pasjohn Σεπτέμβριος 29, 2015 #482 Σεπτέμβριος 29, 2015 Το magic bus της Μούρθια Γίνονται και στα καλύτερα σπίτια
tommybertsen Σεπτέμβριος 29, 2015 #485 Σεπτέμβριος 29, 2015 Πολλα συγχαρητηρια στον ΟΣΦΠ , τετοιες εμφανισεις θελει η Ελλαδα στο Ch.L και γενικοτερα στην Ευρωπη. Και με δοση τυχης, η οποια ειναι απαραιτητη! Απο ενα ΠΑΟΚτση! 4
billpeppas Σεπτέμβριος 29, 2015 #486 Σεπτέμβριος 29, 2015 Γκόλ με σπόντα αν δεν είναι από τον Ολυμπιακό από ποιόν θα είναι ? 1
HotPeanut Οκτώβριος 1, 2015 #487 Οκτώβριος 1, 2015 http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/bomba-megatonwn-nai-itan-stimeno-katethese-o-pereth/3112202
tommybertsen Οκτώβριος 1, 2015 #488 Οκτώβριος 1, 2015 για το περιβόητο ματς, που είχε διεξαχθεί στις 6 Ιανουαρίου 2013 ΔΕΝ έχουν καμία εμπλοκή οι πρωταθλητές και μόνο οι φιλοξενούμενοι είναι κατηγορούμενοι. Δηλαδη ηξεραν οτι πρεπει να χασουν 0-3 (ενημερωθηκαν στο ημιχρονο γιατι το live bet ετρεχε ), αλλα οι αντιπαλοι τους μυριστηκαν οτι πρεπει και αυτοι να βαλουν ακριβως 3 γκολ... Μαλιστα
pasjohn Οκτώβριος 1, 2015 #489 Οκτώβριος 1, 2015 Δηλαδή οι προηγούμενες 3 μαρτυρίες δεν αρκούν? Θέουν και 4η?
tommybertsen Οκτώβριος 1, 2015 #492 Οκτώβριος 1, 2015 (edited) Δαβιδ με Γολιαθ παιζει... Γενικα φετος ο αστερας ειναι πολυ κακος αμυντικα, δεν ειχε και ιδιαιτερες βλεψεις με Σαλκε. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 1, 2015 από tommybertsen
billpeppas Οκτώβριος 1, 2015 #493 Οκτώβριος 1, 2015 Δηλαδη ηξεραν οτι πρεπει να χασουν 0-3 (ενημερωθηκαν στο ημιχρονο γιατι το live bet ετρεχε ), αλλα οι αντιπαλοι τους μυριστηκαν οτι πρεπει και αυτοι να βαλουν ακριβως 3 γκολ... Μαλιστα Εν τω μεταξύ μόνο με τον ΟΣΦΠ σκέπτεται η Βέροια τέτοια κόλπα ρε παιδί μου. Με ΠΑΟ, ΠΑΟΚ, ΑΕΚ, σκέφτονται να νικήσουνε ρε παιδί μου αφού είναι ευκολότερο!
tommybertsen Οκτώβριος 4, 2015 #495 Οκτώβριος 4, 2015 Ενταξει ΠΑΟΚ ειμαι , αλλα αυτος ο Βοσκακης μαλλον σε λιβαδι πηγε , οχι σε γηπεδο... Προκλητικοτατος. 1
tavliban Οκτώβριος 5, 2015 #496 Οκτώβριος 5, 2015 Γνώμη μου, ο Βοσκάκης έπεσε θύμα των εποπτών. Δυστυχώς βασίζεται σε αυτούς για τα offside. Τα πέναλτι δεν ήταν επ ουδενί και της Ξάνθης και του ΠΑΟ. Πιο γελοία σφυρίγματα πεθαίνεις. Στο ματσ ΠΑΟΚ-ΟΣΦΠ όλα ωραία όλα καλά, αλλά τον Τζαβέλλα και τον Βιτόρ έπρεπε τουλάχιστον να τους κιτρινίσει. Απαράδεκτη ενέργεια πάνω στον Φορτούνη...
billpeppas Οκτώβριος 5, 2015 #497 Οκτώβριος 5, 2015 Το "πέναλτυ" στον Μπέργκ που λες ότι δεν ήταν όμως, το έχει πάρει ο γαύρος πολλάκις...
tavliban Οκτώβριος 5, 2015 #498 Οκτώβριος 5, 2015 Δεν μου έρχετε κάποιο στο νου, μπορεί να έχεις δίκιο, αλλά αυτό τι σημαίνει; ότι επειδή ο Ολυμπιακός έχει πάρει τέτοιο σφύριγμα να το παίρνει και ο ΠΑΟΚ, ο ΠΑΟ η ΑΕΚ και ο Πλατανιάς, και να συνεχίζονται οι απαράδεκτες διαιτησίες και θεραπεία να μην έχουμε;
ELRICIOS Οκτώβριος 5, 2015 #499 Οκτώβριος 5, 2015 Το "πέναλτυ" στον Μπέργκ που λες ότι δεν ήταν όμως, το έχει πάρει ο γαύρος πολλάκις...Ο βαζελάκος να δεις τι έχει πάρει με την κλάψα
billpeppas Οκτώβριος 5, 2015 #500 Οκτώβριος 5, 2015 (edited) Ο βαζελάκος να δεις τι έχει πάρει με την κλάψα Το thread με τα ανέκδοτα είναι παραδίπλα... Δεν μου έρχετε κάποιο στο νου, μπορεί να έχεις δίκιο, αλλά αυτό τι σημαίνει; ότι επειδή ο Ολυμπιακός έχει πάρει τέτοιο σφύριγμα να το παίρνει και ο ΠΑΟΚ, ο ΠΑΟ η ΑΕΚ και ο Πλατανιάς, και να συνεχίζονται οι απαράδεκτες διαιτησίες και θεραπεία να μην έχουμε; Μπορώ να σου δείξω λίγες φάσεις στα πολύ γρήγορα μετά το φαγητό, πολύ εύκολο. υ.γ. Ο "κάλυπτα και εγω τον Κατσουράνη" ορίστικε για την προσφορά του αναπληρωματικός διευθ. διαιτησίας πρό ολίγων ημερών... Εγω δεν θέλω να παίρνω κανένα σφύριγμα που δεν είναι σωστό. Αλλά η ΚΟΡΟΪΔΙΑ που γίνεται εδώ, όχι απλά υπέρ του Ολυμπιακού, αλλά περισσότερο επίτηδες κατά του ΠΑΟ ( δες στατιστικά κατοχής, καρτών κλπ ) είναι ΤΡΑΓΙΚΗ. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 5, 2015 από billpeppas
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now