ΛΑΜΠΡΟΣ Αύγουστος 30, 2015 #3981 Αύγουστος 30, 2015 προφανως dirt rally αφου εχεις asseto corsa. project cars? γελαει ο κοσμος.
Georgiadis Giorgos Αύγουστος 30, 2015 #3982 Αύγουστος 30, 2015 Η άποψη μου είναι πως από τη στιγμη που εχεις το assetto corsa πήγαινε προς το dirt rally να εχεις ποικιλία. Αυτή είναι η γνώμη ενός ραλακια βέβαια... 1) Αξίζει?? 2) Η codemasters έχει ένα θέμα με τις τιμονιέρες της logitech (G27) έχουμε πληροφορίες για προβλήματα?
wargasm Αύγουστος 31, 2015 #3983 Αύγουστος 31, 2015 Το έχω και έχω τη g27. Το αν αξίζει είναι υποκειμενικό για το λόγο ότι ακομα είναι "beta" οπότε τα θεματακια του τα έχει, αλλα γίνετε όλο και καλύτερο με το καιρο. Όσο για τη g27 την υποστηρίζει πλήρως, δεν θα εχεις κανένα απολυτως θέμα. Αυτή τη στιγμη που μιλάμε δεν υπαρχει καλύτερο ραλυ και ας είναι beta το dirt. Ωστοσο πολλοί ακομα πιστεύουν στο Richard burns rally ακομα, το συγκρινουν με αυτο και δεν το βρισκουν τοσο καλο "simulator" οσο το rbr, οκ παω πασο, αλλα και μονο που στη συγκριση εχει ξεπερασει ολα τα αλλα ραλυ και συγκρινετε με το rbr τοτε καλα το πανε. Για μένα ειναι ωραίο, ορμά του. 2
kyr.. Αύγουστος 31, 2015 #3984 Αύγουστος 31, 2015 (edited) το project cars εχει βελτιωθει αρκετα με τα τελευταια updates.Εχω γραψει 170 ωρες και μπορω να πω οτι υπαρχουν αυτοκινητα που θα σε καθηλοσουν αυτες τις μερες δοκιμαζα το τελευταιο free bonus ruf rt 12 εξαιρετικο αλλα δυσκολο στο οριο, πιστευω και τα υπολοιπα του τελευταιου dlc θα ειναι εξισου καλα Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 31, 2015 από kyr..
panosdimp Αύγουστος 31, 2015 #3985 Αύγουστος 31, 2015 Κάτι δεν πάει καλά πρέπει νά χω συνδέσει το ασσέττο με τη δουλειά και δεν ξεκινάει χωρίς αυτήν . Λοιπόν μιας και από αύριο ξεκινάω και τη δουλειά λέω να ξεκινήσουμε να σκεφτόμαστε με τι κόμπο θα τρέξουμε την Κυριακή , τί λέτε να αφήσουμε τα gt3 με το Zandvoort και όπου βγεί ? Προσοχή μην αγχωθείτε όμως δεν θέλω εμφράγματα με την πρώτη εβδομάδα . Aντε μπήτε και κάνετε χρόνους θα πλακώσουν και οι ξένοι, ραντεβού την Τετάρτη κατά τις 11:30 για καμιά ωρίτσα να ζεσταθούμε ,ίσως μπω και σήμερα την ίδια ώρα , μ έχει πιάσει κατάθλιψη που ξεκινάω αύριο τη δουλειά και είμαι με αντικαταθλιπτικά μήπως να τα αντικαθιστούσα με μια δόση ασσέττο?
gchristod Σεπτέμβριος 1, 2015 #3986 Σεπτέμβριος 1, 2015 Μήπως είναι ώρα να κάνουμε ένα διάλειμμα από το Zandvoort? Δε λέω, καλή πίστα αλλά επειδή είναι τόσο καιρό στο σέρβερ συν ότι ήταν μέρος της λίγκας που παίρνω μέρος στο raceroom την έχω σκυλοβαρεθεί..
panosdimp Σεπτέμβριος 1, 2015 #3987 Σεπτέμβριος 1, 2015 Τι λέτε για nurburing sprint . Δεν τό χουμε τρέξει ιδιαίτερα ,είναι πρόταση φίλων που ασχολήθηκαν το καλοκαίρι δοκιμάζοντας κόμπια για να μας κάνουν τη ζωή πιό εύκολη Βάζω pole δοκιμαστικά και από Κυριακή ίσως το γυρίσουμε στο σύστημα αποφασίζει κάποιος από τους συμμετέχοντες ,το συζητάμε κι αυτό . http://www.poll-maker.com/poll402457x66d74747-15 2
panosdimp Σεπτέμβριος 1, 2015 #3989 Σεπτέμβριος 1, 2015 Φρένα έχουν και μάλιστα από τα καλύτερα απλώς τα χιλιόμετρα είναι πολλά :-D Εμένα χθες στο zandvoort to Nissan με ενθουσίασε, τα bmw από την άλλη μ αρέσουν ούτως η άλλως.
GoMaR Σεπτέμβριος 1, 2015 #3990 Σεπτέμβριος 1, 2015 Νομιζα οτι ελεγες για το nissan nismo.Το GT3 δε το εχω οδηγησει οποτε δε το ξερω
rapid_fast Σεπτέμβριος 1, 2015 #3991 Σεπτέμβριος 1, 2015 Θα είναι αγώνας πρωταθλήματος με βαθμολογία την Κυριακη????????????????????????????????????????????????????????????
panosdimp Σεπτέμβριος 1, 2015 #3992 Σεπτέμβριος 1, 2015 (edited) Θα είναι αγώνας πρωταθλήματος με βαθμολογία την Κυριακη????????????????????????????????????????????????????????????Δεν υπάρχει αγώνας του thelab που να μην βαθμολογείται τις Κυριακές αγαπητέ teammate . http://www.poll-maker.com/poll402457x66d74747-15 Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 1, 2015 από panosdimp 1
rapid_fast Σεπτέμβριος 1, 2015 #3993 Σεπτέμβριος 1, 2015 Το κάνεις σκόπιμα επειδή ξέρεις οτι δεν μπορώ και θέλεις να μη σε περάσω στη βαθμολογία...Δε θα γλυτώσεις, ούτε με αυτά τα κόλπα... 1
panosdimp Σεπτέμβριος 1, 2015 #3994 Σεπτέμβριος 1, 2015 Νομιζα οτι ελεγες για το nissan nismo. Το GT3 δε το εχω οδηγησει οποτε δε το ξερω Mα νομίζω είναι το ίδιο αυτοκίνητο.
GoMaR Σεπτέμβριος 1, 2015 #3995 Σεπτέμβριος 1, 2015 το road car λεω.............δε θα συνενοηθουμε ε δεν εχει φρενα αυτο και ας ειναι πολλα τα χιλιομετρα. 1
panosdimp Σεπτέμβριος 1, 2015 #3996 Σεπτέμβριος 1, 2015 το road car λεω............. δε θα συνενοηθουμε ε δεν εχει φρενα αυτο και ας ειναι πολλα τα χιλιομετρα. Στην ψηφοφορία έχω βάλει το gt3 πάντως που είναι μια χαρά,δεν έχω οδηγήσει το road car ακόμα μεταξύ μας ούτε που τό χα προσέξει . Ψηφάτε μέχρι αύριο μεσημέρι ,έτσι μπράβο σε περίπτωση ισοβαθμίας bmw - nissan gt3 τρέχουμε με nissan γιατί με bmw τρέξαμε προσφάτως :p ,δημοκρατικότατο δεν μπορείτε να πείτε,οκ πλάκα κάνω αλλά ψηφάτε κάνα νισάν είναι ωραίο σας λέω γράφει άψογα και στο ριπλέυ . Ασε που το bmw έχει την τάση να έχει στριμμένους τους τροχούς κατά την εκκίνηση. http://www.poll-maker.com/poll402457x66d74747-15
GoMaR Σεπτέμβριος 1, 2015 #3997 Σεπτέμβριος 1, 2015 ας παίξουμε με το μιατα!! παίζαμε με Θοδωρή Σήμερα στο σπριντ!
Aris Teidis Σεπτέμβριος 1, 2015 #3998 Σεπτέμβριος 1, 2015 Το Zonda είναι το ποιο ενδιαφέρον από τα τρία (γενικά βαρετό combo)
panosdimp Σεπτέμβριος 2, 2015 #3999 Σεπτέμβριος 2, 2015 (edited) Κι εγώ δεν θά λεγα όχι για το Zonda αλλά βλέπεις η πλειοψηφία θέλει ένα από τα άλλα δύο .Τώρα το άν είναι βαρετό η όχι θα δείξει ανάλογα με τον ανταγωνισμό ,αν έχουμε τόσο κόσμο όσο στην ψηφοφορία πίστεψέ με θά χει ενδιαφέρον.Βρε σεις μη ψηφίζετε δύο φορές γιατί κάτι τέτοιο διαφαίνεται από το νούμερο,μπορεί και να κάνω λάθος και νά χουμε κοσμοπλημμύρα την Κυριακή.http://www.poll-maker.com/poll402457x66d74747-15 Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 2, 2015 από panosdimp 1
Aris Teidis Σεπτέμβριος 2, 2015 #4000 Σεπτέμβριος 2, 2015 Κι εγώ δεν θά λεγα όχι για το Zonda αλλά βλέπεις η πλειοψηφία θέλει ένα από τα άλλα δύο . Τώρα το άν είναι βαρετό η όχι θα δείξει ανάλογα με τον ανταγωνισμό ,αν έχουμε τόσο κόσμο όσο στην ψηφοφορία πίστεψέ με θά χει ενδιαφέρον. Υποψιάζομαι ότι πολλοί ψηφίσαν 2 και 3 φορές 2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now