Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Μόλις τώρα, το μέλος sotiris έγραψε:

Οπότε μόλις προσέθεσα άλλο ένα αμάξι στη λίστα αυτών που θα δω από Νοέμβριο!

 

 

Αν σε βολεύει το polo class μέγεθος, πάρε αυτό σε 1.5 150 άλογα και call it a day.

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 12 λεπτά, το μέλος f117 έγραψε:

το Fabia δεν το βγάζει σε 1.5 150? ?

 

Το t-cross είναι πόλο πλατφόρμα λέω. Αν βολευει, αξίζει το 150.

 

Αγορά Φαμπια δεν θα ευχόμουν σε συμφορουμίτη. Μόνο σε εχθρό.*

 

 

*=Γιατί είχαν διαθέσιμα μόνο τα χιλιάρια μέχρι τώρα με 65 και 90 άλογα.

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, sotiris said:

1. Με το αυτόματο a/c ζεσταίνομαι :p 

3. Το DSG θέλει κάνα χρόνο μελέτη για να καταλάβεις τι κάνει, δεν έχω καταλάβει πότε βγαίνει από το manual/sport mode, αν το sport είναι manual κλπ.

 Πήγα ο ούγκανος με το 12v -> usb charger και το αμάξι είχε wireless pad φόρτισης.

Δυστυχώς δεν δουλεύουν το ίδιο καλά ολοι οι κλιματισμοι στο auto, αν και τα vag συνήθως είναι οκ σε αυτο το κομμάτι. Ο διζωνικός στο golf συμπεριφέρεται υποδειγματικά, πολύ σπάνια το δουλεύω manual

 

Το dsg απ'οτι κατάλαβα εχει το λεβιέ που σου δείχνει d/s σε μια θέση και manual οταν τον σπρώξεις δεξιά.

Το d/s δεν ειναι και τοσο δύσκολο, οταν το τραβήξεις πισω μπαινει d αν το ξανατραβήξεις τερμα μπαίνει s και αν το κάνεις ξανά πάλι d και πάει λούπα. 

Το manual mode είναι λιγο ανάπηρο δυστυχώς στα vag γιατι δεν το κάνουν οπως πρέπει (και οπως το κάνει πχ η bmw) οπότε για το ανέβασμα σχέσης θέλει σπρώξιμο και για κατέβασμα τράβηγμα, αντιθετα δλδ απο το πως πάει το σώμα στο γκάζι και στο φρένο για αυτο εγω παίζω σχεδον μονο paddles και μόνο σε  πολύ κλειστά κομμάτια λεβιέ

Στον 1000αρη για μενα το s mode δεν έχει σχεδόν κανένα νοημα αν και το d παρακάνει focus σε eco driving

 

Κλαίω με τον φορτιστή να ξέρεις ?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

211011111811_KafasiaParking-752x440-1280
WWW.NEWSAUTO.GR

Βαρύ είναι το πρόστιμο που προβλέπει ο ΚΟΚ για όσους καταλαμβάνουν με αντικείμενα το δρόμο με στόχο να εμποδίσουν την στάθμευση οχημάτων.

 

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, and64 said:

[...]

Στον 1000αρη για μενα το s mode δεν έχει σχεδόν κανένα νοημα αν και το d παρακάνει focus σε eco driving

 

Κλαίω με τον φορτιστή να ξέρεις ?

 

Αφού διάβασα αυτό που έγραψες δοκίμασα να κάνω το λεβιέ δεξιά σήμερα :hehe:

Επέλεγα τα προγράμματα μέσω της οθόνης, γιατί εκεί βάζω και το E (Eco) για να μην καίω στο κρούιζινγκ.

 

Τώρα το πρόβλημα ποιο είναι...

S>M>D>E ή M>S>D>E ????

 

Δηλαδή τι διαφορά έχει το S από το M?

Εγώ όταν θέλω να πάω γρήγορα θέλω M, το S έπρεπε να είναι σε manual mode. Μου φαίνεται λίγο πόντιο το S σε αυτόματη λειτουργία ( μόνο η VW τόση έμπνευση που κυνηγάνε τις ευθείες στη Γερμανία μην τους φύγουν :p ).

 

Είμαι στις 3 μέρες οδήγηση πλέον, το adaptive cruise control είναι αυτό που λέμε "shut up and take my money". ΦΡΕΝΑΡΕΙ και μόνο του, και σε κρατάει στην κίνηση. Μέχρι και σε πλατεία μπήκα ακολουθώντας τον μπροστά! Είναι ιδανικό για το πως έχει διαμορφωθεί η οδήγηση πλέον με αργόστροφους ηλίθιους παντού (δεν είναι ένας, είναι χιλιάδες - που λέει και το ανέκδοτο).

 

Πρακτικά οδηγώ μόνο με το adaptive και πατάω γκάζι απλά για να κάνω καμιά προσπέραση κλπ.

 

Το DSG είναι τέλειο. Αν είχε και ένα bypass συμπλέκτη (αυτόν που συμπλέκει την πρώτη - σύστημα Jean Alesi) και μια χειροκίνητη λειτουργία χωρίς κανέναν αυτοματισμό/fuzzy logic/i know what you want, θα το αγόραζα εύκολα. Άντε να δούμε ίσως ξυπνήσουν την επόμενη δεκαετία :p 

 

 

  • Like 3
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, sotiris said:

Δηλαδή τι διαφορά έχει το S από το M?

Εγώ όταν θέλω να πάω γρήγορα θέλω M, το S έπρεπε να είναι σε manual mode. Μου φαίνεται λίγο πόντιο το S σε αυτόματη λειτουργία ( μόνο η VW τόση έμπνευση που κυνηγάνε τις ευθείες στη Γερμανία μην τους φύγουν :p ).

 

Στο m δεν ανεβάζει μονο του παρα μονο οταν φτάσει κοφτη (για να κοπανας κοφτες σε m mode πρεπει να παρεις porsche ή να κανεις remap το κιβώτιο ? ) και δεν κατεβάζει παρα μονο οταν φτάσει κοντά στο ρελαντι, προσομοιάζει ενα manual οσο γίνεται δλδ. 

Σε s είναι πιο ευαίσθητο στο kickdown, θα το δεις, πατωντας το γκαζι το ιδιο θα κατεβάσει σχεδον αμεσως 1-2 σχεσεις σε σχέση με το d που θα προσπαθεί να επιταχύνει τουρμπιζοντας με 7η και κρατάει πιο πολλές στροφές στο ανέβασμα επίσης ανάλογα παντα ποσο πατάς.

Γενικά το sport πρέπει να το σεταραν μια φορά για το r32 που ήταν ατμοσφαιρικό και γύριζε 7000 και το αφησαν ίδιο :rofl: Δεν το χρησιμοποιώ ποτέ στο golf, αλλάζει αχρείαστα ψηλά στο s, ή d ή manual δουλευω, αλλά για αμερικάνους καλο ειναι, ολα τα αυτοματα εχουν sport mode

 

Οσο για το adaptive, αν το συνηθίσεις πας μια χαρά σαν φυτο, ειδικά εκει που είστε πολιτισμένοι και εχετε και ορια φουλ :rofl:

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 4
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, and64 said:

Στο m δεν ανεβάζει μονο του παρα μονο οταν φτάσει κοφτη (για να κοπανας κοφτες σε m mode πρεπει να παρεις porsche ή να κανεις remap το κιβώτιο ? ) και δεν κατεβάζει παρα μονο οταν φτάσει κοντά στο ρελαντι, προσομοιάζει ενα manual οσο γίνεται δλδ. 

Σε s είναι πιο ευαίσθητο στο kickdown, θα το δεις, πατωντας το γκαζι το ιδιο θα κατεβάσει σχεδον αμεσως 1-2 σχεσεις σε σχέση με το d που θα προσπαθεί να επιταχύνει τουρμπιζοντας με 7η και κρατάει πιο πολλές στροφές στο ανέβασμα επίσης ανάλογα παντα ποσο πατάς.

Γενικά το sport πρέπει να το σεταραν μια φορά για το r32 που ήταν ατμοσφαιρικό και γύριζε 7000 και το αφησαν ίδιο :rofl: Δεν το χρησιμοποιώ ποτέ στο golf, αλλάζει αχρείαστα ψηλά στο s, ή d ή manual δουλευω, αλλά για αμερικάνους καλο ειναι, ολα τα αυτοματα εχουν sport mode

 

Οσο για το adaptive, αν το συνηθίσεις πας μια χαρά σαν φυτο, ειδικά εκει που είστε πολιτισμένοι και εχετε και ορια φουλ :rofl:

 

Στο στίλο το selespeed δεν ανεβάζει, χτυπάς κόφτες κανονικά. Στο κατέβασμα δεν θυμάμαι. Το πρόβλημα είναι στις στροφές, στο D μου κανε 2 αλλαγές σχέσεων πάνω σε πλατεία. ΟΚ αυτόματα όλα, αλλά προτιμώ να μπω και να βγω από πλατεία με την ίδια σχέση στο κιβώτιο (πες με παλιομοδίτη :p ).

 

Ναι είναι εργαλείο για σάπια οδήγηση!!! Είναι τόσο εργαλείο που ίσως έπαιρνα αμάξι με DSG μόνο για αυτό! Δεν ξέρω τι γίνεται Ελλάδα με τα παπάκια βέβαια.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, sotiris said:

 

Στο στίλο το selespeed δεν ανεβάζει, χτυπάς κόφτες κανονικά. Στο κατέβασμα δεν θυμάμαι. Το πρόβλημα είναι στις στροφές, στο D μου κανε 2 αλλαγές σχέσεων πάνω σε πλατεία. ΟΚ αυτόματα όλα, αλλά προτιμώ να μπω και να βγω από πλατεία με την ίδια σχέση στο κιβώτιο (πες με παλιομοδίτη :p ).

 

Ναι είναι εργαλείο για σάπια οδήγηση!!! Είναι τόσο εργαλείο που ίσως έπαιρνα αμάξι με DSG μόνο για αυτό! Δεν ξέρω τι γίνεται Ελλάδα με τα παπάκια βέβαια.

 

Ναι μαζί σου, αν εχεις paddles μπορεις να το βάζεις προσωρινά σε manual mode παίζοντας απο κει και μετα αν δεν δώσεις εντολή για 20-30" ή τραβήξεις και κρατήσεις το + ξαναμπαίνει d ;)

 

Εδώ τι να γίνει, οι πιθανότητα για ενα πολύνεκρο/λεπτό τείνει στο 1, βέβαιο ενδεχόμενο δλδ ?

3 hours ago, Thresh86 said:

 

Ναι βεβαίως, το έδειχνε στην μπροσούρα του :shifty:

??????????????????????????????????????????????

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 1
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 14 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Έχοντας το 2.4 του ίδιου ατμοσφαιρικού μοτέρ δηλώνω εξαιρετικά ικανοποιημένος :hehe:

 

οι συλαμπίτες ρώτησαν άμα στρίβει όχι αμα μαζεύεστε και ακούτε μοτέρ σαν την 9τη του Μπετόβεν :tongueout:

 

(πολύ καλός, τον είχα δει λάιβ πρόγραμμα στο Φαντασία , το ένδοξο 2001, έξω απο τα Φιλιατρά)

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.