Cyber_Cookie Ιούλιος 15 #14541 Ιούλιος 15 11 hours ago, f117 said: Με τα δεδομένα που σου είπα τι θα έκανες αν ήσουν στην θέση μου? Θέτεις λάθος δεδομένα, αυτά που ζητάς δεν συμβαδίζουν. 14 hours ago, f117 said: Την θέση του Yaris θα πρέπει να την πάρει ένα αυτοκίνητο με πορτπαγκαζ.....που θα κάνει τα χιλιόμετρα του... αλλά θέλω να έχει και γκάζι.... Θες γκάζι και χώρους και άνεση και χαμηλή κατανάλωση και κόστος συντήρησης σε λογικά πλαίσια... Δεν γίνεται όλα μαζί. Και βασικά, τι σημαίνει για σένα "γκάζι"; Επειδή το Tucson γράφει 215 άλογα στο χαρτί; Αν πας να προσπεράσεις με kickdown φορτωμένος, θα καταλάβεις πολύ γρήγορα ότι δεν έχει την αίσθηση ή το νεύρο που νομίζεις. Ένα Octavia 1.5 150ps DSG πχ θα σου φαίνεται πιο πρόθυμο στο πάτημα. Προσωπικά εφόσον πρόκειται για daily αρα κάτι που θα λιώσει στη χρήση θα μετρούσα πολύ καλά αν όντως χρειάζομαι τους χώρους που νομίζω ότι χρειάζομαι, και θα έπαιρνα το οικονομικότερο σε χρήση, τιμή, συντήρηση ευκολία επισκευής και ποιότητα after sales, που τους καλύπτει. Εκτός και αν το φυσάς. Τότε κακώς ασχολείσαι με τα ασχημοχτιστα χιουντάη. Πάρε Q5 να τελειώνεις. 2
acct Ιούλιος 15 #14542 Ιούλιος 15 6 minutes ago, Cyber_Cookie said: Προσωπικά εφόσον πρόκειται για daily αρα κάτι που θα λιώσει στη χρήση θα μετρούσα πολύ καλά αν όντως χρειάζομαι τους χώρους που νομίζω ότι χρειάζομαι, και θα έπαιρνα το οικονομικότερο σε χρήση, τιμή, συντήρηση ευκολία επισκευής και ποιότητα after sales, που τους καλύπτει. Στο αισθητικό δεν επεμβαίνω, γιατί περί ορέξεως... Όμως η 5ετής εγγύηση της Hyundai (απεριόριστα χιλιόμετρα) και η 7ετής της Kia (και με 5 χρόνια δωρεάν σέρβις σε κάποια μοντέλα) είναι αξιοπρεπείς. Μοιάζουν να ταιριάζουν γάντι σε όποιον θέλει ένα καινούριο αυτοκίνητο για να κάνει χιλιόμετρα πάνω από τον μέσο όρο. 1
sotiris Ιούλιος 15 #14543 Ιούλιος 15 @f117 πες μας budget Παράδειγμα, μπορείς να πας στο CHR. Είναι all around αυτοκίνητο, διαστημικό design (εμένα πάντα μου άρεσε) και ήταν πάντα με τα latest gizmos. Επίσης, άλλη επιλογή είναι το Countryman S 4x4 με τα ηλεκτρικά, αν είναι φορτισμένο έχει 1.5 3κίλυνδρο 150 άλογα + 100 άλογα μοτέρ = 220hp συνδυασμένο και πάει τάπα (δηλαδή με έπιασε ο σβέρκος μου από το τίναγμα). Γενικά τα plug in hybrid με δυνατά μοτέρ σου δίνουν αίσθηση πολύ γρήγορου αυτοκινήτου λόγω πολύ μεγάλης ροπής. Στο Yaris μπορείς να κοιτάξεις το Yaris Cross που είναι περίπου σαν Corolla (νομίζω είναι αρκετά μεγαλύτερο σαν μέγεθος, δεν είναι απλά ψηλωμένο, τουλάχιστον εξωτερικά όπως το έχω κόψει). Τα 1.6 200/215hp της huyndai / kia είναι πολύ tempting, αλλά ένα βαρύ αυτοκίνητο με μικρό κινητήρα δεν βάζει φωτιά, στο λέω διότι με το C5 tuned στα 180hp μέχρι τα 160 με έχουν σχεδόν όλοι εκτός αν φάω το 1% του συμπλέκτη για να κάνω εκκίνηση με στροφές που και πάλι έχω 0-100 σε 8.κάτι.
BloodMage Ιούλιος 15 #14544 Ιούλιος 15 το CHR και Yaris cross δεν εχουν χωρους μεσα και εχουν μικο πορπαγκαζ. Απο corolla cross και πανω θελει σε toyota Εφοσον θελει Suv και γω για καποιο plug in hybrid θα του προτεινα. Φιλος εχει εταιρικο tiguan 240+αλογα plug in σε συνδιασμο με το dsg παει ανελπιστα καλα για τοσο βαρυ αμαξι (κοντα στους 2τονους) αλλα η τιμη του ειναι αρκετα τσουχτερη 1
Cyber_Cookie Ιούλιος 15 #14545 Ιούλιος 15 5 minutes ago, acct said: Στο αισθητικό δεν επεμβαίνω, γιατί περί ορέξεως... Όμως η 5ετής εγγύηση της Hyundai (απεριόριστα χιλιόμετρα) και η 7ετής της Kia (και με 5 χρόνια δωρεάν σέρβις σε κάποια μοντέλα) είναι αξιοπρεπείς. Μοιάζουν να ταιριάζουν γάντι σε όποιον θέλει ένα καινούριο αυτοκίνητο για να κάνει χιλιόμετρα πάνω από τον μέσο όρο. Θεωρητικά ναι. Πρακτικά τα απεριόριστα δεν λένε κάτι υπάρχει κόσμος που στην 5ετια παλεύει με τεντωτήρες καδένας, καταναλωση λαδιού, κλπ. Οτι προβλήματα είχε και η VW πριν 20 χρόνια στα πρώτα TSI. 24 minutes ago, sotiris said: Παράδειγμα, μπορείς να πας στο CHR. Είναι all around αυτοκίνητο, διαστημικό design (εμένα πάντα μου άρεσε) και ήταν πάντα με τα latest gizmos. Επίσης, άλλη επιλογή είναι το Countryman S 4x4 με τα ηλεκτρικά, αν είναι φορτισμένο έχει 1.5 3κίλυνδρο 150 άλογα + 100 άλογα μοτέρ = 220hp συνδυασμένο και πάει τάπα (δηλαδή με έπιασε ο σβέρκος μου από το τίναγμα). Γενικά τα plug in hybrid με δυνατά μοτέρ σου δίνουν αίσθηση πολύ γρήγορου αυτοκινήτου λόγω πολύ μεγάλης ροπής. Στο Yaris μπορείς να κοιτάξεις το Yaris Cross που είναι περίπου σαν Corolla (νομίζω είναι αρκετά μεγαλύτερο σαν μέγεθος, δεν είναι απλά ψηλωμένο, τουλάχιστον εξωτερικά όπως το έχω κόψει). Τα 1.6 200/215hp της huyndai / kia είναι πολύ tempting, αλλά ένα βαρύ αυτοκίνητο με μικρό κινητήρα δεν βάζει φωτιά, στο λέω διότι με το C5 tuned στα 180hp μέχρι τα 160 με έχουν σχεδόν όλοι εκτός αν φάω το 1% του συμπλέκτη για να κάνω εκκίνηση με στροφές που και πάλι έχω 0-100 σε 8.κάτι. Δεν έχει τρελούς χώρους το CHR ειδικά σαν αίσθηση είναι πολύ cramped μέσα και σε σχέση με το cross corolla είναι ένα κλικ κάτω σε πολλά σημεία στο εσωτερικό. Και για να το παρεις λιγο νορμάλ (ακα να μην έχει άσχημη αισθητικα οθόνη 8" σε πλαίσιο 12" με μαυρα γυαλιστερα πλαστικα στις ακρες) πρέπει να παρεις αυτό με τα 30κάτι. Τώρα το phev chr, είναι άλλη ιστορία. Το emoji (yc) στην πράξη είναι ελάχιστα μεγαλύτερο από το απλό και αν όντως θες crossover έχει νόημα να κανεις την μικρή υπέρβαση για το cross corolla. 7 minutes ago, BloodMage said: το CHR και Yaris cross δεν εχουν χωρους μεσα και εχουν μικο πορπαγκαζ. Απο corolla cross και πανω θελει σε toyota Εφοσον θελει Suv και γω για καποιο plug in hybrid θα του προτεινα. Φιλος εχει εταιρικο tiguan 240+αλογα plug in σε συνδιασμο με το dsg παει ανελπιστα καλα για τοσο βαρυ αμαξι (κοντα στους 2τονους) αλλα η τιμη του ειναι αρκετα τσουχτερη Ε ήδη πάει να δώσει γύρω στα 40. 3
BloodMage Ιούλιος 15 #14546 Ιούλιος 15 46 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Ε ήδη πάει να δώσει γύρω στα 40. ας δωσει τοτε και το C3 και το toyota και να παρει κανενα plug in τετοιου βελινεκους τουλαχιστον να πιασουν τοπο τα λεφτα 2
Lakisss Ιούλιος 15 #14547 Ιούλιος 15 On 14/7/2025 at 10:49 ΠΜ, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Nαι άλλα ένα Golf Rallye G60 που ψάχνω να πάρω για να έχω αμάξι της προκοπής δεν υπάρχει. Παιδικό μου όνειρο. 2
f117 Ιούλιος 15 #14548 Ιούλιος 15 (edited) 5 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Θέτεις λάθος δεδομένα, αυτά που ζητάς δεν συμβαδίζουν. Θες γκάζι και χώρους και άνεση και χαμηλή κατανάλωση και κόστος συντήρησης σε λογικά πλαίσια... Δεν γίνεται όλα μαζί. Και βασικά, τι σημαίνει για σένα "γκάζι"; Επειδή το Tucson γράφει 215 άλογα στο χαρτί; Αν πας να προσπεράσεις με kickdown φορτωμένος, θα καταλάβεις πολύ γρήγορα ότι δεν έχει την αίσθηση ή το νεύρο που νομίζεις. Ένα Octavia 1.5 150ps DSG πχ θα σου φαίνεται πιο πρόθυμο στο πάτημα. Προσωπικά εφόσον πρόκειται για daily αρα κάτι που θα λιώσει στη χρήση θα μετρούσα πολύ καλά αν όντως χρειάζομαι τους χώρους που νομίζω ότι χρειάζομαι, και θα έπαιρνα το οικονομικότερο σε χρήση, τιμή, συντήρηση ευκολία επισκευής και ποιότητα after sales, που τους καλύπτει. Εκτός και αν το φυσάς. Τότε κακώς ασχολείσαι με τα ασχημοχτιστα χιουντάη. Πάρε Q5 να τελειώνεις. Τα δεδομένα είναι δεδομένα... Καταλαβαίνω τι προσπαθείς να μου πεις για το γκάζι.... κάτι τέτοιο κατάλαβα με το mg zs hybrid+ περίμενα πιο πολλά.... Ωστόσο το sportage με τα 160 που είχα κάνει τεστ ντραιβ είπα....ααα...καλά πάει αυτό.... Γιαυτό και στο μυαλο μου αυτό με τα 215 θα πηγαίνει καλά για τα δεδομένα μου..... SUV στυλ θέλει η γυναίκα...δεν τα μπορεί τα σενταν...σε εμένα το μόνο + είναι οτι ισως δεν θα βρίσκω κάτω τόσο εύκολα όπως με το yaris που το είχα βγάλει το "χειλάκι" από τον προφυλακτήρα! Δυστυχώς Q5 δεν.....δεν πρόλαβα και με το Pi.... χαχαχα 5 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε: @f117 πες μας budget Παράδειγμα, μπορείς να πας στο CHR. Είναι all around αυτοκίνητο, διαστημικό design (εμένα πάντα μου άρεσε) και ήταν πάντα με τα latest gizmos. Επίσης, άλλη επιλογή είναι το Countryman S 4x4 με τα ηλεκτρικά, αν είναι φορτισμένο έχει 1.5 3κίλυνδρο 150 άλογα + 100 άλογα μοτέρ = 220hp συνδυασμένο και πάει τάπα (δηλαδή με έπιασε ο σβέρκος μου από το τίναγμα). Γενικά τα plug in hybrid με δυνατά μοτέρ σου δίνουν αίσθηση πολύ γρήγορου αυτοκινήτου λόγω πολύ μεγάλης ροπής. Στο Yaris μπορείς να κοιτάξεις το Yaris Cross που είναι περίπου σαν Corolla (νομίζω είναι αρκετά μεγαλύτερο σαν μέγεθος, δεν είναι απλά ψηλωμένο, τουλάχιστον εξωτερικά όπως το έχω κόψει). Τα 1.6 200/215hp της huyndai / kia είναι πολύ tempting, αλλά ένα βαρύ αυτοκίνητο με μικρό κινητήρα δεν βάζει φωτιά, στο λέω διότι με το C5 tuned στα 180hp μέχρι τα 160 με έχουν σχεδόν όλοι εκτός αν φάω το 1% του συμπλέκτη για να κάνω εκκίνηση με στροφές που και πάλι έχω 0-100 σε 8.κάτι. Δυστυχώς δεν υπάρχει πρίζα.....ακόμα στην δουλεία δεν έχουν κάνει το βήμα για τους απλούς εργαζομένους παρα μόνο για στελέχη. Αλλιώς θα άνοιγαν οι επιλογές κ άλλο.... ϊσως 40κ .... Yaris cross.... μέσα δεν μαρέσει....ούτε η φάτσα του....ούτε πιστεύω θα χωρέσω που θα βάζω όπως ναναι τα πραγματα μέσα και θα ξενερώσω...... 4 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Θεωρητικά ναι. Πρακτικά τα απεριόριστα δεν λένε κάτι υπάρχει κόσμος που στην 5ετια παλεύει με τεντωτήρες καδένας, καταναλωση λαδιού, κλπ. Οτι προβλήματα είχε και η VW πριν 20 χρόνια στα πρώτα TSI. Δεν έχει τρελούς χώρους το CHR ειδικά σαν αίσθηση είναι πολύ cramped μέσα και σε σχέση με το cross corolla είναι ένα κλικ κάτω σε πολλά σημεία στο εσωτερικό. Και για να το παρεις λιγο νορμάλ (ακα να μην έχει άσχημη αισθητικα οθόνη 8" σε πλαίσιο 12" με μαυρα γυαλιστερα πλαστικα στις ακρες) πρέπει να παρεις αυτό με τα 30κάτι. Τώρα το phev chr, είναι άλλη ιστορία. Το emoji (yc) στην πράξη είναι ελάχιστα μεγαλύτερο από το απλό και αν όντως θες crossover έχει νόημα να κανεις την μικρή υπέρβαση για το cross corolla. Ε ήδη πάει να δώσει γύρω στα 40. Συμφωνώ για τους χώρους....δεν είναι τπτ τρελό.... Υπέρβαση θα έκανα ίσως για το corolla αλλά τώρα που το φίμωσαν κ άλλο...ΔΕΝ.....φιμωμα+φορός πολυτελείας...δεν... 4 ώρες πριν, το μέλος BloodMage έγραψε: ας δωσει τοτε και το C3 και το toyota και να παρει κανενα plug in τετοιου βελινεκους τουλαχιστον να πιασουν τοπο τα λεφτα Δεν έχω πρίζα καρδιά μου... και υπάρχει ανάγκη για δυο αυτοκίνητα.... το C3 θα φύγει σιγουράκι.... το yaris πέρα που δεν μου πάει η καρδιά δεν έχει νόημα να φύγει γιατί για να αντικατασταθεί θέλει και άλλα λεφτά.....δεν.... Οπότε το πλάνο είναι για 1 αυτοκίνητο. Να συνεχίσω να πηγαίνω στην δουλειά με το Yaris και να φορτώνεται αυτό χιλιόμετρα είναι μία λύση....ΑΛΛΑ η γυναικά για μικρές αποστάσεις για να παρκάρει και όπου ναναι....με κάτι μεγαλύτερο....δεν.....οπότε.... αχμμμ.... θα ψάξω λίγο για τις κορεάτικες ασθένειες... Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 15 από f117
Cyber_Cookie Ιούλιος 15 #14549 Ιούλιος 15 E παρε το χιουντάη να τελειώνεις, αφού mentally το έχεις αγοράσει ήδη. Αμάξι είναι δεν είναι διαμέρισμα. 1
f117 Ιούλιος 15 #14550 Ιούλιος 15 45 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: E παρε το χιουντάη να τελειώνεις, αφού mentally το έχεις αγοράσει ήδη. Αμάξι είναι δεν είναι διαμέρισμα. Μην εισαι τέτοιοςςςςς! Εδώ είμαι συζητάω.... Ακούω γνώμες κ απόψεις...δεν έχω αποφασίσει ήδη...όταν αποφασίζω φαίνεται μόνο το αποτέλεσμα....
Lamogio Ιούλιος 15 #14551 Ιούλιος 15 2 ώρες πριν, το μέλος f117 έγραψε: αχμμμ.... θα ψάξω λίγο για τις κορεάτικες ασθένειες... Σε Ceed του 19 μέχρι τώρα δεν υπάρχει τίποτα αρνητικό. Άλλη κατηγορία βέβαια, κορεάτικο όμως.
sotiris Ιούλιος 15 #14553 Ιούλιος 15 @f117 Ωραίο είναι και το Τουσκόν, δεν είναι άσχημο. Να το οδηγήσεις και να δεις πως πάει. Μετά: 1. Ρενώ Ωστράλ 403 Forbidden WWW.CAR.GR 2. DS4 403 Forbidden WWW.CAR.GR 3. Renault Captur (πολύ όμορφο κατά τη γνώμη μου, πάσχει όμως σε κινητήρες) 403 Forbidden WWW.CAR.GR 4. Citroen C5-X 403 Forbidden WWW.CAR.GR 5. Citroen C4 403 Forbidden WWW.CAR.GR Από κινέζικα να δεις: 1. Lync & Co 403 Forbidden WWW.CAR.GR 2. Mg ZS 403 Forbidden WWW.CAR.GR Το Mg ZS το έχω οδηγήσει στο ψόφιο του (1.6 105 άλογα), οκ φύλαγα τη θεά στο καπώ μετά, αλλά παλεύεται. Και φυσικά αν θες value for money Sandero Stepway έχει την ίδια τιμή με όταν το κοίταζα πριν 4 χρόνια, 100 ψωράλογα με LPG. Γενικά τα Dacia έχουν ακριβύνει οπότε θέλει προσοχή να μην τα πληρώσεις πιο ακριβά από Ρενώ 1
f117 Ιούλιος 15 #14555 Ιούλιος 15 26 λεπτά πριν, το μέλος slalom έγραψε: Τι σκουπιδια ειναι αυτα?? Με 33Κ φτιαχνεις αλλα γουστα Γούστα ε? Ποιο έχεις στο μυαλό σου?
slalom Ιούλιος 15 #14556 Ιούλιος 15 Εγω κανω τη δουλεια μου (γουστα μου) με το ΤΒΙ με κατω απο τα μισα Ευτυχως το car εχει φιλτρα Τωρα να μου βαζεις αγγελια αμαξι καινουριο εισαγωγη με 4Κ στο κοντερ βρωμαει. Γιατι το φερανε ως εδω?
f117 Ιούλιος 15 #14557 Ιούλιος 15 2 λεπτά πριν, το μέλος slalom έγραψε: Εγω κανω τη δουλεια μου (γουστα μου) με το ΤΒΙ με κατω απο τα μισα Ευτυχως το car εχει φιλτρα Τωρα να μου βαζεις αγγελια αμαξι καινουριο εισαγωγη με 4Κ στο κοντερ βρωμαει. Γιατι το φερανε ως εδω? Πανέμορφες οι περίσσοτερες Άλφα....
BloodMage Ιούλιος 16 #14558 Ιούλιος 16 Με ολα αυτα που διαβασα αποτι καταλαβαινω εγω τουλαχιστον θα πρεπει να θυσιασεις ενα απο τα θελω σου. τα γκαζια. και αυτο εφοσον δεν μπορεις να πας σε plug in Τα hybrid της ρενο με τον 1600 και τα 2 ηλεκτρικα μοτερ συνολο 145 αλογα ειναι μια καλη επιλογη. απο αξιοπιστια δεν ξερω τι λενε. αλλα θεωρω κοντραρει στα ισα την γιωτα
sstav Ιούλιος 16 #14559 Ιούλιος 16 χωρίς να χαλάσω την ροη...επειδη στα μικρά η επιλογή φαίνεται να ειναι μια ...γιαρις... καποια αλλα φθηνότερα ; πχ swift δεν σας αρέσει;
sotiris Ιούλιος 16 #14560 Ιούλιος 16 12 ώρες πριν, το μέλος slalom έγραψε: Εγω κανω τη δουλεια μου (γουστα μου) με το ΤΒΙ με κατω απο τα μισα Ευτυχως το car εχει φιλτρα Τωρα να μου βαζεις αγγελια αμαξι καινουριο εισαγωγη με 4Κ στο κοντερ βρωμαει. Γιατι το φερανε ως εδω? Το φίλτρο μου είναι 2024, φαίνονται τα νέα μοντέλα στην πιάτσα. Γενικά τα προτέινω, όχι ως συγκεκριμένα μοντέλα, προφανώς παίρνιες το 100% νέο με 0-50 χλμ. Το tbi αν είναι στην 159 ή την giulietta τελευταία φορά πωλήθηκε καινούριο προ 10ετίας, ωραίο μοτέρ, παραλίγο να το πάρω σε Delta, αλλά δεν βγαίνει σε καινούριο! Από τα νέα design που έχω δει μου αρέσει το Captur, το C4x κλπ. Τα φτηνά (~25κ) είναι με μικρά μοτέρ, το πιο οικονομικό είναι κάποιος 1000ρης τάφος με εργοστασιακό lpg (π.χ. Sandero Stepway 17500 με lpg) ή κάποιος κινέζικος τάφος (MG ZS 105 άλογα). Τα υβριδικά είναι αυτά που προμοτάρονται οπότε θα έχουν τις απαλλαγές του μέλλοντος σε τέλη κλπ, στα υπόλοιπα θα στάξουμε κάποια στιγμή τέλη Γιωργάκη.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now