, στα καλά καθούμενα δεν τους ενδιαφέρει κάτι νέο και αποκλειστικό με το οποιο θα χεστούν στα φράγκα?

θέλω να σου πω πως μάλλον η δεν έχεις αρκετή πιστη στον καπιταλισμό η κάτι άλλο δεν πάει καλά.

και η Βίκυ έχει 1.500.000+ views αλλα δεν την κάνουν οδηγάρα

Αν διαβάσεις το πιο πάνω άρθρο, θα δεις ότι εγώ είμαι οδηγάρα.

Εκτός από εφευρέτης, τώρα έγινα και ερευνητής με τα πειράματα που κάνω.

Κάθε νέα ιδέα που έχει επιστημονικό υπόβαθρο, ( όπως πιστεύω έχει η δική μου ) είναι μία μεγάλη αφορμή για να πειραματιστεί η επιστημονική κοινότητα.

Αυτοί χωρίς να υπάρχει πείραμα της μεθόδου μου, την θεωρούν αναποτελεσματική.

Εγώ θα τους αποδείξω την αλήθεια.

Τα συμφέροντα μου πάνε κόντρα...αυτό είναι..τίποτα άλλο.

Για αυτό δεν μιλάνε οι μηχανικοί στα φόρουμ.

Και αν μιλήσουν, τρώνε τάπα.

Link to comment
Share on other sites

Διαβαζεις αυτα που γραφεις?

Ακομα κ αν εχεις δικιο, μ'αυτα που γραφεις ειναι λογικο να τρως ακυρο κ απο τα τσιμεντα.

Κ γω σου δινω ακυρο κ ας τρωω ταπα σα μηχανικος που ειμαι. Αλλα εγω ειμαι μηχανικος, οχι εργοδηγος ερευνητης-εφευρετης κ Ντα Βιντσι.

Link to comment
Share on other sites

Διαβαζεις αυτα που γραφεις?

Ακομα κ αν εχεις δικιο, μ'αυτα που γραφεις ειναι λογικο να τρως ακυρο κ απο τα τσιμεντα.

Κ γω σου δινω ακυρο κ ας τρωω ταπα σα μηχανικος που ειμαι. Αλλα εγω ειμαι μηχανικος, οχι εργοδηγος ερευνητης-εφευρετης κ Ντα Βιντσι.

Δεν είδα την τάπα σου ακόμα?

Διεκδικώ σε τεχνική, την καλύτερη θέση στην παγκόσμια αντισεισμική τεχνολογία.

Απόδειξέ μου ότι είμαι λάθος σε επιστημονικό επίπεδο.

Πες μου που διαφωνείς?

Link to comment
Share on other sites

δεν διαφωνει ρε φιλε σε αυτα που λες αλλά προσπαθει να σου εξηγησει οτι με τον τροπο που τα γραφεις μονο στα σοβαρα δεν μπορουμε να σε παρουμε.

Ειμαι ερευνητης, ειμαι εφευρετης και λοιπα και λοιπα.

Διεκδικώ σε τεχνική, την καλύτερη θέση στην παγκόσμια αντισεισμική τεχνολογία.

Link to comment
Share on other sites

δεν διαφωνει ρε φιλε σε αυτα που λες αλλά προσπαθει να σου εξηγησει οτι με τον τροπο που τα γραφεις μονο στα σοβαρα δεν μπορουμε να σε παρουμε.

Ειμαι ερευνητης, ειμαι εφευρετης και λοιπα και λοιπα.

Φίλε μου, δύο διεθνή διπλώματα ευρεσιτεχνίας έχω, για αυτό είμαι εφευρέτης.

Έγινα ερευνητής, διότι αδυνατούν να είναι αυτοί που έχουν πτυχίο ερευνητή.

Είμαι εργοδηγός, γιατί αυτό σπούδασα.

Ξέρω όμως και πάρα πολλά πάνω στην αντισεισμική τεχνολογία, γιατί πολύ απλά

έχω διαβάσει για έξη χρόνια που ασχολούμαι με αυτά, όλα τα διδακτορικά επιφανών καθηγητών.

Που βλέπεις το παράλογο?

Διεκδικώ σε τεχνική, την καλύτερη θέση στην παγκόσμια αντισεισμική τεχνολογία, διότι αν έχω σχεδιάσει δομικές κατασκευές

οι οποίες αντέχουν 30 με 300% περισσότερο από ότι οι σημερινές σχεδιαζόμενες κατασκευές, τότε είμαι ο καλύτερος.

Το αποτέλεσμα μετράει....όχι τα πτυχία.

Εξ άλλου αυτός που ανακάλυψε την οριζόντια σεισμική μόνωση ( εφέδρανα ) η οποία εφαρμόζεται στις κατασκευές τα 50 τελευταία χρόνια, δεν

ήταν μηχανικός.

Ήταν εφευρέτης.

Link to comment
Share on other sites

Την έχεις ξαναδεί αυτήν την μέθοδο?

Είναι σχεδιασμός δικός μου. ( Ενός απλού εργοδηγού. )

002.jpg

Θα σου βάλω πιο εύκολα για να τα καταλάβεις.

1) αυτό....Το απόλυτο αντισεισμικό σπίτι!!!

Δεν ενδείκνυται σε όσους έχουν ναυτία

mid_622325a54a5c52eb5782ef3a61e08ed4_4927319291_28a701c311.jpg

2) Το πιο αντισεισμικό από όλα!!!

mid_da89fd5e7681b0079d4d608b48d25e89_ballon-home8.jpg

Link to comment
Share on other sites

Κοντός ψαλμός ..... για το πόσο αξίζει η εφεύρεση.

Μετά το πείραμα θα δούμε τι άλλο θα μου πείτε.

Έχω και αποτελέσματα εφαρμοσμένης έρευνας που έκανε το Μετσόβιο.....

Τα αμφισβητείτε και αυτά?

Αυτοί δεν είναι εργοδηγοί...είναι καθηγητές που σας έμαθαν την πεπατημένη.

Link to comment
Share on other sites

Κοντός ψαλμός ..... για το πόσο αξίζει η εφεύρεση.

Μετά το πείραμα θα δούμε τι άλλο θα μου πείτε.

Έχω και αποτελέσματα εφαρμοσμένης έρευνας που έκανε το Μετσόβιο.....

Τα αμφισβητείτε και αυτά?

Αυτοί δεν είναι εργοδηγοί...είναι καθηγητές που σας έμαθαν την πεπατημένη.

Seismic, έτσι όπως γράφεις πραγματικά φαίνεσαι υπερόπτης και αλαζόνας. Κανείς δε συμπαθεί τέτοιους χαρακτήρες...

Προσωπικά μου αρέσουν οι άνθρωποι που έχουν ιδέες και προσπαθούν παρά τις δυσκολίες.

Μπορεί όντως να σε εμποδίζουν συμφέροντα, αλλά αν έχεις δίκιο τους "ταπώνεις" όλους στο τέλος.

Κράτα ένα σχετικά χαμηλό προφίλ και μη προσπαθείς να πείσεις τους πάντες ότι έχεις δίκιο από τώρα, πόσο μάλλον με το ύφος που γράφεις.

Κάνε τα πειράματά σου, βγάλε γραπτά τα αποτελέσματά σου κι αν όντως έχεις δίκιο, κανείς δε πρόκειται να σε αμφισβητήσει. Το πιο πιθανό είναι να θελήσουν να τα επιβεβαιώσουν.

Καλή συνέχεια στη προσπάθειά σου.

Link to comment
Share on other sites

Seismic, έτσι όπως γράφεις πραγματικά φαίνεσαι υπερόπτης και αλαζόνας. Κανείς δε συμπαθεί τέτοιους χαρακτήρες...

Προσωπικά μου αρέσουν οι άνθρωποι που έχουν ιδέες και προσπαθούν παρά τις δυσκολίες.

Μπορεί όντως να σε εμποδίζουν συμφέροντα, αλλά αν έχεις δίκιο τους "ταπώνεις" όλους στο τέλος.

Κράτα ένα σχετικά χαμηλό προφίλ και μη προσπαθείς να πείσεις τους πάντες ότι έχεις δίκιο από τώρα, πόσο μάλλον με το ύφος που γράφεις.

Κάνε τα πειράματά σου, βγάλε γραπτά τα αποτελέσματά σου κι αν όντως έχεις δίκιο, κανείς δε πρόκειται να σε αμφισβητήσει. Το πιο πιθανό είναι να θελήσουν να τα επιβεβαιώσουν.

Καλή συνέχεια στη προσπάθειά σου.

Έχεις δίκαιο να λες ότι είμαι υπερόπτης, γιατί δεν ξέρεις τι έχω τραβήξει.

Τι βρίσιμο έχω φάει στα φόρουμ δεν λέγετε.. τι κοροιδία από τις εταιρείες και το κράτος...τι τρεξίματα έχω κάνει σε όλη την Ελλάδα για την ευρεσιτεχνία.....στο τέλος τίποτα αποτέλεσμα.

Ούτε χρηματοδότης, ούτε το κράτος βοηθάει σε τίποτα.

Για αυτόν τον λόγο έγινα επιθετικός.

Είναι θέμα τιμής πια για μένα, διότι κάνουν τους ξερόλες χωρίς να μπορούν να πουν τίποτα άλλο από ύβρεις.

Επί της ουσίας τίποτα?

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...τα έχω ανάγκη.

Link to comment
Share on other sites

Αν είμαστε πάνω σε ένα μηχανάκι και πατήσουμε μόνο το μπροστινό φρένο ενώ αυτό τρέχει με μεγάλη ταχύτητα, τότε ο πίσω τροχός και ο επιβάτης θα περιστραφούν πάνω από τον μπροστινό τροχό.

Αυτό συμβαίνει λόγο του ότι δημιουργείται μία ροπή κατά το φρενάρισμα του μπροστινού τροχού.

Η ίδια ροπή εφαρμόζεται και σε μία πλαισιωτή κατασκευή κατά την ταλάντωση που της προκαλεί ο σεισμός.

Η ροπή δημιουργεί την ταλάντωση, η ταλάντωση μετατοπίζει τον άξονα των κάθετων στοιχείων, τα κάθετα στοιχεία μετατοπίζουν τον οριζόντιο άξονα ( με τον οποίο είναι συνδεδεμένοι στον κόμβο ) προς τα πάνω, αυτός δεν μπορεί να ανέλθει διότι έρχεται σε αντίθεση με όλα τα κάθετα φορτία του πλαισίου, με αποτέλεσμα την δημιουργία ροπής και μεγάλης τέμνουσας στην δοκό και την οριζόντια διατομή της κολόνας.

Αυτή η ροπή είναι πάρα πολύ μεγάλη ...τόσο μεγάλη που δεν υπάρχει κόμβος τόσο ισχυρός να την παραλάβει.

Αφού δεν μπορεί να παραλάβει ο κόμβος την ροπή, μπαίνει το ερώτημα γιατί δεν αστοχεί πάντα.

Απάντηση

Διότι οι μικρές διατομές των κολονών έχουν ελαστικότητα ( πλαστιμότητα ) η οποία είναι μεγαλύτερη του εύρους της ταλάντωσης του σεισμού, και αντοχή ( σε θλίψη και εφελκισμό ) μεγαλύτερη της φόρτισης που προκαλεί η αδράνεια της πλαισιωτής κατασκευής.

Αυτές οι αντοχές των κολονών έχουν όρια τα οποία εξαρτώνται από την επιτάχυνση του σεισμού, το εύρος κύματος που έχει, από την διάρκεια του σεισμού, και από την ιδιοσυχνότητα κατασκευής εδάφους, καθώς και από τον οπλισμό χάλυβα και κατά πόσο περισφιγμένος είναι.

Το πρόβλημα είναι ότι οι κολόνες δεν μπορούν να έχουν όλες την ίδια διατομή διότι οι αρχιτεκτονικές ανάγκες

διαφοροποιούν το μέγεθος των φορτίων που αναγκάζεται να παραλάβει κάθε κολόνα, οπότε διαφοροποιούν και τις διατομές τους.

Αυτή η διαφοροποίηση των διατομών διαφοροποιεί και την ελαστικότητά τους.

Το αποτέλεσμα αυτής της διαφοροποίησης της ελαστικότητας έχει ως αποτέλεσμα την διαφοροποίηση παραλαβής των πλάγιων φορτίσεων του σεισμού σε κάθε κολόνα.

Οι μικρότερες κολόνες υποχωρούν ( λόγο ελαστικότητας ) ενώ αυτές που είναι μεγαλύτερης διατομής ( και άκαμπτες ) αναγκάζονται να παραλάβουν όλες τις φορτίσης του σεισμού, ακόμα και αυτές που αναλογούν στις μικράς διατομής ( ελαστικές, πλάστιμες ) κολόνες.

Αυτός είναι ο λόγος που αστοχούν πρώτες οι κοντές κολόνες, και τα μεγάλα άκαμπτα κάθετα στοιχεία ( τοιχία )

Αυτός είναι και ο λόγος της διαμάχης των μηχανικών ως στο αν πρέπει να σχεδιάζουν πλάστιμες ή άκαμπτες κατασκευές.

Λύση.

α) Κατασκευάζουμε κολόνες από λάστιχο, ....για τους λάτρες της πλαστιμότητας

β) Πακτώνουμε ή προεντήνουμε τα τοιχία, και τις κατασκευές με συνεχή δόμηση ( με Ο.Σ ή οπτοπλινθοδομή ) με το έδαφος, ....για τους λάτρες της ακαμψίας.

γ)Διαχωρίζουμε την δομική οντότητα ( με σεισμικό αρμό ) στα πλάστιμα και τα άκαμπτα στοιχεία, πακτώνοντας ή εφαρμόζωντας προένταση μεταξύ δώματος και εδάφους μόνο στα μεγάλης διατομής άκαμπτα στοιχεία,..όπως έχω κάνει στο βίντεο αυτό ( σύμμεικτο σύστημα )

Μόνο αυτές οι λύσεις υπάρχουν αν θέλετε να σχεδιάζεται ισχυρότερες κατασκευές.

1)Αν πάνω στην σεισμική βάση που κατασκεύασα κατασκευάσω ένα πλαίσιο εξολοκλήρου από Ο.Σ βιδωμένο με ντίζες περιμετρικά με την βάση.

ή κάτι σαν αυτήν την συνεχή δόμηση http://postimg.org/image/poaeawzrj/

2)Και ένα άλλο το ίδιο που απλά να πατάει επάνω.

Ερώτημα...πιο από τα δύο θα αστοχήσει πρώτο?

H απάντηση θα δοθεί με τα πρώτα πειραματικά μοντέλα που θα κατασκευαστούν με και χωρίς το σύστημά μου στην αντισεισμική βάση που κατασκεύασα.

Link to comment
Share on other sites

Αν είμαστε πάνω σε ένα μηχανάκι και πατήσουμε μόνο το μπροστινό φρένο ενώ αυτό τρέχει με μεγάλη ταχύτητα, τότε ο πίσω τροχός και ο επιβάτης θα περιστραφούν πάνω από τον μπροστινό τροχό.

Αυτό συμβαίνει λόγο του ότι δημιουργείται μία ροπή κατά το φρενάρισμα του μπροστινού τροχού.

:suicide:

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=14269]seismic[/MENTION] έχεις σκεφτεί ποτέ μήπως ο κόσμος έχει κουραστεί/βαρεθεί να διαβάζει αυτά που ισχυρίζεσαι?

Δεν υπάρχει νόημα να τα γράφεις σε forum...δεν πρόκειται να μαζευτούμε 50000 άτομα και να κατεβούμε στο Σύνταγμα να διαδηλώσουμε, με αίτημα να εφαρμοστεί η πατέντα/θεωρία σου.

Ρωτάω με κάθε καλή διάθεση...βλέπεις να βγαίνει κάτι που κάθεσαι και λογοφέρνεις στα forum?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.