HotPeanut Οκτώβριος 3, 2016 #14781 Οκτώβριος 3, 2016 πριν 10 λεπτά, το μέλος tommybertsen έγραψε: Καλημέρα παιδγιά Reveal hidden contents 4
PetrosD Οκτώβριος 3, 2016 #14784 Οκτώβριος 3, 2016 Ξεκινάω σχολείο την Παρασκευή. Κάθε μέρα 4 διδακτικές ώρες. Με έβαλαν και σε μεγάλη τάξη και θα πρέπει να διαβάζω πάρα πολύ για να καλύψω τα κενά μου. Το Γενάρη δίνω για Β1. 6
PetrosD Οκτώβριος 3, 2016 #14786 Οκτώβριος 3, 2016 Θα γράψω αντωνυμίες, μετοχές ρημάτων, προθέσεις κ.α. σε χαρτιά και θα τα κολλήσω μπροστά μου στο γραφείο.
UltraB Οκτώβριος 3, 2016 #14792 Οκτώβριος 3, 2016 Ας του βάλει κάποιος το GTA V: Scaring a Cat, εγώ δε προλαβαίνω. 3
karmen1983 Οκτώβριος 4, 2016 #14795 Οκτώβριος 4, 2016 αααααα θα είναι και γλυκιά η καλημέρα. Μόλις παρέλαβα σοκολάτες. Μάλλον ο @astrolabos θα τις έστειλε μαζί με την καλημέρα του
Lakisss Οκτώβριος 4, 2016 #14796 Οκτώβριος 4, 2016 Σε δουλέψανε, σου έβαλαν δέκα κομματάκια αραιά αραιά να γεμίσει το κουτί και χάρηκες;
kpetros Οκτώβριος 4, 2016 #14798 Οκτώβριος 4, 2016 (edited) Προχθες ειχα την απορεια γιατι επαψα να βλεπω καλα ονειρα το βραδυ ή τουλαχιστον αμα βλεπω κατι γιατι δεν το θυμαμαι μιας και συνηθηζα ξυπνωντας να μπορω να τα θυμηθω . Ετσι λοιπον χθες το βραδυ περασα ενα μαρτυριο , το ολο σκηνικο ξεκινησε στην φαση που κοιμασε αλλα εισαι ακομα ξυπνιος και δεν μπορεις να κουνηθεις , μαλιστα ειχα για καποιο λογο "κολισει" σε σταση σταυροποδαρο κρεβατιου . Με καποιο τροπο καταφερα να απεγκλωβιστω και επανηλθα στην πραγματικοτητα , μονο και μονο για να ξανακλεισω τα μπιρμπιλοτα ματακια μου και να ξαναμπω στην ιδια κακη φαση , απο την οποια ομως βγηκα πολυ πιο γρηγορα . Μετα δεν εκανα το ιδιο λαθος και περιμενα λιγακι , γυρισα μπρουμιτα γιατι πριν ημουν ανασκελα - μπας και αλλαξει κατι . Το πρωτο ονειρο ηταν με κατι γερους που ειχαν αραξει κατω απο ενα δεντρο κατα την διαρκεια βροχης και τσουπ τους ειχα βαρεσει κεραυνος , ειχαν επιβιωσει και εγω επαιρνα συνεντευξη απο τον καθενα για να φτιαξω την ιστορια . Παροτι δεν ειναι τρομακτικο , ο καθε ενας μου εχει δωσει την εντυπωση του creepy απο τοτε που τους μιλαγα . Αφου λοιπον ξαναξυπνησα και σκεφτηκα να σηκωθω να παιξω λιγο λολακι μπας και σταματησει , τσουπ με ξαναπαιρνει . Αυτην την φορα ειμουν σε νοσοκομειο γερων και δεν θυμαμαι πολλα απο αυτο . Λιγη σοκολατα παρακαλω Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 4, 2016 από kpetros
UltraB Οκτώβριος 4, 2016 #14799 Οκτώβριος 4, 2016 Όσο αφορά το πρώτο κομμάτι υπάρχει επιστημονική εξήγηση. Πήρες κάποιο φάρμακο πιο πριν; Προσωπικά το έχω πάθει δυο φορές. Και τις δύο είχα πάρει ένα φάρμακο πιο πριν. Όπως και να χει σε πάει χέσιμο
kpetros Οκτώβριος 4, 2016 #14800 Οκτώβριος 4, 2016 Ολη μερα ειχα πονοκεφαλο και ειχα παρει απλα ενα ντεπον , ωρες πριν ομως . Δεν ξερω καθε ποτε ειναι "λογικο" να σου συμβαινει αυτο αλλα μπορω να πω οτι το εχω παθει αρκετα ωστε απλα πλεον να λεω "naaaaah" xD
Recommended Posts