Jump to content



Recommended Posts

  • Replies 25,5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • astrolabos

    2261

  • PetrosD

    2039

  • HotPeanut

    1614

  • wrong method

    1495

πριν 7 ώρες, το μέλος Delijohn έγραψε:

Πολύ θα'θελα κι εγώ μια μέρα, μετά από χρόοοοονια, να'χω στεναχώρια για το ότι ο ssd μου, δημιουργεί bottleneck στη γραμμή μου :sarcastic: 

πριν 12 χρόνια με ένα p3 1100 mhz laptop με 40άρη (μάλλον) δίσκο είχα αυτό το πρόβλημα όταν κατέβαζα από την 100άρα στην αγγλία :p

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τουλάχιστον εκεί στον ΟΤΕ έχουν ανθρώπους με σεβασμό και ευγενέστατους που αξίζουν στο μέγιστο τη δουλειά που κάνουν. 

Τώρα με πήραν τηλέφωνο έπειτα από μήνυμα μου στο fb και με ευχαρστούσαν για το αναλυτικό μήνυμα που τους έστειλα με όλες και τις πληροφορίες.

 

Άντε δούμε αν βρεθεί άκρη με αυτές τις αποσυνδέσεις. 70 πήρε το αυτί μου στο τηλέφωνο...

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, UltraB said:

Τώρα με πήραν τηλέφωνο έπειτα από μήνυμα μου στο fb και με ευχαρστούσαν για το αναλυτικό μήνυμα που τους έστειλα με όλες και τις πληροφορίες.

Στο είπα. Μόνο όταν τους κάνεις δημόσια ρόμπα θα ενδιαφερθούν.

Αν δεις ότι πάλι το αγνοούν, ή καθυστερούν, ζήτα από φίλους να γράψουν από κάτω και να το κάνουν share.

Άντε να δούμε.

Link to comment
Share on other sites

πριν 9 λεπτά, το μέλος Wizard! έγραψε:

Στο είπα. Μόνο όταν τους κάνεις δημόσια ρόμπα θα ενδιαφερθούν.

Αν δεις ότι πάλι το αγνοούν, ή καθυστερούν, ζήτα από φίλους να γράψουν από κάτω και να το κάνουν share.

Άντε να δούμε.

Δε το έκανα δημόσια... αυτή είναι η διαφορά :p

Και εκτός αυτό, το τηλεφωνικό κέντρο μια χαρά έκανε τη δουλειά του και πριν. Απλά έστειλα μνμ επειδή βαριέμαι να περιμένω στην αναμονή αν πάρω ώρες αιχμής.

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, TifoziF1 said:

Εσύ είσαι γνωστός εγκάθετος της 4Net και της Honda !!!

Της Honda μπορεί, της 4Net όχι. Μάλιστα τους είχα ξεχέσει, γιατί στο από πάνω σπίτι είχαν γραμμή, αλλά σε εμένα δεν έβαζαν.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, UltraB said:

Τουλάχιστον εκεί στον ΟΤΕ έχουν ανθρώπους με σεβασμό και ευγενέστατους που αξίζουν στο μέγιστο τη δουλειά που κάνουν. 

Τώρα με πήραν τηλέφωνο έπειτα από μήνυμα μου στο fb και με ευχαρστούσαν για το αναλυτικό μήνυμα που τους έστειλα με όλες και τις πληροφορίες.

 

Άντε δούμε αν βρεθεί άκρη με αυτές τις αποσυνδέσεις. 70 πήρε το αυτί μου στο τηλέφωνο...

 

Πάντως μη το αφήσεις, κι εγώ πιλάτευα την wind για μήνες μέχρι να στείλουν άνθρωπο να δει την γραμμή(και να κάνει της ίδιες μετρήσεις που είχα ήδη κάνει, με ανάλογα θέματα αποσυνδέσεων, χαμηλού sync κλπ) και να δώσει τελικά βλάβη στον πΟΤΕ. Ήρθε τελικά συνεργείο και απ'αυτούς και πλέον η γραμμή είναι μπόμπα...

Έγινε επεξεργασία από Κωνσταντίνος Σ.
Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα χάλασε το δεξί ακουστικό-ψείρα μου και πρέπει να το φτιάξω, γιατί για να πάρω άλλα, με την τιμή που έχουν, δεν παίζει...

 

UltimateEars-Clear.jpg

 

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.