Jump to content



Πονηρές τακτικές Πλαισίου


tarantules

Recommended Posts

Κάνω online παραγγελία μια κάρτα γραφικών που υπήρχε κανονικά σε διαθεσιμότητα και μάλιστα σε δυο υποκαταστήματα.

Πληρωμή με αντικαταβολή, και λόγω οτι η παραγγελία ήταν πάνω από 85 ευρώ, δωρεάν τα μεταφορικά για επαρχία.

Μου έρχεται ενημερωτικό email οτι η παραγγελία καταχωρήθηκε αλλά δεν μπορεί να προχωρήσει λόγω έλληψης αποθέματος...

Κοιτάζω σε ποια υποκαταστήματα υπάρχει διαθέσιμο , και τους παίρνω τηλέφωνο να ρωτήσω εαν υπάρχει κάποιο διαθέσιμο κομμάτι...

Ο πωλητής , αφού κοιτάζει να δει τη διαθεσιμότητα, μου επιβεβαιώνει οτι όντος έχει ένα τελευταίο (όλως τυχαίως) κομμάτι...

Επειδή είχα ψυλιαστεί τη δουλειά και είχα ακούσει και από άλλους για τις πονηράδες του Πλαισίου, τον ρωτάει επι λέξη: "Είναι κομμάτι το οποίο έχει τη συσκευασία του με όλα τα παρελκόμενα και ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ;"

Μισό λεπτό μου λέει να δω...."ναι απόσο βλέπω είναι κανονικά στη συσκευασία του σφραγισμένο".

Ωραία του λέω, είχα κάνει την παραγγελία online αλλά μου έβγαζε μη διαθεσιμότητα.Μπορώ να το κλείσω το κομμάτι να μου το στείλετε;

Βεβαίως! το στέλνουμε.

Ωραία λέω, το θέλω με αντικαταβολή...Δεν γίνεται με αντικαταβολή , πρέπει να πάτε να κάνετε στην τράπεζα κατάθεση σε έναν λογαριασμό μας...

Άντε λέω να το φάω...Μεταφορικά του λέω δεν θα πληρώσω, σωστά;

Όχι θα πρέπει να επιβαρυνθείτε και μεταφορικά δυστυχώς...

Μα, του λέω στο site γράφει δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 85 ευρώ...

Αυτό μου λέει το γράφει μόνο για τις μεγάλες πόλεις όπως Αθήνα,Λάρισα,Πάτρα,Θεσσαλονίκη και Κρήτη...

Μα πως του λέω αφού το γράφει ξεκάθαρα οτι τα δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 85 ευρώ αφορούν και τις επαρχιακές πόλεις...

Με τα πολλά πολλά και αφού επέμενε, του λέω πόσα θα είναι τα μεταφορικά;

Μου λέει δεν είναι πολλά,το πολύ 5 ευρώ.

Άντε λέω να το φάω και αυτό αν και κανονικά θα έπρεπε να μην πληρώσω τίποτα.Στείλτο μου...

Σκάει το δέμα στην courier την επομένη, παίρνω εγώ τηλέφωνο να ρωτήσω εαν έφτασε και πόσο κάνει, και μου λέει η κοπέλα, ναι το δέμα σας έφτασε.Κάνει 10 ευρώ!!!

Κάγκελο εγώ...

Ξανά τηλέφωνο και ξανά μανούρα για να διευθετηθεί το θέμα...

Με 2 υπεύθυνους που μίλησα, αμετακίνητοι.Μιλάγαμε μισή ώρα στο τηλέφωνο χωρίς να παραδέχονται το λάθος τους.

Μου λέει λοιπόν το εξής κορυφαίο...

Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να σας κόψουμε ένα πιστωτικό 5 ευρώ να πάρετε κάτι άλλο από το κατάστημα...

Τους λέω, πλάκα κάνετε.Να κουβαληθώ από επαρχία στην Πάτρα που είναι το πιο κοντινό σας υποκατάστημα για να πάρω πιστωτικό των 5 ευρώ; Και για ποιό λογο στην τελική να με υποχρεώσετε να πάρω με το ζόρι πιστωτικό για κάποιο προϊόν που δεν θέλω να πάρω;

Με τα πολλά, και αφού είδαν οτι ούτε εγώ έκανα πίσω, απαίτησα ή να μου ελευθερώσουν το δέμα και να πληρώσω μόνο 5 ευρώ, ή να τους δώσω λογαριασμό τραπέζης να μου βάλουν τα χρήματα.

Συμφωνήσαμε να μου βάλουν πίσω τα χρήματα αφού δώσω εντολή στην courier να τους επιστρέψουν την κάρτα.

Καλού κακού εγώ είχα ηδη στείλει αναλυτικά το συμβάν στη γραμματεία καταναλωτή για να δω πως θα εξελιχθεί.

Την επόμενη μέρα, με παίρνουν από την courier και μου λένε οτι το δέμα ελευθερώθηκε και μπορώ να το πάρω εντελώς δωρεάν...

Πάω στο γραφείο της courier να πάρω το δέμα και τι να δω...

Οι μάγκες είχαν βάλει την κάρτα σε ένα κουτί τσαλακωμένο και σκισμένο χωρίς καν ταινία ασφαλείας.

Προφανώς ξηλώσανε την κάρτα από μηχάνημα που είχαν εκεί, βρήκανε και ένα κουτί και τη βάλανε...

Και ήταν τόσο ηλίθιοι που ούτε καν σκέφτηκαν πονηρά να το βάλουν σε μια σακούλα να κρύψουν το ταλαιπωρημένο κουτί....

Καπάκι βγάζω φωτογραφίες το δέμα, τους είπα και οτι δεν δέχομαι να παραλάβω , και προχώρησα τη διαδικασία με τον καταναλωτή...

Σήμερα λοιπόν που μετά από τόση ταλαιπωρεία μπήκαν τα χρήματα και δεν έχω φόβο να τα κλαίω, ενημερώνω και τους υπόλοιπους πιθανούς μελλοντικούς πελάτες του Πλαισίου για τις τακτικές που χρησιμοποιούν...

Ούτε καρφίτσα πλέον από δαύτους...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply
Ε δεν νομίζω να έχει νόημα

Εσύ μπορεί να μην το νομίζεις, αλλά εγώ γουστάρω να τις δω.

Μια εικόνα αξίζει 1000 λέξεις και σίγουρα θα μας δώσει μεγαλύτερη κατανόηση του επιπέδου της "μαγκιάς" και της αδιαφορίας τους.

Άσε που η άρνηση να μας δείξεις τις φωτογραφίες μπορεί να πονηρέψει κάποιους κακοπροαίρετους.

Link to comment
Share on other sites

Ναι απο τι στιγμη που ειπωθηκε θα μπορουσες να ανεβασεις και καμια φοτο. νικ2κριτ ξαφνιαστικες?λες και ακους πρωτη φορα για απατεωνια πλαισιου...:)

Δεν έχει να κάνει με το Πλαίσιο κτλ ..αλλά όποιος καταγγέλλει θα πρέπει και να το στηρίξει/αποδείξει κτλ

Να το πω κι αλλιώς ..δώσε φώτο να τους κράξει όλο το ίντερνετ αύριο ,αλλιώς ..επέτρεψε μου να αμφιβάλλω ..

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει να κάνει με το Πλαίσιο κτλ ..αλλά όποιος καταγγέλλει θα πρέπει και να το στηρίξει/αποδείξει κτλ

Να το πω κι αλλιώς ..δώσε φώτο να τους κράξει όλο το ίντερνετ αύριο ,αλλιώς ..επέτρεψε μου να αμφιβάλλω ..

Μα ποιος σου είπε οτι έκανα καμιά καταγγελία;

Απλή περιγραφή του περιστατικού έκανα, οπότε επέτρεψέ μου κι εμένα να αδιαφορώ για το εαν αμφιβάλεις ή όχι.Δικό σου το πρόβλημα και όλων όσων αμφιβάλουν.

Εσύ ,μπορείς ελεύθερα να ψωνίζεις από το Πλαίσιο.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=7583]tarantules[/MENTION]

Δημοσιεύοντας το πρόβλημα σου μέσω ενός φόρουμ, απευθύνεσαι και θα διαβαστείς από πολύ κόσμο.

Καλό θα ήταν όταν περιγράφεις μία δοσοληψία με κάποιον/κάποιο κατάστημα, να παρουσιάζεις και 1-2 στοιχεία να στηρίξεις τα λεγόμενά σου.

Ήδη έχεις δημιουργήσει μία άσχημη εικόνα "με το καλημέρα" (τίτλος: Πονηρές τακτικές Πλαισίου)

Αφού λοιπόν έχεις τα στοιχεία, φαντάζομαι ένα αντίγραφο παραγγελίας από email, σύμφωνα με τα λεγόμενά σου ("Καπάκι βγάζω φωτογραφίες το δέμα, τους είπα και οτι δεν δέχομαι να παραλάβω") και έχεις απευθυνθεί σε κάποιο φορέα ("Καλού κακού εγώ είχα ηδη στείλει αναλυτικά το συμβάν στη γραμματεία καταναλωτή για να δω πως θα εξελιχθεί. - "και προχώρησα τη διαδικασία με τον καταναλωτή...") μπορείς να τα παρουσιάσεις.

Δεν υπερασπίζομαι τώρα το Πλαίσιο και κάθε Πλαίσιο, αλλά το αυτονόητο να ενημερώνομαι σωστά και με αποδείξεις.:)

Link to comment
Share on other sites

[

Δεν υπερασπίζομαι τώρα το Πλαίσιο και κάθε Πλαίσιο, αλλά το αυτονόητο να ενημερώνομαι σωστά και με αποδείξεις.:)

Δηλαδη σε τοσα αλλα θεματα που πεφτει το bashing της αρκουδας για αλλα καταστηματα, γιατι δεν τα γραφεις αυτα;

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι είναι το μπασινγκ αλλά κ γω το ίδιο αναρωτήθηκα στο αμέσως προηγούμενο ποστ μου. Όχι οτι είμαι υπέρ όμως θέματων παρόμοιων με αυτό αλλά νταξ, ο Γιάννης του eworld είναι εδώ τριγύρω, ο γορίλας κανονίζει για τα δικά του, αν προσβάλλαν το Πλαίσιο, έχει βήμα να μιλήσει. Δεν χρειάζεται τόση καχυποψία.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

η αληθεια ειναι πως ετσι οπως το περιγραφει , ειναι καπως too much η κατασταση . Οσο κακο και να ειναι το plaisio μου φαινεται εντελος ηλιθιο ο οποιοσδηποτε να προχειροσυσκευασει ενα ηδη δουλεμενο κομματι και να το στειλει .

Δεν ξερω ποιος ειναι υπευθηνος για τις αποστολες δεματων , αλλα υποθετω πως ολο και καποιον θα εχει πανω απο το κεφαλι του , οπου σε περιπτωση τετοιας @@@@ς να του δωσει ποδι , οποτε λιγο δυσκολο ....

Βεβαια , εσυ σε ολοκληρο κειμενο μιλας αρνητηκα για το plaisio , οκευ ολοι το ξερουμε πως εκει μεσα πινουν ληγμενα και για αυτο προσπαθουμε να το αποφευγουμε .

Ομως οπως ειπαν και οι παραπανω , η αρνηση σου να δειξεις τις φωτογραφιες σε κανει ταυτοχρονος υποπτο .

Ο καθενας εδω μεσα θα μπορουσε να ανοιγει 10 θεματα την ημερα , για το καθε πλαισιο , και να λεει διαφορα

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα ψώνισες από το Πλαίσιο ? Μήπως αγόρασες από άλλο κατάστημα και μπερδεύτηκες ?

Και εγώ δεν είμαι fan του Πλαισίου και το αποφεύγω εδώ και χρόνια, αλλά δύο πράγματα που αναφέρεις μου κάνουν τρομερή εντύπωση.

1. Πως γίνεται σε τόσο μεγάλο κατάστημα το οποίο έχει συνεργασία με μεταφορική εταιρία να λέει ότι οι αγορές άνω των 85€ έχουν δωρεάν μεταφορικά και να σε χρεώνουν 10€ αφού και το πιο μικρό κατάστημα στο skroutz συνήθως δίνει τα μεταφορικά δωρεάν ή φτάνει τα 3-5€ για τέτοια δέματα.

2. Το δεύτερο που με παραξενεύει είναι ότι σε υποχρέωσαν να κάνεις κατάθεση του ποσού ενώ έχει διαθέσιμους όλους τους τρόπους πληρωμής για το δέμα σου (είναι κάτω από 7kg),

Και αφού ήσουν ψυλλιασμένος μπήκες σε όλη αυτή την διαδικασία, που κατά 99,9% η κάρτα που παράγγειλες δεν πρέπει να είχε και την super τιμή που θα μπορούσες να βρεις σε άλλα καταστήματα, πόσο μάλλον και με τόσα μεταφορικά.

Γενικά η ιστορία σου δεν πείθει, για αυτό και πολλά παιδιά σου έχουν ζητήσει την φωτογραφία που λες ότι έχεις από το σκέτο κουτί που πέταξαν την κάρτα όπου και αυτό πάλι δεν το έχω συναντήσει από κανένα κατάστημα που στέλνει δέματα μέσω συνεργάτη.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.