gchristod Σεπτέμβριος 6, 2015 #4041 Σεπτέμβριος 6, 2015 Να πω ένα μεγάλο συγγνώμη στον @Aris Teidis, μετά το τρίτο restart έχασα τελείως την αυτοσυγκέντρωσή μου (και μαζί τα φρένα) και του έπεσα πάνω. Σε περίμενα να ξεκινάγαμε μαζί αλλά (όπως ήταν λογικό) σε ξενέρωσα... Και πάλι συγγνώμη Άρη..
Aris Teidis Σεπτέμβριος 6, 2015 #4042 Σεπτέμβριος 6, 2015 Να πω ένα μεγάλο συγγνώμη στον @Aris Teidis, μετά το τρίτο restart έχασα τελείως την αυτοσυγκέντρωσή μου (και μαζί τα φρένα) και του έπεσα πάνω. Σε περίμενα να ξεκινάγαμε μαζί αλλά (όπως ήταν λογικό) σε ξενέρωσα... Και πάλι συγγνώμη Άρη..Σταμάτα, δεν πειράζει, φιλικοί αγώνες είναι και έφταιγα και εγώ λιγάκι γιατί μπορεί να σε ξεγέλασα και να νόμισες ότι σου αφήνω την εσωτερική αλλά εγώ έτσι παίρνω αυτή τη στροφή, ανοίγομαι αριστερά και μετά με πρώτη κόβω απότομα...Έφυγα γιατί δεν είχα πολύ όρεξη σήμερα και κάπου έχασα και την υπομονή μου με τα restart. Δεν φταις εσύ. Κρίμα που δεν συνέχισες και σε ευχαριστώ που με περίμενες... 2
panosdimp Σεπτέμβριος 6, 2015 #4043 Σεπτέμβριος 6, 2015 (edited) Ωραία περάσαμε κι απόψε με το godjilla ,o Jason όπως αναμενόταν διέλυσε τον ανταγωνισμό κι εγώ παρ΄ολίγον να διαλύσω τη σχέση μου με τον vita :p . Ηρωας της ημέρας ο wolves με το gamepad μπράβο ρε είδα λίγο το ριπλέυ είναι κατόρθωμα οι χρόνοι που κάνεις μ΄ αυτό το κουτί στα χέρια. Ωραίος Γιάννη έγινες μόνιμος στην παρέα ,Κυριάκο επιτέλους έλαβες μέρος σ΄ ένα σοβαρό game χάνεσαι εκεί στο pcars. Αρη άτυχος βρε αδελφέ μας τά λεγε ο Γιάννης μετά που έφυγες κρίμα, δεν φώναζες θα ξανάκανα restart για σένα κι άσε τους να φωνάζουν Γιάννη oι τύχες μας στα χέρια σου φρόντισε μας. Vitas ανέβασε το ριπλέυ μας έχεις κακομάθει,μπορείς επίσης στο λίνκ πιο κάτω να δεις τη διαφορά που έχουμε στη βαθμολογία bye ! έχασα και την υπομονή μου με τα restart Εντάξει βρε Αρη δεν θα ξανακάνουμε restart ίσως ήταν σφάλμα μου sorry. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 6, 2015 από panosdimp 4
GoMaR Σεπτέμβριος 6, 2015 #4044 Σεπτέμβριος 6, 2015 Ηρωας της ημέρας ο wolves με το gamepad μπράβο ρε είδα λίγο το ριπλέυ είναι κατόρθωμα οι χρόνοι που κάνεις μ΄ αυτό το κουτί στα χέρια. wow http://managerdc2.rackservice.org:50299/sessiondetails?playerInSessionId=19488# Σταθεροτατος.Μπραβο και απο μενα!!! Επισης σημερα παρολο που εγινε λιγο "παιδικη χαρα" στο 2ο race περασαμε ωραια.Ημασταν βεβαια λιγοι , αλλα το ευχαριστηθηκαμε! Κυριακο , κριμα που εφυγες και δεν επαιξες και τον αλλον αγωνα Αρη , τωρα που δε βλεπει ο Ακης , εκμεταλλευτηκε ο Παναγιωτης να κανει μαζεμενα ολα τα restart που δεν εγιναν τον τελευταιο καιρο και μη ξενερωνεις γιατι θα ερθω να παρω και την G25 σου Vita , μπραβο για τον αγωνα!Που να ανοιγες και την οθονη ! Γιαννη , μη σε παρασυρει ο Παναγιωτης,γιατι στο τελος θα παιζετε συγκρουομενα στις στροφες οπως συνηθιζει με τον φιλο του Υ.Γ1 Εννοειται η τελευταια φορα που γινονται τοσα Ρεσταρτς . Υ.Γ2 Εννοειται @, εισια ευπροσδεκτος στους αγωνες , αλλα θα πρεπει να κανεις αρκετο Practice(και για τους χρονους) αλλα και οσον αφορα τους κανονες εντος σερβερ 4
gchristod Σεπτέμβριος 6, 2015 #4045 Σεπτέμβριος 6, 2015 Ευχαριστώ πολύ για την τιμή να διαλέξω το επομενο combo. Δυστυχώς θα στενοχωρήσω το φίλο Gomar, αλλά δεν θα διαλέξω road car. Σκεφτόμουν να βάλω πιο κουλό συνδυασμό (formula renault@adelaide?) αλλά είχατε δίκιο όταν είπατε να είναι κάτι πιο δημοφιλές για καλύτερο συναγωνισμό. Για να μη μακρηγορώ άλλο, προτείνω το....... Audi TT Cup 2015 στην Imola. Το διάλεξα γιατί είναι ευκολοδήγητο, FWD και μου θυμίζει λίγο τα WTCC από το Raceroom. Πιστεύω να δημιουργήσει τον ίδιο κοντινό ανταγωνισμό. Ελπίζω μόνο να μη τα κάνει άνω κάτω το push to pass... Το λινκ είναι αυτό: http://www.racedepartment.com/downloads/audi-tt-sport-cup-2015.7199/ Αν δε το θέλετε, μου λέτε και σας λέω το plan B. 3
kyr.. Σεπτέμβριος 6, 2015 #4046 Σεπτέμβριος 6, 2015 (edited) μολις εβαλα το mod,λες και ειναι αλλο παιχνιδι,ψιλοξενερα να το βλεπεις,αλλα εφοσον γουσταρετε mod βαλτε mod Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 6, 2015 από kyr..
Stathis1 Σεπτέμβριος 6, 2015 #4047 Σεπτέμβριος 6, 2015 Κατεβάζω για να δοκιμάσω. Άντε να αρχίσουμε τις προπονήσεις σιγά σιγά!
panosdimp Σεπτέμβριος 7, 2015 #4048 Σεπτέμβριος 7, 2015 Ευχαριστώ πολύ για την τιμή να διαλέξω το επομενο combo. Δυστυχώς θα στενοχωρήσω το φίλο Gomar, αλλά δεν θα διαλέξω road car. Σκεφτόμουν να βάλω πιο κουλό συνδυασμό (formula renault@adelaide?) αλλά είχατε δίκιο όταν είπατε να είναι κάτι πιο δημοφιλές για καλύτερο συναγωνισμό. Για να μη μακρηγορώ άλλο, προτείνω το....... Audi TT Cup 2015 στην Imola. Το διάλεξα γιατί είναι ευκολοδήγητο, FWD και μου θυμίζει λίγο τα WTCC από το Raceroom. Πιστεύω να δημιουργήσει τον ίδιο κοντινό ανταγωνισμό. Ελπίζω μόνο να μη τα κάνει άνω κάτω το push to pass... Το λινκ είναι αυτό: http://www.racedepartment.com/downloads/audi-tt-sport-cup-2015.7199/ Αν δε το θέλετε, μου λέτε και σας λέω το plan B. Πάντως και τα gt3 είναι ευκολοοδήγητα οπότε και το evora (δεν θυμάμαι να το χουμε παίξει ποτέ) που είχες αναφέρει αν θυμάμαι καλά σε παλαιότερο πόστ δεν θα ταν άσχημο,το κακό (για μένα)είναι πως η συμμετοχή μου κρίνεται αμφίβολη γιατί αρρώστησα χθες με το aircondition πάνω μου και να στάζω από τον ιδρώτα .Ξύπνησα με 39 πυρετό και πήρα αντιπυρετικά για να πάω στη δουλειά.Ας το τεστάρουν το audi μερικοί να μας πουν, Jason, Ari, Wolves ιδιαίτερα εσύ που παίζεις και με πάντ .(Διάβασα και μερικά αρνητικά σχόλια όσον αφορά στον ήχο και άλλα,να μη δημιουργήσει και θέματα συμβατότητας)Αν αποφασίσετε θα προσπαθήσω να το βάλω στο server το βραδάκι που επιστρέφω, ανάλογα πως θά μαι, ίσως ζητήσουμε και τη συνδρομή του Ακη.
gchristod Σεπτέμβριος 7, 2015 #4049 Σεπτέμβριος 7, 2015 Πάντως και τα gt3 είναι ευκολοοδήγητα οπότε και το evora (δεν θυμάμαι να το χουμε παίξει ποτέ) που είχες αναφέρει αν θυμάμαι καλά σε παλαιότερο πόστ δεν θα ταν άσχημο,το κακό (για μένα)είναι πως η συμμετοχή μου κρίνεται αμφίβολη γιατί αρρώστησα χθες με το aircondition πάνω μου και να στάζω από τον ιδρώτα . Ξύπνησα με 39 πυρετό και πήρα αντιπυρετικά για να πάω στη δουλειά. Ας το τεστάρουν το audi μερικοί να μας πουν, Jason, Ari, Wolves ιδιαίτερα εσύ που παίζεις και με πάντ .(Διάβασα και μερικά αρνητικά σχόλια όσον αφορά στον ήχο και άλλα,να μη δημιουργήσει και θέματα συμβατότητας) Αν αποφασίσετε θα προσπαθήσω να το βάλω στο server το βραδάκι που επιστρέφω, ανάλογα πως θά μαι, ίσως ζητήσουμε και τη συνδρομή του Ακη. Είμαι προβλέψιμος, το plan B μου είναι η Evora GTC . Δεν το είπα από την αρχή γιατί ήθελα να δώσετε μια ευκαιρία στο ΤΤ Έχεις δίκιο, οι ήχοι του ΤΤ δεν είναι καλοί αλλά από πλευράς ποιότητας ήχου, κατα τ' άλλα δεν προκαλεί crashαρίσματα. Να φανταστείς πως σκεφτόμουν να κάνω edit τα sound files για την Κυριακή αν έβρισκα χρόνο. Περαστικά σου Πάνο. 1
GoMaR Σεπτέμβριος 7, 2015 #4050 Σεπτέμβριος 7, 2015 ρίξε Κανά λαπ Γιάννη να δούμε περαστικά Παναγιώτη.κλείνε τα παράθυρα στο αμάξι 3
gchristod Σεπτέμβριος 7, 2015 #4051 Σεπτέμβριος 7, 2015 ρίξε Κανά λαπ Γιάννη να δούμε περαστικά Παναγιώτη.κλείνε τα παράθυρα στο αμάξι[emoji14] Oκ, όταν γυρίσω από δουλειά θα ανεβάσω ένα reference lap, ετσι, για να έχεις κάτι να διαλύσεις [emoji14]
gchristod Σεπτέμβριος 7, 2015 #4052 Σεπτέμβριος 7, 2015 Καλύτερο timing δε γίνεται, γλιτώνω και το ψάξιμο με το FMOD studio: http://www.racedepartment.com/downloads/assetto-corsa-audi-tt-cup-2015-sound-mod-fmod.7248/
wolves Σεπτέμβριος 7, 2015 #4053 Σεπτέμβριος 7, 2015 (edited) Καταρχην να ευχαριστησω για τα καλα σας λογια για χτες. Mου δινουν κουραγιο. Tο audi λιγο που το δοκιμασα χτες, δεν ειχα καποιο θεμα, ευκολοδηγητο ειναι, αλλα ρε παιδακι μου, ειναι λιγο fail το mod για τα γουστα μου. Οπως ανεφερε και ο @kyr.., πιο πισω, ξενερωνεις λιγο με την ποιοτητα του. Σαν να εβαλα το rf ήταν . Ελα @mad_dog, μην τσιμπας τωρα, πλακα κανουμε..... Θα προτιμουσα το lotus. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 7, 2015 από wolves 4
Aris Teidis Σεπτέμβριος 7, 2015 #4054 Σεπτέμβριος 7, 2015 Ξύπνησα με 39 πυρετό και πήρα αντιπυρετικά για να πάω στη δουλειά. Περαστικά φίλε μου. 1
GoMaR Σεπτέμβριος 7, 2015 #4055 Σεπτέμβριος 7, 2015 να ρωτήσω.σε έναν αγωνα ,ειδα κάποιον με όνομα dolly to provato.ξέρουμε ποιος ειναι;
rapid_fast Σεπτέμβριος 7, 2015 #4056 Σεπτέμβριος 7, 2015 Για επομενο combo αποφασιζει ο @, Λιγοι και καλοι σημερα Υ.Γ χαιρομαι να βλεπω τους Panosdimp & Vitas να τσακωνονται στις στροφες Τα πράγματα είναι πιο απλά απο όσο δείχνουν... Γενικώς με τον panosdimp σφαζόμαστε... Αλλά ώς γνωστόν (ξερει ο panosdimp), έκανα μετακόμιση τον υπολογιστή σε άλλη πόλη.. Όταν έσκασα πάνω του, υπήρχε μετακίνηση της πεταλιέρας κατά το γκαζόφρενο.. Ξεκλείδωσε ο πίσω άξονας, πάτησε γρασίδι, και έπεσα με ονειρικό τρόπο επάνω στην πόρτα του panosdimp.. Το ίδιο ακριβώς έπαθα και στον πρώτο αγώνα, (αλλά εκεί βρήκε ευκαιρία και με προσπέρασε χτενίζοντας ταυτόχρονα την κόμη του με την γλειμμένη του τσατσάρα...) Στην τρίτη επανεκκίνηση του αγώνα, φυσικά και δεν προκάλεσα καμία επαφή, απλά κάποιος οδηγάει νομίζοντας οτι του ανήκει όλο το πλάτος του δρόμου !!!!! (Νομίζω τα πρωινά διαπιστευτήρια κίνησης και προσπεράσεων λειτουργούν προς υπεράσπιση μου στα άνωθεν λεγόμενα μου..) Δυστυχώς, η αδυναμία κλειδώματος του πίσω άξονα με γκαζόφρενο μου κόστισε 1 δευτερόλεπτο στο γύρο.. Αν και θα έπρεπε, μέχρι τώρα δεν έχω ζητήσει απο τον takisdimp συγγνώμη για το αντιαθλητικό της συμπεριφοράς μου.. Θα το κάνω μόλις γίνει καλά... Περαστικά σου takisdimp. 2
wolves Σεπτέμβριος 7, 2015 #4057 Σεπτέμβριος 7, 2015 να ρωτήσω.σε έναν αγωνα ,ειδα κάποιον με όνομα dolly to provato.ξέρουμε ποιος ειναι; λες να ναι ο αγαπημενος σου moderator απο εδω μεσα; ban απο τον σερβερ τωρα............. 1
GoMaR Σεπτέμβριος 7, 2015 #4058 Σεπτέμβριος 7, 2015 (edited) αποκλείεται.δε παιζει αυτός.Κάποιος που τον ξέρει όμως:pp Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 7, 2015 από GoMaR
panosdimp Σεπτέμβριος 7, 2015 #4059 Σεπτέμβριος 7, 2015 Τα πράγματα είναι πιο απλά απο όσο δείχνουν... Γενικώς με τον panosdimp σφαζόμαστε... Αλλά ώς γνωστόν (ξερει ο panosdimp), έκανα μετακόμιση τον υπολογιστή σε άλλη πόλη.. Όταν έσκασα πάνω του, υπήρχε μετακίνηση της πεταλιέρας κατά το γκαζόφρενο.. Ξεκλείδωσε ο πίσω άξονας, πάτησε γρασίδι, και έπεσα με ονειρικό τρόπο επάνω στην πόρτα του panosdimp.. Το ίδιο ακριβώς έπαθα και στον πρώτο αγώνα, (αλλά εκεί βρήκε ευκαιρία και με προσπέρασε χτενίζοντας ταυτόχρονα την κόμη του με την γλειμμένη του τσατσάρα...) Στην τρίτη επανεκκίνηση του αγώνα, φυσικά και δεν προκάλεσα καμία επαφή, απλά κάποιος οδηγάει νομίζοντας οτι του ανήκει όλο το πλάτος του δρόμου !!!!! (Νομίζω τα πρωινά διαπιστευτήρια κίνησης και προσπεράσεων λειτουργούν προς υπεράσπιση μου στα άνωθεν λεγόμενα μου..) Δυστυχώς, η αδυναμία κλειδώματος του πίσω άξονα με γκαζόφρενο μου κόστισε 1 δευτερόλεπτο στο γύρο.. Αν και θα έπρεπε, μέχρι τώρα δεν έχω ζητήσει απο τον takisdimp συγγνώμη για το αντιαθλητικό της συμπεριφοράς μου.. Θα το κάνω μόλις γίνει καλά... Περαστικά σου takisdimp. H σχέση μας ήταν πάντα γεμάτη εντάσεις από το πρώτο λεπτό , ειλικρινά με έχεις μεταμορφώσει τα τελευταία χρόνια σε χαλύβδινο κομμάντο ,θέλει λίγο δουλίτσα παραπάνω το θυμικό μου είναι αλήθεια αλλά είμαι σίγουρος πως τώρα που πήγες τον υπολογιστή στην πόλη που μένεις θα με κάνεις τρανσφόρμερ! Γι αυτό άλλωστε σε προτίμησα για teammate μου στο cup, κάποιος έπρεπε να αναλάβει να συνετίσει όσους νομίζουν πως η πίστα ανήκει σ΄ όλους εξίσου και όχι ολοκληρωτικά στην ομάδα gulf. H συγνώμη φίλε μου είναι συγνώμη και λέγεται αμέσως όχι περιμένοντας να δεις αν θα επιβιώσω μπας και τη γλυτώσεις κι αυτή. Λοιπόν σε πληροφορώ πως η τσατσάρα μου έχει να κάνει πολύυυ περισσότερη δουλειά από τη δικιά σου . Θα θυμηθώ εδώ τα λόγια του Ιάπωνα αυτοκράτορα μετά την επίθεση στο Περλ Χαρμπορ "πολύ φοβάμαι πως ξυπνήσαμε έναν γίγαντα που κοιμόταν" αυτές οι σκέψεις με πλημμύρισαν όταν με πληροφόρησες πως μετέφερες τον υπολογιστή στην πόλη που μένεις όλη τη βδομάδα! Εχεις κι αυτές τις εμμονές να αλλάζεις τα ονόματα (άκου takisdimp που το θυμήθηκες ) σαν τον αδελφό μου πριν πολλά πολλά χρόνια είχε ένα σέατ φούρα ,ε λοιπόν όταν αναφερόταν στο αυτοκίνητό του τό λεγε Φίατ 127 αυτός τουλάχιστον χρησιμοποιούσε ένα όνομα με περισσότερη αίγλη εσύ? See you on track παλιο προσπερασάκια ! 2
akis_z80 Σεπτέμβριος 7, 2015 Author #4060 Σεπτέμβριος 7, 2015 Μάλλον θα γλιτώσετε από την παρουσία μου και την επόμενη Κυριακή αλλά θα προσπαθήσω να μπω μεσοβδόμαδα για κανένα φιλικό..@panosdimp, περαστικά και αν χρειαστεί καμιά τροποποίηση/ρύθμιση στείλε μήνυμα!! 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now