wolves Φεβρουάριος 24, 2016 #10142 Φεβρουάριος 24, 2016 10 hours ago, deninho said: αν δεν κάνω λάθος, όταν δεν κυκλοφορεί το όχημα (γενικά, όχι τη δεδομένη στιγμή), το φυλάς σε ιδιωτικό χώρο. Σίγουρα ισχύει για όταν παραδίδεις πινακίδες, αλλά νομίζω ισχύει γενικά. ισχυει... Παραλιγο να την πατησω και να τσιμπησω προστιμο πριν κατι χρονια οταν ημουν στη διαδικασια να πεταξω το παλιο αυτοκινητο. Ειχα πεσει σε καλο παλληκαρι της τροχαιας και το γλυτωσα. Οταν ειναι εξω πρεπει να ειναι ασφαλισμενο. Ειτε κυκλοφορει ειτε οχι. καλημερα 3
Lakisss Φεβρουάριος 24, 2016 #10143 Φεβρουάριος 24, 2016 πριν 44 λεπτά, το μέλος karmen1983 έγραψε: Καλημέρα σε όλους και μία ξεχωριστή και γλυκιά καλημέρα στον αγαπημένο μου και γλυκύτατο @astrolabos Ωχχ..... κάτι θέλει αυτή. astrolabos το νου σου! 2
Cyber_Cookie Φεβρουάριος 24, 2016 #10146 Φεβρουάριος 24, 2016 Ναι ρε φιλε, έλεγα μήπως είναι κάτι άλλο και όχι αυτό αλλά τελικά έγινε αυτό...
dellman Φεβρουάριος 24, 2016 #10147 Φεβρουάριος 24, 2016 5 minutes ago, Rusty_Cookie said: Ναι ρε φιλε, έλεγα μήπως είναι κάτι άλλο και όχι αυτό αλλά τελικά έγινε αυτό... δηλαδη
karmen1983 Φεβρουάριος 24, 2016 #10148 Φεβρουάριος 24, 2016 Ε δε κατάλαβες; Εγινε αυτό που φοβόταν και όχι αυτό που ευχόταν...
DJD Φεβρουάριος 24, 2016 #10149 Φεβρουάριος 24, 2016 πριν 55 λεπτά, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε: Έγινε αυτό που απευχομουν ρε γμτ. Ξύπνησες με τον αστρολάβο δίπλα ε; 4
wrong method Φεβρουάριος 24, 2016 #10150 Φεβρουάριος 24, 2016 νάτα νάτα νάτα,άρχισε να ξετυλίγεται το κουβάρι 1
astrolabos Φεβρουάριος 24, 2016 Author #10151 Φεβρουάριος 24, 2016 πριν 17 λεπτά, το μέλος karmen1983 έγραψε: Ε δε κατάλαβες; Εγινε αυτό που φοβόταν και όχι αυτό που ευχόταν... πριν 12 λεπτά, το μέλος DJD έγραψε: Ξύπνησες με τον αστρολάβο δίπλα ε; πριν 8 λεπτά, το μέλος wrong method έγραψε: νάτα νάτα νάτα,άρχισε να ξετυλίγεται το κουβάρι 4
wrong method Φεβρουάριος 24, 2016 #10152 Φεβρουάριος 24, 2016 ώρα να βγεις από την ντουλάπα νταρλιν' Spoiler δεν χώραγες και καλά άλλωστε
wrong method Φεβρουάριος 24, 2016 #10154 Φεβρουάριος 24, 2016 ah to mlk,eliwwsaaasssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa LP:PP:PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
JaguarOne Φεβρουάριος 24, 2016 #10155 Φεβρουάριος 24, 2016 21 hours ago, astrolabos said: Μα δε το κυκλοφορούσε. Παρκαρισμένο ήταν Νομίζω η κατεύθυνση είναι πλέον: ανασφάλιστο όχημα -> κατάθεση πινακίδων αλλιώς θεωρείται όχημα σε κυκλοφορία 2
UltraB Φεβρουάριος 24, 2016 #10157 Φεβρουάριος 24, 2016 Just now, filthy_dwarf said: Σεισμός Μπαα, ιδέα σου είναι. Εγώ δε κατάλαβα κάτι εκτός αν έρθει με καθυστέρηση εδώ.
Wizard! Φεβρουάριος 24, 2016 #10158 Φεβρουάριος 24, 2016 Δεν ήταν η ιδέα του: http://www.emsc-csem.org/Earthquake/earthquake.php?id=490452 1
UltraB Φεβρουάριος 24, 2016 #10159 Φεβρουάριος 24, 2016 4.2; Τι είναι αυτά ρε παιδιά, εγώ μόνο με 6+ αρχίζω και "συγκινούμε". Πέρα απ την πλάκα, σχετικά μεγαλούτσικος ήταν.
Cyber_Cookie Φεβρουάριος 24, 2016 #10160 Φεβρουάριος 24, 2016 Σείεται το σύμπαν με τις βρωμιες και την λάσπη που μου σουρνετε. 101 Το απευκταιο που τελικά συνέβη ήταν να μου δώσει Ναμι στο Αράμ, κάνω ρερολ μου δινει μπραουμ ξανακανω ρερολλ και μου δίνει σορακα, έλεος ρε ριτο. 102 Με τον άστρο πέρα απ τη φορά με το νεφρό και τον Κθούλου δεν είχα πάρε δώσε. Αν και ή αλήθεια είναι πως ζητάει επίμονα να μπω στο βαν του για να μου δείξει την συλλογή του από τανκς.
Recommended Posts